Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
15 thoughts on “Volvo V60 2.4 D6 Plug-in Hybrid 283 KM (AT) – pomiar spalania”
Prosiłbym przy testach PHEV o jazdę w trybie BEV od pełnej do max pustej baterii. I to w 2 trybach: spokojna jazda po mieście plus ostra jazda. Wtedy będzie wiadomo, ile z tych obiecanych 50km w trybie elektrycznym faktycznie będzie. Teraz wiemy, że pierwsze 15 km spalil uzywajac wirtualych 20 km zasięgu. Pytanie, czy to oznacza, że przejechałby 45km ? BO NIE SĄDZĘ… A druga prosba – o podawanie rocznika produckji i modelu. Bo to Volvo miało mikro updatety tego modelu na przestrzeni tych dobrych kilku lat produkcji.
Jaki sens robić pomiary układu hybrydowego z pustą baterią ? Dalej nie wiem jakie jest spalanie tego samochodu w trybie hybrydowym a chyba po to chcę go kupić ?
@***** Mógłbyś kiedyś nagrać film, w którym przedstawiłbyś jak wygląda Twoja jazda podczas pomiarów spalania? Chodzi mi dokładnie o zobaczenie jak bardzo spokojnie i dynamicznie jeździsz. Myślę, że dałoby to ciekawy punkt odniesienia do wszystkich testów spania 🙂
Widzę delikatną oszczędność przy 90km/h. Porównując do S60 2.4 D 163 KM z Geatroniciem, którego mam okazje często użytkować, to tam przy 140 spalanie jest na poziomie 7,2-7,4 ale za to przy niższych prędkościach rzędu 70-90km/h utrzymuje się raczej w okolicy 4.3 litra. Także, ogólnie jakiejś kolosalnej różnicy nie ma, ale coś tam delikatnego widać.
Bardzo fajny test pozdrawiam autora
Prosiłbym przy testach PHEV o jazdę w trybie BEV od pełnej do max pustej baterii. I to w 2 trybach: spokojna jazda po mieście plus ostra jazda. Wtedy będzie wiadomo, ile z tych obiecanych 50km w trybie elektrycznym faktycznie będzie. Teraz wiemy, że pierwsze 15 km spalil uzywajac wirtualych 20 km zasięgu. Pytanie, czy to oznacza, że przejechałby 45km ? BO NIE SĄDZĘ…
A druga prosba – o podawanie rocznika produckji i modelu. Bo to Volvo miało mikro updatety tego modelu na przestrzeni tych dobrych kilku lat produkcji.
Jaki sens robić pomiary układu hybrydowego z pustą baterią ? Dalej nie wiem jakie jest spalanie tego samochodu w trybie hybrydowym a chyba po to chcę go kupić ?
Deska rozdzielcza za ładna to nie jest. Tak tam pusto… Jakby czegoś brakowało. Nie jedno tańsze auto pod tym względem lepiej wypada.
Dlaczego podczas postoju na końcu testu spalanie wzrosło z 18,5 do 19 litrów? Czyżby błąd w komputerze?
kolejna kozacka hybryda, czekam teraz aż jakiś cebulak napisze, że dużo pali hahaha
Fajne auto.
Bardzo ciekawy filmik.
Hey fajny pomysł z typ spalaniem ze pokazujecie na trasie przy 90km jestem ciekaw jak vw up! By wypadł
Ehh pisałem tyle razy S60/S80 – źle zrozumiałeś i oto mamy V :-/
Kiedy można spodziewać się testu nowego XC90 ?
Bardzo fajny ten test maksymalnego spalania.Proszę o kontynuację tego testu
@***** Mógłbyś kiedyś nagrać film, w którym przedstawiłbyś jak wygląda Twoja jazda podczas pomiarów spalania? Chodzi mi dokładnie o zobaczenie jak bardzo spokojnie i dynamicznie jeździsz. Myślę, że dałoby to ciekawy punkt odniesienia do wszystkich testów spania 🙂
Polecam robić np testy spalania w Hybrydach np z opcją Hybrydową i np z Power aby zobaczyć jaka jest różnica spalania.
Widzę delikatną oszczędność przy 90km/h. Porównując do S60 2.4 D 163 KM z Geatroniciem, którego mam okazje często użytkować, to tam przy 140 spalanie jest na poziomie 7,2-7,4 ale za to przy niższych prędkościach rzędu 70-90km/h utrzymuje się raczej w okolicy 4.3 litra. Także, ogólnie jakiejś kolosalnej różnicy nie ma, ale coś tam delikatnego widać.
Całkiem przyzwoite spalanie przy 140 km/h. Ciekaw jestem jak cały samochód wypadnie w teście 😉