Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Opel Vectra C - Czy ma coś "za uszami"? | Test OTOMOTO TV

Opel Vectra C – Czy ma coś "za uszami"? | Test OTOMOTO TV



W tym odcinku testujemy Opla Vectrę C, czyli ostatnią generację modelu, który zniknął z rynku, a w jego miejsce pojawił się Opel Insignia. Jak prowadzi się to auto? Czy jest to opcja, którą powinniśmy się zainteresować? Na co warto zwrócić uwagę przy zakupie z rynku wtórnego? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w najnowszym filmie OTOMOTO TV. Zapraszamy do oglądania!

W tym odcinku testujemy Opla Vectrę C z 2007 roku z silnikiem 1.9 CDTI o mocy 150 KM.

0:00 Wstęp
0:59 Wygląd zewnętrzny i lata produkcji
2:03 Wnętrze i wyposażenie
6:58 Bagażnik
8:08 Wrażenia z jazdy
9:53 Przyspieszenie i test elastyczności
9:14 Test wygłuszenia wnętrza
9:27 Bezpieczeństwo
9:56 Test spalania
10:13 Ceny
10:38 Gama modeli i silników
14:54 Awaryjność i serwisowanie
16:11 Podsumowanie testu

🚘 Znajdź Opla Vectrę C na OTOMOTO: https://bit.ly/198_otomoto_Opel_Vectra_C

ZNAJDŹ NAS W INTERNECIE:
🔸 Strona WWW: https://bit.ly/198_otomoto
🔹 Dołącz do naszej grupy na FB: https://bit.ly/Funkiel_Grupa
🔸 Instagram: http://bit.ly/instagram_otomoto
🔹 Facebook: http://bit.ly/facebook_otomoto

O KANALE:
Na naszym kanale znajdziecie recenzje aut używanych i nowych. Filmy publikujemy co najmniej raz w tygodniu – zatem nie zapomnijcie zasubskrybować kanału, aby nie przegapić kolejnych filmów!

✔️ Subskrybuj kanał: http://bit.ly/subskrybuj_otomoto

✔️ Na OTOMOTO teraz także sprzedasz i kupisz CZĘŚCI: https://bit.ly/198_czesci

✔️ Współpraca oraz zgłoszenie auta do testów: youtube@otomoto.pl

#OpelVectraC#test #otomoto

Importowane z Youtube Sprawdzenie Auta Przed Zakupem Warszawa i Okolice w tym Auta Powypadkowe, Sprawdzenie Quada przez zakupem, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu! Mechanik Mobilny w Warszawie! Mechanik który sprawdzi dla ciebie: Mechanike Samochodową, Sprawdzenie Dokładne Elektryki Samochodowej, Mechanik i Diagnostyka na miejscu, Diesel, LPG, Hybrydy, Elektryczne, Adblue.

Sprawdzenie przed zakupem – Najniższa Warszawa Warszawa – Tylko z sprawdzone-auto.pl uzyskasz profesjonalny przegląd pojazdu, samochodu elektrycznego, hybrydowego, spalinowego lub diesel, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, minikoparki i koparki, pełna diagnostyka przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu. Tylko w serwisie sprawdzone-auto.pl można uzyskać profesjonalne badanie pojazdu, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki oraz dokładną diagnostykę przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu.

Sprawdzenie auta przed zakupem z mechanikiem z Warszawy
+ Quady, motorówki, motocykle, koparki itp ..

Przed zakupem samochodu zleć jego sprawdzenie przez profesjonalistę. Pozwól nam sprawdzić stan używanego lub uszkodzonego pojazdu. Tylko w serwisie CHECK-auto.pl można uzyskać profesjonalne badanie pojazdu, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki oraz dokładną diagnostykę przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu.

Profesjonalny przegląd pojazdu, samochodu elektrycznego, hybrydowego, spalinowego lub spalinowego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki, najtaniej w Warszawie
Firma ocenia samochody przed zakupem ich dla konkretnych konsumentów. Nasz zespół wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych ekspertów i techników przeprowadza inspekcje i ekspertyzy na terenie całej Polski.
Pomagamy klientom w określeniu stanu technicznego wybranego samochodu poprzez rzetelne i dokładne badania. W konsekwencji kupujący oszczędzają czas i pieniądze, unikając przy tym niezadowolenia z zakupu. Pomożemy klientowi w dokonaniu świadomego wyboru zakupu wybranego samochodu, wykorzystując nasze umiejętności oceny technicznej i wypadkowej.

Wykonujemy przeglądy i testy samochodów, pomagamy klientom w określeniu stanu technicznego, bezpieczeństwa i potrzebnych napraw, a także zmniejszamy ryzyko zakupu auta przed zakupem auta, ponieważ przez lata zdobyliśmy dużą wiedzę i doświadczenie. Kolizja samochodu, wypadek lub powódź Nasz bezstronny ekspert motoryzacyjny sprawdzi i oceni wygląd, właściwości mechaniczne oraz działanie osprzętu elektrycznego i elektronicznego wybranego pojazdu. Raport prześlemy w ciągu 24 godzin od zakończenia kontroli.

Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, auta hybrydowego, spalinowego lub diesel, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, mini koparki oraz koparki

Sprawdzenie auta przed zakupem Warszawy
+ Quady, Motorówki, Motocykle, Koparki • przegląd dokumentacji pojazdu, • analiza stanu karoserii pod kątem napraw blacharsko-lakierniczych po kolizjach, wypadkach, uszkodzeniach powierzchni lakieru, identyfikacja rys, ognisk korozji, ponowne malowanie , i tak dalej),
• za pomocą miernika grubości farby zbadać powłokę lakierniczą,
• oględziny wnętrza pojazdu – weryfikacja sprawności podzespołów i wyposażenia, ocena zużycia elementów wewnętrznych
Podczas jazdy próbnej
• diagnostyka komputerowa – odczytywanie problemów z silnikiem oraz wszystkich potencjalnych modułów elektrycznych (takich jak ABS, poduszki powietrzne i inne),
• oględziny silnika i podzespołów; weryfikacja poziomu płynów bieżących; lokalizowanie przecieków
• ocena pracy silnika,
• Za pomocą testera sprawdź stan baterii.
• ocena stanu hamulców (tarcze, klocki),
• badanie skrzyni biegów i zespołu napędowego
• sprawdzenie układu kierowniczego,
• określenie niezbędnych napraw, • ocena stanu opon, • ocena stanu szyb, • ocena stanu oświetlenia
Po weryfikacji generowany jest pełny raport z przeglądu motoryzacyjnego.

Sprawdzenie używanego Samochodu przed Zakupem – Sprawdzenie Przed Zakupem Auta, Quada, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu!

Kontrola pojazdów na terenie Warszawy i okolic!
Zakup pojazdu może być trudnym przedsięwzięciem. Powinieneś upewnić się, że dealer nie podrażni Twoich oczu, wystawiając w reklamie wykwintny samochód po tym, jak znajdziesz ten, którego szukasz. Podejmujemy się kompleksowej kontroli przed zakupem auta w Warszawie. Przeprowadzamy dokładne badanie motoryzacyjne i oferujemy kompletny raport z wyników. Kontrola pojazdu przed zakupem – woj. mazowieckie
Czy branża motoryzacyjna jest dla Ciebie nowa? Pozwól nam zbadać samochód, a Ty skoncentruj się na innych sprawach. Województwo mazowieckie, aw szczególności Warszawa, może liczyć na naszą pomoc. Nie ma miejsca, do którego nie moglibyśmy pójść. Prosimy po prostu o przesłanie nam ogłoszenia przez e-mail.

Motocontroler, zwany często sprawdzaniem samochodu przed zakupem w Warszawie oraz inne usługi.
Możesz założyć, że im dłużej będziemy musieli podróżować do sprzedawcy, tym wyższa będzie dla Ciebie cena. To nie jest cel. Absolutnie nie! Cena pozostaje taka sama niezależnie od tego, gdzie samochód jest sprawdzany przed zakupem. Interesuje Cię Warszawa lub granica województwa mazowieckiego? To nie robi różnicy! Opłata nie zmieni się! Nie pobieramy żadnych opłat za transport! Jak możemy zagwarantować, że przeprowadzimy pełną kontrolę pojazdu?
Przydzielamy do pracy tylko profesjonalistów, aby nasze zadanie zostało wykonane właściwie. Stosujemy szereg specjalistycznych procedur, w tym 350-punktową kontrolę Twojego samochodu. Zajmujemy się czymś więcej niż tylko przeglądem samochodów. W Warszawie nie ma lepszych ekspertów! Pracownicy podają w raporcie punkty, które możesz wykorzystać w negocjacjach ze sprzedawcą.

Sprawdzenie Samochodów w Warszawie– Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, koparki.

Poszukując samochodu, skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia. Jak możemy Ci pomóc w zakupie samochodu? To proste — więcej informacji znajdziesz poniżej:
Pomożemy Ci w wyszukiwaniu samochodu.
Możemy pomóc kupującemu na dwa sposoby: pomagając mu w samodzielnym znalezieniu pojazdu lub pomagając mu w znalezieniu bardziej renomowanego i godnego zaufania podejścia do współpracy:

Wyszukiwanie i eliminowanie nietrafnych reklam (z późniejszą weryfikacją wybranych modeli), ponieważ już na tym poziomie ogłoszeń sprzedawcy możemy analizować atrakcyjność auta!

Zanim kupisz samochód, sprawdź go! – Kup Spradzone Auto w Warszawie

W przyszłości, która szybko staje się teraźniejszością, nigdy nie jest za wcześnie, aby być ostrożnym i mądrym.

Kiedy podejmiesz decyzję dotyczącą konkretnego modelu lub kampanii i jak będziesz postępować?
Dokładnie sprawdzamy stan mechaniczny każdego pojazdu. Po prostu pobieramy cenę za weryfikację. W celu oceny stanu technicznego badane są najbardziej krytyczne aspekty samochodu.

Podczas oględzin sprawdza się kilka elementów sterujących pojazdu. Po przeprowadzeniu badania wydajemy ostateczną ocenę, czy zweryfikowany samochód jest wart tego, co jest oferowane do sprzedaży.

Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa +Quada, Motorówki, Motocykla, Koparki itp.. Sprawdzenie u Mechanika przed zakupem (dojazd do klienta) – Profesjonalny przegląd samochodów, w tym silników diesla, LPG, hybrydowych, elektrycznych, a także skuterów wodnych, quadów, motorówek, motocykli i koparek.

Jak sprawdzić historię samochodu przed zakupem?

Numer VIN możemy sprawdzić w ASO marki, które powinno dysponować bazą informacji o samochodzie używanym. Możemy też sprawdzić historię samochodu bez wychodzenia z domu, przez Internet – na przykład na autocentrum.pl/vin. Im mniej wpisów w bazie, tym lepiej. Profesjonalne sprawdzenie samochodu przed zakupem. Zleć nam inspekcję stanu auta używanego lub powypadkowego

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

28 thoughts on “Opel Vectra C – Czy ma coś "za uszami"? | Test OTOMOTO TV

  1. Mój tata ma taką 1.8 122 koni polift z 2005 roku. Jak ktoś szuka fajnego rodzinnego auta do 18k to będzie dobry wybór. U nas jeździ już 8 lat i nie było z nią prawie żadnych problemów. A co do uchwytów to duży kubek kawy z Orlenu mieści się bez problemu.

  2. Mam oryginalną Opc ardentblue w liftback 280 ps porobione do 305 ps, niesamowicie szybkie auto i denerwuje BMW jak się ich podpuści.Jestem bardzo z tego auta zadowolony i jeszcze długo zemną zostanie albo na zawsze💪😀

  3. Posiadalem Vectre C 3.0 CDti Z30 I powiem szczerze ze pozniej przesiadajac sie na Insignie A, A fl I na koncu B to vectra jeździło mi sie najlepiej. I prawie sie nie Psuła 🙂

  4. Zużycie będzie widać od 200 tys miałem taka Vectrę w 2011r i jeździłem nią 4 lata przy czym przy przebiegu 170tys padł dwumas a przy 200 coś urwało się w silniku i blok do wymiany o auto bardzo dbałem itd silnik 120km miło wspominam to auto bo z tylu szło obracać pannami na każdy sposób 😀 ale u mechanika tez trochę mnie kosztowało auto było z pl salonu kupiłem od 1 właściciela z przebiegiem 90tys km

  5. 1.9CDTi 150PS 2004r przy mojej ciężkawej nodze ze stale włączonym climatronic (cały rok niezależnie od temperatury) wskazanie komp. 6,5-7l, lecz realnie jest to 7-7,5l.
    Wyłączając climatronic prawie 1 litr w dół! Wskazania 5,6-5,9l rzeczywistość ok.6,0-6,5l.
    Cykl 80-90% trasa, przy czym noga ciężkawa. Tankuję tylko V-Power diesel i polecam, auto odpycha się nieco lepiej, choć spalanie nieco wzrasta w stosunku do regularnego paliwa, coś za coś. Na regularnym oleju napędowym można odjąć dobre 0,3l a jak ktoś ma zapędy na ecodrivera to zejdzie kolejne 0,4-0,5l. Całkiem serio.
    Moja VC generalnie chyba lubi paliwa z Shella, bo na Orlenie czy BP zawsze ma niższą kulturę pracy na jałowym i ciut gorsze osiągi – ocena wyłącznie subiektywna, aczkolwiek jeżdżę nią już prawie 5 lat, więc cośtam jestem w stanie o niej powiedzieć.
    Silnik jest bardzo udany, poza osprzętem nie ma słabszych punktów, ma dobrą kulturę pracy i pali naprawdę rozsądnie, a przecież VC to min 1,5t +płyny+kierowca, razem blisko 1,7t.
    Zawieszenie za wyjątkiem bzdurek typu końcówki drążków jest niestety dość drogie w naprawie, a tanie zamienniki lubią odbić się czkawką, dokładnie to samo jest z silnikiem (kolektor z tymi cholernymi klapami) i osprzętem (turbo na szczęście zdrowe).
    Słabym punktem zaczyna być korozja, raczej z uwagi na wiek i zasolenie , niekoniecznie naprawy powypadkowe. Ruda na łączeniu dachu i przedniej szyby to niestety częsty widok bez względu na przeszłość auta, po lifcie również.
    Elektroniki w aucie jest sporo, ale w dzisiejszych czasach to nie problem. Sama z siebie też nie zawodzi (raz w roku komunikat o przepalonej żarówce i raz o czujniku stopu, i tyle).
    Swoją drogą interfejs do kompa to paredziesiąt złotych.
    Większość aut jest conajmniej nieźle wyposażona, trudno spotkać egzemplarz bez climatronic, elektrycznych szyb x4, lusterek, ESP, czujników parkowania (choćby aftermarket, które z tyłu często są dokładane i potrafią się przydać).
    Navi fabryczne dla mnie osobiście jest zbędne, bo używam google maps w telefonie.
    Wersja przed liftem ma słabe światła mijania, więc Osram Nightbreaker Laser (+130% NIE +150%, które gorzej świecą) lub Bosch Gigalight to w zasadzie obowiązek.
    Jeśli jest xenon, to nie ma tematu.
    Jeszcze drobnostka – audiofile i znafcy pewnie mnie zjedzą, ale fabryczny zestaw audio gra naprawdę dobrze i w mojej subiektywnej opinii wypada lepiej niż… w BMW E60. Ale co człowiek to opinia, także tego.
    Radio jest na 2DIN i wymaga dobranej maskownicy, więc jeśli się ktoś decyduje, to warto o tym pamiętać, inaczej wygląda to szkaradnie.
    Podsumowując, auto chyba nie takie złe, bo i coraz więcej nowo rejestrowanych. Zawieszenie drogie, ale co zrobić, jeździć trzeba.
    Pozdrawiam szerokości
    PS diesla v6 nie brać nawet po liftingu, nie warto nawet w zamian za teściową
    PPS jedną dokładkę przedniego zderzaka (hokeje) zdjąłem gdzieś już pierwszej zimy – hokeje mocno obniżają prześwit z przodu, ja jeżdżę bez
    PPPS wersja OPC chyba tylko dla fascynatów, bo nie kalkuluje się w żaden sposób, to samo następca Insignia OPC – części mało i horrendalnie drogie, w dodatku ta druga dość awaryjna (była w rodzinie, czas przeszły na szczęście)

  6. Właśnie szykuję mojego GTS'a 1.9 120 na sprzedaż. Liftback – olbrzymi bagażnik, dużo wygodnego miejsca dla kierowcy i pasażerów. Przez 10 lat mnie nie zawiodł. Spalanie w mieście to 6,8-7,5 l , a na trasie przy ok 120 km/h zjechałem do 4,7l !!! Chętnie bym kupił błękitnego OPC, ale już nie te lata. Kupiłbym go drugi raz.

  7. Stare ople były bardziej wytrzymałe a , w tych nowych blacha typowych kit . Progi nadkola strasznie rdzewieje . Ropa się cofa jak stoi . Słabe samochody ta marka się popsuła. Nigdy więcej opla nie kupię.

  8. Hmm zawieszenie przednie nie jest drogie ,a tylne prawie niezniszczalne. Przód w oryginale lub na dobrym zamienniku robi potężne przebiegi.Dodac jeszcze trzeba że Vectra z zimie świetnie trzyma się w zakrętach jak już dojdzie do oderwania łatwo można sobie poradzić gdyż ten samochód w zakręcie nie ma tendencji do podsterowności czy nadsterowności . Warto wspomnieć o ważnej sprawie bo ten pan tego nie wie , Vectra ma fantastyczne blachy nie jest to puszka z piwa . Jest świetnie zabezpieczona fabrycznie antykorozyjne.Zgnilaki się zdarzają ale to skutki uboczne 😉 po naprawach wypadkowych.

  9. Mam polift z 2006r, to duże wygodne auto z ogromnym bagażnikiem stworzone na trasy.
    Co ciekawe te auta były bardzo różnie doposażanie, w tym grzane wentylowane kanapy tył, aktywny tempomat, czajniki przód, rolety w dziwach, klapa na przycisk, panel audio tył, zwijana siatka, w pełni uzbrojona kierownica itd.
    Minusy według mnie. Uchwyt na kubki strasznie płytki do tego napoje przeszkadzają gdy trzymamy łokieć na podłokietniku w zmianie biegów. Sam podłokietnik może regulowany ale mógłby jeszcze co najmniej z 5cm przesuwać się do przodu. Pomimo ocynku doły drzwi oraz klapa zardzewiała. Lakier lubi sobie odpaść, to samo clar. Skomplikowane zwieszenie dobrze sobie radzi ale jest kosztowne w naprawach.

  10. Dostałem ją po ojcu i nabiłem już ponad 375k km na licznik, wygodne auto, na wyjazd zawsze się spakujesz, ale ma swoje mankamenty: np naprawy elementów, które powinny być proste i tanie, potrafią być skomplikowane, a części drogie (chociażby termostat za 200zł, który wytrzymuje kilka lat, albo odbłyśniki i soczewki ksenonów, które trzeba co kilka lat regenerować za ponad 800zl)

  11. Mam VC kombi 1,9 120 KM. Mocy świat i ludzie, przyzwoity moment, miejsca jak w busie. W cyklu mieszanym wciągnie 6,6-6,7 ON…jak na gabaryty samochodu bardzo fajnie. Spokojnie jadąc 5litrów to żaden wyczyn. Z usterek to egr mi dwa ray padł w przeciągu prawie 5 lat eksploatacji. Poza tym nic specjalnie się nie dzieje. Zawieszenie dobrze znosi nasze drogi. Części tanie. Ogólnie nie mam co narzekać na tego klekota. Na prawie 80 tysięcy co nią zrobiłem to na 5 punktów spokojnie 4,5 mogę jej dać.

  12. Vectry C miały również kolorowy komputer pokładowy z nawigacją, podgrzewane fotele, a te czujniki parkowania z diodami pokazane na filmie na podsufitce nie są oryginalne. Fabrycznie czujniki parkowania tylko pikały. Vectry miały bardzo dobre reflektory AFL (skrętne), które na tamte czasy robiły robotę, i jak na dzisiaj w dobrym stanie lampy od vectry potrafiłyby zawstydzić najnowsze lampy innych aut. Vectra C w wersji Kombi (Caravan) miały też rozkładany/składany hak i wiele innych, o czym warto wspomnieć omawiając "tylko" Opla gdzie inne marki "premium" często powinny się schować do tego co zawsze oferował Opel w swoim wyposażeniu do swojej ceny. Vectry C nie specjalnie też mają tendencję do rdzewienia.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!