Dawniej Volkswagen Polo był niewielki, zgrabny, a przez to zwinny i bez problemu radził sobie w każdym zaułku. Nowe Polo urosło. Czy dalej szybko przemkniemy nim przez zatłoczone miasto?
Spis treści:
0:54 – nadwozie
2:04 – bagażnik
3:44 – test Dwumetrowca
7:09 – wygląd
7:35 – wnętrze
15:31 – wrażenia z jazdy
21:57 – silnik
24:00 – wersje wyposażenia i ceny
Serdeczne podziękowania dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie za udostępnienie Parku Miejskiego do nagrań.
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
49 thoughts on “Volkswagen Polo 1.0 TSI 115 KM, 2018 – test AutoCentrum.pl #384”
Byłem w salonie VW oglądać polo, mam 190cm wzrostu i stwierdzam że jest malutkie, nie wiem jak Zachar że swoimi 2 metrami mógł tym jeździć i nie doznać kontuzji kolan. Nad głową ledwo 2 palce, włosy ciągle smyrają po podsufitce co cholernie irytuje, wygodniej mi się siedziało z tylu w polowce niż z przodu, z przodu nie mogłem odnaleźć ergonomicznej wygodnej pozycji.
Pan Zachar nie do końca jest obiektywny – wszystko zależy od marki. Jak robił test Suzuki Baleno to śmiał się z przycisków do włączania Active break system ,że są takie mechaniczne. W toyocie Yaris już mu to nie przeszkadzało.
Pytanie jakie mnie ostatnio nurtuje, szukam auta do 70kzl, wybor teoretycznie spory. Moj problem polega na tym, ze mam prawie 2 metry, i szukam nie SUVa w ktorym mozliwie wysoko sie siedzi 🙂 Ktore auto osobowe pozwala usiasc wyjatkowo wysoko?
cenowo to jest kosmos, na siłę koncerny robią z tych miejskich aut prawie,że kompakty,które przeważnie gorzej jeżdżą i są gorzej wykończone… i wszędzie te silniczki 1.0 turbo z 3 cylindrami, z którymi szczypać się trzeba ,żeby było małe spalanie bo jak dociśniesz to dane katalogowe x2 :):) jak dla mnie bardziej sensownym wyborem w tej klasie cenowo jest Kia Rio, bądź Ford Fiesta, a za tak wyposażone Polo to się kupuje segment D 🙂
Mam seata ibizę z slnikiem 1,4 MPI, 63 KW i jestem zadowolony. Chcę teraz zmienić samochód na volkswagena polo, golfa lub seata ibizę lub leona. Tylko mam spory problem, ponieważ Volkswagen ma teraz słabe silniki, a ja szukam jakiegoś trwałego i niezawodnego. Boję się tych słabiutkich wysilonych silniczków TSI, które są bardzo zawodne. Zachar, czy możesz mi polecić jakiś najlepszy pod względem nie zawodności silnik w tych samochodach?. Nowe samochody nie są tanie i jak coś kupię to chcę jeździć nim bardzo długo. Zachar proszę o pomoc.
Polo od wersji 6n to byl zawsze duzy maluch na tle konkurencji. Fajnie ze obecna generacja tak urosla,jezeli dwumetrowy gosciu wsiada bez problemu to o czyms to swiadczy.
Wygląda na "materiał sponsorowany". Widać, że facet się nie mieści, kolana prawie pod brodą albo oparte o deskę rozdzielczą (!!!), kierownica na wysokości "narządów" itd., cena nawet nie jak za kompakta, ale jak za segment D w promocji…
Dobry wieczor mam pytanie odnosnie nowego Vw polo obecnie sa dostepne 2 diesle 1.6tdi 80 lub 95. Czy w najblizszym czasie beda dostepne mocniejsze silniki diesla czy tylko te 2 Dziekuje
Hurrr durrr 1.0?! 3 cylyndry!? matko bosko i do tego jeszcze turbo i z tego wszystkiego wycisneły potworne 115 kuni.no czymajta mnie bo nie wytrzymie. Ino pińć lytrów i v8 na gaźniku to by był dopiero samochód. Tani w eksploatacji a nie jakieś nowoczesne co sie na milion proce t rozleci dokładnie przy przebiegu 66 600 km bo tak we fabryce ustawili ale i tak pewnie nawet do tego nie wytrzymie. A olej? Panje stare samochody wogle nie pijo a toto wyjedzie z fabryki i na pierwszym tankowaniu 2 dolewki kupujesz. Kurła kiedyś to było.
Design volkswagen'a sie zmienił? Hahaha. Od 20 lat robią to samo. Jedyna różnica to lampy, wyswietlacze i inne trendy. Sama idea jest cały czas taka sama. Szanuje producentów, którzy się zmieniają. Tego nie można powiedzieć o vw. Zresztą ten kanał ubóstwia takie bezpłciowe auta a oryginalne, odważne propozycje karci. Szkoda :/
Czytałem wielokrotnie, ze Zahar faworyzuje germańskie auta i teraz miałem okazje się o tym przekonać. To najmniej prosta podłoga jaka widziałem w życiu xd. A na tylnim siedzeniu wyglądałeś jak korniszon wciśnięty w za mały słoik. eh ty ty
No… Silnik wytrzyma jakieś 40 tys. A skrzynia DSG około 60 tys. Powodzenia! Taki samochodzik ma sens wyłącznie z silnikiem TDI. Benzynowe silniki VAG to bardzo kosztowny sposób na samobójstwo.
i ta pie*dolona stojąca praktycznie pod kątem prostym tylna kanapa (jej oparcie) praktycznie w każdym vagu oprócz największych modeli, to jest dramat, tutaj w POLO… można to jeszcze zrozumieć, ale dlaczego nawet w najnowszym audi a4 z tyłu trzeba siedzieć jak na kiblu?…
Śnieg a mamy 23 stopnie na dworze? Czyżby Zachar zamienił swojego Mercedesa na DMC Delorian z filmu ,,Powrót do przyszłości"?🤔 Interesjące nieprawdaż?😉
Zobacz także:
– TEST, część techniczna: https://www.autocentrum.pl/filmy/wideotesty/volkswagen-polo-1-0-tsi-115-km-2018-techniczna-czesc-testu/
– Pomiar spalania: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-spalania/volkswagen-polo-1-0-tsi-115-km-at-pomiar-zuzycia-paliwa/
– Pomiar przyspieszenia: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/volkswagen-polo-1-0-tsi-115-km-at-przyspieszenie-0-100-km-h/
I jak po 3 latach? Silnik sie już rozleciał? Czy wcześniej padło turbo?
Super auto !!!!
nuda i drożyzna.
W Oplu Kadecie z 1984 roku miałem regulację wysokości mocowania pasów bezpieczeństwa…
24:00
najtańsze polo w 2018 – 45 tyś.
najtańsze polo w 2019 – 58,5 tyś.
Darujcie sobie ten samochód, na dzień dzisiejszy jest niedostępny w naszym kraju.
Byłem w salonie VW oglądać polo, mam 190cm wzrostu i stwierdzam że jest malutkie, nie wiem jak Zachar że swoimi 2 metrami mógł tym jeździć i nie doznać kontuzji kolan. Nad głową ledwo 2 palce, włosy ciągle smyrają po podsufitce co cholernie irytuje, wygodniej mi się siedziało z tylu w polowce niż z przodu, z przodu nie mogłem odnaleźć ergonomicznej wygodnej pozycji.
Przydała by się prezentacja vw polo gti 2018☺
Pan Zachar nie do końca jest obiektywny – wszystko zależy od marki. Jak robił test Suzuki Baleno to śmiał się z przycisków do włączania Active break system ,że są takie mechaniczne. W toyocie Yaris już mu to nie przeszkadzało.
Ja w vw up! Z 2016 mam asystenta ruszania pod gore :p takze to chyba standard ….
Ibizę ponoć robią 1.5 tsi a Polo nie? O co chodzi? Nie znoszę 3 cylindrów 🙁
Okropny styl VW
Dla dziadków w kapeluszach.
Ciekawy silnik i fajna skrzynia.
Zachar jest szansa na test nowego Polo GTI? Jestem blisko zakupu i może twój film pomógłby mi w decyzji.
Rzeczowy test jak zawsze auto typowe dla tej grupy bez szału ale daje radę Ibiza troszkę lepiej wygląda a cenowo chyba podobnie 🙂
Chcialbym mieć takie auto ale jest bardzo drogie
Ludzie kiedy wyleczycie się z tsi może po wymianie trzeciego silnika?Pieprzy o wszystkim a auto ma jeżdzić a to tylko wygląda ale nie jeździ.
Dziekuje za kolejny test!
Pytanie jakie mnie ostatnio nurtuje, szukam auta do 70kzl, wybor teoretycznie spory. Moj problem polega na tym, ze mam prawie 2 metry, i szukam nie SUVa w ktorym mozliwie wysoko sie siedzi 🙂 Ktore auto osobowe pozwala usiasc wyjatkowo wysoko?
Vw najlepsze auta kto za 🙂
cenowo to jest kosmos, na siłę koncerny robią z tych miejskich aut prawie,że kompakty,które przeważnie gorzej jeżdżą i są gorzej wykończone… i wszędzie te silniczki 1.0 turbo z 3 cylindrami, z którymi szczypać się trzeba ,żeby było małe spalanie bo jak dociśniesz to dane katalogowe x2 :):) jak dla mnie bardziej sensownym wyborem w tej klasie cenowo jest Kia Rio, bądź Ford Fiesta, a za tak wyposażone Polo to się kupuje segment D 🙂
Mam seata ibizę z slnikiem 1,4 MPI, 63 KW i jestem zadowolony. Chcę teraz zmienić samochód na volkswagena polo, golfa lub seata ibizę lub leona. Tylko mam spory problem, ponieważ Volkswagen ma teraz słabe silniki, a ja szukam jakiegoś trwałego i niezawodnego. Boję się tych słabiutkich wysilonych silniczków TSI, które są bardzo zawodne. Zachar, czy możesz mi polecić jakiś najlepszy pod względem nie zawodności silnik w tych samochodach?. Nowe samochody nie są tanie i jak coś kupię to chcę jeździć nim bardzo długo. Zachar proszę o pomoc.
Polo od wersji 6n to byl zawsze duzy maluch na tle konkurencji. Fajnie ze obecna generacja tak urosla,jezeli dwumetrowy gosciu wsiada bez problemu to o czyms to swiadczy.
Wygląda na "materiał sponsorowany". Widać, że facet się nie mieści, kolana prawie pod brodą albo oparte o deskę rozdzielczą (!!!), kierownica na wysokości "narządów" itd., cena nawet nie jak za kompakta, ale jak za segment D w promocji…
Vag wiadomo same zachwyty Zachara.
Dobry wieczor mam pytanie odnosnie nowego Vw polo obecnie sa dostepne 2 diesle 1.6tdi 80 lub 95. Czy w najblizszym czasie beda dostepne mocniejsze silniki diesla czy tylko te 2 Dziekuje
6:20 błąd w montażu 😀
polo jak polo pewnie jak przejedzie koło mnie to nawet go nie zauważe dlatego wole skode bo tam w wyglądzie coś się zmienia
Niedomalowanie we wnęce koła zapasowego to objaw kiczu i miernoty VWagena.
Hurrr durrr 1.0?! 3 cylyndry!? matko bosko i do tego jeszcze turbo i z tego wszystkiego wycisneły potworne 115 kuni.no czymajta mnie bo nie wytrzymie. Ino pińć lytrów i v8 na gaźniku to by był dopiero samochód. Tani w eksploatacji a nie jakieś nowoczesne co sie na milion proce t rozleci dokładnie przy przebiegu 66 600 km bo tak we fabryce ustawili ale i tak pewnie nawet do tego nie wytrzymie. A olej? Panje stare samochody wogle nie pijo a toto wyjedzie z fabryki i na pierwszym tankowaniu 2 dolewki kupujesz.
Kurła kiedyś to było.
Design volkswagen'a sie zmienił? Hahaha. Od 20 lat robią to samo. Jedyna różnica to lampy, wyswietlacze i inne trendy. Sama idea jest cały czas taka sama. Szanuje producentów, którzy się zmieniają. Tego nie można powiedzieć o vw.
Zresztą ten kanał ubóstwia takie bezpłciowe auta a oryginalne, odważne propozycje karci. Szkoda :/
Piękną tam macie wiosne w grodzie Kraka😀kiedy kręcone?
Pojebani z tą ceną i tyle. Ani to nie jest premium ani nawet silnika nie ma fajnego.
Prezentowanie nowego polo na 16" felgach jest jak przedstawienie modelki w białych skarpetach i sandałach.
nudne auto, nudny prowadzący, nudny test
Co to za mikrofon do gopro ?
Regulacja wysokosci pasa to chyba we wszystkich autach jest
Jesli zrobiliby wersje gti z napedem na 4 kola to bylaby bajka. Szkoda, ze w Kanadzie takich nie sprzedaja.
volkswagen'a polo ruda wpierdolo hyhyhy 😀
Czytałem wielokrotnie, ze Zahar faworyzuje germańskie auta i teraz miałem okazje się o tym przekonać. To najmniej prosta podłoga jaka widziałem w życiu xd. A na tylnim siedzeniu wyglądałeś jak korniszon wciśnięty w za mały słoik. eh ty ty
Takieyyych czy takich??? Kolizja czy koylyzja???
No… Silnik wytrzyma jakieś 40 tys. A skrzynia DSG około 60 tys. Powodzenia! Taki samochodzik ma sens wyłącznie z silnikiem TDI. Benzynowe silniki VAG to bardzo kosztowny sposób na samobójstwo.
Wysokość mocowania pasa to nic szczególnego, w reno kangoo z 98 tez to mam
Wszystko ladnie..pieknie…ale guzika od glosnosci caly czas nie potrafia zrobic, tak jak sie nalezy..
i ta pie*dolona stojąca praktycznie pod kątem prostym tylna kanapa (jej oparcie) praktycznie w każdym vagu oprócz największych modeli, to jest dramat, tutaj w POLO… można to jeszcze zrozumieć, ale dlaczego nawet w najnowszym audi a4 z tyłu trzeba siedzieć jak na kiblu?…
Klepią co generacje to samo zeby tylko ludzie kupili to samo w lekko zmienionym opakowaniu
Śnieg a mamy 23 stopnie na dworze? Czyżby Zachar zamienił swojego Mercedesa na DMC Delorian z filmu ,,Powrót do przyszłości"?🤔 Interesjące nieprawdaż?😉
Wcale nie widać, że to reklama VAGa! Zachar uspokój się, bo stracisz widzów!
przecież polo gti można kupić za około 80 tysięcy czy coś się zmieniło?
Z tyłu hamulce bębnowe. Strasznie to w fiacie tipo wypominałeś, a tu nie wspomniałeś