Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Regulacja Zawieszenia hydroactive c5 x7. Jak wyregulować zawieszenie

Regulacja Zawieszenia hydroactive c5 x7. Jak wyregulować zawieszenie



Z archiwum złożyłem film, i chyba w najprostszy sposób w jaki tylko mogłem przedstawiłem wam jak zrobić korektę wysokości.
przy pomocy komputera.

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

19 thoughts on “Regulacja Zawieszenia hydroactive c5 x7. Jak wyregulować zawieszenie

  1. Małe pytanko odnośnie obliczeń bo już sie pogubiłem 🙂 320 (321-159)= 320-161=159 . Rozumiem że 321 to wysokość koła od której trzeba odjąć wysokość (od punktu kontrolnego do podłoża) Tylko nie wiem jaka była u Ciebie wysokość podwozia,bo we wzorze widzę 321-159 a dalej 320-161.Nie łapie tego w nawiasie 😉

  2. Witam serdecznie . Czym różni się procedura zamieszczona w filmiku w przypadku gdy tylny czujnik położenia był wymieniany ( tył auta jest niżej w stosunku do przodu ) czy potrzebna jest regulacja cięgna ?

  3. Cześć. Dzięki za super film jak to zawieszenie ogarnąć. U mnie występuje problem z zapamiętaniem ustawień. Po zamknięciu auta i ponownym otwarciu ustawienia wracają do „ustawień fabrycznych” ( wysokość odniesienia początkowa ) nie pamięta ustawień zaprogramowanych. Wie ktoś jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam

  4. Rozumiem, że jeśli obejmy były ruszane (a były) to powinienem wyzerować w db ustawienia, czyli przód i tył 000, potem ręcznie (na obejmach) złapać mniej więcej wysokość od środka felgi do rantu błotnika przód 41,5cm a tył 39,5cm i dopiero wtedy dokonać pomiarów i wprowadzić wyniki w db? Dobrze rozumiem?

  5. Mam do was pytanie z innej beczki , citroen C5 2.2 2011 automat przy przelaczaniu na D takie szarpniecie,jak stoicie na swiatłach słychac takie delikatne jakby dzwonienie spod lewarka skrzyni , bylem u mechanika juz 3 razy i nic tylko skrzyni do wymiany ?

  6. Jak odpowietrzyć układ zawieszenia? 5 dni temu miałem wyciek, wyleciał cały lds, wymieniłem przewód z którego wylecial płyn auto z tego powodu leżało na samym dole maksymalnie opadło, dzisiaj dolałem 3,5 litra płynu i pokazał się na samym dnie, włączyłem auto a ona jak by leciała na sucho, jest jakiś prosty sposób na przepchanie tego oleju?

  7. Witam. Żeby opuścić sam przód to jak wpisze 170 przód i 106 tył to opuści o ok 10 mm sam przod? Bo tył mam ok lecz z przodu odległość od nadkola ok 42.5 cm więc trochę dużo.

  8. Sprawdziłem błędy diagboxem , wyszedł błąd czujnika wysokości tył. Usunąłem błąd i już się nie pokazał. Wprowadziłem obliczone wartości. Przód wygląda jak by schodził tylko do jednego określonego poziomu a tył miał większe pole ruchu. I nadal wychodzi że przód mam za wysoko bo po nocy wartości wróciły do początkowych . Czy to będzie oznaczało że czujnik wysokości przód będzie uszkodzony ? Błędu czujnika na lexi już nie pokazuje .

  9. A ja ustawiłem po prostu wysokość od nadkola do środka koła na takie odległości jak podaleś w ostatnim filmie, bede musiał poprawić ten sposób bedzie zdecydowanie dokładniejszy, tylko czy nie jest problemem ze garaż mam lekko pod górkę?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!