Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Volkswagen ID.3, czyli nawet mój pies go nie chce (TEST PL 4K) | CaroSeria

Volkswagen ID.3, czyli nawet mój pies go nie chce (TEST PL 4K) | CaroSeria



Najpierw był Garbus. Potem Golf. I jeszcze Passat. Wszystkie te modele wyryły się na kartach motoryzacyjnej historii, zostały zapamiętane, stały się legendami. Na drugim biegunie mamy New Beetle, Eosa, Phaetona… Samochody, w których sam Volkswagen pokładał wielkie nadzieje i… na nadziejach się skończyło.

W wydaniu Niemców biznes moto przypomina grę w pokera – raz wygrywają, raz przegrywają. Ale właśnie, jak sami twierdzą – wyciągnęli asa z rękawa. As nazywa się ID.3, jest elektryczny i podobno rewolucyjny. Ma odmienić świat samochodów. Ma być trzecim, po Garbusie i Golfie, przełomowym masowym Volkswagenem. Volkswagenem, który na nowo zmotoryzuje Europę. Problem w tym, że nawet mój pies ma do niego poważne zastrzeżenia…

@CaroSeria #vwid3 #testvw

🔥🔥🔥
Subskrybuj mój kanał jednym kliknięciem 👇✌
https://www.youtube.com/caroseria/?sub_confirmation=1

Info o nowym teście zawsze tutaj: https://www.instagram.com/lukaszbak_caroseria

CaroSeria: Klepiemy o samochodach. Ale tylko o takich, które budzą w nas jakieś emocje. Albo przynajmniej są kontrowersyjne. Nieoczywiste. Rzadkie. Jakieś. Czasami na wesoło, innym razem poważniej, ale zawsze szczerze i uczciwie. Nowe auto wjeżdża na kanał w każdy piątek. Raczej później, niż wcześniej.

„Powered by VREDESTEIN”

Program zawiera lokowanie produktu.

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

36 thoughts on “Volkswagen ID.3, czyli nawet mój pies go nie chce (TEST PL 4K) | CaroSeria

  1. Mam eGolfa. Jak wsiadłem w salonie do tego id3, to nawet jazdy testowej nie chciałem. To jest jakiś przedprodukcyjny prototyp, wnętrze sprawia wrażenie zrobionego w drukarce 3D. Tandeta. To nie hejt na vw bo mam dwa vw. To jest obiektywna opinia.

  2. Eko elektro schrott

    Obudzdzcie sie tego nikt nie chce
    Zasieg w zimie i upale 60% deklarowanego gdy lecisz 140 km/h autostrada jak kazdy normalny czlowiek

    Roczna utrata pojemności akumulatorów ok 6-9%

    Ciagla walka i szukanie wtyczki

    A drobna stluczka i rozszczelnienie baterii powoduje ze auto idzie na zlom bo naprawa jest nieopłacalna

    Dlaczego nikt prawdy nie mowi konsumentom?

    EU = Eko Hitler

    Wspólczuje redaktorowi

  3. Hmm za 200k dostajesz maszyne losującą do otwierania szyb, ekskluzywne wnętrze z wegańskich kubeczków po jogurcie, i etat jako beta tester oprogramowania do zarządzania twoim autem… Gdzie ja mam młotek do mojej skarbonki 😀

  4. Dlaczego Pan redaktor zmienia pasy bez sygnalizacji zmiany pasa ruchu i zjeżdża z ronda również bez sygnalizacji? Żeby oceniać auta przydałoby się nauczyć ich używać na drodze, nie mówiąc już o zajęciu prawidłowej pozycji za kierownicą.

  5. Sarkazm nie jest uzasadniony bo Tesla, odczytuje z wypowiedzi ze to ziemia obiecana, tez jest gownem. Nie, nie chodzi o to ze ma to byc Pasek B5 z nie fejkowymi wydechami ale o to ze jest brzydka w srodku, zle wykonana i nijaka. Problem elektrykow to nie zasieg tylko dlugosc ladowania. Wszystko wskazuje na to ze inaczej nie bedzie. Spodziewac sie raczej nalezy jeszcze mniejszych pojemnosci baterii (koszty, ekologia). Dostaliscie w ostatnich latach smartfony ktorych nie ladujecie tydzien? Nie. Bo po kiego grzyba skoro mozecie je sobie naladowac wszedzie. A elektrycznego samochodu nie naladujecie. "Szybkie" ladowanie podawane przez producentow jest sciema. Jest tam mnostwo "ale".
    Elekyryki to swietna koncepcja. Jednak rozwoj tej technologii jest ciagle w czarnej d… i nie ma poki co nadziei na nic lepszego (tak, co tydzien slyszymy o nowych, rewolucyjnych, bateriach).

  6. Łukasz świetny test. Serio.uswiadomiles mi że kupiłem super samochód – elektryczna mazde. Fakt ma gorsza baterie. Ale jest piękna świetnie wykonana i z charakterem. Ten id3 to plastik fantastik. I te błędy o których każdy testujący mówi. I ta cena 200tysia. Matkoo.klakson rozwalił system 😂😂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!