Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Hyundai Santa Fe - test - Jest Pięknie za kierownicą [ENG SUBS]

Hyundai Santa Fe – test – Jest Pięknie za kierownicą [ENG SUBS]



Hyundai Santa Fe to duży samochód – w wersji, którą widzicie na wideo, jest to auto siedmioosobowe. Czy to jednak samochód terenowy, czy bardziej auto rodzinne? Zapraszam na 8 rzeczy, które trzeba wiedzieć o Hyundaiu Santa Fe, o które pytaliście mnie na Instagramie.

#HyundaiSantaFe #JestPięknie #noniewiem

[English subtitles available]

Oglądasz test tego samochodu, więc pewnie przyda Ci się fotelik samochodowy. Tutaj sprawdzisz ceny: http://bit.ly/fotelikiJP

Co u mnie, czym dziś jeżdżę? Oglądaj Stories na https://www.instagram.com/amgidynska/
Mój profil blogowy na FB: https://www.facebook.com/jestpiekniepl/
i mój profil prywatny: https://www.facebook.com/anna.gidynska

Android Auto: https://youtu.be/Cwpzr4SxMKY
Testy SUVów: http://bit.ly/JestPieknieSUV
Dacia Duster: https://youtu.be/gTpZYLJ36HE
Ford Edge: https://youtu.be/PjWifxZmcLU
Volkswagen Touareg: https://youtu.be/y5ha2shYe28
Volvo XC60: https://youtu.be/r__cp3aY9E0

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

26 thoughts on “Hyundai Santa Fe – test – Jest Pięknie za kierownicą [ENG SUBS]

  1. Kawał pięknego samochodu. Może nie największy ale najpiękniejszy w swojej klasie 7 osobowych suv-ów za dwieście kilka tysięcy ale najpiękniejszy. Test fajny, brakuje trochę więcej takich kobiecych uwag o autach

  2. Niestety ale VANy odchodzą w odstawkę przynajmniej na rynku europejskim. U nas zakończono kilka lat temu sprzedaż Carnivala, w tym roku Carensa , a niebawem to ma spotkać Venge. Nadchodzi era SUVa i Crossovera. Będzie tego z roku na rok coraz więcej się sprzedawać. Takie są prognozy.
    Ps. widoczny progres w Pani filmach. Pozdrawiamy.

  3. @Jest Pięknie
    A jak ten Hyundai w stosunku do Peugeot 5008?? Ok – 5008 ma napęd tylko na przód. Ale reszta wydaje się być na podobnym poziomie. Choć… ta brązowa skóra kupuje mnie 🙂

  4. W Renault Koleos mamy podgrzewaną kierownice dostępną nawet w środkowej wersji, a w najwyżej również wentylowane i podgrzewane fotele. Proszę uzupełnić wiedzę poprzez sprawdzenie dostępnego wyposażenia zanim zacznie Pani krytykować daną markę.

  5. Brązowe wnętrze kłóci się z moim poczuciem estetyki, ale tu bardzo ładnie dopasowało się do jesiennego krajobrazu 🙂 fajny teścik wyszedł, kilka smaczków się pojawiło, doceniam 🙂
    Autobusu nie potrzebuję, więc się nie wypowiadam co do wyższości SUVa nad VANem (albo odwrotnie).

  6. Oglądam Pani kanał od ponad roku i widzę ciągły postęp w jakości recenzji, w jakości nagrania, nie pomijając nieskazitelnego przekazu, przez co zdumiewa mnie, że na kanał nie przybywa więcej subskrybentów bo jest tego jak najbardziej warty!
    Świetne jest to, że recenzje są krótkie, zwięzłe i na temat, a nie jak niektórzy potrafią opowiadać ponad 3 minuty o śmietniczku i haczykach w „Simply clever” skody…
    Życzę dużo zdrowia i odnotowania liczby subskrybentów liczonych w setkach tysięcy! Proszę trzymać tak dalej! 😊

  7. Gdyby mnie było stać na utrzymanie dwóch nowych samochodów (ubezpieczenie, road tax itp) to z pewnością bym wybrał większego 7 miejscowego SUVa na rodzinne wypady, oraz mały samochód do miasta (coś jak B klasa). Ponieważ chwilowo mnie na to nie stać to najrozsądniejszą opcją jest nowy kompakt czy mid-size kombi. Linia SUVa jednak powoduje że masę miejsca tracisz na "ładny kształt", jeżeli przekonasz się go MPV to do SUVa nie wrócisz. tyle że jeżeli najczęściej wozisz 2 lub trzy osoby to MPV jest zbędny, a jeżeli przy tym jesteś estetą…

  8. Bardzo ciekawy test, jak to ująć, bardzo nudnego samochodu. Podziwiam Was (testerów) że potraficie zawsze znaleść coś pozytywnego (ciekawego) o każdym samochodzie.
    Pozdrawiam👍

  9. Powiem jedno. Bez względu na to, co myśli większość o SantaFe (i o Hyundaiu), poprzednie generacje (2 i 3) są naprawdę dobre pod wieloma względami. Po pierwsze; miałem w rodzinie SantaFe drugiej generacji (2.2 crdi), które zrobiło 280kkm po dziurawych drogach na krótkich dystansach, krótko mówiąc, było intensywne użytkowane. Auto było serwisowane, a jedyne rzeczy wymienione (oczywiście z wyjątkiem filtrów, hamulców itd) to łączniki stabilizatorów i amortyzatory z tyłu (po 180kkm). Dziś mam styczność z przedostatnią generacja tego modelu (również 2.2), ma lekko ponad 100kkm i jeszcze nic nie było robione, z wyjątkiem olejów i filtrów, więc jeśli ktoś chce dobre auto, to niech szuka serwisowane (filtrowo-olejowo) SantaFe z prawdziwym przebiegiem, bo myślę, że po 300kkm mogą się powoli zacząć sypać (chodzi mi głównie o zawieszenie i przeniesienie napędu).

  10. Definitywnie miniwany, mniejsza masa, lepsze prowadzenie, lepsze przyspieszenie, większa pakownosc, więcej miejsca za mniejszą lub podobna cenę. Po co komu cięższe i gorzej prowadzące sie auto dla 3,5 cm większego prześwitu?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!