Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Skoda Octavia I - Wielki kanibal | Test OTOMOTO TV

Skoda Octavia I – Wielki kanibal | Test OTOMOTO TV



W tym odcinku testujemy Skodę Octavię pierwszej generacji. Dlaczego nadal jest to interesująca opcja na rynku aut używanych? Czego możemy się po niej spodziewać? Na co warto zwrócić uwagę przy zakupie z rynku wtórnego? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w najnowszym filmie OTOMOTO TV. Zapraszamy do oglądania!

W tym odcinku Skodę Octavię pierwszej generacji z 2010 roku z silnikiem 1.6 MPI o mocy 102 KM.

0:00 Wstęp
0:51 Wygląd zewnętrzny i lata produkcji
1:51 Wnętrze i wyposażenie
6:34 Bagażnik
7:30 Wrażenia z jazdy
8:28 Przyspieszenie i test elastyczności
8:53 Test wygłuszenia wnętrza
9:11 Bezpieczeństwo
9:36 Test spalania
9:51 Ceny
10:12 Gama modeli i silników
15:03 Awaryjność i serwisowanie
16:21 Podsumowanie testu

🚘 Znajdź Skodę Octavię I na OTOMOTO: https://bit.ly/152_otomoto_Skoda_Octavia

ZNAJDŹ NAS W INTERNECIE:
🔸 Strona WWW: https://bit.ly/https://bit.ly/152_otomoto
🔹 Dołącz do naszej grupy na FB: https://bit.ly/Funkiel_Grupa
🔸 Instagram: http://bit.ly/instagram_otomoto
🔹 Facebook: http://bit.ly/facebook_otomoto

O KANALE:
Na naszym kanale znajdziecie recenzje aut używanych i nowych. Filmy publikujemy co najmniej raz w tygodniu – zatem nie zapomnijcie zasubskrybować kanału, aby nie przegapić kolejnych filmów!

✔️ Subskrybuj kanał: http://bit.ly/subskrybuj_otomoto

✔️ Na OTOMOTO teraz także sprzedasz i kupisz CZĘŚCI: https://bit.ly/152_czesci

✔️ Współpraca oraz zgłoszenie auta do testów: youtube@otomoto.pl

#SkodaOctavia #test #otomoto

Importowane z Youtube Sprawdzenie Auta Przed Zakupem Warszawa i Okolice w tym Auta Powypadkowe, Sprawdzenie Quada przez zakupem, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu! Mechanik Mobilny w Warszawie! Mechanik który sprawdzi dla ciebie: Mechanike Samochodową, Sprawdzenie Dokładne Elektryki Samochodowej, Mechanik i Diagnostyka na miejscu, Diesel, LPG, Hybrydy, Elektryczne, Adblue.

Sprawdzenie przed zakupem – Najniższa Warszawa Warszawa – Tylko z sprawdzone-auto.pl uzyskasz profesjonalny przegląd pojazdu, samochodu elektrycznego, hybrydowego, spalinowego lub diesel, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, minikoparki i koparki, pełna diagnostyka przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu. Tylko w serwisie sprawdzone-auto.pl można uzyskać profesjonalne badanie pojazdu, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki oraz dokładną diagnostykę przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu.

Sprawdzenie auta przed zakupem z mechanikiem z Warszawy
+ Quady, motorówki, motocykle, koparki itp ..

Przed zakupem samochodu zleć jego sprawdzenie przez profesjonalistę. Pozwól nam sprawdzić stan używanego lub uszkodzonego pojazdu. Tylko w serwisie CHECK-auto.pl można uzyskać profesjonalne badanie pojazdu, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki oraz dokładną diagnostykę przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu.

Profesjonalny przegląd pojazdu, samochodu elektrycznego, hybrydowego, spalinowego lub spalinowego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki, najtaniej w Warszawie
Firma ocenia samochody przed zakupem ich dla konkretnych konsumentów. Nasz zespół wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych ekspertów i techników przeprowadza inspekcje i ekspertyzy na terenie całej Polski.
Pomagamy klientom w określeniu stanu technicznego wybranego samochodu poprzez rzetelne i dokładne badania. W konsekwencji kupujący oszczędzają czas i pieniądze, unikając przy tym niezadowolenia z zakupu. Pomożemy klientowi w dokonaniu świadomego wyboru zakupu wybranego samochodu, wykorzystując nasze umiejętności oceny technicznej i wypadkowej.

Wykonujemy przeglądy i testy samochodów, pomagamy klientom w określeniu stanu technicznego, bezpieczeństwa i potrzebnych napraw, a także zmniejszamy ryzyko zakupu auta przed zakupem auta, ponieważ przez lata zdobyliśmy dużą wiedzę i doświadczenie. Kolizja samochodu, wypadek lub powódź Nasz bezstronny ekspert motoryzacyjny sprawdzi i oceni wygląd, właściwości mechaniczne oraz działanie osprzętu elektrycznego i elektronicznego wybranego pojazdu. Raport prześlemy w ciągu 24 godzin od zakończenia kontroli.

Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, auta hybrydowego, spalinowego lub diesel, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, mini koparki oraz koparki

Sprawdzenie auta przed zakupem Warszawy
+ Quady, Motorówki, Motocykle, Koparki • przegląd dokumentacji pojazdu, • analiza stanu karoserii pod kątem napraw blacharsko-lakierniczych po kolizjach, wypadkach, uszkodzeniach powierzchni lakieru, identyfikacja rys, ognisk korozji, ponowne malowanie , i tak dalej),
• za pomocą miernika grubości farby zbadać powłokę lakierniczą,
• oględziny wnętrza pojazdu – weryfikacja sprawności podzespołów i wyposażenia, ocena zużycia elementów wewnętrznych
Podczas jazdy próbnej
• diagnostyka komputerowa – odczytywanie problemów z silnikiem oraz wszystkich potencjalnych modułów elektrycznych (takich jak ABS, poduszki powietrzne i inne),
• oględziny silnika i podzespołów; weryfikacja poziomu płynów bieżących; lokalizowanie przecieków
• ocena pracy silnika,
• Za pomocą testera sprawdź stan baterii.
• ocena stanu hamulców (tarcze, klocki),
• badanie skrzyni biegów i zespołu napędowego
• sprawdzenie układu kierowniczego,
• określenie niezbędnych napraw, • ocena stanu opon, • ocena stanu szyb, • ocena stanu oświetlenia
Po weryfikacji generowany jest pełny raport z przeglądu motoryzacyjnego.

Sprawdzenie używanego Samochodu przed Zakupem – Sprawdzenie Przed Zakupem Auta, Quada, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu!

Kontrola pojazdów na terenie Warszawy i okolic!
Zakup pojazdu może być trudnym przedsięwzięciem. Powinieneś upewnić się, że dealer nie podrażni Twoich oczu, wystawiając w reklamie wykwintny samochód po tym, jak znajdziesz ten, którego szukasz. Podejmujemy się kompleksowej kontroli przed zakupem auta w Warszawie. Przeprowadzamy dokładne badanie motoryzacyjne i oferujemy kompletny raport z wyników. Kontrola pojazdu przed zakupem – woj. mazowieckie
Czy branża motoryzacyjna jest dla Ciebie nowa? Pozwól nam zbadać samochód, a Ty skoncentruj się na innych sprawach. Województwo mazowieckie, aw szczególności Warszawa, może liczyć na naszą pomoc. Nie ma miejsca, do którego nie moglibyśmy pójść. Prosimy po prostu o przesłanie nam ogłoszenia przez e-mail.

Motocontroler, zwany często sprawdzaniem samochodu przed zakupem w Warszawie oraz inne usługi.
Możesz założyć, że im dłużej będziemy musieli podróżować do sprzedawcy, tym wyższa będzie dla Ciebie cena. To nie jest cel. Absolutnie nie! Cena pozostaje taka sama niezależnie od tego, gdzie samochód jest sprawdzany przed zakupem. Interesuje Cię Warszawa lub granica województwa mazowieckiego? To nie robi różnicy! Opłata nie zmieni się! Nie pobieramy żadnych opłat za transport! Jak możemy zagwarantować, że przeprowadzimy pełną kontrolę pojazdu?
Przydzielamy do pracy tylko profesjonalistów, aby nasze zadanie zostało wykonane właściwie. Stosujemy szereg specjalistycznych procedur, w tym 350-punktową kontrolę Twojego samochodu. Zajmujemy się czymś więcej niż tylko przeglądem samochodów. W Warszawie nie ma lepszych ekspertów! Pracownicy podają w raporcie punkty, które możesz wykorzystać w negocjacjach ze sprzedawcą.

Sprawdzenie Samochodów w Warszawie– Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, koparki.

Poszukując samochodu, skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia. Jak możemy Ci pomóc w zakupie samochodu? To proste — więcej informacji znajdziesz poniżej:
Pomożemy Ci w wyszukiwaniu samochodu.
Możemy pomóc kupującemu na dwa sposoby: pomagając mu w samodzielnym znalezieniu pojazdu lub pomagając mu w znalezieniu bardziej renomowanego i godnego zaufania podejścia do współpracy:

Wyszukiwanie i eliminowanie nietrafnych reklam (z późniejszą weryfikacją wybranych modeli), ponieważ już na tym poziomie ogłoszeń sprzedawcy możemy analizować atrakcyjność auta!

Zanim kupisz samochód, sprawdź go! – Kup Spradzone Auto w Warszawie

W przyszłości, która szybko staje się teraźniejszością, nigdy nie jest za wcześnie, aby być ostrożnym i mądrym.

Kiedy podejmiesz decyzję dotyczącą konkretnego modelu lub kampanii i jak będziesz postępować?
Dokładnie sprawdzamy stan mechaniczny każdego pojazdu. Po prostu pobieramy cenę za weryfikację. W celu oceny stanu technicznego badane są najbardziej krytyczne aspekty samochodu.

Podczas oględzin sprawdza się kilka elementów sterujących pojazdu. Po przeprowadzeniu badania wydajemy ostateczną ocenę, czy zweryfikowany samochód jest wart tego, co jest oferowane do sprzedaży.

Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa +Quada, Motorówki, Motocykla, Koparki itp.. Sprawdzenie u Mechanika przed zakupem (dojazd do klienta) – Profesjonalny przegląd samochodów, w tym silników diesla, LPG, hybrydowych, elektrycznych, a także skuterów wodnych, quadów, motorówek, motocykli i koparek.

Jak sprawdzić historię samochodu przed zakupem?

Numer VIN możemy sprawdzić w ASO marki, które powinno dysponować bazą informacji o samochodzie używanym. Możemy też sprawdzić historię samochodu bez wychodzenia z domu, przez Internet – na przykład na autocentrum.pl/vin. Im mniej wpisów w bazie, tym lepiej. Profesjonalne sprawdzenie samochodu przed zakupem. Zleć nam inspekcję stanu auta używanego lub powypadkowego

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

49 thoughts on “Skoda Octavia I – Wielki kanibal | Test OTOMOTO TV

  1. Nie wiem jak jeździliście. Ale zżarło wam benzyny tyle, co w mojej 2.0 8V zjada LPG.
    O 2.0 niestety powiedziana sama nieprawda. Widać kompletnie tym nie jeździłeś tylko posłuchałeś jakiś tam plotek.
    Kompletnie inny wykres niż w 1.6. Maksymalny moment obrotowy dostępny o wiele niżej.
    Jeszcze lepiej znosi LPG. Zaworów mniej , ale większe. Silnik o wiele bardziej elastyczny,a do 5500 obr rwie.
    Osiągi zbliżone do 1.6 ? Taki tekst podważa Twoją wiarygodność.

    2.0 8V to najlepszy i najrzadziej spotykany silnik w Octavii. Trwalszy niż 1.6 MPI ,a 1.8T można łyknąć na śniadanie. Dlaczego? Oni tam w 1.8T na chwilkę coś przycisną ,a później blady strach o turbo,ic, zawory, głowicę, chłodzenie etc.
    A tu jebudu do końca i można tak lecieć non stop,a bryka pociągnie spokojnie 210-220. 0-100 można zejść w granicę 10-10,5 sekundy. Po założeniu Bilstein robi się niezniszczalna maszyna to zapier….

    Spalanie według komputera może zejść (trzymając się poniżej 3 tys obrotów) jadą na tempomacie poniżej 8 litrów LPG. I co? Łyso?

    Program się fajnie zaczął, ale pojęcia to Wy o tym co gadacie nie macie.

  2. 1.6 BFQ w gazie, moze tylko 102konie ale to bardzo tani w utrzymaniu i naprawie, naprawde prosty i funkcjonalny pojazd. Dodatkowo ilosc miejsca pod maska pozwala na ewentualne naprawy bez koniecznosci rozbierania niektorych czesci. Dostep do zarowek tez banalnie latwy, w przeciwienstwie do wiekszosci nowych samochodow. Co do przepustnicy sie zgadzam, takze czyszczenie co nie wiecej niz 75 tysiecy, ale dostep i sam proces czyszczenia bardzo prosty, adaptacje mozna zrobic na swoim laptopie, VCDS kupilem za 50zl kabel+program. Co do oleju do 1.6 MPI polecam tani ale bardzo dobry olej ELF 5W40.Predkosc maksymalna 190 ale na stalowkach 15cali i szerokosci 195 mozna rozpedzic do 205. Jako auto uzytkowe na codzien/dojazdy do pracy bardzo polecam.

  3. Mam taką od 6 lat ,tylko w kombi 2.0 116km lpg jako drugie auto w rodzinie, bogata wersja z czujnikami cofania od nowości, grzanymi fotelami i klimatronikiem. Auto nie do zajechania ze śmiesznymi kosztami utrzymania.Fajnie się zbiera bo od 2400obr/min ciągnie do przodu. Teraz takich już nie produkują. Sprzedawać się nie opłaca bo pieniądze jakie mogę za nią dostać nie rekompensują wartości tego dobrego auta.

  4. Muszę cię poprawić jeśli chodzi o 1.9 TDI 90 KM. Powiedziałeś że nie posiada dwu masy i turbiny ze zmienną geometrią, owszem ale tylko w silniku o oznaczeniu AGR. 1.9 TDI ALH które ma 90 KM posiada dwu masę i turbinę ze zmienną geometrią

  5. Czemu wszyscy recenzenci motoryzacyjni zwracaja uwage na skok lewarka mowiac ze skrzynia jest dluga , skok lewarka jest długi a skrzynia długa to od razu mam na mysli przełożenia i zastanawiam sie czy przy 90km/h mam 2800 obrotów czy 3200 i ile to cholerstwo benzyny mi wychochla

  6. 15:30 czyli tak jak w większości VAGów lat 90. Przyczyną awarii siłownika szyb w przypadku Ibizy II (i jednocześnie VW Polo, Golfa 3, Cordoby i kilku innych modeli) był baardzo prosty mechanizm elektrycznych szyb który nie zawierał żadnych przekaźników ani systemów zabezpieczających przed zbyt długim trzymaniem przycisku gdy szyba jest zamknięta/otwarta co w połączeniu z tandetnymi zamiennikami przycisków powoduje to, że jeden przycisk starcza na około pół roku/rok.(oryginał wytrzymywał jakieś 5 lat, też nieźle) No i tak samo jest z centralnym zamkiem, raz działa raz nie, ale problem pojawił się po 15 latach a rozwinął po 20, więc nie jest to aż tak duży problem jak w przypadku elektryki szyb. U moich rodziców w Ibizie najpierw przestawało działać otwieranie centralne gdy przekręcamy kluczyk w drzwiach kierowcy/pasażera (pilot działał) oraz otwieranie bagażnika, a następnie cały system centralnego zamykania szlag trafił i dzisiaj po otwarciu drzwi kompresor w bagażniku pracuje z 30 sekund otwierając cały samochód (jakby nie zauważał że drzwi się już otworzyły bo przez te 30 sekund gdy pracuje nie da się zamknąć drzwi (można ukręcić kluczyk xD) a zamykanie w ogóle nie działa (bo samochód myśli że drzwi są ciągle zamknięte). Problem pewnie do rozwiązania za dosłownie kilkadziesiąt złotych. Przez 21 lat, odkąd moi rodzice kupili Ibizę, poza szybami i centralnym zamkiem nie psuło się praktycznie nic.

  7. To było moje pierwsze auto którym jeździłem jako nowym – bardzo praktyczne auto, użytkowe, wytrzymałe i mało pali w kultowym 1,9 TDI. Teraz mam BMW X5 ale octavia z 2002 roku nadal służy i ma już przebieg prawie 500 000 km – dlatego mam duży sentyment do tego auta i jest naprawdę porządnym, skromnym, trwałym i na swój sposób uroczym samochodem. Pozdrawiam, Krzysztof

  8. Wygląd? Jedynka wygląda najlepiej ze wszystkich Octavii, to po pierwsze. Mam dwa samochody. Ten drugi nowszy i znacznie wyższej klasy ale moją starą (2002) Octavię zostawiłem, bo jest pod każdym względem lepsza od każdej nowej – trwałość, niezawodność i jak wspomniałem wygląd. Opisałeś tu biedaka, bo moja Elegance ma podłokietnik, posiada climatronic oraz system BAS, czego wiele nowych aut nie posiada. Do mojego mechanika jeżdżę wymieniać olej i zbierać pochwały jak świetnie się trzyma, choć ma na liczniku 370 000km. Aaaa, to prowadzenie porównywałem ostatnio z 3 letnim Volvo S80 i nie zauważyłem istotnej różnicy w precyzji. Natomiast zauważyłem bardzo istotną (na korzyść Octavii) różnicę w skoku zawierzenia. O tym się mało mówi, że znakiem naszych czasów jest niski skok zawieszenia, co ma wpływ na trwałość i komfort. Niestety w miastach ale nie tylko drogi bywają koszmarne. Części są dostępne i tanie.

  9. Jakaś biedna ta prezentowana, Mam Octavie z 2004 roku również model 1. Ma klimatronik ASR, podgrzewane lusterka, 4 szyby elektryk podgrzewane przednie fotele, centralny zamek, alusy, wersja combi, itd. Silnik 2.0 benzyna.

  10. Nie, nie. 1.9 90 KM ALH zmienna geometria turbiny i koło dwumasowe też na pompie , dodaj. Wycieki ze skrzyni biegów z półosi, wymień na dobry olej a wycieki ustają i jeździsz dalej, naprawdę. Warto co 60 tys w skrzyni a w silniku co 7-8 tys max

  11. Chciałbym się zapytać od jakiej wersji silnikowej wzięliście ten rozmiar opon w zestawieniu części w filmie..? 14 cali na 175..? Chyba od tej 60 KM… Poza tym film mi się podobał i był dosyć merytoryczny. Na plus fajnie się ogląda podpoznańskie okolice w której się samemu mieszka i żyje !! A tak ogólnie dodam że mam w domu taką Octavię z kombi w wersji Elegance z 2003 z 2,0 -8v -116 KM z LPG w kombi. Użytkuję ją od ponad 4 lat. Ja na brak wyposażenia nie narzekam ,bo jest klimtronik, podgrzewane fotele, tempomat,pełna elektryka,czujniki parkowania itd. U mnie przebieg (prawdziwy) dobija do 300 tys.km. Głowicę robiłem przy około 260 tys bo zawory lekko kulały (100 tys.km na lpg…) a dół silnika zdrowy !! Dolewki oleju..? Niby miał brać sporo a od wymiany do wymiany około 0,7 l dolewek (wymieniam co 12-13 tys.km). Warto podkreślić ,że auto jet proste konstrukcyjnie jak cep. Wszystko przez to naprawia się tanio. Żadnych wielowahaczy czy aluminiowych elementów zawieszenia. Po prostu zwykłe "ajzole", prosty wahacz z przodu itp.U mnie nie pada elektryka ale już z podnośnikami w drzwiach się gimnastykowałem. Tyle tylko że to Octavia 1 więc zamiennik podnośnika czyli cały mechanizm kosztował mnie 80 zł…Silniczek się przekręca i jedzie się dalej. Spalanie w 2,0 -8 V (u mnie AZJ), to LPG miasto 11,5l na klimie. Trasa 9l gazu. Autostrada ok 10 do 10,5l lpg. Moja Octavia ma wszędzie oryginalny lakier ale korozja pojawiła się na kilku centymetrach krawędzi drzwi,1 krawędzi nadkola oraz na niewielkim wykwicie na progu. Wszystko sam rozszlifowałem i była to tylko rdza powierzchniowa tzw purchel ,pod którym była zdrowa blacha więc porobiłem te wyprawki tanim kosztem i jest ok. Podwozie zakonserwowałem kilka lat temu i tam jest czysto (mimo że auto przywiozłem sobie z Kopenhagi). Minusem największym Octavii 1 jest mały rozstaw osi…Czyli koła przednie od tylnych są tak samo daleko jak…w Renault Clio 2 ! Dlatego przy większych prędkościach ,auta trzeba "pilnować" na drodze. Generalnie polecam Octavię 1 dla każdego człowieka, który chce JEŹDZIĆ A NIE NAPRAWIAĆ AUTO ORAZ NA NIE "ROBIĆ" !!

  12. Wspaniały prowadzący nie do końca dobrze się przygotowywał, bowiem 1szy lifting deski rozdzielczej przeprowadzono już 23 lata temu (niedługo po pojawieniu się wariantu kombi)… 😛

  13. Chyba nie siedziałeś w wersji w dieslu, tam to przy 80 km/h w środku jest w h*j głosno a przy 100 i powyzej to zeby porozmawiać to trzeba krzyczeć a do tego skody mają to do siebie ze przy wiejskich,wyboistych drogach to wszystko klekocze (głównie w okolicach klapy bagażnikowej)

    Pov: mam 13 lat i mam 3 skody
    2 felicie i 1 octavie właśnie w dieslu a felicie w benzynie i gazie

Dodaj komentarz

Zadzwoń!