Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Volvo V40 II - Bezpieczeństwo przede wszystkim! | Test OTOMOTO TV

Volvo V40 II – Bezpieczeństwo przede wszystkim! | Test OTOMOTO TV



W tym odcinku testujemy Volvo V40 drugiej generacji, czyli pierwszy model, w którym zastosowano ciekawe rozwiązanie podnoszące bezpieczeństwo, a mianowicie poduszkę powietrzną dla pieszych. Czy warto rozważyć jego zakup? Co może on zaoferować kierowcom oraz pasażerom? Na co warto zwrócić uwagę przy zakupie z rynku wtórnego? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w najnowszym filmie OTOMOTO TV. Zapraszamy do oglądania!

W tym odcinku testujemy Volvo V40 II z silnikiem benzynowym 1.6 l o mocy 180 KM.

🇺🇦🇺🇦🇺🇦

Ruszamy na pomoc naszym ukraińskim sąsiadom! Jako Grupa OLX stworzyliśmy specjalną kategorię „Dla Ukrainy” / Для України, którą znajdziesz na stronie głównej OLX. Dysponujesz samochodem lub busem, czasem oraz chęcią pomocy uchodźcom z Ukrainy? Wybierz podkategorię Transport | Транспорт i dodaj ogłoszenie za darmo!

Nie zwlekaj i przejdź na stronę:
https://www.olx.pl/dla-ukrainy/transp

Poznaj kilka zasad:

✅ usługa oferowanego transportu powinna być bezpłatna
✅ ogłoszenia można dodać w języki polskim i/lub obcym
✅ dodawanie ogłoszeń w tej kategorii jest darmowe

Oprócz transportu chcesz zaoferować nocleg, pomoc medyczną lub prawną czy przekazać artykuły spożywcze i higieniczne? Dodaj ogłoszenie!Każda pomoc ma znaczenie!

🇺🇦🇺🇦🇺🇦

0:00 Wstęp
1:09 Wygląd zewnętrzny i lata produkcji
2:27 Wnętrze i wyposażenie
9:34 Bagażnik
10:34 Wrażenia z jazdy
12:03 Przyspieszenie i test elastyczności
12:20 Test wygłuszenia wnętrza
12:35 Bezpieczeństwo
13:22 Test spalania
13:48 Ceny
14:29 Gama modeli i silników
18:28 Awaryjność i serwisowanie
19:49 Podsumowanie testu

🚘 Znajdź Volvo V40 II na OTOMOTO: https://bit.ly/210_otomoto_Volvo_V40_II

ZNAJDŹ NAS W INTERNECIE:
🔸 Strona WWW: https://bit.ly/210_otomoto
🔹 Dołącz do naszej grupy na FB: https://bit.ly/Funkiel_Grupa
🔸 Instagram: http://bit.ly/instagram_otomoto
🔹 Facebook: http://bit.ly/facebook_otomoto

O KANALE:
Na naszym kanale znajdziecie recenzje aut używanych i nowych. Filmy publikujemy co najmniej raz w tygodniu – zatem nie zapomnijcie zasubskrybować kanału, aby nie przegapić kolejnych filmów!

✔️ Subskrybuj kanał: http://bit.ly/subskrybuj_otomoto

✔️ Na OTOMOTO teraz także sprzedasz i kupisz CZĘŚCI: https://bit.ly/210_czesci

✔️ Współpraca oraz zgłoszenie auta do testów: youtube@otomoto.pl

#VolvoV40 #test #otomoto

Importowane z Youtube Sprawdzamy auta przed zakupem dla każdego klienta w Warszawie iokolicach, nasza firma sprawdza Auta Hybrydowe, Elektryczne i Auta Diesel oraz LPG. Zamów sprawdzanie samochodu z naszą firmą w Warszawie. Sprawdzenie Przed Zakupem Auta, Quada, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu!

Sprawdzenie Przed Zakupem Auta, Quada, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu! Mechanik z Dojazdem w Warszawie! Mechanik który sprawdzi dla ciebie: Mechanike Samochodową, Sprawdzenie Dokładne Elektryki Samochodowej, Mechanik i Diagnostyka na miejscu, Diesel, LPG, Hybrydy, Elektryczne, Adblue.

45 thoughts on “Volvo V40 II – Bezpieczeństwo przede wszystkim! | Test OTOMOTO TV

  1. Jeździłem 5-cioma egzemplarzami. Najlepszy był D4 z automatem. To auto szło do przodu jak szatan. Po krętych drogach śmigało niegorzej niż usportowione BMW. Nic złego nie sa się o tym modelu powiedzieć, może taki duperel, że nie ma CarPlay, a dwustrefowa klimatyzacja nie ma przycisku ’sync’.

  2. Posiadam S40 II 2.0D 136kM i v40 2.0 T3 153KM jak na doładowany silnik dwa litry benzyny efektów mocy nie ma. Potrafi łyknąć do 9 litrów benzyny nawet na autostradzie. Kiedyś robiłem test spalania jeżdżąc Eco. Nie udało mi się uzyskać norm narzuconych przez producenta. Ogólnie autko ciche i przyjemne w prowadzeniu. Wizualnie po lifcie świateł i grila 5+

  3. Volvo V50 zawsze mi się podobało, wygląda ponadczasowo, nie zestarzało się.
    Niestety auto w moim mniemaniu jest zwyczajnie za drogie – za zadbane egzemplarze za roczniki '12-'15 trzeba zapłacić od około 50 tyś. zł. Sporo, ale to w końcu "marka Premium", a przynajmniej aspiruje.

    Niemniej jednak gratuluję wszystkim użytkownikom i życzę bezawaryjnego użytkowania.
    Fajny film, może jakieś odświeżenie starych filmów? Przydałoby się, bo jest mega progres w jakości i merytoryce 😀
    Pozdrawiam.

  4. Fotel niestety nie jest tak dobry jak wydaje się na początku – wszystko wina siedziska, które jest dość krótkie, a do tego zbyt ciasne przy samym oparciu. Czułem dyskomfort już po godzinie jazdy, a w "dolnej części pleców" raczej jestem mniejszy niż przeciętny człowiek.

  5. Jeżdżę od ponad roku, najmniejszy silnik D2 i póki co tylko wymieniam olej i śmiga, pakiet R Design też robi robotę! Samochód za małe pieniądze a jakość wyposażenia dużo lepsza niż ople itd

  6. Uwaga co do obslugi komputera pokladowego manetka calkowicie od czapy, gdyz w modelu tym te funkcje znajdziemy w menu pod nazwa „My car”, ktora z powodzeniem i latwoscia obslugujemy pokretlem znajdujacym sie na prawym ramieniu kierownicy. Calosc obslugi nie rozni sie znaczaco od iDrive czy innych sytemow. Jeden dzien jazdy i czlowiek z latwoscia odnajdzie kazda dostepna opcje.

  7. Mam V60, technicznie i stylistycznie zbliżone do V40, potwierdzam Twoje plusy i minusy. Audio naprawdę bardzo dobre, fotele bajka (jak to Volvo) – generalnie jeżdżę i odpoczywam. Z minusów kulejąca ergonomia (komputer pokładowy, wbijanie adresu do nawigacji), sterowanie dwoma strefami klimy (w V60 jest gorzej niż tu – nie ma w ogóle opcji synchornizacji stref! W związku z czym trzeba kręcić dwiema gałkami naraz). Generalnie fajne auto, fajna marka – coś innego niż sztampowe samochody z Francji czy Niemiec. I to poczucie jeżdżenia pancernym autem (grube drzwi, masa własna).

  8. Użytkuję prawie 5lat, T3 2.0 VEA benz. Komfortowe i dynamiczne auto. Dla osób bliżej 170cm wysokości miejsca jest pod dostatkiem, zwłaszcza z tyłu. Silnik ma ogromny zapas, spokojnie można z T3 zrobić 210KM i 400Nm, co czyni go super zrywnym kompaktem. Wady: twarde niekomfortowe i niesportowe zawieszenie, mały bagażnik, to tyle. Reszta na plus. Świetne auto, kupiłbym jeszcze raz na pewno. Dzięki za test!

  9. Miałem, nawet pisałem z propozycja użyczenia do testu, ale niestety nie mogłem podjechać. D4 190km było, w moim przypadku, workiem bez dna na naprawy – EGR, DPF, EGR znowu, EGR po raz trzeci. 10000 na naprawy w rok. W końcu zwątpiłem i sprzedałem. Autem jeździ się świetnie, tylko kurde byłoby dobrze, gdyby można było jeździć częściej, a stać w warsztacie rzadziej.

  10. Miałem przez rok wcześniej jeździłem v50, wyglada lepiej i bardziej nowocześniej ale jakość wykonania jest straszna, trzeszczy bardzo dużo elementów w środku, przesiadłem się do golfa 7 i może nie wyglada w środku tak ładnie ale jakość wykonania w golfie bije na głowę to w volvo

  11. System BLIS to nie jest asystent pasa ruchu. BLIS informuję nas światełkami w lusterkach że zbliża się jakiś samochód z lewej lub prawej światło się świeci i informuje nas o tym 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!