Volkswagen ID.3, czyli nawet mój pies go nie chce (TEST PL 4K) | CaroSeria
Najpierw był Garbus. Potem Golf. I jeszcze Passat. Wszystkie te modele wyryły się na kartach motoryzacyjnej historii, zostały zapamiętane, stały się legendami. Na drugim biegunie mamy New Beetle, Eosa, Phaetona… Samochody, w których sam Volkswagen pokładał wielkie nadzieje i… na nadziejach się skończyło.
W wydaniu Niemców biznes moto przypomina grę w pokera – raz wygrywają, raz przegrywają. Ale właśnie, jak sami twierdzą – wyciągnęli asa z rękawa. As nazywa się ID.3, jest elektryczny i podobno rewolucyjny. Ma odmienić świat samochodów. Ma być trzecim, po Garbusie i Golfie, przełomowym masowym Volkswagenem. Volkswagenem, który na nowo zmotoryzuje Europę. Problem w tym, że nawet mój pies ma do niego poważne zastrzeżenia…
@CaroSeria #vwid3 #testvw
🔥🔥🔥
Subskrybuj mój kanał jednym kliknięciem 👇✌
https://www.youtube.com/caroseria/?sub_confirmation=1
Info o nowym teście zawsze tutaj: https://www.instagram.com/lukaszbak_caroseria
CaroSeria: Klepiemy o samochodach. Ale tylko o takich, które budzą w nas jakieś emocje. Albo przynajmniej są kontrowersyjne. Nieoczywiste. Rzadkie. Jakieś. Czasami na wesoło, innym razem poważniej, ale zawsze szczerze i uczciwie. Nowe auto wjeżdża na kanał w każdy piątek. Raczej później, niż wcześniej.
„Powered by VREDESTEIN”
Program zawiera lokowanie produktu.
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Matko Boska, gówno ożyło!
A miejsce nad głową z tyłu?
Mam eGolfa. Jak wsiadłem w salonie do tego id3, to nawet jazdy testowej nie chciałem. To jest jakiś przedprodukcyjny prototyp, wnętrze sprawia wrażenie zrobionego w drukarce 3D. Tandeta. To nie hejt na vw bo mam dwa vw. To jest obiektywna opinia.
Eko elektro schrott
Obudzdzcie sie tego nikt nie chce
Zasieg w zimie i upale 60% deklarowanego gdy lecisz 140 km/h autostrada jak kazdy normalny czlowiek
Roczna utrata pojemności akumulatorów ok 6-9%
Ciagla walka i szukanie wtyczki
A drobna stluczka i rozszczelnienie baterii powoduje ze auto idzie na zlom bo naprawa jest nieopłacalna
Dlaczego nikt prawdy nie mowi konsumentom?
EU = Eko Hitler
Wspólczuje redaktorowi
ale żenada ten samochód xd jak oni mogą takie gówno sprzedawać… chyba wolałbym Dacię Sandero bo ma lepiej zrobione wnętrze i aż 4 przyciski do szyb a kosztuje 4 razy mniej
Volkswagen jest jak pis Dla ludu
Błędy SOS są także w innych autach z grupy VAG, koledze wymienili moduł SOS na nowy i zaczęło działać
Hmm za 200k dostajesz maszyne losującą do otwierania szyb, ekskluzywne wnętrze z wegańskich kubeczków po jogurcie, i etat jako beta tester oprogramowania do zarządzania twoim autem… Gdzie ja mam młotek do mojej skarbonki 😀
Plastik fantastik, gówno tandeta straszna
2:00 … kiesznie w drzwiach…. ? to gdzie on ma fotele ???
Oparcie tylnego siedzenia kończy się pod pachą.
Dlaczego Pan redaktor zmienia pasy bez sygnalizacji zmiany pasa ruchu i zjeżdża z ronda również bez sygnalizacji? Żeby oceniać auta przydałoby się nauczyć ich używać na drodze, nie mówiąc już o zajęciu prawidłowej pozycji za kierownicą.
Brawa za szczerą opinię.
obraz z kamery cofanie wyłączył się po 23 sekundach od ruszenia do przodu… aaahahahhahah … rewolucja…
Auto dla mas za 150k 😀
Nadal chce zobaczyć Id3 katowane na parkingu driftując 😂😂😂😂
Przynajmniej nie trzeba obawiać się kradzieży metodą "na walizkę". Nie dlatego, że zabezpieczenia da doskonałe, tylko nikt nie będzie chciał tego ukraść.
od lat koncerny samochodowe testuja samochody sprzedane konsumentom to karygodne by wypuścić tak niedopracowane auto
Ale szmelc
Ta urzekająca cisza to też darcie łacha z elektryków? Bo ja osobiście uważam to za potężną wadę – szczególnie, jak pod maską warczy jakieś fajne V8.
Klakson 😂😂😂
Masz na podjezdzie ładne Aurea Nan
Das Scheisse car
Sarkazm nie jest uzasadniony bo Tesla, odczytuje z wypowiedzi ze to ziemia obiecana, tez jest gownem. Nie, nie chodzi o to ze ma to byc Pasek B5 z nie fejkowymi wydechami ale o to ze jest brzydka w srodku, zle wykonana i nijaka. Problem elektrykow to nie zasieg tylko dlugosc ladowania. Wszystko wskazuje na to ze inaczej nie bedzie. Spodziewac sie raczej nalezy jeszcze mniejszych pojemnosci baterii (koszty, ekologia). Dostaliscie w ostatnich latach smartfony ktorych nie ladujecie tydzien? Nie. Bo po kiego grzyba skoro mozecie je sobie naladowac wszedzie. A elektrycznego samochodu nie naladujecie. "Szybkie" ladowanie podawane przez producentow jest sciema. Jest tam mnostwo "ale".
Elekyryki to swietna koncepcja. Jednak rozwoj tej technologii jest ciagle w czarnej d… i nie ma poki co nadziei na nic lepszego (tak, co tydzien slyszymy o nowych, rewolucyjnych, bateriach).
Przy tej cenie to racja
Od dziś bąk jest moim ulubieńcem . Pięknie pocisnął .😉
Kiedy test audi e-tron GT ???
Jak zwykle Szmelcvagen klamoten
Te spawy pod maską jak w T-34. Jednak Niemcy jakąś lekcję z II Wojny Światowej wyniosły. Nie tylko zrabowane złoto i sztukę.
Bardziej plastikowego shitu nie ma na rynku.
Mój golf 4 jest lepiej spasowany niż te auto
Łukasz świetny test. Serio.uswiadomiles mi że kupiłem super samochód – elektryczna mazde. Fakt ma gorsza baterie. Ale jest piękna świetnie wykonana i z charakterem. Ten id3 to plastik fantastik. I te błędy o których każdy testujący mówi. I ta cena 200tysia. Matkoo.klakson rozwalił system 😂😂
Karykatura dawnego Volkswagena to auto. Wykonanie i jakość woła o pomstę do nieba.
Trochę jak Laguna 2 . Też nic nie działa . To już e-golf sensowniejszy był .
To nie spawy na masce ale tzw. mastik. Tak czy siak żenuła.
186 tyś złotych za pudełko po jogurcie. Chyba wolałbym passata b5 🙂