Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Dacia Duster 1.0 TCe 100 LPG TEST Duster facelift

Dacia Duster 1.0 TCe 100 LPG TEST Duster facelift



2021 Dacia Duster TCe 100 LPG

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

20 thoughts on “Dacia Duster 1.0 TCe 100 LPG TEST Duster facelift

  1. cześć, mam nieodparte wrażenie że pojawia się dużo komentarzy jakby z jakiegoś generatora albo botów? Od pewnego czasu zauważam dziwne komentarze, głównie wychwalające Dacie, albo pytające o jakieś dziwne rzeczy, na które nawet jak odpowiem to nikt dalej nie ciągnie dyskusji, albo pojawiają się kolejne komentarze o takiej samej treści. Nie są one wulgarne, czy naruszające jakaś politykę, ale po prostu lekko męczące 🙂 Nie kasuje, bo nie wiem w sumie co to ma być, czy to jakiś zmasowany atak, czy to jakiś błąd, czy faktycznie jakieś boty atakuję, tylko jaki mają w tym cel? Żeby wypromować video? Czy żeby zablokować przez zgłoszenie potem spamu? Jak myślicie?

  2. Jak szukałem nowego samochodu oglądałem też dustera. Niestety, ma on jedną zasadniczą wadę. Jest mały i ciasny w środku. A i strasznie śmierdział jako nowy samochód.Dla mnie to samochód segmentu b. Ale po za tym nie jest zły. Z zewnątrz wygląda ładnie, w środku też nieźle. Wybrałem co innego i nie żałuję, ale dacia też ma swoich kupców, szczególnie w obecnych czasach

  3. W testowanej nowej Dacii Duster po liftingu nie ma żadnego wyposażenia z bardzo wielu akcesoriów dostępnych w salonie Dacia. Katalog z akcesoriami do nowej Dacii Duster po liftingu można zobaczyć po wpisaniu w wyszukiwarce google Akcesoria Dacia.

  4. W Dusterach na wybranych rynkach widziałem podgrzewane kierownice, podgrzewane szyby przednie, podgrzewane dysze spryskiwaczy szyby przedniej, podgrzewane dwustopniowo fotele przednie, podgrzewane dwustopniowo kanapy tylne i nawiewy powietrza we wnętrzach z tyłu.

  5. Twarde tworzywo sztuczne pokrywa się miękkim gumowatym tworzywem sztucznym, aby uzyskać efekt przyjemnego w dotyku tworzywa sztucznego. Niestety nie jest one szczególnie odporne na wycieranie, a do tego podlega procesom starzenia. Każde tworzywo sztuczne jest tanie miękkie i twarde.

  6. Czy lepiej jest kupić używany samochód po leasingu w wieku 4 lat mający przebieg 120 000 kilometrów zamiast w cenach nowych Dacii Duster, w którym olej silnikowy jest wymieniany po 30 000 kilometrach? Starszy samochód z mocnym silnikiem w cenach nowych Dacii Duster może być powypadkowy i cofniętym licznikiem przebiegu.

  7. Tak sobie Ciebie słucham i zauważyłem jedną rzecz – WYMOWA MARKI
    Niektórzy mówią "DACIA" – przez miękkie krótkie "i"
    Niektórzy mówią "DACZJA"
    -ciekawe, jak jest poprawnie 🧐

  8. Użytkuję Dacie Duster 1, 6 LPG z 2017 ( odbiór z salonu 5 grudnia 2017 ) Obecnie mam przejechane 345 855 km 🙂

    Auto jest wg mnie bezawaryjne , przy tem przebiegu wszystkie wymiany oleju , filtrów co 12-15tys km , klocki po 100000 km , tarcze / klocki po 200000km , sworznie , końcówki , stabilizatory wg potrzeb średnio co 120000km .

    Jedyną rzeczą jaką wymieniam prawie regularnie co około 100000km – to alternator .

    Jeżeli chodzi o LPG , w okresie gwarancji odmówił posłuszeństwa zawór w butli gazowej , przy przebiegu około 35000km , do dziś to jedyne awarie .

    Pozdrawiam .

  9. Nowa Dacia Duster drugiej generacji po liftingu ma możliwość regulacji w fotelu kierowcy podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa w standardzie w wersji Prestige i opcjonalnie w wersji Comfort zawarte w pakiecie Comfort Plus za 900 złotych. Standardem jest regulacja wysokości fotela kierowcy, regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach w wersji Comfort i Prestige. Niedostępna jest regulacja wysokości fotela kierowcy, standardem jest regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach w wersji Essential. Niedostępna jest regulacja wysokości fotela kierowcy, regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach w wersji Access. Niedostępna w fotelu kierowcy jest regulacja podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa w wersji Essential i Access.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!