Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Volkswagen Polo 1.0 TSI 115 KM, 2018 - test AutoCentrum.pl #384

Volkswagen Polo 1.0 TSI 115 KM, 2018 – test AutoCentrum.pl #384



Dawniej Volkswagen Polo był niewielki, zgrabny, a przez to zwinny i bez problemu radził sobie w każdym zaułku. Nowe Polo urosło. Czy dalej szybko przemkniemy nim przez zatłoczone miasto?

Spis treści:
0:54 – nadwozie
2:04 – bagażnik
3:44 – test Dwumetrowca
7:09 – wygląd
7:35 – wnętrze
15:31 – wrażenia z jazdy
21:57 – silnik
24:00 – wersje wyposażenia i ceny

Zobacz także:

– TEST, część techniczna: https://www.autocentrum.pl/filmy/wideotesty/volkswagen-polo-1-0-tsi-115-km-2018-techniczna-czesc-testu/

– Pomiar spalania: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-spalania/volkswagen-polo-1-0-tsi-115-km-at-pomiar-zuzycia-paliwa/

– Pomiar przyspieszenia: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/volkswagen-polo-1-0-tsi-115-km-at-przyspieszenie-0-100-km-h/

– Wszystko o modelu Volkswagen Polo: https://www.autocentrum.pl/volkswagen/polo/

Chcesz wiedzieć więcej?
– Nasz kanał (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: http://www.instagram.com/zachar_off

Przydatne linki:
https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
https://www.autocentrum.pl/auta/
https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
https://www.autocentrum.pl/oceny/
https://www.autocentrum.pl/autorentgen/
https://www.autocentrum.pl/spalanie/
https://www.autocentrum.pl/vin/

Serdeczne podziękowania dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie za udostępnienie Parku Miejskiego do nagrań.

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

49 thoughts on “Volkswagen Polo 1.0 TSI 115 KM, 2018 – test AutoCentrum.pl #384

  1. Byłem w salonie VW oglądać polo, mam 190cm wzrostu i stwierdzam że jest malutkie, nie wiem jak Zachar że swoimi 2 metrami mógł tym jeździć i nie doznać kontuzji kolan. Nad głową ledwo 2 palce, włosy ciągle smyrają po podsufitce co cholernie irytuje, wygodniej mi się siedziało z tylu w polowce niż z przodu, z przodu nie mogłem odnaleźć ergonomicznej wygodnej pozycji.

  2. Pan Zachar nie do końca jest obiektywny – wszystko zależy od marki. Jak robił test Suzuki Baleno to śmiał się z przycisków do włączania Active break system ,że są takie mechaniczne. W toyocie Yaris już mu to nie przeszkadzało.

  3. Dziekuje za kolejny test!

    Pytanie jakie mnie ostatnio nurtuje, szukam auta do 70kzl, wybor teoretycznie spory. Moj problem polega na tym, ze mam prawie 2 metry, i szukam nie SUVa w ktorym mozliwie wysoko sie siedzi 🙂 Ktore auto osobowe pozwala usiasc wyjatkowo wysoko?

  4. cenowo to jest kosmos, na siłę koncerny robią z tych miejskich aut prawie,że kompakty,które przeważnie gorzej jeżdżą i są gorzej wykończone… i wszędzie te silniczki 1.0 turbo z 3 cylindrami, z którymi szczypać się trzeba ,żeby było małe spalanie bo jak dociśniesz to dane katalogowe x2 :):) jak dla mnie bardziej sensownym wyborem w tej klasie cenowo jest Kia Rio, bądź Ford Fiesta, a za tak wyposażone Polo to się kupuje segment D 🙂

  5. Mam seata ibizę z slnikiem 1,4 MPI, 63 KW i jestem zadowolony. Chcę teraz zmienić samochód na volkswagena polo, golfa lub seata ibizę lub leona. Tylko mam spory problem, ponieważ Volkswagen ma teraz słabe silniki, a ja szukam jakiegoś trwałego i niezawodnego. Boję się tych słabiutkich wysilonych silniczków TSI, które są bardzo zawodne. Zachar, czy możesz mi polecić jakiś najlepszy pod względem nie zawodności silnik w tych samochodach?. Nowe samochody nie są tanie i jak coś kupię to chcę jeździć nim bardzo długo. Zachar proszę o pomoc.

  6. Wygląda na "materiał sponsorowany". Widać, że facet się nie mieści, kolana prawie pod brodą albo oparte o deskę rozdzielczą (!!!), kierownica na wysokości "narządów" itd., cena nawet nie jak za kompakta, ale jak za segment D w promocji…

  7. Hurrr durrr 1.0?! 3 cylyndry!? matko bosko i do tego jeszcze turbo i z tego wszystkiego wycisneły potworne 115 kuni.no czymajta mnie bo nie wytrzymie. Ino pińć lytrów i v8 na gaźniku to by był dopiero samochód. Tani w eksploatacji a nie jakieś nowoczesne co sie na milion proce t rozleci dokładnie przy przebiegu 66 600 km bo tak we fabryce ustawili ale i tak pewnie nawet do tego nie wytrzymie. A olej? Panje stare samochody wogle nie pijo a toto wyjedzie z fabryki i na pierwszym tankowaniu 2 dolewki kupujesz.
    Kurła kiedyś to było.

  8. Design volkswagen'a sie zmienił? Hahaha. Od 20 lat robią to samo. Jedyna różnica to lampy, wyswietlacze i inne trendy. Sama idea jest cały czas taka sama. Szanuje producentów, którzy się zmieniają. Tego nie można powiedzieć o vw.
    Zresztą ten kanał ubóstwia takie bezpłciowe auta a oryginalne, odważne propozycje karci. Szkoda :/

  9. Czytałem wielokrotnie, ze Zahar faworyzuje germańskie auta i teraz miałem okazje się o tym przekonać. To najmniej prosta podłoga jaka widziałem w życiu xd. A na tylnim siedzeniu wyglądałeś jak korniszon wciśnięty w za mały słoik. eh ty ty

  10. i ta pie*dolona stojąca praktycznie pod kątem prostym tylna kanapa (jej oparcie) praktycznie w każdym vagu oprócz największych modeli, to jest dramat, tutaj w POLO… można to jeszcze zrozumieć, ale dlaczego nawet w najnowszym audi a4 z tyłu trzeba siedzieć jak na kiblu?…

Dodaj komentarz

Zadzwoń!