Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Ford Puma, czyli trzy cylindry potrafią dać frajdę (TEST PL 4K) | CaroSeria

Ford Puma, czyli trzy cylindry potrafią dać frajdę (TEST PL 4K) | CaroSeria



Forda Puma 1.0 brzmi jak wyrok śmierci dokonany na współczesnej motoryzacji. Silnik o pojemności kartonu mleka nie wzbudził naszego zaufania, co najwyżej uśmiechy. Ale w Fordzie mówią, weźcie tę Pumę, a potem zdecydujecie, czy chcecie zrobić o nim materiał…

No i przejechaliśmy się. Po kolei – wszyscy z ekipy (poza Olą, ale ona nie jeździ z nami na zdjęcia, bo mówi, że nie ma do tego nerwów). I uśmiech nie schodził nam z gęby. Pomimo braku dużego silnika i przynajmniej czterech cylindrów, napędu na cztery koła, Fordowi udało się stworzyć auto, które sprawa sporo radości podczas jazdy. Silnik nie drażni, 155 koni fajnie wkręca się na obroty, skrzynia biegów Powershift działa bez zarzutu (nie ma takiego laga jak wiele współczesnych skrzyń biegów), a zawieszenie sprawia, że pokonywanie każdego zakrętu sprawia frajdę. Tak, wiemy, brzmi to jak fragment testu z prasy motoryzacyjnej. Więc powiemy tak: Forda nagrywaliśmy w tym samym czasie, co Skodę Kodiaq RS i powiemy wam, że wszyscy stwierdziliśmy, że miejski crossover daje więcej frajdy z jazdy, niż dwukrotnie droższy, znacznie mocniejszy SUV Skody. Nawet w wersji ST-Line, a nie najmocniejszej ST, zasługuje na swoją nazwę.

@CaroSeria #fordpumastline #testforda

🔥🔥🔥
Subskrybuj mój kanał jednym kliknięciem 👇✌
https://www.youtube.com/caroseria/?sub_confirmation=1

Info o nowym teście zawsze tutaj: https://www.instagram.com/lukaszbak_caroseria

CaroSeria: Klepiemy o samochodach. Ale tylko o takich, które budzą w nas jakieś emocje. Albo przynajmniej są kontrowersyjne. Nieoczywiste. Rzadkie. Jakieś. Czasami na wesoło, innym razem poważniej, ale zawsze szczerze i uczciwie. Nowe auto wjeżdża na kanał w każdy piątek. Raczej później, niż wcześniej.

„Powered by VREDESTEIN”
Program zawiera lokowanie produktu.

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

45 thoughts on “Ford Puma, czyli trzy cylindry potrafią dać frajdę (TEST PL 4K) | CaroSeria

  1. Zawsze lubiłem jeździć na jazdy próbne, testowałem sobie różne autka, zawsze jednak po zabawie chętnie wracałem do mojego Clio. Po czym jak przetestowałem Pumę to zacieszalem przez 4 godziny jazdy jak Łukasz i… kupiłem! Jeżdżę takim od maja, tylko z manualem. Wspaniały samochód. Emocje na każdej prostej, każdym zakręcie, podczas każdej wycieczki. Na autostradzie 7 litrów /100, na trasie wojewódzkiej w trybie Eco potrafi zrobić 4.2l – realne spalanie z Kłodzka do Wrocławia. Mega praktyczny, wygodny i bezpieczny. Z rozszerzona gwarancją, pakietem przeglądów i dobrym wyposażeniem – równo 100 tysięcy złotych. Polecam każdemu ten samochód i każdego dnia się cieszę, gdy do niego wsiadam 💙

  2. Jednej rzeczy nie potrafię zrozumieć. Jak to faceci chcą jej coś udowodnić (czyt. żonie)? W ogóle jak coś można udowodnić poprzez auto (no może poza zasobnością portfela, a i to nie zawsze), przecież to nie bieżnia, trójbój siłowy czy inna mierzalana dyscyplina sportowa. Tu coś można próbować udowadniać, rywalizować, ale na ulicy, gdy każde auto inne, a cała rywalizacja sprowadza się do tego kto ma więce mocy, dziwaczne nieco prawda? Nie mój świat, ale rozumiem, że "kanapowcy " tak to właśnie rozwiązują.

  3. Mam Pumę ST-Line X 155KM od marca 2020r (jedna z pierwszych sprzedanych w Polsce) i ten materiał pokazuje dokładnie jaki jest ten samochód. Od siebie mogę dodać, że póki co pojazd zupełnie bezawaryjny, a aktualny przebieg to 49k km. Oby tak dalej.

  4. Auto pod gaz, świadczy o tym ten głęboki bagażnik gdzie koło zapasowe może być i ta zaślepka na kurek gazu która jest przy wlewie paliwa 😎 także mimo że mało pali to zawsze może jeszcze mniej 😄

  5. Bąku kiedy będziesz testował Będziesz Miał Wypadek IX ? Nie mogę się doczekać komentarza designu. Zrobiłem popcorn wziąłem 2 tygi urlopu i odświeżam kanał co 15 sekund..nie mam nic do picia bo jak wejdzie odcinek na bank się popluje a zaraz potem zacznę kaszleć zaraźliwym śmiechem..

  6. Powinni iść na całość…Po co 3 cylindry? Niech zrobią z jednym ale takim jak wiaderko. Mogą się wzorować na traktorze Buldog. Test fajny,ale to normalka. Auto…nie dla mnie…

  7. Łukasz nie ma sie co podniecać jedzie jako tako ale po 100 tys silnik padnie…dlaczego ? Bo jest wysilony i ma za mało poj. zapakujesz trzy osoby jakis bagaz i juz odczuwasz ten brak pojemnosci

  8. Ja już miałem taki system że rozrusznik i alternator był zastąpiony silnikiem elektrycznym nazywał się IMA w hondzie cr-z z 2011 więc nie wiem czy takie nowe i lepsze rozwiązanie jak u innych 😅

  9. Jeździłem demo manualem i nie podzielam zachwytów taką Pumą ST-line. Samochód niestabilny, nie chce jechać prosto (czyżby odzywała się tylna belka zamiast wielowahacza), nieprzyjemnie głośny przy przyspieszaniu i szarpie przy przełączaniu napędów spalinowo-elektrycznych. Nie czułem się tam swobodnie, bo linia szyb jest wysoko i jest trochę czołgowo. Ta przejażdzka wyleczyła mnie z chęci zakupu Pumy ST.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!