Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Skoda Superb 1.4 TSI 150 KM (MT) - pomiar spalania

Skoda Superb 1.4 TSI 150 KM (MT) – pomiar spalania



↓↓ Więcej Informacji ↓↓
Nasz pomiar spalania w modelu Skoda Superb z silnikiem 1.4 TSI o mocy 150 KM z manualną skrzynią biegów.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Wszystkie filmy o tym modelu – http://www.AutoCentrum.pl/filmy/

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Zobacz również:
-Dokładny pomiar przyspieszenia – https://www.youtube.com/watch?v=cFsRAPTv8fc

Testy aut klasy średniej (Segment D) – https://www.youtube.com/playlist?list=PLk8nX41C7fdhb5EEKqDzp-5UbSIVqpX3x

Testy aut marki Skoda – https://www.youtube.com/playlist?list=PLk8nX41C7fdiqmyMXfk7orly2BlWHqJWT

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Subskrybuj nasz kanał, jeśli nie chcesz przegapić najnowszych testów – http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Wszystko o Skoda Superb na AutoCentrum.pl – http://www.autocentrum.pl/skoda/superb/

Pomiary przyspieszenia i głośności na AutoCentrum.pl – http://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/

Nasza strona – http://www.autocentrum.pl/
Facebook – http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
Google+ – http://www.google.com/+autocentrumpl
Twitter – https://twitter.com/AutoCentrumpl

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

17 thoughts on “Skoda Superb 1.4 TSI 150 KM (MT) – pomiar spalania

  1. W Rapidzie (waga auta 1150 kg z dowodu), ten sam silnik 1.4 TSI 125 km ze skrzynią DSG 7 biegów pali przy 140 km/h około 8,7 – 8,5, przy 160 to jest 9,7, więc w Superbie ciężko mi uwierzyć, że pali 7,5l przy tej samej prędkości.

  2. Spalanie rewelacyjnie niskie. Niestety takie testy, choć przeprowadzone bardzo profesjonalnie nie powiedzą nam prawdy o średnim spalaniu. To jest tylko minimalne możliwe spalanie w sprzyjających warunkach. Ludzie często myślą, że skoro tsi pali tak mało, to po co kupować diesla. Przecież w tym samym teście spalił tyle samo. I tu jest największe przekłamanie. Diesel pod obciążeniem (pasażerowie, jazda pod górę, pod wiatr) zawsze spali mniej niż benzyna. To jest prosta fizyka. Jak będziesz "pałował", diesel ledwo przekroczy 10l/100km a tsi leciutko wypiję 14-15l.

  3. 4.4 przy 90kmh
    7.5 przy 140kmh
    tragedii nie ma, ale jak to zwykłem pisać – sześciocylindrowe wolnossące benzyniaki palą podobnie…

    A jakby tak sprawdzić spalanie przy wykorzystaniu mocy? W sensie w zakresie, gdzie używana jest pełna moc? Ciekaw jestem jakie byłyby wyniki. Bo w końcu przy 90 czy 140kmh tych 150KM się nie wykorzystuje…

  4. Nie wieżę komputerom. Mam Toyotę yaris, hondę accord, forda Galaxy, w żadnym z tych samochodów spalanie na 100km nie równa się z paliwem wlewanym do baku, komputer zawsze zaniża około 1l na 100km.
    Przy każdym tankowaniu liczę więc to nie zdążyło się raz lub dwa tylko każde tankowanie ok kilku lat.
    Albo ja mam pecha albo coś jest nie tak 😉

  5. ciekawe w jaki sposób wyłączane są dwa cylindry?? i jaki to ma naprawdę sens (wiem, chodzi o eko-bzdury) ale wydaje mi się że aby uzyskać na dwóch cylindrach taka samą wydajność jak na czterech cylindrach to trzeba podać podwójną dawkę paliwa a nawet większą bo oprócz poruszania samochodu potrzeba jeszcze poruszać dwoma tłokami. Może i piszę bzdury, nie jestem samochodziarzem, ale coś mi tu nie gra….

  6. Panowie mam Octavie 2 FL 1.8 TSI silnik CDAA bierze 0.5 L na 1000 – 1200 km przy średnim spalaniu 6.4 L Przy dynamicznej jeździe razy 2 . Nie mam sily juz walczyć z VW przeciągali od nowości że tak ma być a teraz słyszę że po gwarancji.

    PS
    Już naprawiony 7K pękło (razem z łańcuszkami i zestawem sprzęgła Sachs)

  7. Brakuje mi spalania z jakiejś dłuższej trasy,albo z całego testu.Pomiary ze stałą prędkością mają mało wspólnego z rzeczywistością,bo tak się prawie nigdzie nie jeździ!

  8. Zachar zrób kiedyś pomiar spalania ale oleju w tym silniku. Każdy mówi, że spala dużo oleju ale jeszcze nie widziałem nigdzie dowodów. Powiedzmy zalać oleju do jakiegoś znaczka na bagnecie i zrobić z 1000 km i sprawdzić ile trzeba dolać żeby było tyle samo jak na początku pomiaru.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!