Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
50 thoughts on “Hyundai Kona N Performance 2.0 T-GDI 8DCT 280 TEST Hot Suv!?”
Cześć! Uzupełnienie testu: Był jeszcze Veloster N, Kona N waży 1510 kg i zapomniałem powiedzieć o tym że mamy zwykły hamulec ręczny! Cześć!
Azjazi to się chyba nigdy nie wyleczą z tych lamp w zderzaku!! Wszystkie stare japońskie terenówki lampy w zderzaku nisko całe ugnojone, niewidoczne do tego przy byle stłuczce parkingowej tracisz światła i laweta- no genialne 😉, a najśmieszniejsze że normalne lampy są tzn, atrapy.
Kurde świetne autko. Moja Kia Xceed 1.6T-gdi brzmi niesamowicie podbnie. Oczywiście do momentu jak W "KonaN'ie" otworzy się klapy. Szkoda że tej Nki nie było 1.5 roku temu jak brałem auto, pewnie padłby wybór na Konana.
Japierdziele ale pokraka z tego auta… nie to sportowe ni to terenowe. Brzydal, najlepiej nadaje się na rynek japoński gdzie skośnookie mogą tym jeździć do sklepu po bułki…
Czy tryb NGS powoduje dodatkowo odpalenie rakiet ziemia-ziemia, skoro jest trybem bojowym? PS Widać, że nową linię stylistyczną (i materiałową) środka modeli wyższych (i10, i20, Bayon nie liczę) jest nowy Tucson i Santa Fe, i30 i Kona wciąż są tymi starszymi typami. Liczę, że wykończenie pójdzie w tym kierunku (ale wtedy może pojawić się piano black…).
Taki wieś tuning z lat 2000 w nowoczesnym wydaniu. Byłoby dobrze, gdyby w pewnym momencie powiedziano stop, wystarczy. A tak, to za dużo tego wszystkiego.
Wszystko spoko, filmik, pomiary bla bla, ale ustalmy JEDNO – NIE NAZYWAĆ CZEGOŚ TAKIEGO SUVem. Producenci już do przesady nadużywają, jak np. Ford Ecosport xDeee
Nie mam nic przeciwko wprowadzeniu Elantry N w Polsce, ale mialem okazje widziec ja w USA i slabo sie prezentuje. Srodek ladny z zewnatrz jest jednak slabo. Cieszmy sie ze Hyundai trzyma dla nas Hatchbacka w EU, chicalem bardzo miec go w USA jednak nigdy nie wejdzie.
OTO KATEGORIA SAMOCHODÓW HYUNDAI N i20 N 1.6 T-GDi 204 KM i30 N 2.0 T-GDi 250/275/280 KM VELOSTER N 2.0 T-GDi 250/275 KM ELANTRA N 2.0 T-GDi MOŻE BĘDZIE 250/280 KM ALE TEGO JESZCZE NIE WIEM! KONA N 2.0 T-GDi 280 KM
Co by nie mówić Hyundai aaa ma prawdziwe wydechy nie jak Audi SQ5 z ATRAPOVICZEM ;))). obrzydza mnie ta koncepcja z atrapami, ale taki dziś świat na zewnątrz wszystko ma maskę inną niż prezentuje wnętrze;(
Ciekawe czy w Polsce jeździ jakiś Veloster N? Jest to nieco bardziej awangardowa alternatywa dla i30N w wersji hatchback, bardzo podoba mi się nadwozie.
1:54 widziałem ostatnio w centrum handlowym Konę i przyglądałem się właśnie tym ogromnym dziurom na grillu. W aucie rodziców (a tam gyło gęste siatkowanie) kamyk uszkodził chłodnicę a co dopiero tutaj. Cały dzik się zmieści… 2:08 Auto z tyłu wygląda jakby inne na nim usiadło XP – przez to mamy dwa komplety reflektorów
Fajny wóz i taki sam materiał o nim 🙂 Swoja drogą zestawiam się dlaczego hyundai-e np model i30 nawet na czeskim czy słowackim rynki mają nawiewy z tyłu i ręczny 'na przycisk' a te na rynku polskim już nie..
Myślę, że i30N fastback wygrywa w starciu z Koną N. Ma dużo większy bagażnik (436l vs 361l), mniej pali (można zejść poniżej 10l), jest tańszy (167500 vs 167900), a przede wszystkim lepiej strzela z wydechu (o tak: ru tu tu tuuuu) 😀
Kierunkowskazy tylne są świetnie widoczne. Nie wiem skąd stwierdzenie że są za nisko. Jechał Pan kiedyś za Koną i nie widział włączonego kierunku? Stwierdzenie, że jest to "problem" jest moim zdaniem delikatnie mówiąc przesadzone.
Skoro tak napisali to obawiam się że nazwa tego wozu może być prorocza i w jakimś stopniu kona ten n. Ciekawe czy chociaż elektryki będą miały wersję N w przyszłości.
To jest to samo dlaczego nie kupiłem zwykłej kony, co prawda n line ale nie kupiłem ze względu na mega twarde plastiki i mały bagażnik… Wtedy wygrał i30fastback, miał 140 koni n line, ale materiały były o niebo lepsze… Po prostu gdyby kona miała miękkie materiały to by cenowo prześcignęła tucsona
Cześć! Uzupełnienie testu: Był jeszcze Veloster N, Kona N waży 1510 kg i zapomniałem powiedzieć o tym że mamy zwykły hamulec ręczny! Cześć!
Co do kierunkowskazów – będą za autem widzisz te w lusterkach bo wystają. 😉
Też ma problem ze skrzynią jak wersja Nline 200 km 4×4?
Z tego taki SUV jak że mnie pop
Bardziej crossover niż suv.
Jest czym poszaleć. Fajne auto…super test.
Różnica 0,6 między mokrym a suchym w FWD .Niezły asfalt musiał być
A przypadkiem nie mowi sie ANTRAPA?Bo jeden uczony spod trojmiasta,ktory naprawde duzo ruchal, tak mowi?Ktos sie moze orientuje moze czy to poprawnie?
Azjazi to się chyba nigdy nie wyleczą z tych lamp w zderzaku!! Wszystkie stare japońskie terenówki lampy w zderzaku nisko całe ugnojone, niewidoczne do tego przy byle stłuczce parkingowej tracisz światła i laweta- no genialne 😉, a najśmieszniejsze że normalne lampy są tzn, atrapy.
"kona" to w polskim jezyku niezbyt fortunna nazwa, ale widać nie jesteśmy zbyt ważnym krajem skoro nazwy nie zmienili. Mogła by być ikona albo Konan😉
to nie SUV tylko crossover
Znowu te rury jak od odplywu w kiblu, wycie i strzelanie. Samochod dla niewyzytych nastolatkow ktorym jeszcze nie jest wstyd.
Masakra.
Kurde świetne autko. Moja Kia Xceed 1.6T-gdi brzmi niesamowicie podbnie. Oczywiście do momentu jak W "KonaN'ie" otworzy się klapy. Szkoda że tej Nki nie było 1.5 roku temu jak brałem auto, pewnie padłby wybór na Konana.
Ale choinka
☆
🤮
Japierdziele ale pokraka z tego auta… nie to sportowe ni to terenowe. Brzydal, najlepiej nadaje się na rynek japoński gdzie skośnookie mogą tym jeździć do sklepu po bułki…
Czy tryb NGS powoduje dodatkowo odpalenie rakiet ziemia-ziemia, skoro jest trybem bojowym? PS Widać, że nową linię stylistyczną (i materiałową) środka modeli wyższych (i10, i20, Bayon nie liczę) jest nowy Tucson i Santa Fe, i30 i Kona wciąż są tymi starszymi typami. Liczę, że wykończenie pójdzie w tym kierunku (ale wtedy może pojawić się piano black…).
Co film to tylko narzekasz na ten piano black.. ja mam od 5 lat i może jedna ryska.. jak się dba tak się ma.
Taki wieś tuning z lat 2000 w nowoczesnym wydaniu. Byłoby dobrze, gdyby w pewnym momencie powiedziano stop, wystarczy. A tak, to za dużo tego wszystkiego.
Sponsorem programu był…Samsung hahaha
Koniec motoryzacji.
Wstawka z Powrotem do przyszłości Kozak!
Bartek nagrywaj też jakość kamery cofania plss
Wszystko spoko, filmik, pomiary bla bla, ale ustalmy JEDNO – NIE NAZYWAĆ CZEGOŚ TAKIEGO SUVem. Producenci już do przesady nadużywają, jak np. Ford Ecosport xDeee
Nie mam nic przeciwko wprowadzeniu Elantry N w Polsce, ale mialem okazje widziec ja w USA i slabo sie prezentuje. Srodek ladny z zewnatrz jest jednak slabo.
Cieszmy sie ze Hyundai trzyma dla nas Hatchbacka w EU, chicalem bardzo miec go w USA jednak nigdy nie wejdzie.
Ja ubolewam, że Genesis nie wszedł do Polski.
Bartek! Jest jakaś szansa na test Cupra Leon ST 310 4×4?
Ktoś to musi zrobić…
SUCHAR zajumany od Kornackiego:
Co robi Hyundai? KONA! xdd 🤣🤣🤣
Musisz to zobaczyć xddds
https://youtu.be/LN6VS8RrTsY
Śmieszne jest to że teraz nieważne czy masz 200, 280, czy 500KM, skoro w PL i tak sobie nie pojeździsz
OTO KATEGORIA SAMOCHODÓW HYUNDAI N
i20 N 1.6 T-GDi 204 KM
i30 N 2.0 T-GDi 250/275/280 KM
VELOSTER N 2.0 T-GDi 250/275 KM
ELANTRA N 2.0 T-GDi MOŻE BĘDZIE 250/280 KM ALE TEGO JESZCZE NIE WIEM!
KONA N 2.0 T-GDi 280 KM
Co by nie mówić Hyundai aaa ma prawdziwe wydechy nie jak Audi SQ5 z ATRAPOVICZEM ;))). obrzydza mnie ta koncepcja z atrapami, ale taki dziś świat na zewnątrz wszystko ma maskę inną niż prezentuje wnętrze;(
Ciekawe czy w Polsce jeździ jakiś Veloster N? Jest to nieco bardziej awangardowa alternatywa dla i30N w wersji hatchback, bardzo podoba mi się nadwozie.
Fajna ta Kona, ale to na pewno nie SUV, tylko crossower!
Z zewnątrz przypomina multiple, innej ery też oryginał jak cholera, wnętrze auta to porażka
Nie podoba mi się , ocz ma jak typowy azjata.
Śmiechłem przy każdym Konanie 🙂 Królestwo za Proceeda N…
Ten wydech z bliska na niskich obrotach to takie trochę mruczenie kotka 😎💪
1:54 widziałem ostatnio w centrum handlowym Konę i przyglądałem się właśnie tym ogromnym dziurom na grillu. W aucie rodziców (a tam gyło gęste siatkowanie) kamyk uszkodził chłodnicę a co dopiero tutaj. Cały dzik się zmieści…
2:08 Auto z tyłu wygląda jakby inne na nim usiadło XP – przez to mamy dwa komplety reflektorów
Ależ to brzydkie!
Fajny wóz i taki sam materiał o nim 🙂
Swoja drogą zestawiam się dlaczego hyundai-e np model i30 nawet na czeskim czy słowackim rynki mają nawiewy z tyłu i ręczny 'na przycisk' a te na rynku polskim już nie..
Klapa paliwa już ma przygotowanie pod LPG.
To już lepiej cupra formentor
Myślę, że i30N fastback wygrywa w starciu z Koną N. Ma dużo większy bagażnik (436l vs 361l), mniej pali (można zejść poniżej 10l), jest tańszy (167500 vs 167900), a przede wszystkim lepiej strzela z wydechu (o tak: ru tu tu tuuuu) 😀
Kierunkowskazy tylne są świetnie widoczne. Nie wiem skąd stwierdzenie że są za nisko. Jechał Pan kiedyś za Koną i nie widział włączonego kierunku?
Stwierdzenie, że jest to "problem" jest moim zdaniem delikatnie mówiąc przesadzone.
Skoro tak napisali to obawiam się że nazwa tego wozu może być prorocza i w jakimś stopniu kona ten n. Ciekawe czy chociaż elektryki będą miały wersję N w przyszłości.
Ten samochód jest jednocześnie brzydki i ładny
To jest to samo dlaczego nie kupiłem zwykłej kony, co prawda n line ale nie kupiłem ze względu na mega twarde plastiki i mały bagażnik…
Wtedy wygrał i30fastback, miał 140 koni n line, ale materiały były o niebo lepsze…
Po prostu gdyby kona miała miękkie materiały to by cenowo prześcignęła tucsona
W nowym need for speed underground "nie byłoby" co robić z tym autem😄