Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Kia Stinger GT 3.3 T-GDI 370 KM, 2017 - test AutoCentrum.pl #360

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI 370 KM, 2017 – test AutoCentrum.pl #360



Czy rynek zaakceptuje nowego gracza w segmencie Gran Turismo?
Test: Kia Stinger GT 3.3 T-GDI 370 KM.

Spis treści:
1:45 – nadwozie
3:50 – wnętrze
9:45 – test Dwumetrowca
12:26 – tylna kanapa
13:41 – bagażnik
16:05 – silnik
17:49 – wrażenia z jazdy
23:47 – ceny
25:15 – konkurencja

Zobacz także:

– Kia Stinger GT 3.3 T-GDI 370 KM, 2017 – techniczna część testu: https://www.autocentrum.pl/filmy/wideotesty/kia-stinger-gt-3.3-t-gdi-370-km-2017-techniczna-czesc-testu/4910/

– porównanie Kia Stinger 3.3 V6 kontra 2.0 R4: https://www.youtube.com/watch?v=Bk2WvF58QcM

– pomiar zużycia paliwa: https://www.youtube.com/watch?v=xlRCfwUhdGI

– pomiar przyspieszenia: https://www.youtube.com/watch?v=fRLy5LBbfN0

– wszystko o modelu Kia Stinger na AutoCentrum.pl – https://www.autocentrum.pl/kia/stinger/

Chcesz wiedzieć więcej?
– Nasz kanał (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: http://www.instagram.com/zachar_off

Przydatne linki:
https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
https://www.autocentrum.pl/auta/
https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
https://www.autocentrum.pl/oceny/
https://www.autocentrum.pl/autorentgen/
https://www.autocentrum.pl/spalanie/
https://www.autocentrum.pl/vin/

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

38 thoughts on “Kia Stinger GT 3.3 T-GDI 370 KM, 2017 – test AutoCentrum.pl #360

  1. nie zapędzałbym się z komentarzami typu "stinger lepszy od BMW' itp. jest mega mega zajebisty, świetne materiały, świetne właściwości jezdne, upakowanie w bajery i na koniec cena powodują ze to rewelacyjna oferta ale sorry, marki premium są o kilka kroczków dalej. mówię to mimo wielkiej sympatii i szczerego planu zakupu Stingera 3.3BT. Dzisiejsze nowe A6, BMW 5, Merc E/CLS to auta mające mimo wszystko dużo więcej tego czegoś… Wsiadasz i widzisz, czujesz, ze to jednak premium… Za stingera brawo dla Koreancow- z niecierpliwością czekam na Stingera 2021 po lifcie. Tej przekroczy kolejna granice… Pozdro!!!

  2. Posiadam Hyundaia sonatę nf też 3.3L . Jest to ten sam silnik co w tym stingerze tylko nie posiada on turbo . (Ma znaki kia na bloku 😀 , jest to ta sama konstrukcja gdi zwana potocznie lambada)
    I mam tam automat 5 biegów i odczucia te same . Silnik potrafi jechać pod górkę przy 1200obr i nie zrzuci jeżeli nie kopniesz pedału gazu . Problem jest taki sam co w stingerze , seryjny wydech brzmi jak Tesla , słychać tylko ryk silnika , natomiast łatwo jest to naprawić wystarczy wywalić tylne tłumiki .

  3. Cały czas jestem pod wrażeniem, jak Prowadzący wypowiada "przyspieszający bicie serca" umierając jednocześnie w środku. To jak ten Pan potrafi okazać kompletny, całkowity, jakikolwiek brak charyzmy oraz entuzjazm równy wyciąganiu ulotek ze skrzynki pocztowej, to jest jakieś kurczaki mistrzostowo świata. Szapo ba.

  4. Furka…
    Wszystkie niemieckie klamory nie umywają się do Kia. Jedyne co wyróżnia niemieckie klamory, to tylko to, że to taniocha. Scheiss bo scheiss, ale taniocha. Na ulicy wstyd bo wstyd, ale za to w domu jaka radość… nie to co przy maluchu… 🙂

  5. Sukces marki Kia leży między innymi w mentalności i podejściu do pracy Koreańczyków. Są pracowici, dokładni i bardzo poświęceni pracy. Żyją pracą, tak samo jak Chińczycy. Teraz chińskie auta rozsypują się przy byle stłuczce jak wiadro śrub, ale za kilka lat wykorzystają doświadczenie marek , w których mają już udziały jak np. Mercedes.
    Dlatego gonią leniwych Niemców, gdzie produkcja auta do pewnego segmentu to dziadostwo.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!