Z archiwum złożyłem film, i chyba w najprostszy sposób w jaki tylko mogłem przedstawiłem wam jak zrobić korektę wysokości.
przy pomocy komputera.
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
19 thoughts on “Regulacja Zawieszenia hydroactive c5 x7. Jak wyregulować zawieszenie”
Małe pytanko odnośnie obliczeń bo już sie pogubiłem 🙂 320 (321-159)= 320-161=159 . Rozumiem że 321 to wysokość koła od której trzeba odjąć wysokość (od punktu kontrolnego do podłoża) Tylko nie wiem jaka była u Ciebie wysokość podwozia,bo we wzorze widzę 321-159 a dalej 320-161.Nie łapie tego w nawiasie 😉
Witam serdecznie . Czym różni się procedura zamieszczona w filmiku w przypadku gdy tylny czujnik położenia był wymieniany ( tył auta jest niżej w stosunku do przodu ) czy potrzebna jest regulacja cięgna ?
Cześć. Dzięki za super film jak to zawieszenie ogarnąć. U mnie występuje problem z zapamiętaniem ustawień. Po zamknięciu auta i ponownym otwarciu ustawienia wracają do „ustawień fabrycznych” ( wysokość odniesienia początkowa ) nie pamięta ustawień zaprogramowanych. Wie ktoś jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam
Rozumiem, że jeśli obejmy były ruszane (a były) to powinienem wyzerować w db ustawienia, czyli przód i tył 000, potem ręcznie (na obejmach) złapać mniej więcej wysokość od środka felgi do rantu błotnika przód 41,5cm a tył 39,5cm i dopiero wtedy dokonać pomiarów i wprowadzić wyniki w db? Dobrze rozumiem?
Mam do was pytanie z innej beczki , citroen C5 2.2 2011 automat przy przelaczaniu na D takie szarpniecie,jak stoicie na swiatłach słychac takie delikatne jakby dzwonienie spod lewarka skrzyni , bylem u mechanika juz 3 razy i nic tylko skrzyni do wymiany ?
Jak odpowietrzyć układ zawieszenia? 5 dni temu miałem wyciek, wyleciał cały lds, wymieniłem przewód z którego wylecial płyn auto z tego powodu leżało na samym dole maksymalnie opadło, dzisiaj dolałem 3,5 litra płynu i pokazał się na samym dnie, włączyłem auto a ona jak by leciała na sucho, jest jakiś prosty sposób na przepchanie tego oleju?
Witam. Żeby opuścić sam przód to jak wpisze 170 przód i 106 tył to opuści o ok 10 mm sam przod? Bo tył mam ok lecz z przodu odległość od nadkola ok 42.5 cm więc trochę dużo.
Sprawdziłem błędy diagboxem , wyszedł błąd czujnika wysokości tył. Usunąłem błąd i już się nie pokazał. Wprowadziłem obliczone wartości. Przód wygląda jak by schodził tylko do jednego określonego poziomu a tył miał większe pole ruchu. I nadal wychodzi że przód mam za wysoko bo po nocy wartości wróciły do początkowych . Czy to będzie oznaczało że czujnik wysokości przód będzie uszkodzony ? Błędu czujnika na lexi już nie pokazuje .
A ja ustawiłem po prostu wysokość od nadkola do środka koła na takie odległości jak podaleś w ostatnim filmie, bede musiał poprawić ten sposób bedzie zdecydowanie dokładniejszy, tylko czy nie jest problemem ze garaż mam lekko pod górkę?
Trzeba mieć program do wprowadzenia tych danych
Małe pytanko odnośnie obliczeń bo już sie pogubiłem 🙂 320 (321-159)= 320-161=159 . Rozumiem że 321 to wysokość koła od której trzeba odjąć wysokość (od punktu kontrolnego do podłoża) Tylko nie wiem jaka była u Ciebie wysokość podwozia,bo we wzorze widzę 321-159 a dalej 320-161.Nie łapie tego w nawiasie 😉
Super filmik. Skąd jesteś kolego? Chciałbym żeby ktoś mi wyregulował zawieszenie.
Witam serdecznie . Czym różni się procedura zamieszczona w filmiku w przypadku gdy tylny czujnik położenia był wymieniany ( tył auta jest niżej w stosunku do przodu ) czy potrzebna jest regulacja cięgna ?
Cześć. Dzięki za super film jak to zawieszenie ogarnąć. U mnie występuje problem z zapamiętaniem ustawień. Po zamknięciu auta i ponownym otwarciu ustawienia wracają do „ustawień fabrycznych” ( wysokość odniesienia początkowa ) nie pamięta ustawień zaprogramowanych. Wie ktoś jaka może być tego przyczyna? Pozdrawiam
Jaki masz zestaw do diagnostyki ? (program, urządzenie) jakiś link link lub wersja ?
Jeśli auto ma 4 cylindry ale czujnik wysokości na każde koło osobno (4sztuki) to mam wybrać system zawieszenia CSS ?
Rozumiem, że jeśli obejmy były ruszane (a były) to powinienem wyzerować w db ustawienia, czyli przód i tył 000, potem ręcznie (na obejmach) złapać mniej więcej wysokość od środka felgi do rantu błotnika przód 41,5cm a tył 39,5cm i dopiero wtedy dokonać pomiarów i wprowadzić wyniki w db? Dobrze rozumiem?
Mam pytanie dot c5 mk1 tył podnosi się i opuszcza tak jakby coś nie trzymało próbuje się wypoziomowac ale opada co to może być i jaki koszt
Dzień dobry.Mam pytanie.Czy trzeba wymienić parę amortyzatora pneumatycznego jak tylko jeden się poci?
Mam do was pytanie z innej beczki , citroen C5 2.2 2011 automat przy przelaczaniu na D takie szarpniecie,jak stoicie na swiatłach słychac takie delikatne jakby dzwonienie spod lewarka skrzyni , bylem u mechanika juz 3 razy i nic tylko skrzyni do wymiany ?
Jak odpowietrzyć układ zawieszenia? 5 dni temu miałem wyciek, wyleciał cały lds, wymieniłem przewód z którego wylecial płyn auto z tego powodu leżało na samym dole maksymalnie opadło, dzisiaj dolałem 3,5 litra płynu i pokazał się na samym dnie, włączyłem auto a ona jak by leciała na sucho, jest jakiś prosty sposób na przepchanie tego oleju?
Witam. Żeby opuścić sam przód to jak wpisze 170 przód i 106 tył to opuści o ok 10 mm sam przod? Bo tył mam ok lecz z przodu odległość od nadkola ok 42.5 cm więc trochę dużo.
Sprawdziłem błędy diagboxem , wyszedł błąd czujnika wysokości tył. Usunąłem błąd i już się nie pokazał. Wprowadziłem obliczone wartości. Przód wygląda jak by schodził tylko do jednego określonego poziomu a tył miał większe pole ruchu. I nadal wychodzi że przód mam za wysoko bo po nocy wartości wróciły do początkowych . Czy to będzie oznaczało że czujnik wysokości przód będzie uszkodzony ? Błędu czujnika na lexi już nie pokazuje .
Dzień dobry !Za 17 000 zlotych można kupić C5 2009-2010 roku?
Rozumiem że przebieg będzie 250+ tyś….
Błąd w zapisie średnicy felgi tył powinno być to samo co z przodu czyli 235 a nie 245. Jeszcze raz dzięki za filmik
A ja ustawiłem po prostu wysokość od nadkola do środka koła na takie odległości jak podaleś w ostatnim filmie, bede musiał poprawić ten sposób bedzie zdecydowanie dokładniejszy, tylko czy nie jest problemem ze garaż mam lekko pod górkę?
Hi, when you set heights like this, what is the height from ground to the fender? I don't have lexia so I must turn the adjuster sensor clamps.
Co w przypadku, jeżeli przednia obejma była zdjemowana?