Zapraszam na mały eksperyment. O samochodowych światłach wiem tyle, że obecnie w autach są albo reflektory halogenowe, albo ksenonowe, albo w technologii LED. W mojej Maździe jeszcze nigdy nie wymieniałem xenonów i szczerze mówiąc nigdy się nad tym nie zastanawiałem. Jak się przepalą, to się wymieni. Tylko że xenony nie przepalają się, jak żarówka halogenowa. Ich żywotność jest nawet 2-3 razy dłuższa. Reflektory xenonowe powinny wytrzymać ok. 2 tysięcy godzin. W ostatniej fazie życia w snopie światła zaczynają pojawiać się niebieskawo-fioletowe przebarwienia. To znak, że trzeba pilnie wymienić żarniki. Rocznikowo mój samochód ma pięć lat. W międzyczasie technologia ksenonowych reflektorów poszła do przodu i Philips twierdzi, że zobaczę kolosalną różnicę między fabrycznymi żarnikami, a dostarczonymi na potrzeby tego materiału lampami X-tremeVision gen2. Uważajcie na podróbki, bo wpawdzie można je tanio kupić, ale ich użycie może drogo kosztować.
Więcej na www.philips.com/original i www.philips.pl/motoryzacja
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
34 thoughts on “Zobacz więcej – eksperyment z Philips (English subtitles)”
nie widzę, żadnej różnicy – gratuluję dobrych żarników w Maździe!
Jedyną różnicę, która dostrzegłem to taka ze na fabrycznych żarnikach niebo jest zachmurzone a na filipsach bezchmurne i ta różnica w widoczności może być tym spowodowana
Philips świeci nieco lepiej na boki. Z tym że nie wiadomo jak świecił by żarnik OEM jakby był nowy. Żeby zauważyć te różnice trzeba materiał obejrzeć kilka razy i mieć dobry wyświetlacz na urządzeniu którym teraz oglądamy. Ale polski widz / klient itd. to chyba jeden z najbardziej wymagających marzudzących jacy są. Ja tam bardzo lubię Pana filmy. Oby tak dalej i oby do przodu ! 😉
Taaa, małżonce w audi A3 8L z 2002r już od dwóch sezonów siedzą hinczyky pod soczewkę, mają sę dobrze, parametry odcięcia światło-cień wg naszych polskich norm, nikt mi nie mruga, a zapłciłem 79 zł za obydwie.Pozdrawiam.
Jak przedmówcy jakoś różnicy nie widze do tego strasznie boli w uszy ten żarnik, żarnik wszędzie żarnik. W takim źródle światła pali się łuk elektryczny (podobny do tego przy spawaniu) zatem bardziej na miejscu było by palnik ksenonowy.
Powiem tak, na filmikach dotyczących halogenów Philips X-treme Vision+130% – H4 i H7 – widać naprawdę kolosalną różnicę, natomiast tutaj wybrałbym xenony fabryczne, bo nie zauważyłem kompletnie żadnej różnicy oprócz barwy
A jeśli bedziesz jechał autem dostawczym ciężarówym lub autobusem to ją zabijesz bo takie auta maja dłuższą drogę hamowania a gwałtowne hamowanie jest również niewskazane by nie zniszczyć ładunku.
"specjaliści" :). Oni w większości pracują na czas i tak aby było zrobione. Jak niczego nie urwą lub nie połamią to masz farta. Jeśli nie ma się dwóch lewych rąk to lepiej samemu powoli wymienić nawet jak będzie trzeba zdjąć zderzak.
Polecam zainwestować w OSRAM i porównać z tymi phillips 🙂 A co do podróbek to u mnie padła jedna przetwornica i stwierdziłem, że zmienie na chińskie przetwornice i żarniki w obydwu lampach. Już 4 lata i 100tys. km zrobione, świecą wciąż jak nowe. A z tą eksplozją poduszki powietrznej to ładnie gościu poleciał xD
ta kolosalna róznica… Philips to tylklo marka niestety… Ja osobiście polecam tańsze a lepsze Tungsram firma która robi bardzo dobre żarówki od kilklu dziesieciu lat a nie jak Philips od 20
W moim służbowym Mondeo aby zmienić żarówkę trzeba odkręcić i wyjąć całą lampę, a aby to zrobić trzeba odkręcić część przedniego grilla. Za to powinno się konstruktora w Fordzie do więzienia wsadzić albo po prostu rozstrzelać. Jeśli chodzi o żarówki Philips-a to nie tylko ten Xenon jest świetny.. Ja bardzo dużo podróżuje, także w nocy. Standardowe H1 nie były złe a przynajmniej tak mi się wydawało dopuki nie założyłem H1 X-treme Vision Philipsa. Kosztują dużo bo na stacji BP zapłaciłem około 80 zł za sztukę ale są wartę każdej wydanej złotówki. Jakość i pole widzenia wzrosło niesamowicie. Jak je kupowałem to do nich trochę podchodziłem jak do swojego kaprysu w stylu, że będzie białe światło to może bardziej jak Xenon będzie wyglądało itp. ale jak założyłem i pojechałem w pierwszą trasę to straciłem jakiekolwiek wątpliwości, że był to wybitnie rozsądny i dobry pomysł. Tu trzeba Philips-owi oddać co królewskie, że zrobili kawał dobrej roboty.
Philips na 4:40 rozjaśnia nawet niebo. Wow. jAk kometa, albo słońce. Szkoda Panie Marku Pańskiej reputacji na takie sprzedajne filmiki. Lepiej wziąć od nich pieniądze i na przykład nagrać 2 testy w ich koszulce.
Jedni twierdzą że fabryczne świecą lepiej, inni że Philipsy, a jeszcze inni że Philips jest za drogi. A ja powiem, że miała być widoczna KOLOSALNA różnica a ja nie widzę żadnej. Może jakaś tam minimalna jest, ale trzeba się mocno przypatrzeć i porównywać godzinami. Może w realu jest większa niż przez oko kamery i na ekranie monitora ale w takim razie na chuj ten test? Jak coś mnie zniechęcił do wymiany bo serio nie widzę ŻADNEJ różnicy.
nie widzę, żadnej różnicy – gratuluję dobrych żarników w Maździe!
To nie sa zarniki a palniki. Zero motoryzacyjne.
Jedyną różnicę, która dostrzegłem to taka ze na fabrycznych żarnikach niebo jest zachmurzone a na filipsach bezchmurne i ta różnica w widoczności może być tym spowodowana
Philips świeci nieco lepiej na boki. Z tym że nie wiadomo jak świecił by żarnik OEM jakby był nowy. Żeby zauważyć te różnice trzeba materiał obejrzeć kilka razy i mieć dobry wyświetlacz na urządzeniu którym teraz oglądamy. Ale polski widz / klient itd. to chyba jeden z najbardziej wymagających marzudzących jacy są. Ja tam bardzo lubię Pana filmy. Oby tak dalej i oby do przodu ! 😉
Wielki znawca aut, a gówno wie o światłach !!!
nie ma różnicy !!!
Taaa, małżonce w audi A3 8L z 2002r już od dwóch sezonów siedzą hinczyky pod soczewkę, mają sę dobrze, parametry odcięcia światło-cień wg naszych polskich norm, nikt mi nie mruga, a zapłciłem 79 zł za obydwie.Pozdrawiam.
Wydać 500 na nowe Philipsy i specjalnie nie zobaczyć różnicy jak inni to faktycznie sukces marketingowców
Jak przedmówcy jakoś różnicy nie widze do tego strasznie boli w uszy ten żarnik, żarnik wszędzie żarnik. W takim źródle światła pali się łuk elektryczny (podobny do tego przy spawaniu) zatem bardziej na miejscu było by palnik ksenonowy.
''nieoryginalne powodują wybuch poduszek powietrznych''.Co za brednie
Powiem tak, na filmikach dotyczących halogenów Philips X-treme Vision+130% – H4 i H7 – widać naprawdę kolosalną różnicę, natomiast tutaj wybrałbym xenony fabryczne, bo nie zauważyłem kompletnie żadnej różnicy oprócz barwy
A jeśli bedziesz jechał autem dostawczym ciężarówym lub autobusem to ją zabijesz bo takie auta maja dłuższą drogę hamowania a gwałtowne hamowanie jest również niewskazane by nie zniszczyć ładunku.
Bullshit
"specjaliści" :). Oni w większości pracują na czas i tak aby było zrobione. Jak niczego nie urwą lub nie połamią to masz farta. Jeśli nie ma się dwóch lewych rąk to lepiej samemu powoli wymienić nawet jak będzie trzeba zdjąć zderzak.
4:34 lipa, a nie test. Przy takich testach uzywa sie kamer/aparatów z manualnymi nastawami ekspozycji
Philips Xtreme Gen2 … BEST Xenon ever . Thanks for Video .
Polecam zainwestować w OSRAM i porównać z tymi phillips 🙂 A co do podróbek to u mnie padła jedna przetwornica i stwierdziłem, że zmienie na chińskie przetwornice i żarniki w obydwu lampach. Już 4 lata i 100tys. km zrobione, świecą wciąż jak nowe. A z tą eksplozją poduszki powietrznej to ładnie gościu poleciał xD
Będzie może test halogenów?
extra materiał,
może takich więcej?
nie widzę różnicy.
jakiej firmy miałeś fabryczne?
ta kolosalna róznica… Philips to tylklo marka niestety… Ja osobiście polecam tańsze a lepsze Tungsram firma która robi bardzo dobre żarówki od kilklu dziesieciu lat a nie jak Philips od 20
W ksenonach nie ma żarników. Tam są palniki.
Czekaj czekaj, gdzieś już to wczoraj widziałem, jakiś dwumetrowiec testował. Co za zbieg okoliczności.
Test mało rzetelny. Ale z czegoś żyć trzeba 😉
Could you add eng subtitles at least? 😉
W moim służbowym Mondeo aby zmienić żarówkę trzeba odkręcić i wyjąć całą lampę, a aby to zrobić trzeba odkręcić część przedniego grilla. Za to powinno się konstruktora w Fordzie do więzienia wsadzić albo po prostu rozstrzelać. Jeśli chodzi o żarówki Philips-a to nie tylko ten Xenon jest świetny.. Ja bardzo dużo podróżuje, także w nocy. Standardowe H1 nie były złe a przynajmniej tak mi się wydawało dopuki nie założyłem H1 X-treme Vision Philipsa. Kosztują dużo bo na stacji BP zapłaciłem około 80 zł za sztukę ale są wartę każdej wydanej złotówki. Jakość i pole widzenia wzrosło niesamowicie. Jak je kupowałem to do nich trochę podchodziłem jak do swojego kaprysu w stylu, że będzie białe światło to może bardziej jak Xenon będzie wyglądało itp. ale jak założyłem i pojechałem w pierwszą trasę to straciłem jakiekolwiek wątpliwości, że był to wybitnie rozsądny i dobry pomysł. Tu trzeba Philips-owi oddać co królewskie, że zrobili kawał dobrej roboty.
Palniki ksenonowe należy wymieniać w serwisie ze względu na wysokie napięcie służące do ich zasilania.
Odjechales sam? Ania została na drodze?:)
Mi tu śmierdzi kopertą ,aż tak bardzo że jak uchylę okno to ją czuć…Pozdrawiam wszystkich.
Philips na 4:40 rozjaśnia nawet niebo. Wow. jAk kometa, albo słońce. Szkoda Panie Marku Pańskiej reputacji na takie sprzedajne filmiki. Lepiej wziąć od nich pieniądze i na przykład nagrać 2 testy w ich koszulce.
0:20 – albo laserowe jak choćby w BMW
Jedni twierdzą że fabryczne świecą lepiej, inni że Philipsy, a jeszcze inni że Philips jest za drogi. A ja powiem, że miała być widoczna KOLOSALNA różnica a ja nie widzę żadnej. Może jakaś tam minimalna jest, ale trzeba się mocno przypatrzeć i porównywać godzinami. Może w realu jest większa niż przez oko kamery i na ekranie monitora ale w takim razie na chuj ten test? Jak coś mnie zniechęcił do wymiany bo serio nie widzę ŻADNEJ różnicy.
Ktore zarniki D2S sa najlepsze i daja najwiecej swiatla ? Gdzie mozna kupić zarniki D2S o temperaturze 5000k ?
kurcze nie widze wielkiej roznicy
Mało kasy? Wycieczkę do Kanady za darmo mieliście ufundowaną przez Forda. Teraz jeszcze reklama.