Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
42 thoughts on “Jeep Renegade 1.3 Turbo 240 eAWD 4xe TEST Hybryda Plug-In nie ma sensu?”
Nice review. I've watched a lot of them and most reviewers vaguely mention the fuel consumption. In hybrid mode what is the fuel consumption (until battery dies out ) ?
Ładowanie auta prądem w domu zdecydowanie się opłaca. Ceny prądu poszły do góry, ale paliw też. Ładowanie hybrydy czy auta elektrycznego w domu dalej wychodzi o wiele, wiele taniej niż jazda autem spalinowym. Tyle że dużo lepsze jest auto w pełni elektryczne, bo hybrydę plug-in trzeba bez przerwy ładować, ze względu na malutki zasięg na prądzie.
Mądre szczere podsumowanie, a nie propaganda przepłacania za samochód bez realnego zysku dla portfela kupującego. Czemu nie ma nakazu aby wszystkie karetki radiowozy a przede wszystkim autobusy były co najmniej hybrydowe tylko dymią czasem wydzielając więcej syfu niż 20 nowych spalinowych silników. Pseudo ekologia Unii Europejskiej jest zwykłym biznesem, który ma za zadanie doić kasę od Kowalskiego.
I nadal cudowna hybryda pali dużo więcej niż mój 15 letni duży, ciężki, strasznie nieekologiczny i zjebany wóz z 2l dieslem pod maską ❤️ pozdrawiam eko-zjeby ✌️
Love it! ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ Just when you thought your cool, in this year the 100th anniversary of Chinese Communist Party #CCP, thrilled to know Jeep is now owned in part by Dongfeng of CHINA #MadeInChina2025#BeltAndRoad#BeijingOlympics2022#OccupyMars2024 🇨🇳 🇨🇳 🇨🇳 🇨🇳
Jesteś najbardziej kulturalnym i jednym z bardziej inteligentnych, rzeczowych testerów na polskim YT. Słucha się Ciebie z przyjemnością. Pertyn zrobiłby z tego 32-minutowy materiał, a i tak przekazałby mniej informacji. Do tego musiałbym wysłuchać jego litanii do Świętego Apple Car Play'a o jego obecności lub braku i towarzyszącymi temu zachwytami nad ajfonem i makiem, które doprowadzają mnie do szału ostatnimi czasy. Dziękuję, że jesteś 🙂
PHEVy mają sens dla ludzi którzy chcą elektryki, ale nie są gotowi na 100% niedogodności z nimi związanych. W domu będą sobie codziennie ładowali tę małą baterię, a na trasy mają spaliniaka i są happy.
2:46 – a z maski przejdziemy sobie do bagażnika bo patyki to są w lesie i czas komuś pokazać że są one niezbyt komfortowe zarówno w bagażniku jak i szorując dupa po leśnym bezdrożu 😅
Świetny test łapa w górę. A auto bardzo fajne zresztą jak każde Amerykańskie i Japońskie. Z resztą mówiłem ci Bartek o tym że kocham Amerykańskie i Japońskie samochody Pozdrawiam.
kiedy test jeep grand wagoneer
Nice review. I've watched a lot of them and most reviewers vaguely mention the fuel consumption. In hybrid mode what is the fuel consumption (until battery dies out ) ?
Ładowanie auta prądem w domu zdecydowanie się opłaca. Ceny prądu poszły do góry, ale paliw też. Ładowanie hybrydy czy auta elektrycznego w domu dalej wychodzi o wiele, wiele taniej niż jazda autem spalinowym. Tyle że dużo lepsze jest auto w pełni elektryczne, bo hybrydę plug-in trzeba bez przerwy ładować, ze względu na malutki zasięg na prądzie.
Nie wiem czemu, ale renegade naprawdę ogromnie mi się podoba, i jak będę mieć szansę to chciałbym mieć go na drugie, albo na trzecie auto 😛
Test ciekawy,ale to w tym wydaniu,normalka. Auto? Odkąd Włosi wzięli w swoje łapy jeepa auto stacza się po równi pochyłej…Wydmuszka.
jeep na prąd!? nie ma wogule sensu
50 000 zł więcej za pseudo elektryka z Iluzją o czystym środowisku🤓
Piękny test, dzięki za słowa szczerości!
Jak hybrydy to HEV, PHEV to przekręt dekady i bezsens
Śmieszny 🙂
Super test ! Uwielbiam swojego Renegade 1.6 e torQ 😉
Brzydki jak Kia Soul.
Mój Renegade 1.4 ma bak 38 czyli wcale nie więcej niż hybryda. Nie wiem skąd to 48 litrów wziął, chyba że powiększyli w nowszych modelach
ni huja bym tego nie kupił
Bartek bardzo cię proszę żebyś zrobił z zgodą Zielonej górze z Rapidem jak mój dziadek rozwalił proszę cię
A zrobiłbyś test jakiegoś auta na B1, bo czegoś takie na YT brakuje?
Eee wolałbym zwykłego Renegate. Ale bagażnik ma malutki…
Mądre szczere podsumowanie, a nie propaganda przepłacania za samochód bez realnego zysku dla portfela kupującego. Czemu nie ma nakazu aby wszystkie karetki radiowozy a przede wszystkim autobusy były co najmniej hybrydowe tylko dymią czasem wydzielając więcej syfu niż 20 nowych spalinowych silników. Pseudo ekologia Unii Europejskiej jest zwykłym biznesem, który ma za zadanie doić kasę od Kowalskiego.
kto mu dał samochód do testów. co za gamoń.
6:16 panie a co tu stoi!!!!!!
9:00 też ciekawostka
Podsumowanie bardzo dobrze obrazuje patologie europejskich regulacji dotyczących ekologii w motoryzacji 😔
I nadal cudowna hybryda pali dużo więcej niż mój 15 letni duży, ciężki, strasznie nieekologiczny i zjebany wóz z 2l dieslem pod maską ❤️ pozdrawiam eko-zjeby ✌️
Pojemność silnika jest taka sama jak w Renault i Dacii- 1332 cm^3. Czy to ten sam silnik produkcji Renault?
Czekam na test Range Rovera Sporta V8!
Chyba nie ma sensu…
Dzięki dzięki za dźwięk jest 2:31 oglądam na słuchawkach wiec + 1 do głuchoty 😅 ale jak to mówi moja dziewczyna i tak słyszę to co chce słyszeć 😆
Love it! ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
Just when you thought your cool, in this year the 100th anniversary of Chinese Communist Party #CCP, thrilled to know Jeep is now owned in part by Dongfeng of CHINA #MadeInChina2025 #BeltAndRoad #BeijingOlympics2022 #OccupyMars2024 🇨🇳 🇨🇳 🇨🇳 🇨🇳
Nie zmieni sie bedzie tylko hybryda 4×4
ile zrobi km ten plug in?
Jesteś najbardziej kulturalnym i jednym z bardziej inteligentnych, rzeczowych testerów na polskim YT. Słucha się Ciebie z przyjemnością. Pertyn zrobiłby z tego 32-minutowy materiał, a i tak przekazałby mniej informacji. Do tego musiałbym wysłuchać jego litanii do Świętego Apple Car Play'a o jego obecności lub braku i towarzyszącymi temu zachwytami nad ajfonem i makiem, które doprowadzają mnie do szału ostatnimi czasy. Dziękuję, że jesteś 🙂
Przecież to jest dwusprzeglowy automat
Fajny ciekawy samochodzik. Trochę mi się kojarzy z jakimś małym resorakiem jak pomyślę sobie o choćby Jeep-ie Grand Cherokee
PHEVy mają sens dla ludzi którzy chcą elektryki, ale nie są gotowi na 100% niedogodności z nimi związanych. W domu będą sobie codziennie ładowali tę małą baterię, a na trasy mają spaliniaka i są happy.
Ta fura jest tak brzydka, że aż brzydka. A śmiali się wszyscy z nissana cube 0_o
Więcej jeepów! ❤️
Ten 1.3 to silnik Fiata?
Super odcinek testu
Nie mówi się,. I to mi się podoba..
Tylko , I ja to szanuję
2:46 – a z maski przejdziemy sobie do bagażnika bo patyki to są w lesie i czas komuś pokazać że są one niezbyt komfortowe zarówno w bagażniku jak i szorując dupa po leśnym bezdrożu 😅
Moszę test subaru Impreza
Jestem ciekaw czy ten renegade też unosi tylne koła przy mocniejszym hamowaniu
Świetny test łapa w górę. A auto bardzo fajne zresztą jak każde Amerykańskie i Japońskie. Z resztą mówiłem ci Bartek o tym że kocham Amerykańskie i Japońskie samochody Pozdrawiam.