Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Dlaczego nowe auta są takie drogie? Cześć 1: Przyciski

Dlaczego nowe auta są takie drogie? Cześć 1: Przyciski



Samochód to prawdopodobnie najbardziej skomplikowana rzecz, jakiej używamy na co dzień. Składa się średnio z około 9 tysięcy części i… działa. Co za tym stoi? Tysiące godzin pracy włożone w każdy najmniejszy detal – na przykład w przycisk. I o tym w pierwszej części serii „Dlaczego nowe auta są takie drogie?”

Podziękowania dla firmy Merit Automotive, przy współpracy z którą mogłem stworzyć ten odcinek. http://www.merit-automotive.com/

Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1

Facebook: https://www.facebook.com/zacharoffpl
Instagram: https://instagram.com/zachar_off/
Zachar OFF: http://www.zacharoff.pl/

Importowane z Youtube Sprawdzenie Auta Przed Zakupem Warszawa i Okolice w tym Auta Powypadkowe, Sprawdzenie Quada przez zakupem, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu! Mechanik Mobilny w Warszawie! Mechanik który sprawdzi dla ciebie: Mechanike Samochodową, Sprawdzenie Dokładne Elektryki Samochodowej, Mechanik i Diagnostyka na miejscu, Diesel, LPG, Hybrydy, Elektryczne, Adblue.

Sprawdzenie przed zakupem – Najniższa Warszawa Warszawa – Tylko z sprawdzone-auto.pl uzyskasz profesjonalny przegląd pojazdu, samochodu elektrycznego, hybrydowego, spalinowego lub diesel, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, minikoparki i koparki, pełna diagnostyka przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu. Tylko w serwisie sprawdzone-auto.pl można uzyskać profesjonalne badanie pojazdu, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki oraz dokładną diagnostykę przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu.

Sprawdzenie auta przed zakupem z mechanikiem z Warszawy
+ Quady, motorówki, motocykle, koparki itp ..

Przed zakupem samochodu zleć jego sprawdzenie przez profesjonalistę. Pozwól nam sprawdzić stan używanego lub uszkodzonego pojazdu. Tylko w serwisie CHECK-auto.pl można uzyskać profesjonalne badanie pojazdu, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki oraz dokładną diagnostykę przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu.

Profesjonalny przegląd pojazdu, samochodu elektrycznego, hybrydowego, spalinowego lub spalinowego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki, najtaniej w Warszawie
Firma ocenia samochody przed zakupem ich dla konkretnych konsumentów. Nasz zespół wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych ekspertów i techników przeprowadza inspekcje i ekspertyzy na terenie całej Polski.
Pomagamy klientom w określeniu stanu technicznego wybranego samochodu poprzez rzetelne i dokładne badania. W konsekwencji kupujący oszczędzają czas i pieniądze, unikając przy tym niezadowolenia z zakupu. Pomożemy klientowi w dokonaniu świadomego wyboru zakupu wybranego samochodu, wykorzystując nasze umiejętności oceny technicznej i wypadkowej.

Wykonujemy przeglądy i testy samochodów, pomagamy klientom w określeniu stanu technicznego, bezpieczeństwa i potrzebnych napraw, a także zmniejszamy ryzyko zakupu auta przed zakupem auta, ponieważ przez lata zdobyliśmy dużą wiedzę i doświadczenie. Kolizja samochodu, wypadek lub powódź Nasz bezstronny ekspert motoryzacyjny sprawdzi i oceni wygląd, właściwości mechaniczne oraz działanie osprzętu elektrycznego i elektronicznego wybranego pojazdu. Raport prześlemy w ciągu 24 godzin od zakończenia kontroli.

Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, auta hybrydowego, spalinowego lub diesel, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, mini koparki oraz koparki

Sprawdzenie auta przed zakupem Warszawy
+ Quady, Motorówki, Motocykle, Koparki • przegląd dokumentacji pojazdu, • analiza stanu karoserii pod kątem napraw blacharsko-lakierniczych po kolizjach, wypadkach, uszkodzeniach powierzchni lakieru, identyfikacja rys, ognisk korozji, ponowne malowanie , i tak dalej),
• za pomocą miernika grubości farby zbadać powłokę lakierniczą,
• oględziny wnętrza pojazdu – weryfikacja sprawności podzespołów i wyposażenia, ocena zużycia elementów wewnętrznych
Podczas jazdy próbnej
• diagnostyka komputerowa – odczytywanie problemów z silnikiem oraz wszystkich potencjalnych modułów elektrycznych (takich jak ABS, poduszki powietrzne i inne),
• oględziny silnika i podzespołów; weryfikacja poziomu płynów bieżących; lokalizowanie przecieków
• ocena pracy silnika,
• Za pomocą testera sprawdź stan baterii.
• ocena stanu hamulców (tarcze, klocki),
• badanie skrzyni biegów i zespołu napędowego
• sprawdzenie układu kierowniczego,
• określenie niezbędnych napraw, • ocena stanu opon, • ocena stanu szyb, • ocena stanu oświetlenia
Po weryfikacji generowany jest pełny raport z przeglądu motoryzacyjnego.

Sprawdzenie używanego Samochodu przed Zakupem – Sprawdzenie Przed Zakupem Auta, Quada, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu!

Kontrola pojazdów na terenie Warszawy i okolic!
Zakup pojazdu może być trudnym przedsięwzięciem. Powinieneś upewnić się, że dealer nie podrażni Twoich oczu, wystawiając w reklamie wykwintny samochód po tym, jak znajdziesz ten, którego szukasz. Podejmujemy się kompleksowej kontroli przed zakupem auta w Warszawie. Przeprowadzamy dokładne badanie motoryzacyjne i oferujemy kompletny raport z wyników. Kontrola pojazdu przed zakupem – woj. mazowieckie
Czy branża motoryzacyjna jest dla Ciebie nowa? Pozwól nam zbadać samochód, a Ty skoncentruj się na innych sprawach. Województwo mazowieckie, aw szczególności Warszawa, może liczyć na naszą pomoc. Nie ma miejsca, do którego nie moglibyśmy pójść. Prosimy po prostu o przesłanie nam ogłoszenia przez e-mail.

Motocontroler, zwany często sprawdzaniem samochodu przed zakupem w Warszawie oraz inne usługi.
Możesz założyć, że im dłużej będziemy musieli podróżować do sprzedawcy, tym wyższa będzie dla Ciebie cena. To nie jest cel. Absolutnie nie! Cena pozostaje taka sama niezależnie od tego, gdzie samochód jest sprawdzany przed zakupem. Interesuje Cię Warszawa lub granica województwa mazowieckiego? To nie robi różnicy! Opłata nie zmieni się! Nie pobieramy żadnych opłat za transport! Jak możemy zagwarantować, że przeprowadzimy pełną kontrolę pojazdu?
Przydzielamy do pracy tylko profesjonalistów, aby nasze zadanie zostało wykonane właściwie. Stosujemy szereg specjalistycznych procedur, w tym 350-punktową kontrolę Twojego samochodu. Zajmujemy się czymś więcej niż tylko przeglądem samochodów. W Warszawie nie ma lepszych ekspertów! Pracownicy podają w raporcie punkty, które możesz wykorzystać w negocjacjach ze sprzedawcą.

Sprawdzenie Samochodów w Warszawie– Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, koparki.

Poszukując samochodu, skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia. Jak możemy Ci pomóc w zakupie samochodu? To proste — więcej informacji znajdziesz poniżej:
Pomożemy Ci w wyszukiwaniu samochodu.
Możemy pomóc kupującemu na dwa sposoby: pomagając mu w samodzielnym znalezieniu pojazdu lub pomagając mu w znalezieniu bardziej renomowanego i godnego zaufania podejścia do współpracy:

Wyszukiwanie i eliminowanie nietrafnych reklam (z późniejszą weryfikacją wybranych modeli), ponieważ już na tym poziomie ogłoszeń sprzedawcy możemy analizować atrakcyjność auta!

Zanim kupisz samochód, sprawdź go! – Kup Spradzone Auto w Warszawie

W przyszłości, która szybko staje się teraźniejszością, nigdy nie jest za wcześnie, aby być ostrożnym i mądrym.

Kiedy podejmiesz decyzję dotyczącą konkretnego modelu lub kampanii i jak będziesz postępować?
Dokładnie sprawdzamy stan mechaniczny każdego pojazdu. Po prostu pobieramy cenę za weryfikację. W celu oceny stanu technicznego badane są najbardziej krytyczne aspekty samochodu.

Podczas oględzin sprawdza się kilka elementów sterujących pojazdu. Po przeprowadzeniu badania wydajemy ostateczną ocenę, czy zweryfikowany samochód jest wart tego, co jest oferowane do sprzedaży.

Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa +Quada, Motorówki, Motocykla, Koparki itp.. Sprawdzenie u Mechanika przed zakupem (dojazd do klienta) – Profesjonalny przegląd samochodów, w tym silników diesla, LPG, hybrydowych, elektrycznych, a także skuterów wodnych, quadów, motorówek, motocykli i koparek.

Jak sprawdzić historię samochodu przed zakupem?

Numer VIN możemy sprawdzić w ASO marki, które powinno dysponować bazą informacji o samochodzie używanym. Możemy też sprawdzić historię samochodu bez wychodzenia z domu, przez Internet – na przykład na autocentrum.pl/vin. Im mniej wpisów w bazie, tym lepiej. Profesjonalne sprawdzenie samochodu przed zakupem. Zleć nam inspekcję stanu auta używanego lub powypadkowego

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

30 thoughts on “Dlaczego nowe auta są takie drogie? Cześć 1: Przyciski

  1. Widze ze masz mgliste pojecie o motoryzacji. Ta od ponad 30 lat ewaluuje wokol wlasnej osi robiac was wszystkich w konia. Jako czlowiek ktory zjadl zeby w tym temacie moge was zapewnic ze prowadzicie tutaj tzw jezuicka dyskusje. W przeymsyle motoryzacyjnym dawno przestala istniec konkurencja. Ci sami udzialowcy maja kontrole nad firmami zarowno europejskimi, amerykanskimi czy japonskimi. To jest jeden wielki monopol. Niemoze na przyklad tani samochod marki Ford wygladac jak tani Mercedes. Nie moze tez Mercedes tani wygladac jak ten z najwyzszej polki. Samochody produkuje sie teraz jak garnitury, na kazdy nowy seson inny styl, nowe bajery, podczas tdy w koncu to jest przedmiot ktory w swoim zalozeniu Henry Forda mial byc srodkiem do szybkiego przemieszczenia sie z punktu A do B. Te 9000 czesci o ktyrych wspominasz autorze to o conajmn iej 8000 za duzo. Samochod powinien byc tak produkowany ze jednym kompletem kluczy zrobisz w nim kazda naprawe. To co dzisiaj sie dzieje w tym przemysle to jest zbrodnia na inzynierii. Architekci projektuja samochody!!
    Najlepszym samochodem ktory nadal uzywam jest 38 letni Firebird Transam, ktory takim wlasnie jest pojazdem. On nawet ma sylwetke skrojona na mode obecnych krawcow aroserii.
    Przestancie sie podniecac tym junkiem ktory serwuja wam producenci. Ta elektronika ktora jest w samochodach to jest jeden wielki junk. Dostac sie dojakiegokolwiek elementu wymaga rozbiorki polowy samochodu. A te niezliczone ilosci biegow, to jest recepta na duze prawdopodobienstwo awarii, nic wiecej. Tuningowcy wiedza ze polowe tego junku trzeba wyrzucic.
    Ile samochodow w zyciu rozebrales i poskladales ze probujesz zabierac glos w tych sprawach?
    Najgorsze jest to ze masz mnostwo sluchaczy ktorzy wierza w twoje brednie.

  2. Krótkie spostrzeżenie człowieka z branży: W inżynierii elementów użytkowych sama funkcjonalność nie jest wyzwaniem. Można tworzyć robić rzeczy szybko. Wyzwaniem jest stworzyć element który:
    a) będzie pracował w bardzo różnych warunkach środowiskowych
    b) będzie pracował przez wiele lat
    c) będzie pracował niezawodnie!
    d) będzie współpracował z innymi elementami pod względem wizualnym, mechanicznym i elektrycznym (kompatybilność elektromagnetyczna -> bardzo duży temat)
    e) będzie tani w produkcji seryjnej,
    f) będzie wykonany z podzespołów, które przez kilkuletni czas produkcji seryjnej będą zawsze dostępne w dużych ilościach, niskiej cenie i u wiarygodnego dostawcy.
    g) będzie możliwy do nieprzerwanej kilkuletniej produkcji seryjnej u wiarygodnego podmiotu.
    h) będzie identyczny przy produkcji seryjnej i jednocześnie odpowiednie różny dla wymaganych przez klienta wielu wariantów.
    i) będzie mógł być zaprojektowany przez inżynierów, którzy zgodzą się pracować za umiarkowane wynagrodzenie (znaleźć dobrych ludzi nie jest łatwe. Jest rotacja, a produkt potrzebuje ciągłego wsparcia).
    j) + coraz ważniejsza jest ekologiczna utylizacja produktu.

    Spory w komentarzach wynikają z ograniczonego myślenia. Tak jakby chodziło o wyprodukowanie jednego auta, na hura. W takim przypadku rzeczywiście da się sprawe załatwić dość szybko.
    Produkcja seryjna to ZUPEŁNIE inna sprawa. Projekt jest bardzo trudny pod względem nie tylko techniki ale i biznesu. Mówimy o kontraktach za miliony, a nawet miliardy dolarów. Wystarczy jeden mały błąd z punktów powyżej i nasza firma z wielkim kapitałem leży. Wystarczy trochę wyobraźni. Przy ewentualnym błędzie, nikt nie będzie pytał, o który projekt chodzi i w której lokalizacji był problem. Odpowiedzialność spada na całą korporację, dlatego to takie ważne.
    Wydaje mi się, że my Polacy mamy problem z myśleniem w szerokiej skali. Jak widać w komentarzach, są tutaj sami eksperci (sic) motoryzacji, tylko tak się składa, że swojego samochodu jeszcze produkujemy. Co najwyżej jakieś dziwne egzemplarze, które szybko powstają i szybką znikają z rynku, co też można uznać za wymowne.

    Nie mówię, że się nie da, ale sensownego rozwiązania nikt jeszcze nie zaproponował.

  3. Ciekawy materiał choć przerysowany. Mnie bardziej interesuje dlaczego w samochodach klasy premium używa się przycisków z plastiku a nie aluminium lub drewna. Rozumiem, że kupuję golfa i wszędzie jest plastik ale dlaczego w E klasie czy serii 5 jest to samo?

  4. Nowe rzeczy w tym auta są drogie bo do ceny produktu wlicza się koszt procesu technologicznego, ceny magazynowania, podatki, opłatę z logo marki premium, dobry przykład różnica ceny VW Arteon a Audi A7, przy czym to prawie to samo auto. Faktyczny koszt samej budowy nowej S-klasy na taśmie to ok 50-70 tyś zł ale sprzedając auta w tej cenie Mercedes by zbankrutował w rok. Rzeczywisty koszt skonstruowania samochodu to ok od 1/4 ceny końcowej w przypadku modeli premium do nawet 3/4 ceny końcowej w przypadku budżetowych marek, które nie doliczają do ceny opłaty za znaczek. Reszta to zysk producenta. Jednak podobno zysk ze sprzedaży w stosunku do kosztów działalności jest na tyle mały, że producenci tak na prawdę zarabiają na serwisowaniu aut po gwarancji i leasingu

  5. Co to za głupie pytania,pytają klienta jakie wymagania elektryczne,wymogi bezpieczeństwa ma mieć przycisk,jaka ma być temp.pracy przycisku w samochodzie?To nie klient ma odwalić za was robotę i odpowiadać na takie pytania!Klient mówi tak jak Zachar,potrzebuję przycisk do samochodu takiego i takiego ,star stop ma wł./wył.,chciałbym żeby wyglądał tak i tak.Reszta pozostaje po stronie producenta,wszystkie normy,materiały i jakość wykonania są po waszej stronie.Jakoś mało to profesjonalnie wygląda,skoro bierzecie się za produkcję przycisków to powinniście takie rzeczy wiedzieć.Szefo mówi coś o przyciskach w samolocie że nie muszą być precyzyjne,żenada!Inż.elektryk,elektronik,materiałowiec,to oczywiste, ale ta sztuczna gadka to przerost formy nad treścią.Dziękuję za uwagę.

  6. A w tym drogim w produkcji przełączniczku głęboko zaszyty jest dynks, który go obligatoryjnie psuje po którymś tam kliknięciu, żeby wymienić na nowy. Interes musi się kręcić…

  7. Przypomnę stary dowcip:
    Amerykanie postanowili skonstruować długopis, którym w kosmosie mógłby pisać ich kosmonauta. W stanie nieważkości tusz traci lekkość a więc nie było to takie proste. Po dwóch latach pracy i zainwestowaniu dziesięciu milionów dolarów wreszcie udało im się. W tym samym czasie Rosjanie wysłali w kosmos swego kosmonautę zaopstrzonego w ołówek kopiowy.

  8. Skoro to takie drogie , pracochłonne i skomplikowane to dlaczego części w autach różnią się niekiedy co pół roku.jezeli już uda się stworzyć udany produkt to po co go zmieniać w nieskończoność, weźmy np.stare Lexusy tam elektronika działała ponad 20 lat bez awarii ,każdy pojedynczy przycisk po 15_20 latach był w 100% sprawny ,więc po co poprawiać rzeczy idealne na produkty które się psują ? W mojej opinii auta mają zmieniane części niekiedy co kilka miesięcy tylko po to by te części nie pasowały z jednego auta do drugiego ,by zabić rynek części używanych. Można by przecież zmieniać tylko stylistykę zewnętrzna a nie ,,, wynajdować koło,,, co kilka miesięcy. Jak motoryzacja ma iść w dobrą stronę jeżeli producenci przez x lat skupiają się wciąż na tym samym zamiast na rozwoju motoryzacji w kierunku bezawaryjności ,ekologi czy chociażby na pięknej stylistyce aut dla zwykłego Kowalskiego, nie dziwi mnie to że teraz auta są bez duszy że nic po sobie nie zostawimy dla innych pokoleń poza kupa plastiku .Jakie klasyki będą jeździć po drogach za 30 lat? VW golf? Skoda fabia? Czy toyota Aygo? A może jakaś Kia? Wszystko napchane tymi kablami , elektronika tylko po to by było trudne do naprawy by Kowalski w domu skońcu się poddał i nie dał rady .Ja proponuję panom inżynierom by lepiej się skupili nad galwanizacja czy ocynkiem karoserii oraz części zawieszenia bo to wstyd i hańba dla waszego zawodu by kilkuletnie auta nie mogły spokojnie przejść przegłosu ze względu na wszechobecna rdzę pożerającą auta w coraz to szybszym tempie , karoseria od progów w górę jako tako a od progów w dół to koszmar. kiedyś przewody hamulcowe były miedziane teraz auta nie przechodzą przeglądów okresowych że względu na przerdzewiałe przewody ale za to jak mnie cieszy ten wasz wypasiony drogi przycisk to macie pojęcia panowie inżynierzy ,jestem tak zadowolony ze 80 % budżetu auta wpakowaliscie w guziki że za każdym razem gdy zlomuje następne auto które mi przerdzewiało lub padł mu silnik to gdy zaprowadzam go do utylizacji to odkręcam sobie tę drogie przyciski i wieszam sobie je na ścianie. A jeśli chodzi o film to Pan Zacharow jak zwykle zrobił dobrą robotę, miło się ogląda i proszę nie zrozumieć mnie źle , moja irytacja jest spowodowana kierunkiem w którym zmierza motoryzacja ,pańskie filmy natomiast idą w jak najlepszą stronę ,lubię je oglądać , dziękuję bardzo i z niecierpliwością czekam na nowe filmy , powodzenia.

  9. Bradzo dobra robota. Dzięki Tobie zwykły Kowalski może zobaczyć rzeczy, których nigdy by nie zobaczył. Ja sam jestem inżynierem testów klimatycznych w dużej firmie z branży automotive, więc z doświadczenia wiem ile czasu potrzeba na testy, a czesem trzeba je powtarzać. Niektóre testy trwają po kilka miesięcy. Na codzień borykamy się też z brakiem sprawnego software'u do elektroniki (sterującej abs-em, skrzyniami biegów itp), więc to wszystko trwa bardzo długo, ale dzięki tym wszystkim testom mamy produkt dobry, który działa i nigdy nie będzie porównywalny z chińskim, nietestowanym. Pozdrawiam i dzięki za ciekawy film.

  10. Najlepsze były przełączniki z desek rozdzielczych polskich aut. Od Malucha, przez 125P, Poloneza, Tarpana, Żuka, Nysę, Stara, Jelcza po autobusy Autosan, nawet w niektórych maszynach budowlanych i rolniczych były identyczne. No i jaka trwałość 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!