Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
ILE STRACIŁEM na WADLIWYM S 63 AMG. Mercedes-Benz KUPIŁ REDAKCJĘ?

ILE STRACIŁEM na WADLIWYM S 63 AMG. Mercedes-Benz KUPIŁ REDAKCJĘ?



Ten materiał publikujemy jako odpowiedź na zawierający szereg kłamstw artykuł pod tytułem „Mercedes za milion: jaka jest prawda? Znamy fakty niewygodne dla Global Motors” – rozpowszechniony kilka dni temu przez niespecjalistyczny, reklamowy portal internetowy, w którym autor stara się podważyć naszą wiarygodność w prezentowanej przez nas sprawie wadliwego Mercedesa S 63 AMG Coupe. Oglądajcie uważnie!

————
👊 Subskrybuj Global Motors ➛ https://goo.gl/8V9AU3
📷 Instagram Adama ➛ https://www.instagram.com/adam_globalmotors/
📷 Instagram Marcina ➛ https://www.instagram.com/marcin_globalmotors/
📮 Facebook ➛https://www.facebook.com/globalmoptors
🖥 Strona WWW ➛ https://globalmotors.pl/
🌐 Profil OTOMOTO ➛ https://globalmotors.otomoto.pl/
📞 Zadzwoń do nas: 792 201 202 / 731 301 300
📧 Napisz do nas: kontakt@globalmotors.pl
————

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

22 thoughts on “ILE STRACIŁEM na WADLIWYM S 63 AMG. Mercedes-Benz KUPIŁ REDAKCJĘ?

  1. Powiem tak obserwuje tą sprawe od początku i myślę gdyby po kilku potyczkach oddać do ASO w Niemczech z opisaniem sprawy pewnie wyszło by dużo więcej i sprawa została by rowiązana bardzo szybko

  2. Dlaczego mnie to nie dziwi, moze nie aż z tak luksusowymi modelami się woziłem ale były to tzw niemieckie marki premium i kazdorazowo nauczony doswiadczeniem dokupowalem rozszerzona do pelnych 5 lat gwarancje i powiem tak – zawsze się to opłacało bo auta psuły się już w czasie podstawowej gwarancji i zawsze sprzedawałem je tuż przed końcem gwarancji rozszerzonej bo problemy zawsze się pogłębiały z biegiem lat. Poraża fakt ze ASO mercedesa nie jest w stanie sobie poradzic z usterkami. W Lexusie tego typu problemy nie występują, jakość niemieckich aut niestety z kazdym rokiem spada, maksymalizacja zysków kosztem coraz niższej jakości mechanicznej pojazdów. Wykończenie wnętrz to nie wszystko …. Zbyt szybko wprowadzane nie do konca przemyslane innowacje, coraz niższa jakość materiałów (mechanika) . Niestety, niemieckie auta od pewnego czasu projektują księgowi. Legenda tych aut to nie wszystko, ta legenda została zbrukana przez ludzi od tabelek, szkoda, to bardzo krótkowzroczne bo mają dość silną konkurencję z dalekiego wschodu, czym będą z nimi walczyć – cłami ? Japończycy zanim cos wprowadza do swoich modeli testują do bólu (nie na klientach tj robią to niemieckie marki tylko na torach testowych) dzięki temu auta np. Lexusa są praktycznie bezawaryjne.

  3. W moim 25-letnim oplu astrze F takich luzów z przebiegiem 200tyś km na półosiach nie ma hehe a tu mercedesik za bańkę i …..a ch… nie chce mi się nawet pisać.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!