Zmiany prawa, nowe stacje, i inne wieści ze świata elektromobilności… | #023
E-newsy #3 | Gdzie powstaną nowe punkty ładowania samochodów elektrycznych? Stacja MOYA wkracza do gry? W którym kraju wprowadzony zostanie obowiązek budowy domów z instalacjami ładowania e-aut? Jakie zmiany prawa w zakresie elektromobilności szykują się w Polsce? Co z przepisami dotyczącymi używania prywatnych samochodów elektrycznych w celach służbowych? Które kolejne miasto zakupiło służbowy samochód elektryczny? Te i inne informacje znajdziecie w tym materiale. Zapraszamy! 🙂
0:00 – Wstęp i Wielka Brytania
1:39 – „Mój elektryk” dla firm i lista modeli, które są objęte dofinansowaniem
2:57 – Stacja MOYA buduje sieć szybkich ładowarek na swoich stacjach paliw
4:07 – Zmiany prawa – ustawa o elektromobilności i poprawki senackie
6:54 – Problem z luką prawną w kwestii wykorzystania elektrycznych samochodów prywatnych do celów służbowych
9:44 – Gorzów kupiło samochód na prąd
10:41 – Bochnia ma nową stację AC 11 kW
12:09 – Nowa stacja (coming soon) AC na parkingu w centrum Bochni już na Plugshare.com
_____
Reprezentujemy ruch społeczny (nie powiązany w jakikolwiek sposób z żadną firmą produkcyjną) poświęcony samochodom elektrycznym i elektromobilności w Krakowie i Małopolsce, choć nie tylko:-)
Serdecznie zapraszamy do kontaktu przez stronę na Facebooku („Samochody elektryczne Kraków / Małopolska”) lub mailowo: samochodyelektrycznekrakow@gmail.com
—
Elektryczne, auto na prąd, EV, Gorzów, Leaf, elektromobilność, trasa, roadtrip, test, Kia, E-niro, tesla, na prąd po polsce, volvo, xc40, komfortowe, recharge, Jakie auto na pierwszego Elektryka? Citroen c0, Mitsubishi Imiev, Peugeot ion, Hyundai Ioniq 28kwh, Ioniq5, Hyundai Ioniq, Czy warto kupić auto elektryczne? greenway, greenway polska, greenway ładowanie, auto elektryczne, Kiedy zakup auta elektrycznego ma sens, tco, koszty jazdy elektrykiem, test, zakopane, samochody elektryczne, kraków, małopolska, testy, opinie, rady, wskazówki, elektryczny tańszy niż spalinowy, Bochnia
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Mam nadzieję, że Moya wprowadzi jakiś ludzki sposób płacenia za prąd, a nie jak Orlen… ale ogólnie to dobra wiadomość, ja bym jeszcze popracował nad przyspieszeniem odbiorów technicznych ładowarek i odvatowaniem prądu do EV, jak i samych EV. Może ktoś zna jakiegoś logicznego posła?😁