Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
18 thoughts on “Volvo V40 Ocean Race 1.6 D2 115 KM (AT) – pomiar spalania”
Mi wychodzi 6.6 średnie spalanie w zimę latem jeszcze nie jeździłem
Jest to ten starszy D2 1.6, konstrukcja PSA. Potwierdzam spalanie, rzeczywiście ma tak niskie jak na filmie. Zrobione 50 tys. kilometrów (połowa na trasie, a połowa dojazdy ok 10 km po mieście) i całkowite średnie spalanie wg komputera poniżej 6 litrów. W trasie bez problemu poniżej 4l można zejść. Silnik dobrze wyciszony (również w zakresie 90-140km/h) – jest trochę głośniej niż w wersjach benzynowych, ale w tych już praktycznie nie słychać, że silnik chodzi. Wysoki moment obrotowy sprawia, że nie ma się wrażenia zamulania. Nie jest wyścigówką, ale przyjemnie ciągnie od niskich obrotów. Prędkościomierz przekłamuje o 4km/h, w zasadzie niezależnie od prędkości (licznikowe 94 to 90 na gps, 144 to rzeczywiste 140). Komputer zaniża spalanie dokładnie o 5% względem dystrybutora, a więc 4.0 według komputera to prawdziwe 4.2. Wciąż to jest niezły wynik i ponad 1000 km na jednym baku spokojnie można w trasie przejechać.
Mam ten sam silnik w focusie mk3. Spalanie rzeczywiscie jak opisuje Zachar. Po chipie mam 140km a spalanie autostradowe 140-170km na 60 km i tempomat-5.7 litra
Witam. Zauważyłem że testowane były Nissany X-Trail i Qashqai w wersjach diesel'owych 1.6 130KM, a czy można by było przetestować najnowszą wersję Nissana Qashqai z silnikiem benzynowym 1.6 160KM?? Jeśli da radę to bardzo bym prosił 🙂 Pozdrawiam.
Spalanie może niskie ale i tak jak kupimy diesla to nam sie zwróci ta inwestycja dopiero po 100 tys km lub wiecej … benzyniak pali wiecej srednio o ok 2 l lecz jest ok 10 tys zł tanszy od diesla
Spalanie katalogowe 🙂 Zresztą prawie wszystkie modele Volva V40 jakie były testowane mają spalanie katalogowe, wyjątek jest D4 cross country gdzie spalanie wyszło o dziwo wysokie bo aż 4.4 litra a producent podaję 3.8 i do dzisiaj ubolewam ten wynik. Zresztą zakupiłem V40 d4 i w maju powinna być już do odbioru mam nadzieję, że jednak spalanie katalogowe jest do zrobienie w D4 bo różnica aż 0.6 różnicy co podaję producent w D4 (nie wiem skąd taki błąd). D2 pokazuję, że jest najbardziej ekonomicznym kompaktem w klasie premium 🙂 Życzę wesołych świąt dla ekipy AutoCentrum i wszystkich oglądających i komentujących tutaj 🙂
Ale te silnika mają tak palić sek w tym że subaru 2.0 Flat Four pali w trybie Dynamic 9.2… Jak by to miało 130 km to i dynamika była bo dobra. Musisz mieć tyle koni ile będzie faktyczne docelowe obciążenie pojazdy czyli np: samochód rodzinny 4x75kg plus pełny bagażnik. Czyli auto rodzinne musi mieć 170-180km min. inaczej jak pojedziesz tak załadowany w góry będzie płacz…
Mi wychodzi 6.6 średnie spalanie w zimę latem jeszcze nie jeździłem
Jest to ten starszy D2 1.6, konstrukcja PSA. Potwierdzam spalanie, rzeczywiście ma tak niskie jak na filmie. Zrobione 50 tys. kilometrów (połowa na trasie, a połowa dojazdy ok 10 km po mieście) i całkowite średnie spalanie wg komputera poniżej 6 litrów. W trasie bez problemu poniżej 4l można zejść. Silnik dobrze wyciszony (również w zakresie 90-140km/h) – jest trochę głośniej niż w wersjach benzynowych, ale w tych już praktycznie nie słychać, że silnik chodzi. Wysoki moment obrotowy sprawia, że nie ma się wrażenia zamulania. Nie jest wyścigówką, ale przyjemnie ciągnie od niskich obrotów. Prędkościomierz przekłamuje o 4km/h, w zasadzie niezależnie od prędkości (licznikowe 94 to 90 na gps, 144 to rzeczywiste 140). Komputer zaniża spalanie dokładnie o 5% względem dystrybutora, a więc 4.0 według komputera to prawdziwe 4.2. Wciąż to jest niezły wynik i ponad 1000 km na jednym baku spokojnie można w trasie przejechać.
To jest ta stara D2 z silnikiem od PSA czy ta nowa D2 z silnikiem od Volvo ?
Wybaczcie odkop. Mam pytanie, czy przy 140 km/h i 2.5k rpm jest głośno wewnątrz samochodu ? 🙂
143 km/h and 2500 trs nice !
Przy 90 moje V40 1.9 115km z 2000 spala 3.5. Przy 140 pali 7litrow. 15 lat różnicy i mniejszy silnik. Postęp technologii?
Mam ten sam silnik w focusie mk3. Spalanie rzeczywiscie jak opisuje Zachar. Po chipie mam 140km a spalanie autostradowe 140-170km na 60 km i tempomat-5.7 litra
Świetne spalanie choć wydaje mi się, że komputer za bardzo optymistycznie oblicza spalanie i od 0,1 do 0,2 odejmuje od rzeczywistej wartości
Witam. Zauważyłem że testowane były Nissany X-Trail i Qashqai w wersjach diesel'owych 1.6 130KM, a czy można by było przetestować najnowszą wersję Nissana Qashqai z silnikiem benzynowym 1.6 160KM?? Jeśli da radę to bardzo bym prosił 🙂 Pozdrawiam.
Powiem tak – WOW!
Tak tak .. komputer w Avensis też mi pokazywał 3.7 … a wychodziło 2 litry więcej pod dystrybutorem …
Spalanie może niskie ale i tak jak kupimy diesla to nam sie zwróci ta inwestycja dopiero po 100 tys km lub wiecej … benzyniak pali wiecej srednio o ok 2 l lecz jest ok 10 tys zł tanszy od diesla
Spalane naprawdę wygląda fajnie 🙂
Spalanie katalogowe 🙂 Zresztą prawie wszystkie modele Volva V40 jakie były testowane mają spalanie katalogowe, wyjątek jest D4 cross country gdzie spalanie wyszło o dziwo wysokie bo aż 4.4 litra a producent podaję 3.8 i do dzisiaj ubolewam ten wynik. Zresztą zakupiłem V40 d4 i w maju powinna być już do odbioru mam nadzieję, że jednak spalanie katalogowe jest do zrobienie w D4 bo różnica aż 0.6 różnicy co podaję producent w D4 (nie wiem skąd taki błąd). D2 pokazuję, że jest najbardziej ekonomicznym kompaktem w klasie premium 🙂 Życzę wesołych świąt dla ekipy AutoCentrum i wszystkich oglądających i komentujących tutaj 🙂
Błąd na początku filmu, wyszło wam Volvo V4 a nie V40 😛
Nie opłaca się na gaz przerabiać 🙂
Ale te silnika mają tak palić sek w tym że subaru 2.0 Flat Four pali w trybie Dynamic 9.2… Jak by to miało 130 km to i dynamika była bo dobra. Musisz mieć tyle koni ile będzie faktyczne docelowe obciążenie pojazdy czyli np: samochód rodzinny 4x75kg plus pełny bagażnik. Czyli auto rodzinne musi mieć 170-180km min. inaczej jak pojedziesz tak załadowany w góry będzie płacz…
Wyniki ładne, szkoda, że dynamika przeciętna.