Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid 136 KM (AT) - pomiar spalania

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid 136 KM (AT) – pomiar spalania



↓↓ Więcej Informacji ↓↓
Nasz pomiar spalania w modelu Toyota Auris Touring Sports z napędem 1.8 Hybrid o mocy 136 KM z automatyczną skrzynią e-CVT.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Wszystkie filmy o tym modelu – http://www.AutoCentrum.pl/filmy/

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Zobacz również:
-Dokładny pomiar przyspieszenia – https://www.youtube.com/watch?v=TFoZlK6TLeU

Inne pomiary spalania – https://www.youtube.com/playlist?list=PLk8nX41C7fdhpjXdc3sddqNYfdYgzB7zi

Testy aut marki Toyota – https://www.youtube.com/playlist?list=PLk8nX41C7fdiRwRvxD_0LgAxOXtIAAUtb

Inne testy aut kompaktowych (Segment C) – https://www.youtube.com/playlist?list=PLk8nX41C7fdg-kiquuVg9w1EbaBvnVX3p

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Subskrybuj nasz kanał, jeśli nie chcesz przegapić najnowszych testów – http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Wszystko o Toyota Auris na AutoCentrum.pl – http://www.autocentrum.pl/toyota/auris/

Pomiary przyspieszenia i głośności na AutoCentrum.pl – http://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/

Nasza strona – http://www.autocentrum.pl/
Facebook – http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
Google+ – http://www.google.com/+autocentrumpl
Twitter – https://twitter.com/AutoCentrumpl

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

27 thoughts on “Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid 136 KM (AT) – pomiar spalania

  1. Auris z 2018 hatchback ciągnie na elektryku przy prędkości 60km/h. Czasami nawet kilka kilometrów więcej. Na trasie w Warszawie: Grochów – Powiśle – Żoliborz – Grochów dał wynik 4,6l średniego spalania.

  2. testy spalania z aurocentrum.pl przy prędkości 140km/h:

    – Kia Optima 1,7 CRDI 136km – 7,4l
    – Skoda Octavia Kombi 2.0 TDI 150 KM (MT) – 9,2l
    – Skoda Karoq 2.0 TDI 150 KM (AT) – 7,3l
    – Jeep Compass 2.0 MJD 140 KM (AT) – 9,3l
    – Opel Insignia 2.0 CDTI 170 KM (MT 7,2l

    Przeświadczenie o oszczędności i "wyższości" diesla w trasie pochodzi z czasów, gdy trasą nazywano drogi z ograniczeniem 70/90km/h. Aktualnie gdy więcej poruszamy się po drogach ekspresowych i autostradach (o ile dalej nie będą drożeć)  z prędkościami w okolicach 120-160km/h nowoczesny diesel nie jest taki oszczędny i przegrywa z częścią hybryd. Oczywiście porównując silniki które spełniają normy. Drugą kwestią są koszty utrzymania i bezawaryjność – diesel zaczyna się robić naprawdę drogi co widać po sprzedaży w salonach. Sam aktualnie jeżdżę kią sportage 1,7crdi (2017) i o ile samochód jest bardzo dobry, to ekonomiczny jest tylko na drogach podmiejskich. Już przymierzam się do zakupu hybrydy a jako kolejny będzie zapewne elektryk, gdy tylko infrastruktura stacji ładowania ulegnie poprawie. 🙂

  3. Auris Kombi 1,8l Hybrid
    SPALANIE:
    Miasto bez zabawy w oszczędności (kawałki po trasie i kawałki w dużych korkach) 5,0- 5,3 l (pomiar rzeczywisty a nie z odczytu komputera na ok 1000km)
    Przy oszczędnej racjonalnej jeździe w podobnych warunkach 4,5l (zapewne można mniej)
    W trasie nie ma wielkich różnic w stosunku do tradycyjnych samochodów – zysk tylko tam gdzie wpadamy w korki czy na światła.

    ZAKUP:
    Toyoty generalnie są droższe od Seatów czy Renault i to nie ma znaczenia czy w Hybrydzie czy w tradycyjnym silniku.
    Stąd porównania nie mają sensu. W tym przypadku płaci się z markę a nie za hybrydę.
    Różnica w koszcie Auris Hybrydy w stosunku do tradycyjnej (4 letni samochód) to ok 5-8 tys. (zwróci się po ok 40 000km w mieście)

    Dodatkowo mamy automatyczną skrzynię biegów, mniejsze koszty zużywających się elementów (np. klocki) no i fajną zabawkę 😉

    Czy się opłaca? Finansowo pewnie nie 😉 Ale dla mnie jest to fajna zabawa w codziennych porannych korkach.

  4. Piszecie w komentarzach że spalanie przy 140 bez szału. Racja, ale to pomiar przy stałej dużej prędkości. A w praktyce przecież autostrady bywają zakorkowane, więc trzeba co rusz przyspieszać i zwalniać a wtedy potencjalnie spalanie hybrydy może być dużo lepsze

  5. Hybrada to auto do miasta nie na trasę i nie piszcie bzdur, że dieslem w mieście można osiągnąć takie wyniki spalania. Sam aktualnie jeżdżę Corolla 1.4 D4D i w mieście ciężko zejść ze spalanie poniżej 6.0 przy spokojnych przejazdach. Dynamiczne poruszanie się po mieście to spalanie na poziomie >7 litrów. 

    W hybrydzie im walniesz jedziesz tym mniej spalasz. 

    Generalnie diesel lepiej sprawdza się w trasie, a hybryda w mieście.

  6. Seat leon 1.8 tsi v auris hibrid

    Cena 87 tyś. 94 tyś

    Osiągi
    V max – 240 km. 180 km

    Przyspieszenie

    0- 100. 7 sec. 10.8

    zużycie paliwa

    Miasto. 7.5. 4 l

    Trasa. 5.8. 6 l

    Średnio 7.3 5l.

  7. Moja skoda 2.0 CR po chipie 184km 400Nm pali przy 90 w okolicy 4.0, a na trasie z Jeleniej Góry do Gdańska spaliła 5.4 a była załadowania i but w podłogę gdzie tylko mogłem. Także hybrydy jakoś mnie nie przekonują, chyba że faktycznie mieszka się w jakiejś dużej metropolii co wiecznie korki są. No ale wtedy lepiej komunikacja miejską albo jednośladem pomykać.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!