Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
38 thoughts on “Kia Stinger GT 3.3 T-GDI 370 KM, 2017 – test AutoCentrum.pl #360”
nie zapędzałbym się z komentarzami typu "stinger lepszy od BMW' itp. jest mega mega zajebisty, świetne materiały, świetne właściwości jezdne, upakowanie w bajery i na koniec cena powodują ze to rewelacyjna oferta ale sorry, marki premium są o kilka kroczków dalej. mówię to mimo wielkiej sympatii i szczerego planu zakupu Stingera 3.3BT. Dzisiejsze nowe A6, BMW 5, Merc E/CLS to auta mające mimo wszystko dużo więcej tego czegoś… Wsiadasz i widzisz, czujesz, ze to jednak premium… Za stingera brawo dla Koreancow- z niecierpliwością czekam na Stingera 2021 po lifcie. Tej przekroczy kolejna granice… Pozdro!!!
Posiadam Hyundaia sonatę nf też 3.3L . Jest to ten sam silnik co w tym stingerze tylko nie posiada on turbo . (Ma znaki kia na bloku 😀 , jest to ta sama konstrukcja gdi zwana potocznie lambada) I mam tam automat 5 biegów i odczucia te same . Silnik potrafi jechać pod górkę przy 1200obr i nie zrzuci jeżeli nie kopniesz pedału gazu . Problem jest taki sam co w stingerze , seryjny wydech brzmi jak Tesla , słychać tylko ryk silnika , natomiast łatwo jest to naprawić wystarczy wywalić tylne tłumiki .
Cały czas jestem pod wrażeniem, jak Prowadzący wypowiada "przyspieszający bicie serca" umierając jednocześnie w środku. To jak ten Pan potrafi okazać kompletny, całkowity, jakikolwiek brak charyzmy oraz entuzjazm równy wyciąganiu ulotek ze skrzynki pocztowej, to jest jakieś kurczaki mistrzostowo świata. Szapo ba.
Furka… Wszystkie niemieckie klamory nie umywają się do Kia. Jedyne co wyróżnia niemieckie klamory, to tylko to, że to taniocha. Scheiss bo scheiss, ale taniocha. Na ulicy wstyd bo wstyd, ale za to w domu jaka radość… nie to co przy maluchu… 🙂
Prezentowany kolor do tego auta to porażka . to kolor dla innych aut. W sumie to jak czernień i nie czerwień ale najlepszym rozwiązaniem jest topowy popiel z Audi.
Sukces marki Kia leży między innymi w mentalności i podejściu do pracy Koreańczyków. Są pracowici, dokładni i bardzo poświęceni pracy. Żyją pracą, tak samo jak Chińczycy. Teraz chińskie auta rozsypują się przy byle stłuczce jak wiadro śrub, ale za kilka lat wykorzystają doświadczenie marek , w których mają już udziały jak np. Mercedes. Dlatego gonią leniwych Niemców, gdzie produkcja auta do pewnego segmentu to dziadostwo.
Zobacz także:
– TEST, część techniczna: https://www.autocentrum.pl/filmy/wideotesty/kia-stinger-gt-3.3-t-gdi-370-km-2017-techniczna-czesc-testu/4910/
– Porównanie Kia Stinger 3.3 V6 kontra 2.0 R4: https://www.autocentrum.pl/filmy/zachar-off/kia-stinger-3.3-v6-kontra-2.0-r4-porownanie/4911/
Takie trochę Quatroporte po koreańsku z wyglądu. Szkoda, że bez v-ósemki… Ale jak na tę markę, szacun.
Jaki jest ses mierzyc przyspieszenie do 100 jak nie mierzy sie predkosci maksymalnej? Dlaczego predkosc nie zostala zmierzona?
było by dobrze gdy użyłbyś do testu 170cio metrowca do porównania w każdym porównaniu
ile zachar ma dokładnie wzrostu? ma mam 203 i nie dało się usiąść w tym samochodzie. Jak dla mnie test dwumetrowca nie zaliczony
Czekam (czekamy) z niecierpliwością na prezentację nowego Stingera , pozdrawiam 🙂
Te nowe koreanczyki to coś po prostu pieknego. Mając $$$ na audi czy bmw i tak bym ich nie kupil tylko właśnie oto taką kijanke. Lubię też Toyoty 🙂
nie zapędzałbym się z komentarzami typu "stinger lepszy od BMW' itp. jest mega mega zajebisty, świetne materiały, świetne właściwości jezdne, upakowanie w bajery i na koniec cena powodują ze to rewelacyjna oferta ale sorry, marki premium są o kilka kroczków dalej. mówię to mimo wielkiej sympatii i szczerego planu zakupu Stingera 3.3BT. Dzisiejsze nowe A6, BMW 5, Merc E/CLS to auta mające mimo wszystko dużo więcej tego czegoś… Wsiadasz i widzisz, czujesz, ze to jednak premium… Za stingera brawo dla Koreancow- z niecierpliwością czekam na Stingera 2021 po lifcie. Tej przekroczy kolejna granice… Pozdro!!!
Jeśli mogę ile masz dokładnie wzrostu ? Mam 203 i nie miałem miejsca. głową dotykałem podsufitki , przez co finalnie nie kupiłem samochodu
Posiadam Hyundaia sonatę nf też 3.3L . Jest to ten sam silnik co w tym stingerze tylko nie posiada on turbo . (Ma znaki kia na bloku 😀 , jest to ta sama konstrukcja gdi zwana potocznie lambada)
I mam tam automat 5 biegów i odczucia te same . Silnik potrafi jechać pod górkę przy 1200obr i nie zrzuci jeżeli nie kopniesz pedału gazu . Problem jest taki sam co w stingerze , seryjny wydech brzmi jak Tesla , słychać tylko ryk silnika , natomiast łatwo jest to naprawić wystarczy wywalić tylne tłumiki .
Samochód po prostu idealny 🙂
Cały czas jestem pod wrażeniem, jak Prowadzący wypowiada "przyspieszający bicie serca" umierając jednocześnie w środku. To jak ten Pan potrafi okazać kompletny, całkowity, jakikolwiek brak charyzmy oraz entuzjazm równy wyciąganiu ulotek ze skrzynki pocztowej, to jest jakieś kurczaki mistrzostowo świata. Szapo ba.
24:14
02:21
23:45
Przedłużenie lamp tylnych na błotnik to zapewne bezpieczeństwo widoczności bocznej wieczorem i w dzień odblask
Furka…
Wszystkie niemieckie klamory nie umywają się do Kia. Jedyne co wyróżnia niemieckie klamory, to tylko to, że to taniocha. Scheiss bo scheiss, ale taniocha. Na ulicy wstyd bo wstyd, ale za to w domu jaka radość… nie to co przy maluchu… 🙂
Ty dwumetrowy zapraszam Cię do mojego chlewa za probka się nadasz
Zajefajny odcinek. Dzieki👍
Zachar z tymi przyciskami, to nie kazdy ma 2 metry wzrostu i łapy jak bochen chleba 😁
Prezentowany kolor do tego auta to porażka . to kolor dla innych aut. W sumie to jak czernień i nie czerwień ale najlepszym rozwiązaniem jest topowy popiel z Audi.
To nadal tylko kia … nigdy nie będzie marka premium… 250 tys ? Porażka lepiej m2 kupić i mieć prawdziwy sportowy samochód z klasy premium
Zajebista fura !
Można założyć LPG? Jaki koszt?
dziwnie się czuje rozkminiając czy nie kupić KIA
Wybrał bym jednak Giulia QV
👍
środkową konsole skierowaną w stronę kierowcy miał opel kadet
Mega toczka 💪👍
Bułgar dobrze gada.
Za mniejsze pieniądze to mamy pięknego Forda Mustanga GT V8!
Czemu Ty zawsze musisz narzekać na miejsce po prostu sam9chodow nie robi się dla wielkoludow
Z Kia bata nie ukrecisz!
Zachar Ty masz zespół cieśni nadgarstka, przez to te biedne plastiki zawsze maltretujesz😂
Ładny, ale tył strasznie szpeci samochód 🙁 te lampy zachodzące na bok.. I ta tylna szyba, szkoda
Kia i hyundai są coraz lepsze a designem biją na głowę niemiecką motoryzację o cenach nie wspomnę
Nastały czasy kiedy akcentujemy ,że to PRAWDZIWE rury wydechowe 😀 Shame on you Audi!
Sukces marki Kia leży między innymi w mentalności i podejściu do pracy Koreańczyków. Są pracowici, dokładni i bardzo poświęceni pracy. Żyją pracą, tak samo jak Chińczycy. Teraz chińskie auta rozsypują się przy byle stłuczce jak wiadro śrub, ale za kilka lat wykorzystają doświadczenie marek , w których mają już udziały jak np. Mercedes.
Dlatego gonią leniwych Niemców, gdzie produkcja auta do pewnego segmentu to dziadostwo.
120 tys moge dac za niego.
Test spalania gdzid inaczej, przyspiwszeniw gdzie indziej, Zalosna taktyka!