Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Mini Clubman Cooper S, czyli to nie jest Mini (TEST PL) | CaroSeria

Mini Clubman Cooper S, czyli to nie jest Mini (TEST PL) | CaroSeria



Istotą Mini jest to, że jest mini. Małe, lekkie, zwinne, szybkie. Takim je stworzono w Wielkiej Brytanii ponad 60 lat temu i wydawało się, że Niemcy z BMW to rozumieją.

Ale, jak wiecie, ludzie czasami mówią, że rozumieją, jednak i tak robią po swojemu. Tak powstało Mini Clubman. Czyli BMW serii 2 Active Tourer, które założyło miniówkę. Czy to oznacza, że teraz jest duże, ciężkie i ślamazarne? Sprawdzamy, ile z legendy Mini zostało w Clubmanie w wersji Cooper S.

@CaroSeria #miniclubman #minicoopers

🔥🔥🔥
Subskrybuj mój kanał jednym kliknięciem 👇✌
https://www.youtube.com/caroseria/?sub_confirmation=1

Info o nowym teście zawsze tutaj: https://www.instagram.com/lukaszbak_caroseria

CaroSeria: Klepiemy o samochodach. Ale tylko o takich, które budzą w nas jakieś emocje. Albo przynajmniej są kontrowersyjne. Nieoczywiste. Rzadkie. Jakieś. Czasami na wesoło, innym razem poważniej, ale zawsze szczerze i uczciwie. Nowe auto wjeżdża na kanał w każdy piątek. Raczej później, niż wcześniej.

„Powered by VREDESTEIN”

Program zawiera lokowanie produktu.

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

45 thoughts on “Mini Clubman Cooper S, czyli to nie jest Mini (TEST PL) | CaroSeria

  1. 1700zl za kamerkę cofania-wow w dobie smartfonów smartwatchy i innych dupereli gdzie nawet w długopisie za 150zl można mieć kamerke to powstaje pytanie czy naprawdę musi to tyle kosztować??

  2. No muszę to Panu oddać. Ma Pan oryginalną stylistykę komentatorską – podoba mi się ! Przed chwileczkę obejrzałem filmik z redaktorem Konarskim ( dotyczący tego samego Mini ) …to jakiś prymitywizm komentatorski gościa spod butki z piwem.

  3. Jak leje deszcz to praktycznie każdy najszybciej wkłada jak potrafi. Mi to by nie przeszkadzało, jeśli biorąc pod uwagę deszcz ,bo dla mnie to jest bardziej taki wymyślony powód aby tylko do czegoś się przyczepić i żeby coś po prostu powiedzieć w swoim nagraniu i ah jak fajnie . Jestem zabawny oh i ah. Autko fajne ,zwinne ,szybkie. Przecież jak można wykluczyć samochód przez taki niezrozumiały powód. Kompletna głupota.

  4. Szkoda, że nie testowałeś wersji JCW, która ma ponad 300KM i już naprawdę ładnie się zbiera. Jeżdżę nim na co dzień i jestem zadowolony. Polifotwa wersja S została tak naprawdę wykastrowana, ponieważ poprzednia Ska miała 192KM, a powyższa 178KM.

  5. Zawsze mnie zastanawia czy wskazania spalania komputera pokładowego rzeczywiście wskazują prawdziwe zużycie paliwa? Przecież oszukują w instrukcjach obsługi podając dane spalania. Różnice zależnie od marki sięgają nawet 40%. Przecież odpowiednie zaprogramowanie wskaźnika komputera pokładowego to pół godziny roboty dla zdolnego programisty, np. jedziesz 160 km/h a komputer pokazuje zużycie 3,5 litra na 100 km. Dopiero tradycyjna metoda przeliczenia pojemności zbiornika na ilość przejechanych kilometrów da na pewno prawidłowy pomiar.

  6. Dzień dobry ja chciałem tylko powiedzieć, że jak ten model wchodził do salonów to oglądałem go w Inchcape Warszawa i otwierając bagażnik (rękoma) to od razu pierdoln@łem czołem w ten mały spoiler na daszku, a handlowiec powiedział że jestem dzisiaj piątą osobą. Dziękuję.

  7. Mini Clubman'a też stworzono w UK ponad 60 lat temu. To, czy obecna jego forma jest zgrabna, to kwestia gustu. Niewątpliwie nie jest wyłącznie, jak w przypadku innych wersji Mini (countryman, paceman, wersja 5-drzwiowa) dziełem marketingowców i księgowych.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!