Downsizing.. ale o co chodzi?
Cześć
w tym filmie postaram się Wam wytłumaczyć w prosty sposób czym jest downsizing.
Nie będzie tu za bardzo dywagacji na temat tego, czy to jest ok, czy nie ok. Może swoje za i przeciw zostawię na inny film, aby tego nie rozciągać 🙂
Mam nadzieje, że film Wam się spodoba! LwG!
Zachęcam do subskrybowania kanału 🙂
o tu :
https://www.youtube.com/channel/UCQc2Jo_YzzL3k2gEKYRcvDw?sub_confirmation=1
A może coś więcej motocyklach? a proszę
Patrz w lusterka! – https://youtu.be/ymNPthFpmFU
4 Grzechy Główne – https://youtu.be/Mp74rJ9cN2s
Top 4 najczęstszych błędów przy wyborze motocykla – https://youtu.be/UkctufahIOA
TOP 5 motocykli 125cc – https://youtu.be/pIPa8FNStWk
Jeździsz skuterem? TO NIE JESTEŚ MOTOCYKLISTĄ! – https://youtu.be/osSxiGCMGK8
Top 5 motocykli do 5000 zł – https://youtu.be/7W9h6NGUz7w
Mam za mocny motocykl! 125 lepsze od litra? – https://youtu.be/HX-359HFNNM
Boisz się jeździć na motocyklu? – https://youtu.be/6TDzpudXt1U
Inne Moje Filmy
Upgrade RAM w lenovo – https://youtu.be/jOPBLDFO4QE
Memtest86 i naprawa pendrive – https://youtu.be/oepqAxWrlLE
Jak wygląda Ambilight w TV Philipsa – https://youtu.be/fVd2UJMl3CU
A może chcesz sam coś nagrywać?
Davinci Resolve porady – https://youtube.com/playlist?list=PLdCdqMS7stpTrLNk59fYfGoNWeI_IcycD
W materiale zastosowano szereg modyfikacji video oraz efektów specjalnych dodanych w celu podniesienia wrażeń widza, dynamika filmu może wydawać się szybszą niż jest w rzeczywistości ze względu na zmiany tempa odtwarzania materiału. Liczniki nie są skalibrowane i pokazują prędkość zawyżoną bądź zaniżoną. Wszystkie uniesienia koła są zmontowane za pomocą programu. Jakiekolwiek podobieństwo przedstawionych na tym kanale (w filmach) osób, miejsc, wydarzeń jest czysto przypadkowe. Jazda po ulicy, polach, łąkach i lasach to efekt komputerowy. Wszystko co właśnie zobaczyłeś nigdy się nie wydarzyło i jest produkcją filmową.
Importowane z Youtube Sprawdzenie Auta Przed Zakupem Warszawa i Okolice w tym Auta Powypadkowe, Sprawdzenie Quada przez zakupem, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu! Mechanik Mobilny w Warszawie! Mechanik który sprawdzi dla ciebie: Mechanike Samochodową, Sprawdzenie Dokładne Elektryki Samochodowej, Mechanik i Diagnostyka na miejscu, Diesel, LPG, Hybrydy, Elektryczne, Adblue.
Sprawdzenie przed zakupem – Najniższa Warszawa Warszawa – Tylko z CHECK-auto.pl uzyskasz profesjonalny przegląd pojazdu, samochodu elektrycznego, hybrydowego, spalinowego lub diesel, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, minikoparki i koparki, pełna diagnostyka przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu. Tylko w serwisie sprawdzone-auto.pl można uzyskać profesjonalne badanie pojazdu, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki oraz dokładną diagnostykę przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu.
Sprawdzenie auta przed zakupem z mechanikiem z Warszawy
+ Quady, motorówki, motocykle, koparki itp ..
Przed zakupem samochodu zleć jego sprawdzenie przez profesjonalistę. Pozwól nam sprawdzić stan używanego lub uszkodzonego pojazdu. Tylko w serwisie CHECK-auto.pl można uzyskać profesjonalne badanie pojazdu, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki oraz dokładną diagnostykę przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu.
Profesjonalny przegląd pojazdu, samochodu elektrycznego, hybrydowego, spalinowego lub spalinowego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki, najtaniej w Warszawie
Firma ocenia samochody przed zakupem ich dla konkretnych konsumentów. Nasz zespół wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych ekspertów i techników przeprowadza inspekcje i ekspertyzy na terenie całej Polski.
Pomagamy klientom w określeniu stanu technicznego wybranego samochodu poprzez rzetelne i dokładne badania. W konsekwencji kupujący oszczędzają czas i pieniądze, unikając przy tym niezadowolenia z zakupu. Pomożemy klientowi w dokonaniu świadomego wyboru zakupu wybranego samochodu, wykorzystując nasze umiejętności oceny technicznej i wypadkowej.
Wykonujemy przeglądy i testy samochodów, pomagamy klientom w określeniu stanu technicznego, bezpieczeństwa i potrzebnych napraw, a także zmniejszamy ryzyko zakupu auta przed zakupem auta, ponieważ przez lata zdobyliśmy dużą wiedzę i doświadczenie. Kolizja samochodu, wypadek lub powódź Nasz bezstronny ekspert motoryzacyjny sprawdzi i oceni wygląd, właściwości mechaniczne oraz działanie osprzętu elektrycznego i elektronicznego wybranego pojazdu. Raport prześlemy w ciągu 24 godzin od zakończenia kontroli.
Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, auta hybrydowego, spalinowego lub diesel, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, mini koparki oraz koparki
Sprawdzenie auta przed zakupem Warszawy
+ Quady, Motorówki, Motocykle, Koparki • przegląd dokumentacji pojazdu, • analiza stanu karoserii pod kątem napraw blacharsko-lakierniczych po kolizjach, wypadkach, uszkodzeniach powierzchni lakieru, identyfikacja rys, ognisk korozji, ponowne malowanie , i tak dalej),
• za pomocą miernika grubości farby zbadać powłokę lakierniczą,
• oględziny wnętrza pojazdu – weryfikacja sprawności podzespołów i wyposażenia, ocena zużycia elementów wewnętrznych
Podczas jazdy próbnej
• diagnostyka komputerowa – odczytywanie problemów z silnikiem oraz wszystkich potencjalnych modułów elektrycznych (takich jak ABS, poduszki powietrzne i inne),
• oględziny silnika i podzespołów; weryfikacja poziomu płynów bieżących; lokalizowanie przecieków
• ocena pracy silnika,
• Za pomocą testera sprawdź stan baterii.
• ocena stanu hamulców (tarcze, klocki),
• badanie skrzyni biegów i zespołu napędowego
• sprawdzenie układu kierowniczego,
• określenie niezbędnych napraw, • ocena stanu opon, • ocena stanu szyb, • ocena stanu oświetlenia
Po weryfikacji generowany jest pełny raport z przeglądu motoryzacyjnego.
Sprawdzenie używanego Samochodu przed Zakupem – Sprawdzenie Przed Zakupem Auta, Quada, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu!
Kontrola pojazdów na terenie Warszawy i okolic!
Zakup pojazdu może być trudnym przedsięwzięciem. Powinieneś upewnić się, że dealer nie podrażni Twoich oczu, wystawiając w reklamie wykwintny samochód po tym, jak znajdziesz ten, którego szukasz. Podejmujemy się kompleksowej kontroli przed zakupem auta w Warszawie. Przeprowadzamy dokładne badanie motoryzacyjne i oferujemy kompletny raport z wyników. Kontrola pojazdu przed zakupem – woj. mazowieckie
Czy branża motoryzacyjna jest dla Ciebie nowa? Pozwól nam zbadać samochód, a Ty skoncentruj się na innych sprawach. Województwo mazowieckie, aw szczególności Warszawa, może liczyć na naszą pomoc. Nie ma miejsca, do którego nie moglibyśmy pójść. Prosimy po prostu o przesłanie nam ogłoszenia przez e-mail.
Motocontroler, zwany często sprawdzaniem samochodu przed zakupem w Warszawie oraz inne usługi.
Możesz założyć, że im dłużej będziemy musieli podróżować do sprzedawcy, tym wyższa będzie dla Ciebie cena. To nie jest cel. Absolutnie nie! Cena pozostaje taka sama niezależnie od tego, gdzie samochód jest sprawdzany przed zakupem. Interesuje Cię Warszawa lub granica województwa mazowieckiego? To nie robi różnicy! Opłata nie zmieni się! Nie pobieramy żadnych opłat za transport! Jak możemy zagwarantować, że przeprowadzimy pełną kontrolę pojazdu?
Przydzielamy do pracy tylko profesjonalistów, aby nasze zadanie zostało wykonane właściwie. Stosujemy szereg specjalistycznych procedur, w tym 350-punktową kontrolę Twojego samochodu. Zajmujemy się czymś więcej niż tylko przeglądem samochodów. W Warszawie nie ma lepszych ekspertów! Pracownicy podają w raporcie punkty, które możesz wykorzystać w negocjacjach ze sprzedawcą.
Sprawdzenie Samochodów w Warszawie– Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, koparki.
Poszukując samochodu, skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia. Jak możemy Ci pomóc w zakupie samochodu? To proste — więcej informacji znajdziesz poniżej:
Pomożemy Ci w wyszukiwaniu samochodu.
Możemy pomóc kupującemu na dwa sposoby: pomagając mu w samodzielnym znalezieniu pojazdu lub pomagając mu w znalezieniu bardziej renomowanego i godnego zaufania podejścia do współpracy:
Wyszukiwanie i eliminowanie nietrafnych reklam (z późniejszą weryfikacją wybranych modeli), ponieważ już na tym poziomie ogłoszeń sprzedawcy możemy analizować atrakcyjność auta!
Zanim kupisz samochód, sprawdź go! – Kup Spradzone Auto w Warszawie
W przyszłości, która szybko staje się teraźniejszością, nigdy nie jest za wcześnie, aby być ostrożnym i mądrym.
Kiedy podejmiesz decyzję dotyczącą konkretnego modelu lub kampanii i jak będziesz postępować?
Dokładnie sprawdzamy stan mechaniczny każdego pojazdu. Po prostu pobieramy cenę za weryfikację. W celu oceny stanu technicznego badane są najbardziej krytyczne aspekty samochodu.
Podczas oględzin sprawdza się kilka elementów sterujących pojazdu. Po przeprowadzeniu badania wydajemy ostateczną ocenę, czy zweryfikowany samochód jest wart tego, co jest oferowane do sprzedaży.
Sprawdzenie u Mechanika przed zakupem (dojazd do klienta) – Profesjonalny przegląd samochodów, w tym silników diesla, LPG, hybrydowych, elektrycznych, a także skuterów wodnych, quadów, motorówek, motocykli i koparek.
Naprawdę lubie twoją narracje, poprostu dobrze mi się ciebie slucha. Fajna miszanaka sarkazmu, uszczypliwego dowcipu, dystansu (tez do siebie), obiektywności i widocznych staran o rzetelność. LWG do następnego.
Odczuwam. Mam juz nie jeżdżącego seata 1.9tdi oraz obecne clio 0.9tce którym latam.
Ja tam lubie ten silniczek, zdecydowanie wole jego niż 1.6-1.4-1.2 – którymi jeździłem i nie dawno jeszcze były normą w clio i tym podobnych.
A co do niskich obrotów to nie dokonca jest tak jak wspominasz. Drżą bardziej bo np 0.9 z obecnego clio drży bardziej niż 1.4 z L'ki którą kiedyś jeździłem ale przy tym zbiera się się DUŻO lepiej niż tamten z tych obrotów. W efekcie po 1.9tdi gdzie trzeba się trzymać kiery żeby nie wypaść tak w 0.9tce jedziesz i nie masz pewności ze on pracuje.
A trwałość – na taxi we francli i rumunii latają z gazem po 200tyś bez problemów. Jednak ludzie teraz jeżdżą szybciej , agresywniej , a silniki są bardziej wyżyłowane i mimo nawet udanych konstrukcji nie zrobią 600tyś jak stary TDI. Choć ten też mam wrażenie że ma zbyt łaskawą opinię. Dwumasy , zmienna geometria, wycierające się wałki z PD , wiecznie rozjechane pompowtryski, zawsze cieknący EGR i wisienka na torcie – na ciepło pompa VP umiera i bez polania wodą wolno odpala…
W całym tym "downsizingu" chodzi wyłącznie o ilość a nie o jakość. Z małego silniczka wycisnąć ile się da, ale ma to przełożenie na trwałość która już nie będzie taka jak samochodów z przed 20lat. Mnie się to nie podoba
Nasza motoryzacja to ja to rozumiem europejska bo cala reszta swiata ma mocno w hooju ten downsize'ing.Wszedzie po za eu mozna kupic (juz drugi rok z rzedu) nowe wypasniete 600tki, sportowego lexusa czy nawet smiesznego forda focus rs ktory u nas w tym rzekomo rozwinietym jak papier do dupy kontynecie zyjemy.Prawda jest nastepujaca. My za 20 lat bedziemy jezdzic eko gownem majacym 50KM bo ograniczenia predkosci i wogole poruszania sie pojazdami i tak nie pozwola wykorzystac 10% tego co mogloby byc pod maska. Nie oszukujmy sie.Eurokolchoz schodzi na psy i z kiedys swietnego meijsca do zycia robimy sie jebana afryka swiata zachodniego.Cala nadzieja w UK ktore mozliwe ze nie pojdzie ta drogas i bedzie ostatnia ostoja normalnosci motoryzacyjnej bo juz nie musie spelniac tych niedojebanych norm pseudoekologicznych.Eko w europejskim wykonaniu to taka lampa naftowa w dobie lampek led.
Jak dla mnie to silniki 1litr i 140kucy to na pierwszym przeglądzie olejowym będą miały również wymianę silnika .Ja tam lubię swój silnik w samochodzie 2.8 nie wysilony a i tak ma większe stado mechaniczne niż te popierdulki 😁
Myślę, że małe pojemności najlepiej sprawdzają się w kosiarkach.
Na moim poziomie zarobkowym downsizing jest jeszcze nie odczuwalny, w przypadku samochodu na te nowoczesne technologie typu 1.0-1.2turbo mnie zwyczajnie nie stać i jeżdżę gruzem paliwożernym z 2.0 pod maską ;] osobiscie nie slysze zeby ktos narzekał na trwałość nowoczesnych konstrukcji w moto , bez dwoch zdań widać że naprawdę duże pojemności i ilość garów zostają juz głownie dla modeli premium, ale prywatnie – jestem duzym fanem silnikow dwu cylindrowych i fakt ze najpopularniejszy segment 500-800 aktualnie nimi stoi nie uważam za coś złego 🙂
Motoryzacja się skonczyla
Jedyne przykłady ekstremalnego downsizingu w 2022r., które znam to Kawasaki Ninja ZX-25R oraz Honda CBR250RR. Niestety ze względu na niemożliwe do spełnienia normy EURO5 tych motocykli nigdy nie zobaczymy w Europie. Z tych samych powodów wypadła z Europy Ninja400 i Z400. Stoję przed wyborem pierwszego motocykla o poj. do 300 do 500cm3 idealnych na kat A2. Z nowych motocykli (nakedów) w Europie mamy obecnie tylko KTM Duke 390 (niestety dla osób mierzących 175 cm i wyżej), Yamaha MT-03 (nie czuć zmiany biegów jak w motocyklach innych marek), BMW G310R (mało mocy na tle konkurencji), Honda CB500F (droga i dlaczego taka ciężka?).Są to motocykle dostępne na rynku od wielu, wielu lat. Więc gdzie w Europie w 2022r. jest ten downsizing?
Z tym dowsizingiem na punkcie pojemności w nowych motocyklach to nie do końca się zgadzam ponieważ to zjawisko bardziej dotyczy ilości cylindrów. Np kiedyś było więcej R4 zwłaszcza w małych pojemnościach do 650ccm, teraz pcha się tam dwu cylindrowe kosiarki ew 3 w pojemnościach od 650 do 1000ccm. Natomiast dużo modeli wypada przez normy emisji spalin. ( W 2021 przez normę euro 5). No ZZR 1400, ZX6R 636 czy często brana na nasze małe tory szkoleniowe Ninja 400.
Siema Zwyczajny Facet 💪
Jak na moje to z tego roku może być mało aut ,bo panuje COVID 🤣
Ale tak serio,to te małe niby eko pojemności są nie uniknione i my szare myszki nie wygramy z wielkimi korporacjami🤔
Za filmik poleciała łapka w górę 👍👍👍
Nie widzę tematu…raczej chodzi o sprzedaż, nisze sprzedażowe…
nie widzę downsizingu wśród motocykli…a raczej o możliwości finansowe…dziś średniej klasy Moto kosztuje ok 40 k plus minus kilka tysięcy w dół i górę… oczywiście Aprilia sięga prawie 50 k ale dostępne jest już Moto innej marki za 35 k….bo szescetki są popularne bo oferują optymalną moc i przyzwoity Nm…a 300 czy 400 ka? to tylko segment sprzedażowy….125 bo są inne względy a to dotyczy PL….ale oczywiście filmiki Twoje lubię żeby nie było…. siemanko…i dużo lepszego roku 2022…bądźmy dla siebie lepsi!
Downsizingowe silniki są dobre póki coś nie zacznie się sypać czyli często po przebiegach ok 150-200 tysięcy. Jak przyjdzie zrobić coś przy silniku (wtryski, turbina itp) to koszta zabiją niejednego, gdy mechanik w ASO za samo podłączenie do kompa i diagnozę problemu zaśpiewa 300 zł, później części i robocizna kolejne kilka tysięcy PLN. Niestety ale obecnie największy dochód z aut producenci mają na jego serwisie, dlatego jednostki napędowe są tak robione, aby tylko wyspecjalizowany serwis (czytaj ASO) miało do niego dostęp. Następne w kolejce będą samochody ciężarowe i motocykle. Dlatego póki co wolę starszą motoryzację, może mniej eko, ale za to mniej problematyczną w serwisie. Sam jeżdżę 18 letnim samochodem z silnikiem 1.6 i 21 letnim motocyklem z silnikiem 650ccm. I choć podejrzewam, że w przeciągu 15-20 lat dominować na drogach będą elektryki, tak aut z silnikami spalinowymi też będzie jeszcze sporo.
Druga kwestia to wzrost zainteresowania moto klasy 125ccm to efekt naszego prawodawstwa, które na to kierowcom zezwala. Szczególnie w dużych miastach jest to widoczne, gdzie są strefy płatnego parkowania i gdzie zwykle ciężko znaleźć miejsce parkingowe (no chyba że tak jak u nas w Oliwie w tzw "akwariach" wykupisz sobie miejsce parkingowe za 400-500 zł/m-c). Jednoślad to dobra alternatywa na dojazdy do pracy zamiast auta bez konieczności ponoszenia opłat za parkowanie i bez konieczności szukania miejsca postojowego 🙂 sam z tego powodu kupiłem motocykl, by łatwiej przez miasto się przemieszczać i mieć możliwość zaparkować bez problemu
dlaczego okłamujesz widzów brakiem wiedzy?
jestem w posiadaniu od 3 lat 1 l. "uturbionego" TSI,
i nie mam problemu z jazdą od obrotów jałowych i na 1, 2 i 3 biegu,
jest elastyczny, a na trójce osiąga spokojnie ponad 160km/h (30km/h- bieg jałowy 3bieg)
w porównaniu do wolnych ssaków 1.4 1.6 są "niebo" elastyczniejsze, i przyjemniejsze w codziennym użytkowaniu (przez ponad dekadę byłem w posiadaniu takiego wolnego ssaka)
Cześć, opowiem wam taką historyjkę z mojego życia…otóż miałem w życiu różne motocykle, o dziwo spalały wszystkie w granicach 5l.No i tak sobie myślę moto spala 5l auto 6-6,5l-rozbierzność nie jest duża…i tak sobie myślę sprzedam swoje moto(800ccm) którym jeżdżę ponad 4 lata i kupię sobie cos z mniejszym silnikiem i spalaniem, głównie do miasta i do pracy, czasem na trasę. Wybrałem Bmw g310r -spalanie 3,4l w porywach 3,8l i powiem wam,że jestem zadowolnony. Moc jest mniejsza(wokół komina starczy) ale banan na twarzy przy tankowaniu jest. A teraz myślę o jakimś elektryku do pracy, bo ceny paliw stają się nie normalne. Oczywiście BMW G310r zostaje w garażu; )
Nie wytrzymają. Rozsypią się te karakany z cyfrową taśmą zamiast pęku kabli
dobrze że 50cc nie zmniejszą 😀
Nie zauważyłem zjawiska. Za kazdym razem kiedy przychodze do garażu mój motocykl ciagle ma tak samo dupny piec. Nic mu sie nie skurczyło. A tak powaznie to w latach 50-60tych i wczesniej 500 to bylo dużo. A dzis to klasa srednia niższa. A motocykle o pojemnosci 1800 n.p. HD czy Bmw czy jescze wiekszy piec Triumpha nie wystepowaly. To ze dzis pojawiaja sie w duzej ilosci mniejsze pojemnosci to dlatego , ze glowny obszar zbytu to Azja a i w zubozonej Europie cos tam tez mozna z tego popchnać a nie zaden dowszajzing. Upraszcza sie konstrukcje. 4 na 2 cyl w klasie 600 lub zmienia sie V na R by uproscic i poteniec konstrukcje ( Honda, Aprillia) . Ale pojemnosc sie nie zmniejsza, czesto odwrotnie. Pozdrawiam Motocyklistow. Zapraszam tez serdecznie do mnie na kanał. Ostatnio jeżdżę po LWG;)
Downsizing to złoooooooooooooooooooooooo. Co 100tys nowy silnik. Czyli przecietny przedstawiciel bedzie co 2 lata mial nowe auto. A kowalski bedzie tlukl dalej 1.9 tdi z przebiegiem 1mln. Ochrona srodowiska opiera sie na tym ze zuzywamy dużo wiecej sprzetu w krótkim czasie.🤯🤯🤯🤯🤯 W ciagu 10 lat wymienilem 3 pralki a moja ciotka miała ruski automat 18 lat.
Tak trwałości samochód spada .Tylko osoby kupującej nowy samochód nie obchodzi, że jakiś Polak nie będzie jeździł jego samochodem za 20 lat
Cześć . Pytanie trochę od czapy . Kiedy najlepiej kupić motocykl ? W sezonie czy po za sezonem ?
Akurat w przypadku motocykli downsizing jest spoko, bo powiększa się flota prawie nieistniejących dotychczas 300 i 400cc (:
A na poprawę humoru to chociażby Włosi modę na zmniejszanie pojemności mają w poważaniu i chociażby Ducati niedawno zaprezentowało DesertX (940cc)