Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
28 thoughts on “Volvo S90 Recharge T8 2.0 390 eAWD TEST facelifting Szweda”
jak on jest cichy to ja jestem tercet egzotyczny! od tego cholernego ogluszającego na dłuzszym dystansie SZUMU wolę POMRUK SILNIKA… mniejszy bagaznik i zbiornik paliwa, cięzsze i wolniejsze auto, za to O WIELE DROŻSZE. HYBRYDY TO ZNACZĄCY POSTĘP!!! HAHAHA…
Małe opóźnienie? Ma takiego laga, że tam gdzie miałem się wcisnąć już tego miejsca nie ma, i stoję dalej aż się zrobi luka, bo nikt nie chce puścić z podporządkowanej. Wziąłem wiec słabsze BMW, które jeździ: – elastyczniej – nie czuć zmian biegów jak w Volvo!! – jest ciszej niż w Volvo – nie trzeszczy jak w Volvo Mowa o BMW 2020 540i. Nie wiem jakie będą nowsze, ale te mi w zupełności wystarcza spalanie spokojnie nadać w trasie 7.5l do 120kmh. Średnio spała mi ciut mniej niż poprzednie 530d GT z 2015 roku. – 5 lat gwarancji a nie jak w Volvo…
W sumie to chyba pierwszy plug-in ktorego lepiej wybrac zamiast innej wersji (oczywiscie zakladajac ze ktos celuje raczej w drozszy, anizeli tanszy model). Malo wad, zwlaszcza jak dla takiego auta, sporo plusow. Na Zachodzie to bedzie spory hit.
Czy ja przegapilem juz test Fordzika Couriera? Gratulacje, bo metodyka test super i uwielbiam odnoszenie sie do tych samych parametrow (186 cm wzrostu i piano black) – urok!
S80 nie miało kombi, po prostu była następca bez kombiaka. 850 ->s70/V70 ->S80 oraz S60 . Seria 900 została zatrzymana na rzecz limuzyny S80 a obecna s90 jest kontynuacją po 20 latache serii 900. A dlaczego 850 i seria 900 były produkowane razem? Ponieważ 850 była taka dzisiejszą S60 i nie była taką typową limuzyną a raczej sportowym sedanem/kombi. Tak nie jest do końca spójne i logiczne, potrafią to zrozumieć fani marki Volvo tamtych lat
Mam mieszane uczucia w stosunku do tego Volvo. Z jednej strony chciał bym takie kiedyś mieć, gdy już wyrosnę z BMW bo wygląda pięknie zarówno na zewnątrz jak i w środku. Z drugiej strony…auto mające sumarycznie ponad 400KM, na papierze 390 a odczuwalne ok. 300. Do tego kaganiec do 180km/h w takim aucie…jeszcze 5 lat temu tyle to ja latałem po autostradach swoją wówczas 20-sto letnią beemką. Do tego dochodzi dość spora pula opinii użytkowników Volvo, którzy jeżdżą tymi autami od lat i mówią że po przejęciu przez chińczyków czuć powiew tandety w porównaniu do starszych genów. Ty poniekąd to potwierdzasz spostrzeżeniem nt. skóry.
Mamy 100 000 subskrypcji!!! Dziękuje jesteście NajLepsi!!!!!!!!!
jak on jest cichy to ja jestem tercet egzotyczny! od tego cholernego ogluszającego na dłuzszym dystansie SZUMU wolę POMRUK SILNIKA…
mniejszy bagaznik i zbiornik paliwa, cięzsze i wolniejsze auto, za to O WIELE DROŻSZE. HYBRYDY TO ZNACZĄCY POSTĘP!!! HAHAHA…
There are no front fog lights on the T8
Producenci Volvo robią piękne auta, ale osoby odpowiedzialne za projekt tyłu to chyba jakieś upośledzone pojeby. Dali lampy ze starego citroena C5.
4 garowe 2.0 w takiej krowie ,a idź Pan w ch
Mild hybrid diesel. Ach piękno patoekologii
What color is this particular model in the video?
Piękne auto, mam d4 i jest super.
volvo już od kilku ładnych lat nie jest szweckie, a chińskie
czy to 390 w tytule to moc
Małe opóźnienie? Ma takiego laga, że tam gdzie miałem się wcisnąć już tego miejsca nie ma, i stoję dalej aż się zrobi luka, bo nikt nie chce puścić z podporządkowanej. Wziąłem wiec słabsze BMW, które jeździ:
– elastyczniej
– nie czuć zmian biegów jak w Volvo!!
– jest ciszej niż w Volvo
– nie trzeszczy jak w Volvo
Mowa o BMW 2020 540i. Nie wiem jakie będą nowsze, ale te mi w zupełności wystarcza spalanie spokojnie nadać w trasie 7.5l do 120kmh. Średnio spała mi ciut mniej niż poprzednie 530d GT z 2015 roku.
– 5 lat gwarancji a nie jak w Volvo…
A może Subaru Leworg
Robisz jedne z najlepszych testów aut na polskim yt. Konkretnie, rzeczowo i treściwie. Tak trzymaj.
Jak zawsze, fajny test!
Ale auto jakoś nie porywa. Wolałbym Stingera 😉
Czekam na kolejny test 02.09.2021 godz 7.59. 50 sekund
Its back end looks like 1990's American cars. I'm o.k. with V90 more.
w sumie to w sumie to chińszczyzna w sumie 😉
Mógł byś nagrać recenzje bmw x4 2021 bo nie można znaleźć nigdzie jej recenzji?
Love it!
In this year the 100th anniversary of Chinese Communist Party #ccp, stoked to know Volvo is now owned by Geely of China #madeinchina2025 #beltandroad #beijingolympics2022 #occupymars2024 🇨🇳🇨🇳🇨🇳
W sumie to chyba pierwszy plug-in ktorego lepiej wybrac zamiast innej wersji (oczywiscie zakladajac ze ktos celuje raczej w drozszy, anizeli tanszy model). Malo wad, zwlaszcza jak dla takiego auta, sporo plusow. Na Zachodzie to bedzie spory hit.
S90 z tyłu wygląda jak superb II gen liftback/sedan.
Czy ja przegapilem juz test Fordzika Couriera? Gratulacje, bo metodyka test super i uwielbiam odnoszenie sie do tych samych parametrow (186 cm wzrostu i piano black) – urok!
Bardzo gratuluję ci zdobycia 100 000 subskrybcji to teraz po 200 000 wyszystkiego najlepszego z okazji 100 000 subskrybcji 🙂👌
S80 nie miało kombi, po prostu była następca bez kombiaka.
850 ->s70/V70 ->S80 oraz S60 . Seria 900 została zatrzymana na rzecz limuzyny S80 a obecna s90 jest kontynuacją po 20 latache serii 900. A dlaczego 850 i seria 900 były produkowane razem? Ponieważ 850 była taka dzisiejszą S60 i nie była taką typową limuzyną a raczej sportowym sedanem/kombi. Tak nie jest do końca spójne i logiczne, potrafią to zrozumieć fani marki Volvo tamtych lat
5,1s do 100 przy tym stosunku mocy do masy to bardzo dobry wynik.
0:40 na zdjęciu 850 vel 855 wersja R 🙂
Mam mieszane uczucia w stosunku do tego Volvo. Z jednej strony chciał bym takie kiedyś mieć, gdy już wyrosnę z BMW bo wygląda pięknie zarówno na zewnątrz jak i w środku. Z drugiej strony…auto mające sumarycznie ponad 400KM, na papierze 390 a odczuwalne ok. 300. Do tego kaganiec do 180km/h w takim aucie…jeszcze 5 lat temu tyle to ja latałem po autostradach swoją wówczas 20-sto letnią beemką. Do tego dochodzi dość spora pula opinii użytkowników Volvo, którzy jeżdżą tymi autami od lat i mówią że po przejęciu przez chińczyków czuć powiew tandety w porównaniu do starszych genów. Ty poniekąd to potwierdzasz spostrzeżeniem nt. skóry.
Super test tylko trochę długie to Volvo S90 a tak poza tym to gratulacje! 100k subskybcji