(English below) KIA Sportage i Hyundai Tucson razem na jednym planie. Rzadko udaje mi się ustawić dwa tak podobne samochody obok siebie. Razem ze mną możecie je porównać w jednym materiale.
KIA Sportage and Hyundai Tucson together on one set. I promise to film the next side-by-side video in English as well, but this time please bear with me and the subtitles. And enjoy the side-by-side comparison.
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
41 thoughts on “KIA Sportage vs. Hyundai Tucson – porównanie (English subs)”
Wy wszyscy testujący macie jakiegoś fioła na punkcie twardych plastików. Szczególnie na przedniej konsoli. Czy wy się macie zamiar na nich kłaść, żeby było miękko czy co ?
NAjważniejsze w samochodzie jest to żeby mnie się podobał… różnice w jakiś tam silnikach czy dźwiękach wydawanych jest mało istotna, muszę lubieć swoje auto musi się mi ono podobać, inaczej nie ma to sensu.
Witam chcialbym zobaczyc test hondy crv i kia sportage bo to jedne z ciekawszych aut warte uwagi sa lepsze od konkurencji w podobnym segmencie.pozdrawiam
A ja mam pytanie. Kto przy zdrowych zmysłach podczas codziennej eksploatacji zwraca uwage na twardość plastików. Samochód ma jeździć i być wygodny i to jest chyba jego zasadnicza funkcja. Nawet jeśli ta deska byłaby pokryta skórą z d..y węża czy wpływałoby to na komfort prowadzenia i przyspieszenie? Dla mnie porównywanie samochodów pod kątem twardości plastików jest debilne.
Miałem tucsona i obiektywnie stwierdzam że jest prawie 2019 i co do wyglądu hyundai nadal nie ma konkurencji jeżeli chodzi o auto w tej cenie i klasie… Dwa lata temu oglądałem ten film przed kupnem i teraz nie ma co kupić innego.
Za diesla dopłaca się za przyśpieszenie i moment obrotowy. Kia w wersji GT ma tylko czarną tapicerkę. To jest istotna sprawa. Ładniejszy i agresywniejszy jest Tucson. Ale za to droższy. Nie wiadomo dlaczego. Wiadomo że benzyna jest przyjemniejsza w brzmieniu. Po co to porównywać? Stukanie w deskę jest bez sensu. Nikt tego na co dzień nie robi. Gwarancja w Kia nie jest taka piękna jak na reklamie. Po za tym koszty w dieslach mogą zacząć się dopiero po 5, 7 latach. To czego się bać. Mało kto jeździ tak długo autem w dzisiejszych latach. A przyjemność z jazdy nie porównywalna. Na koniec, wygląd auta liczy się najbardziej u 95% ludzi. Więc rzecz gustu.
Dla mnie,starego kierowcy nie jest tak ważne w którym miejscu są plastiki twarde a w którym miękkie. Kluczyki też nie muszę wrzucać do schowka, a gdyby mi już stukot miałby przeszkadzać to sobie wyłożę jakąś wykładziną w odpowiednim kolorze za 3,40 zł. Miejsca na napoje i inne schowki też nie są dla mnie tak ważne jak dla większości osób testujących samochody. Dla mnie istotny jest silnik , jego moc a tym samym przyspieszenie ,w miarę niskie koszty eksploatacji ,jasny kolor wnętrza auta a takie Hyundai posiada, komfort w prowadzeniu samochodu ,wygodne fotele i ich regulacja, wygląd i kolor auta, a co najważniejsze adekwatna cena do tegoż . Natomiast wszelkie dodatkowe,elektroniczne bajery jakimi są naszpikowane niektóre auta nie są mi potrzebne do bezpiecznego prowadzenia samochodu ,które po latach są częstą przyczyną wizyt w warsztatach samochodowych i drenowania kieszeni kierowcy. Auto ma być takie, aby mnie komfortowo zawiozło do celu i przywiozło z powrotem bez wzywania pomocy drogowej przez długie,długie lata. No i koniecznie benzynowe.
Ja osobiście wybrałem K sportage, wygląda rewelacyjnie, kabina dobrze przemyślana wykończenia wysokiej jakości. Przyjemnie się prowadzi, dobrze wyciszona. Spalanie (diesel 136 km) oczywiście odbiega od danych producenta, u mnie jak na razie komputer pokazuje średnio 7,2 litra. Polecam ten samochód
Panie Marku test kluczyka mistrzowski 🙂 w tym krótkim porównaniu widać jak na dłoni, że wnętrze Hyundai Tucson jest bardzo tanio wykonane i lepiej wziąć Kia Sportage, która jest tańsza i zdecydowanie lepiej wygląda w środku. A do diesla nie ma co przepłacać.
Jestem wielkim fanem, ale porównanie silnika benzynowego i wysokoprężnego pod względem głośności jest dla mnie totalnie bez sensu 🙂 Nie sądzę, żeby Tucson miał gorsze wyniki głośności z silnikiem benzynowym, tym bardziej, że jest to jedno z najbardziej wyciszonych aut w tym segmencie. Poza tym, świetne testy 🙂 Pozdrawiam
Osobiście jechałem Tucsonem i Sportage wielokrotnie, dla mnie wygląd Tucsona to duzy plus ale Kia lepiej się prowadzi, jest lepiej spasowana, wykończona, nie ma tyle tandetnego plastiku, w wersji Business Line masz teraz takie wyposażenie (skóra, kamera cofania, podgrzewane wszystkie fotele, audio JBL) że teraz ludzie którzy mieli wątpliwości nie powinni ich mieć, choć zgadzam się że ten przód w KIA jest trochę komiczny 🙂
Wy wszyscy testujący macie jakiegoś fioła na punkcie twardych plastików. Szczególnie na przedniej konsoli. Czy wy się macie zamiar na nich kłaść, żeby było miękko czy co ?
Najważniejszy jest test organoleptyczny. Musi być miękko i pluszowo. Ale Panie wybrałyby Tuscona 😅
Test kluczykiem jest słaby proponuję siekierę albo czakan od razu będziesz mógł szyby przetestować 🙂
Hyundai o wiele bardziej ładniejszy Kijanka jest po prostu paskudna!!
Now that there's a new Sportage and a new Tucson it would be interesting to see a new head to head comparison
Wnętrze kia ładniejsze , zewnątrz brał bym Hyundai.
Super robota, bo jesteście możliwie najbardziej bezkompromisowi.
P.S. Niezczysz pasy zatrzaskując oparcie kanapy w ten sposób.
Radio sobie puść głośniej jak dźwięki plastiku Ci nie pasują.
a ja wziąłbym Toyotę Rav 4
nie mogles podać wielkosci bagazników? tylko troche wiekszy troche mniejszy?
Kiedyś myślałam, ze Tuscon ale w środku gorzej i po jezdzie probnej tez etc – wybieramy Kię
30 lat temu ludzie jezdzili polonezami i 😁 nie filozofali jak w dzisiejszych czasach.
Plus za pokazanie koła zapasowego!
Cześć, czy auto otwierana klapa bagażnika w KIA to opcja,którą można dokupić? Czy w podstawie?
gosciu. Wez mi powiedz kogo kurwa obchodzi gdzi ejest twarde a gdzie jest miekkie? Spisz w swoim samochodzie czy cos?
Hyundai ładniejszy taki troche jak ford, amerykan.
Polecam tucsona dla mnie idealny 2.0 crdi 4#4💪💪💪,
Ja wybrałem Tucson'a i gdy ostatnio stałem obok KIA'i na parkingu to nie miałem żadnych wątpliwości, że była to właściwa decyzja 🙂
Te kierownice nie są fajne bo nie takie wilkie
NAjważniejsze w samochodzie jest to żeby mnie się podobał… różnice w jakiś tam silnikach czy dźwiękach wydawanych jest mało istotna, muszę lubieć swoje auto musi się mi ono podobać, inaczej nie ma to sensu.
Spoko recenzja👍👍
Witam chcialbym zobaczyc test hondy crv i kia sportage bo to jedne z ciekawszych aut warte uwagi sa lepsze od konkurencji w podobnym segmencie.pozdrawiam
Ja bym wygrał Tucsona ale z silnikiem benzynowym bo po prostu mi się bardziej podoba z zewnątrz
A ja mam pytanie. Kto przy zdrowych zmysłach podczas codziennej eksploatacji zwraca uwage na twardość plastików. Samochód ma jeździć i być wygodny i to jest chyba jego zasadnicza funkcja. Nawet jeśli ta deska byłaby pokryta skórą z d..y węża czy wpływałoby to na komfort prowadzenia i przyspieszenie? Dla mnie porównywanie samochodów pod kątem twardości plastików jest debilne.
Gdy ja wsiadam do samochodu to nie macam deski tylko ruszam i jadę 😉
Miałem tucsona i obiektywnie stwierdzam że jest prawie 2019 i co do wyglądu hyundai nadal nie ma konkurencji jeżeli chodzi o auto w tej cenie i klasie… Dwa lata temu oglądałem ten film przed kupnem i teraz nie ma co kupić innego.
Fajne
Marek czy testowałeś może hyundaia i40?
Hyundai ma lepszy silnik ładniejszy w środku jak i na zewnątrz ale hyundai droższy ale coś za coś
Posiadam Kia Sportage z przyciskiem start stop i po włączeniu auta nie włącza mi się radio .Pan się nie przygotował do porównania obu aut.
Za diesla dopłaca się za przyśpieszenie i moment obrotowy. Kia w wersji GT ma tylko czarną tapicerkę. To jest istotna sprawa. Ładniejszy i agresywniejszy jest Tucson. Ale za to droższy. Nie wiadomo dlaczego. Wiadomo że benzyna jest przyjemniejsza w brzmieniu. Po co to porównywać? Stukanie w deskę jest bez sensu. Nikt tego na co dzień nie robi. Gwarancja w Kia nie jest taka piękna jak na reklamie. Po za tym koszty w dieslach mogą zacząć się dopiero po 5, 7 latach. To czego się bać. Mało kto jeździ tak długo autem w dzisiejszych latach. A przyjemność z jazdy nie porównywalna. Na koniec, wygląd auta liczy się najbardziej u 95% ludzi. Więc rzecz gustu.
Ludzie co wy z tym miękkim? Walić w to głową będziecie czy co? Przecież na co dzień się tego nie dotyka.
where is the subtitle
Miałem dylemat, ale wybrałem KIA 😉 Właśnie w wersji GT Line, ale manuala.
Dla mnie,starego kierowcy nie jest tak ważne w którym miejscu są plastiki twarde a w którym miękkie. Kluczyki też nie muszę wrzucać do schowka, a gdyby mi już stukot miałby przeszkadzać to sobie wyłożę jakąś wykładziną w odpowiednim kolorze za 3,40 zł. Miejsca na napoje i inne schowki też nie są dla mnie tak ważne jak dla większości osób testujących samochody.
Dla mnie istotny jest silnik , jego moc a tym samym przyspieszenie ,w miarę niskie koszty eksploatacji ,jasny kolor wnętrza auta a takie Hyundai posiada, komfort w prowadzeniu samochodu ,wygodne fotele i ich regulacja, wygląd i kolor auta, a co najważniejsze adekwatna cena do tegoż . Natomiast wszelkie dodatkowe,elektroniczne bajery jakimi są naszpikowane niektóre auta nie są mi potrzebne do bezpiecznego prowadzenia samochodu ,które po latach są częstą przyczyną wizyt w warsztatach samochodowych i drenowania kieszeni kierowcy. Auto ma być takie, aby mnie komfortowo zawiozło do celu i przywiozło z powrotem bez wzywania pomocy drogowej przez długie,długie lata. No i koniecznie benzynowe.
Ja osobiście wybrałem K sportage, wygląda rewelacyjnie, kabina dobrze przemyślana wykończenia wysokiej jakości. Przyjemnie się prowadzi, dobrze wyciszona. Spalanie (diesel 136 km) oczywiście odbiega od danych producenta, u mnie jak na razie komputer pokazuje średnio 7,2 litra. Polecam ten samochód
Panie Marku test kluczyka mistrzowski 🙂 w tym krótkim porównaniu widać jak na dłoni, że wnętrze Hyundai Tucson jest bardzo tanio wykonane i lepiej wziąć Kia Sportage, która jest tańsza i zdecydowanie lepiej wygląda w środku. A do diesla nie ma co przepłacać.
Jestem wielkim fanem, ale porównanie silnika benzynowego i wysokoprężnego pod względem głośności jest dla mnie totalnie bez sensu 🙂 Nie sądzę, żeby Tucson miał gorsze wyniki głośności z silnikiem benzynowym, tym bardziej, że jest to jedno z najbardziej wyciszonych aut w tym segmencie. Poza tym, świetne testy 🙂 Pozdrawiam
miękkie siedzenia ,boczki podłokietniki rozumiem , ale miękki daszek nad zegarami ?! po co to komu ??
kia sportage tucson czy mitsubishi outlander 2017?
Osobiście jechałem Tucsonem i Sportage wielokrotnie, dla mnie wygląd Tucsona to duzy plus ale Kia lepiej się prowadzi, jest lepiej spasowana, wykończona, nie ma tyle tandetnego plastiku, w wersji Business Line masz teraz takie wyposażenie (skóra, kamera cofania, podgrzewane wszystkie fotele, audio JBL) że teraz ludzie którzy mieli wątpliwości nie powinni ich mieć, choć zgadzam się że ten przód w KIA jest trochę komiczny 🙂