Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Opel Astra G  - Recenzja/Test niemieckiego kompakta  [PL/ENG] 🚘🔥

Opel Astra G – Recenzja/Test niemieckiego kompakta [PL/ENG] 🚘🔥



Witamy w materiale na temat Opla Astry G 🚘. Zachęcamy do subskrybowania kanału, oceny filmu oraz zostawienia komentarza 👍📮.

Znajdziecie nas na:
📌Facebooku➡ https://www.facebook.com/Eagle-World-372224966584857/

📌Instagramie➡ https://www.instagram.com/eagleworld….

📌Snapchacie➡ eagle.world

Jeśli macie jakieś pytania, to dajcie znać w komentarzach, napiszcie do nas na Facebooku lub na e-mail (eagleworld.inc@gmail.com) 🖐.

Chętnych zapraszamy do współpracy 💪.

Muzyka użyta w tle:
➤Autor: Jorge Quintero
Tytuł: 300 Violin Orchestra

Link do muzyki: https://www.youtube.com/watch?v=2S6ILhEnZYE

➤Autorzy: Robin Schulz& David Guetta& Cheat Codes
Tytuł: Shed a light

Link do muzyki: https://www.youtube.com/watch?v=vdI0JLVhdYc

➤Autor: E-Dubble
Tytuł: Be a king

Link do muzyki: https://www.youtube.com/watch?v=AYKYvVkhIYo

➤Autor: Jetta
Tytuł: I’d Love To Change The World

Link do muzyki: https://www.youtube.com/watch?v=zaheihAu2kU

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

29 thoughts on “Opel Astra G – Recenzja/Test niemieckiego kompakta [PL/ENG] 🚘🔥

  1. Twierdząc że ten silnik jest najlepszą opcją chyba nie Wiesz co mówisz (w przypadku benzyny może tak) ale żaden pozostały silnik nie przebije 1.7 isuzu – praktycznie bezawaryjny

  2. Ja niedawno kupiłem asterke 1.4 twinport 90 KM Hatchback z przebiegiem 85 tys. Wszystko było dbane po poprzednikach i wgl jeżdżę już miesiąc tym autem , a już 3tys km zrobiłem spokojnie.Jestem bardzo zadowolony
    Z opinii wiem, że to prawie, że bezawaryjne auto i są tanie części zamienne, z moim się nic nie dzieje póki co 😂 i oby tak zostało.
    Jedyny minus to chyba rzeczywiście słaba wentylacja bo szyby dość szybko parują jak jest zimniej i trzeba nieco poczekać, aż się odparuja, mówiąc krótko można rozwiązać ten problem łatwo. Polecam te samochody

  3. Miałem możliwość porównania – Opel Astra 2 i Fiat Punto 2. Podobny budżet ok. 10k. Autka garażowane pod chmurką, obydwa od 2giego właściciela. Przebieg ok. 160k. Szok na stacji diagnostycznej czyli wycieczka pod podłogę – Fiacik miał zdrowsze blachy. Te z Opla to chyba są robione z: taczka Fe + taczka kociego gówna.

  4. Jeśli wchodzisz czasem na ten filmik, kupuje astrę za 3500 i wiem że nie spodziewam się nówki z salonu, ale czy mogę mieć jakąś gwarancję że przynajmniej poważniejsze rzeczy nie będą się psuły?
    Kupuje astre rocznik 2002 1.6 benzyna 16v plus gaz

  5. Jestem szczęśliwym posiadaczem Astry G z 2003 r. Potwierdzam, że ośmiozaworowy silnik 1,6 to mistrzostwo świata. Mam wrażenie, że jest on stworzony do lpg. Według mnie jest to najlepszy silnik w stajni Opla ;p Na liczniku mam przejechanych ponad 400 tys. km i praktycznie od nowości w lpg 🙂 Nie przeprowadzałem żadnych napraw silnika, skrzyni biegów czy sprzęgła. Oprócz niskiej awaryjności, do zalet zaliczę też niskie koszty eksploatacji. Jedyny problem to ten z rudą szmatą, ale ten typ tak ma ;p. Nigdy mnie nie zawiódł. Wsiadasz i jedziesz. Dla mnie to najlepszy samochód świata. Ciężko będzie mi się z nim rozstać, bo wiem, że lepszego już nie znajdę.

  6. Przez 11 lat nie przeszła liftingu, bo tylko przez sześć była produkowana jako bieżąca generacja. Kolejne pięć była klepana jako przestarzały, oskubany z wyposażenia samochód dla obywateli motoryzacyjnych krajów trzeciego świata.

  7. Mama taką Astrę z 2004 roku. Części tanie, jeździ, skręca i hamuje – praktycznie bezawaryjne. Motor 1.4 z14xe prawie nie bierze w ogóle oleju. Spalanie gazu 8 litrów przy spokojnej jeżdzie. Jest ekonomicznie, trzeci bieg dość dobrze ciągnie do przodu. Maksymalny moment obrotowy ustawiony przy 4000 tyś obrotów co pozwala wkrecać silnik na większe obroty bez spadku mocy. Prędkość 130 km/h przy 4000tyś obrotów na 5 biegu. Jak się włączy klimę, duży spadek mocy, nie ma wyprzedzania praktycznie – to taka mała uciążliwość. Astry posiadają problem z wentylacja – zaparowane szyby ale można to w łatwy sposób rozwiązać. Polecam te ekonomiczne, praktycznie bezawaryjne autko.

  8. Kupiłem moją 4 lata temu. Rocznik 2004 za 8,5K, zrobiłem blachę tam gdzie ja ruda brała, remont silnika, z wymianą pierścieni, panewek, rozrządu, usczelek i sprzęgła, hamulce i przewody hamulcowe i jeszcze parę innych rzeczy. W sumie wydałem dodatkowo jakieś 10K. I wiecie co? Wcale nie żałuję.

  9. Ja mam identyko tyle że NJOY z 2002 roku za 4800 zł kupiłem w stanie prawie jak twoja , jest to moja 2 astra w rodzinie , żona ma zieloną 1.6 16V z 99 roku A ja srebrna tą 1.6 8v , mam ja około 1.5 roku i jak na razie zrobiłem 1 tyś km bo to taki 2 wóz w domu i jest Super

Dodaj komentarz

Zadzwoń!