Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
35 thoughts on “Jaguar E-Pace 2.0 i4D 180 KM, 2018 – test AutoCentrum.pl #380”
Z przyczyn technicznych podmieniamy wczorajszy film. Przepraszamy za usterki.
Kubeczki można demontować i naucz się Maciek wymawiać E jako i jeszcze musisz nad sobą popracować a zachar jak zawsze super i na wysokim poziomie profeska miło się słucha i oglada
Użytkuje od 8 miesięcy i kolejny raz bym nie kupił ! Najbardziej wkur….e są trzeszczące na potęgę plastiki, nowe auto z salonu za ponad 250tys a trzeszczy jak stara łada, co miesiąc muszę psikac smarem w sprayu w szczeliny ale to i tak rozwiązanie doraźne…
Zawsze mnie to irytuje jak jest mowa o tym, że znajdą się klienci którzy będą woleli w określonych pieniądzach markę premium ale w podstawie, niż popularny samochód półkę niżej, ale w pełnym wypasie. To są z reguły bajki… I brednie. Zobaczcie na aukcje pojazdów NIEimportowanych (marek premium rzecz jasna) tak do 4-5 lat i znajdźcie wersję z dołu cennika, czyli taką w której jest najprostszy silnik i praktycznie zero dodatków. Legenda głosi, że ktoś idzie do salonu Jaguara i bierze golasa. Przecież to nawet bez sensu brzmi, żeby znalazł się ktoś kto dysponuje kwotą rzędu minimum 150-200 tys. PLN i szedł do salonu premium po golasa bo nie ma na dodatki… Ale przyszedł bo miał na markę niżej na full-wypas ale postanowił się pokazać… Sąsiadowi popsujemy humor. Nosacz pospolity. Krótkowzroczny próżny człowiek.
Nie rozumiem dlaczego testy niektórych modeli są podzielone na dwie części, a inne traktujecie po macoszemu i dodajecie kilkuminutowe filmy. Ostatnio to drugie tyczy się głównie aut brytyjskich marek.
Ciekawie przeprowadzony test nieciekawego Jaguara, który wpadł w oko mojej piękniejszej połowie. Panie Maćku jeden z Pana wniosków trafiony. Pozdrawiam.
jak tak wygląda klasa premium – to w tej cenie 270 000 wole jeździć rowerem … po odjęciu marketingowego bełkotu i otoczki jaki to jaguar cudowny nie jest … auto w niczym nie różni się od skody forda kia i innych … skąd taka cena za tak rozumiany prestiż hmmmm … marketing robi cuda 🙂 – nie dajcie zwieść się znaczkom na grilu 🙂
Słaby silnik przy tej masie. Audi q5 2.0 tdi przy tej samej mocy ma lepsze osiągi i elastyczność a kosztuje mniej. Więc należałoby wybrać do Jaga najmocniejszy 240 konny diesel. Ale znowu wówczas będzie kosztował tyle ile SQ5, które znowu będzie miało lepsze osiągi. Dla mnie super jest Jaguar XE z najmocniejszym klekotem. 6 sekund do setki, super dynamika I w dobrej cenie. Nie rozumiem czemu ludzie tak lubią suvy
Z przyczyn technicznych podmieniamy wczorajszy film. Przepraszamy za usterki.
Zobacz także:
– Pomiar zużycia paliwa: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-spalania/jaguar-e-pace-2-0-i4d-180-km-at-pomiar-zuzycia-paliwa/
– Pomiar przyspieszenia: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/jaguar-e-pace-2-0-i4d-180-km-at-przyspieszenie-0-100-km-h/
Kubeczki można demontować i naucz się Maciek wymawiać E jako i jeszcze musisz nad sobą popracować a zachar jak zawsze super i na wysokim poziomie profeska miło się słucha i oglada
Która młodą osobę stać na niego? Głupie gadanie.
Użytkuje od 8 miesięcy i kolejny raz bym nie kupił ! Najbardziej wkur….e są trzeszczące na potęgę plastiki, nowe auto z salonu za ponad 250tys a trzeszczy jak stara łada, co miesiąc muszę psikac smarem w sprayu w szczeliny ale to i tak rozwiązanie doraźne…
Nie dowiedziałem się czy w bagażniku jest koło zapasowe!
Wystarczy pomieszkać troche w UK i pooglądać sobie brytyjską motoryzację na lawetach a przejdzie ochota na te "samochody".
Gran bell auto !!! The next my car!!!👍👍✌✌
No chyba nie MACIEK??
AutoCentrum.pl Naucz kolegę poprawnie wymawiać nazwy aut, zanim zacznie o nich opowiadać…
to nie jest epejs tylko ipejs
Kanał cenie za merytoryke i za Zachara. Z całym szacunkiem Marek jest przewijany, nie pasuje mi.
Pozdrawiam.
Z ceną to popłynęli. Za 300 można kupić macana s, nówkę od dealera z 2017.
Słaba jakość dźwięku i kiepsko nakręcone zbliżenia na wnętrze, brakuje ostrości…
Jest szansa na test Forda F-150 Raptor?
Jak dla mnie to auto ni jakie, gdy by nie znaczek Jaguara to nie wiedziała bym czy to Mercedes, czy Volvo. P. Maćka miło się słucha 🙂
Zawsze mnie to irytuje jak jest mowa o tym, że znajdą się klienci którzy będą woleli w określonych pieniądzach markę premium ale w podstawie, niż popularny samochód półkę niżej, ale w pełnym wypasie. To są z reguły bajki… I brednie. Zobaczcie na aukcje pojazdów NIEimportowanych (marek premium rzecz jasna) tak do 4-5 lat i znajdźcie wersję z dołu cennika, czyli taką w której jest najprostszy silnik i praktycznie zero dodatków. Legenda głosi, że ktoś idzie do salonu Jaguara i bierze golasa. Przecież to nawet bez sensu brzmi, żeby znalazł się ktoś kto dysponuje kwotą rzędu minimum 150-200 tys. PLN i szedł do salonu premium po golasa bo nie ma na dodatki… Ale przyszedł bo miał na markę niżej na full-wypas ale postanowił się pokazać… Sąsiadowi popsujemy humor. Nosacz pospolity. Krótkowzroczny próżny człowiek.
Poza tym filmik dobry. Maciek robi dobre filmy.
e-pace czytamy i-pace. Ale ogólnie test bardzo ciekawy ,jak wszystkie w autocentrum 🙂
Nagrajcie Hyundai kona. Proszę
Kiedy test nowej X3 bo ostatnio traktujecie BMW po macoszemu.
czekam na ferrari, lamborghini albo bugatti
Brakuje mi testu jakiegoś maserati
Nie rozumiem dlaczego testy niektórych modeli są podzielone na dwie części, a inne traktujecie po macoszemu i dodajecie kilkuminutowe filmy. Ostatnio to drugie tyczy się głównie aut brytyjskich marek.
Ciekawie przeprowadzony test nieciekawego Jaguara, który wpadł w oko mojej piękniejszej połowie. Panie Maćku jeden z Pana wniosków trafiony.
Pozdrawiam.
jaguar i diesel porażka powinni zrezygnować z tych silników tak jak zrobiło to porsche
za duzo zachara w tym tescie
jak tak wygląda klasa premium – to w tej cenie 270 000 wole jeździć rowerem … po odjęciu marketingowego bełkotu i otoczki jaki to jaguar cudowny nie jest … auto w niczym nie różni się od skody forda kia i innych … skąd taka cena za tak rozumiany prestiż hmmmm … marketing robi cuda 🙂 – nie dajcie zwieść się znaczkom na grilu 🙂
Zachar: ksiegowi nie maja decyzyjnosci dot. Kosztow!
Ale brzydal od przodu
auto paskudne
Jaguar 2.0diesel !świat sie kończy.
auto jest brzydkie, a biorąc pod uwagę jego cenę, to jest po prostu beznadziejne.
Dżaguar to stylówka
Słaby silnik przy tej masie. Audi q5 2.0 tdi przy tej samej mocy ma lepsze osiągi i elastyczność a kosztuje mniej. Więc należałoby wybrać do Jaga najmocniejszy 240 konny diesel. Ale znowu wówczas będzie kosztował tyle ile SQ5, które znowu będzie miało lepsze osiągi. Dla mnie super jest Jaguar XE z najmocniejszym klekotem. 6 sekund do setki, super dynamika I w dobrej cenie. Nie rozumiem czemu ludzie tak lubią suvy
Bardzo fajny odcinek mógłbym serduszko a po 2 dałem pierwszy like
git auto