Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
20 thoughts on “Skoda Superb Combi 2.0 TDI 190 KM (MT) – pomiar spalania”
fajne spalanie,chciałem kupic skode vrs ale postawie na superba dzieki
Totalnie nie czaje sposobu waszego pomiaru… Superb 2.0 TDi pali sporo mniej od Karoqa 2.0 TDI I nie wiele mniej od Touarega 3.0 TDI. Macie zawsze te same trasy do testu i warunki? Nie chce mi się wierzyć że w dynamicznej jeździe po mieście spała 9,5, a Karoq 14 i to jest nawet więcej niż Touareg 3.0 TDI…
Zachar, a może ustandaryzować pomiary spalania – przy 90,120 oraz 140? Przykładowo dla Superba 1,4TSI nie ma pomiaru przy 120, z kolei dla 2,0 TDI brak pomiaru przy 140 (tłok na autostradzie). Efekt jest taki, że nie mamy żadnej wspólnej prędkości autostradowej do porównania…
To ich spalanie to takie prawdziwe jak i normy spalin. Niedługo, to 1,2 będą palić przy 90 km/h. By się nie wygłupiali z tym ich komputerem pokładowym. Większość aut pali ok 6 litrów przy mniejszej mocy, a tu 4.0. Normalnie technologia z Marsa. Śmieszni są.
te wspaniałe wyniki niskiego spalania skończą się po akcji naprawczej vw group, zaczną się zapchane dpf , popalone turbiny, zapchane filtry, wtryski itp. itd, ………game over , sam jestem użytkownikiem vw sharan 2011 rok 2.0 tdi 140km- i na żadną akcję naprawcza mnbie nie zaciagna
Mocniej o 20 Km względem poprzednika ale spalanie nadal niskie 🙂 ( tak tak czekam na ekspertów tylko pokroju Pana mardera który mi powie że mimo iz jeżdżę na co dzień takim samochodem gówno wiem w temacie) Ale jakby ktos chcial normalnie podysklutowac jestem otwarty na wszelakie konwersacje 🙂
Na przestrzeni kilkudziesięciu lat udało sie obnizyc spalanie do ok 200g paliwa na 1kwh ,poprzez zastosowanie commonrail lub pompowtryskiwaczy, zadna rewelacja, co to oznacza ze jezdząc starym autem na pompie kilkanascie % wiecej nam spali a jezeli chcemy zeby tyle samo to powinnismy obnizyc ciezar auta o kilkadziesiat kg.
Spalanie przy 120 km/h arytmetycznie (z samego wzrostu obrotów silnika, pomijając opory powietrza) powinno wyjść 5,3 l/100 km. A tu mamy wynik świadczący o DUŻO wyższej sprawności energetycznej tego silnika przy 2000 obr/min, w porównaniu do 1500 obr/min.
4L/100km przy takich obrotach, stałej prędkości to żaden wyczyn 4.7L/100km jeszcze jako tako ujdzie… ale 5.2L/100km "spokojna jazda po mieście"to żart prowadzącego:) Kupuję tą skodę ale po podpisaniu umowy z redaktorem, że przekazuje mi swój cały majątek w przypadku odchyłki większej niż niech stracę … 0.5L/km, Jest szansa, że się zgodzi?:)
fajne spalanie,chciałem kupic skode vrs ale postawie na superba dzieki
Totalnie nie czaje sposobu waszego pomiaru… Superb 2.0 TDi pali sporo mniej od Karoqa 2.0 TDI I nie wiele mniej od Touarega 3.0 TDI. Macie zawsze te same trasy do testu i warunki? Nie chce mi się wierzyć że w dynamicznej jeździe po mieście spała 9,5, a Karoq 14 i to jest nawet więcej niż Touareg 3.0 TDI…
Ile przy 150km/h?
Biedniejszy Passat to jest.
2.0 190 AT napęd przód: po mieście dynamicznie 10L, spokojnie 8L, trasa 130km 6,3L , szybko do Gdanska 12,4 ( ok 240km/h)
nie wiem jak w przypadku skody ale w golfie mk7 1.4 tsi komp. zanizae mi spalanie o ok 0,5 l/100km
bardzo malutkie spalanie 🙂
Po upgradzie komputera zamiast zużywać 4l/100km ma produkować 2l/100km 😉
Zachar, a może ustandaryzować pomiary spalania – przy 90,120 oraz 140? Przykładowo dla Superba 1,4TSI nie ma pomiaru przy 120, z kolei dla 2,0 TDI brak pomiaru przy 140 (tłok na autostradzie). Efekt jest taki, że nie mamy żadnej wspólnej prędkości autostradowej do porównania…
To ich spalanie to takie prawdziwe jak i normy spalin. Niedługo, to 1,2 będą palić przy 90 km/h. By się nie wygłupiali z tym ich komputerem pokładowym. Większość aut pali ok 6 litrów przy mniejszej mocy, a tu 4.0. Normalnie technologia z Marsa. Śmieszni są.
Przydał by się teraz test 1.8TSI
Skoda,Skoda… Zachar! Kiedy jakieś pierwsze filmy z R8?
te wspaniałe wyniki niskiego spalania skończą się po akcji naprawczej vw group, zaczną się zapchane dpf , popalone turbiny, zapchane filtry, wtryski itp. itd, ………game over , sam jestem użytkownikiem vw sharan 2011 rok 2.0 tdi 140km- i na żadną akcję naprawcza mnbie nie zaciagna
Mocniej o 20 Km względem poprzednika ale spalanie nadal niskie 🙂 ( tak tak czekam na ekspertów tylko pokroju Pana mardera który mi powie że mimo iz jeżdżę na co dzień takim samochodem gówno wiem w temacie) Ale jakby ktos chcial normalnie podysklutowac jestem otwarty na wszelakie konwersacje 🙂
Na przestrzeni kilkudziesięciu lat udało sie obnizyc spalanie do ok 200g paliwa na 1kwh ,poprzez zastosowanie commonrail lub pompowtryskiwaczy, zadna rewelacja, co to oznacza ze jezdząc starym autem na pompie kilkanascie % wiecej nam spali a jezeli chcemy zeby tyle samo to powinnismy obnizyc ciezar auta o kilkadziesiat kg.
kombi? o to mi chodziło 😀
Wszystko o Skoda Superb w jednym miejscu – http://www.autocentrum.pl/nowa-skoda-superb/
Spalanie przy 120 km/h arytmetycznie (z samego wzrostu obrotów silnika, pomijając opory powietrza) powinno wyjść 5,3 l/100 km. A tu mamy wynik świadczący o DUŻO wyższej sprawności energetycznej tego silnika przy 2000 obr/min, w porównaniu do 1500 obr/min.
4L/100km przy takich obrotach, stałej prędkości to żaden wyczyn
4.7L/100km jeszcze jako tako ujdzie…
ale 5.2L/100km "spokojna jazda po mieście"to żart prowadzącego:)
Kupuję tą skodę ale po podpisaniu umowy z redaktorem, że przekazuje mi swój cały majątek w przypadku odchyłki większej niż niech stracę … 0.5L/km,
Jest szansa, że się zgodzi?:)
Czemu przy benzynie jest sprawdzanie spalania przy 140 a tutaj tylko przy 120 ?