Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
11 thoughts on “Toyota Auris 1.2T 116 KM Comfort (2015) – test [PL] [review ENG sub] | Project Automotive”
Having owned and driven this 2016 model Auris with 1.2turbo engine, I can say that this is the most honest review that I have come across. He does not thrash Toyota for so called bad driving dynamics like the other European car reviewers. This Auris has good driving dynamics and he compares it to his own ford focus. As he mentioned this engine is superb and handles high way overtaking with ease. The interior is pleasant and the safety sense system that he forgot to mention with auto brakes, lane departure warning, auto headlights is a plus. Toyota has been far ahead of others in that sense. The driver and front passenger seats are nice too. There are two downsides in my opinion. The turbo engine is thirsty, specially when driving in city (7.5l/100km) but improves on highway to 5.6l/100km. My own figures were very close to the reviewers! The other down side is with 17 inch tyres the road noise and vibration become magnified and on rough tar road unacceptable, but change to 15 or 16 inch tyres and the car gets lot quieter. Besides the noise the driving dynamic improves too with smaller tyres. My wife and I are very pleased with this car. Hope it lives up to Toyota reliability, the other thing that European reviewers fail to mention. It is important for the customer. Thank you sir for an honest review.
Rzeczywiście, w Aurisie miejsca jest trochę mniej niż w konkurencyjnych kompaktach, dla bardzo wysokich osób może zabraknąć miejsca na kolana z tyłu. Trochę kusi mnie ta wersja, jednak na horyzoncie widać następcę więc może warto poczekać ? z drugiej strony w nowym modelu może nie być silnika 1.6 132 km. sądzę że mimo nie najlepszych osiągów byłby bezpieczniejszy w użytkowaniu, tym bardziej że mam zamiar długo jeździć nowym autem. Wybieram się na jazdę próbną, być może nabędę Toyotę jeśli spodoba mi się jazda tym modelem. Fajny test, dziękuję:-)
O niebo lepiej zbiera się ten silnik niż denny i mułowaty 1.6 Valvematic (132KM). Tego drugiego miałem 5 lat, pierwszym jeździłem na jeździe próbnej. Z ulgą sprzedałem muła od Toyoty. 1.4 TSi (125KM) kosi tego Valvematica jak chce.
https://youtu.be/6st0WPKcelw
Having owned and driven this 2016 model Auris with 1.2turbo engine, I can say that this is the most honest review that I have come across. He does not thrash Toyota for so called bad driving dynamics like the other European car reviewers. This Auris has good driving dynamics and he compares it to his own ford focus. As he mentioned this engine is superb and handles high way overtaking with ease. The interior is pleasant and the safety sense system that he forgot to mention with auto brakes, lane departure warning, auto headlights is a plus. Toyota has been far ahead of others in that sense. The driver and front passenger seats are nice too. There are two downsides in my opinion. The turbo engine is thirsty, specially when driving in city (7.5l/100km) but improves on highway to 5.6l/100km. My own figures were very close to the reviewers! The other down side is with 17 inch tyres the road noise and vibration become magnified and on rough tar road unacceptable, but change to 15 or 16 inch tyres and the car gets lot quieter. Besides the noise the driving dynamic improves too with smaller tyres. My wife and I are very pleased with this car. Hope it lives up to Toyota reliability, the other thing that European reviewers fail to mention. It is important for the customer. Thank you sir for an honest review.
byś się stylu zmieścił jak byś się nie garbil…tylna kanapa jest duża s miejsca na nogi pod dostatkiem
Dobry komentarz
panowie są toyoty ihondy.czyli samochody no ireszta samochodopodobna
Rzeczywiście, w Aurisie miejsca jest trochę mniej niż w konkurencyjnych kompaktach, dla bardzo wysokich osób może zabraknąć miejsca na kolana z tyłu. Trochę kusi mnie ta wersja, jednak na horyzoncie widać następcę więc może warto poczekać ? z drugiej strony w nowym modelu może nie być silnika 1.6 132 km. sądzę że mimo nie najlepszych osiągów byłby bezpieczniejszy w użytkowaniu, tym bardziej że mam zamiar długo jeździć nowym autem. Wybieram się na jazdę próbną, być może nabędę Toyotę jeśli spodoba mi się jazda tym modelem. Fajny test, dziękuję:-)
CX-0.29
O niebo lepiej zbiera się ten silnik niż denny i mułowaty 1.6 Valvematic (132KM). Tego drugiego miałem 5 lat, pierwszym jeździłem na jeździe próbnej. Z ulgą sprzedałem muła od Toyoty. 1.4 TSi (125KM) kosi tego Valvematica jak chce.
like!
cool! have a pov video on this car?
Bardzo profesjonalny materiał. Pozdrawiam cieplutko.