Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Audi Q5 Sportback 45 TFSI, czyli znalazłem coupe w piaskownicy! (TEST 4K PL) | CaroSeria

Audi Q5 Sportback 45 TFSI, czyli znalazłem coupe w piaskownicy! (TEST 4K PL) | CaroSeria



Co będzie w kolejnych odcinkach? Najświeższe i sprawdzone info zawsze na Instagramie Łukasza (https://www.instagram.com/lukaszbak_caroseria/) i Michała (https://www.instagram.com/producent_caroseria/).

Tam też macie możliwość zadawania pytań, na które odpowiemy podczas testu 😳😮

A jeśli chodzi o srebrne Audi Q5 Sportback 45 TFSI… To już podczas czytania powyższego zdania można usnąć z nudów. Wzrost ciśnienia tętniczego może spowodować co najwyżej cena tego egzemplarza (ponad 350 tysięcy złotych), bo trudno aby za większe emocje odpowiadały osiągi 2-litrowego turbodoładowanego silnika benzynowego.

Nie ma to, jak sobie pożartować z drętwego niemieckiego samochodu, co? Dlatego powiemy wam szczerze – z każdym przejechanym kilometrem lubiliśmy to Audi coraz bardziej. Owszem, trudno zapamiętać je z wyglądu, trudno zapamiętać jego nazwę, ale zapamiętasz, że fajnie się nim jeździło. Wystarczające osiągi, dobre proporcje, fajne zawieszenie, a jak trzeba to i po błocie pójdzie.

Fakt, że Q5 doczekało się wersji Sportback zasługuje pewnie na uwagę, choć też nas nie ekscytuje, bo szczerze mówiąc, wbrew rynkowym tendencjom (w modelu Q3 aż 70% sprzedaży to wersje ze ściętym tyłem) wolelibyśmy zwykłą Q5.

@CaroSeria #audiq5sportback #testaudi

🔥🔥🔥
Subskrybuj mój kanał jednym kliknięciem 👇✌
https://www.youtube.com/caroseria/?sub_confirmation=1

CaroSeria: Klepiemy o samochodach. Ale tylko o takich, które budzą w nas jakieś emocje. Albo przynajmniej są kontrowersyjne. Nieoczywiste. Rzadkie. Jakieś. Czasami na wesoło, innym razem poważniej, ale zawsze szczerze i uczciwie. Nowe auto wjeżdża na kanał w każdy piątek. Raczej później, niż wcześniej.

„Powered by VREDESTEIN”
Program zawiera lokowanie produktu.

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

46 thoughts on “Audi Q5 Sportback 45 TFSI, czyli znalazłem coupe w piaskownicy! (TEST 4K PL) | CaroSeria

  1. Wszystko fajnie ale ja tego żeglowania to nie rozumiem. Nowoczesne samochody z wtryskiem bezpośrednim podobno nie spalaja paliwa gdy się puści gaz. Widać to też na komputerze. Więc jaki ma sens "bieg jałowy" w żeglowaniu. Zestawiając to z wieloletnią opinia że nie powinno się jeździć na luzie bo jest to niebezpieczne. Opóźnia reakcje itd… w tej chwili jest również mniej ekonomiczne…. Dodając ten 3s lag o którym mówisz… To myślę że w sytuacji zagrożenia nawet człowiek szybciej wrzuci bieg i gaz niz 3 sekundy. Kłóci mi się to z logiką

  2. Mam Q5 Sportback od 4 miesięcy (5'000 km na liczniku) benzyna 265 hp S-line full wypas, cuda niewidy. No i co? No i gó…no. A to dlatego że samochód się rozkraczył w poprzedni czwartek 20.01.2022 i nie wiedzą co znim zrobić ;)) Co się zepsuło? Oficjalnie alternator. Przez to akumulator wysiadł i przy okazji unieruchomił wszystkie systemy (skrzynie, hamulce, światła, kurna nawet kluczyk nie działał ;)) Nieoficjalnie nie wiem bo w nim grzebią w salonie od 5 dni i nic nie chcą powiedzieć. Mówimy o części która powinna działać bez szwanku przez 200t km. A tu samochód nówka. Jak dla Audi to powinien być mega obciach. Dziwnym trafem nie jest. A ja powoli myślę o sprzedaży…

  3. A ja bym wybrał właśnie, że wersję sportback, a nie zwykłą bo ponieważ, że gdyż:
    – łagodnie opadająca linia dachu to klasyczne piękno jeśli idzie o samochody
    – mniej się brudzi tylna szyba
    – strefa podciśnienia za samochodem jest mniejsza, więc przy jeździe z tym samym silnikiem, z tą samą prędkością, po tej samej drodze i takich samych warunkach atmosferycznych da nam mniejsze spalanie.

    Czy dobrze uzasadniłem ściętość ? 😉

  4. Jak zwykle świetny materiał. Poza tym super wywiad Łukasza w Dużym w maluchu 😉
    Moja sympatia do Łukasza oraz całej ekipy CaroSerii jeszcze wzrosła 🙂
    Silny zna się na samochodach 😉

  5. Zbieram 5 lat i kupuje audi na minimum 10 lat , wiec ma znaczenie wszystko i silnik i miejsce na kazfym siedzeniu i komfort , tak mysle ze jakbym miał kupic 3 latnie sq5 to moze już lepiej q7 ten sam silnik a wiecej miejsca bedzie w q7. W zasadzie ten co jest prezentowany 2021 jest za stary dla mnie ja bym kupował 2022 jak sie pojawi bo albo kupie „goliznę „ nówkę albo 3 letni , a kupie za 4 lata , No ale warto wiedzieć co każdy model posiada , już wiem co chce : premium nagłośnienie audio , pneumatyczne zawieszenie , dużo miejsca wszedzie , i wyższe , mam a6 sedan i to już dla mnie za małe wiec jak bedzie cieżko to kupie a6 kombi ale zakładam ze uzbieram minimum te £35k a sadze ze wiecej bo mam wiecej determinacji wiec bede odkładał wiecej mc , zakładałem rok temu ze £500 mc odłożę ale odłożyłem nie £6.000 a £7.000 wiec w 2022 bede sie starał
    Odłożyć wiecej i z kazdym rokiem coraz wiecej aż bede mógł wejść do salonu z głowa podniesiona do góry i byc panem swoich marzen haha 🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱📲😂👑🎁👏🏻🙊🍀🤣😁🍎🌞🥳😷🏎🫀🙉🍏🤷🏻‍♂️🦾😎🧠✅💪😆🚙

  6. Już rok odkładam na q5 , udało mi sie odłożyć £7.000, jeszcze 4 lata odkładania i kupuje ha tylko
    Moze sq5 trzy letnie było by lepsze , niż bieda edyszyn q5 brand new czyli nówkę , szkoda ze nie ma bezyny chciałbym tu v8 No ale i tak to ostatnia szansa kupic silnik od 2030 bedzie problem kupic nówkę z silnikiem obojętnie jakim czy bezyny czy diesel , wiec musze kupic Max wypas potem tylko ekekyryki i koniec motoryzacji – koniec świata haha 🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱💪✅🧠😎🦾🤷🏻‍♂️🙉🍏🫀😷🥳🌞🍎🏎😁🤣🍀🙊👏🏻🎁👑😂📲😆

  7. Mam wrażenie, że Pan Prowadzący kolejnym testem auta nie różniącego się niczym od dziesiątek innych mocno znudzony. A auto nudne, jak na pieniądze, które trzeba na nie wydać. Emocje jak na grzybach.

  8. Świetny odcinek 🙂

    Auto w coupe takie jak w coupe. Zależy kto co lubi to jak by się czepiać koloru. Jednak dziwaczna propozycja tworzenia aut ze śmieci i wmawianie ludziom ze walczymy z ekologia a z drugiej strony pozwolenie na ściąganie starych rupieci z lewej granicy. Nie stać Cię na markę premium kup sobie Fiata albo Dacię z salonu, żaden wstyd takim jeździć ale kopcić z rury wydechowej to już tak.

    12V instalacja bo jest dużo tańsza niż 24V czy 48V a jednak cena idzie w górę bo przecież majl hajbrit.

    Jeśli chodzi o zegary to akurat lepsze są w skodzie kodiaq, gdzie dodatkowo masz moc i moment pokazany jaki jest w danym momencie wykorzystywany. Mapa google w wersji satelita słabo widzialna, lepsza bez satelity a wiec Kodiaq starczy.

    8.3l to taka żadna rewelacja bardziej to by była dobra wartość w mieście niż na wolno toczącej się trasie.

  9. to auto to przykład geniuszu marketingowego. Najpierw wołamy 30 tys. pln więcej za to że modny SUV, potem jeszcze 15 tys że SUV Coupe. A koszt produkcji pewnie taki sam. Chociaż auto fajne i uniwersalne, może kupię jak pies będzie starszy, dzięki opuszczanemu tyłowi będzie mu łatwiej wsiadać do bagażnika. 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!