Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
17 thoughts on “Toyota Avensis 2.0 Valvematic 152 KM (AT) – pomiar spalania”
Dobre rodzinne auto na baaardzo duże przebiegi. Warunek – brak cvt.
CVT to jest specyficzna skrzynia.Wyje niesamowicie przy mocnym wciśnięciu gazu i jest to irytujące ale myślę że jak do wszystkiego po czasie da się przyzwyczaić
Jednak 2,0L w benzynie zawsze pali srednio te 8 litrow. Tak bylo, jest i zapewne bedzie (przetestowane na 4 autach 2 litrowych od 1990 roku). Obecnie mam Avensisa 2,2D4D i pali znacznie mniej od powyzszej 2 litrowej benzyny. Na szczescie przy wyborze auta nowego wybralem diesla. Prosze mi nie pisac, ze diesle sie psuja auto mam ponad 6 lat (od nowosci) 157 tys km i ZERO (zero) jakichkolwiek napraw. Jeszcze raz napisze ZEEERRROOOOO. A co do spalania. rowna jazda po dwupasmowce tak jak na filmie: przy 90kmh (na GPS) auto pali mi ok 4L/100km, przy 140kmh (wg GPS) auto pali 6,9L, spokojnie po miescie ok 6-6,5L, najwieksze spalanie w miescie (klima, korki) to ok 7,5. Dziekuje ale caly czas wole diesla. Wyzsza cena zakupu juz dawno sie zwrocila a teraz ciesze sie jazda bezawaryjnego auta kalsy D spalajacego srednio od 5 do 6 L.
Materiał robi się coraz lepszy. Brawo! Jestem przekonany, że jest to najlepszy program dla moto-maniaków w necie. Pomyśl o małym studio, zapraszaniem gości aby testowali auto np. na torze… jak u kolegów z BBC. Poza tym powodzenia Pozdrawiam z Afryki.
Żłopie te 2.0 w benzynie jak student wode po imprezie. Liczylem na lepsze spalanie, bo takie osiągały silniki benzynowe 2.0 juz 10 lat temu wiec gdzie cały ten postep….? Chyba poszedl w spełnienie normy Euro6… 😉
nowy avensis w Polsce sprzedaje sie bardzo dobrze, samochod został juz zamowiony w 1000 egzemplarzach i zdecydowana wiekszosc posiada przekladnie CVT, jak widac ludzi ta skrzynia wcale nie odrzuca.
Dobre rodzinne auto na baaardzo duże przebiegi. Warunek – brak cvt.
CVT to jest specyficzna skrzynia.Wyje niesamowicie przy mocnym wciśnięciu gazu i jest to irytujące ale myślę że jak do wszystkiego po czasie da się przyzwyczaić
Jednak 2,0L w benzynie zawsze pali srednio te 8 litrow. Tak bylo, jest i zapewne bedzie (przetestowane na 4 autach 2 litrowych od 1990 roku). Obecnie mam Avensisa 2,2D4D i pali znacznie mniej od powyzszej 2 litrowej benzyny. Na szczescie przy wyborze auta nowego wybralem diesla. Prosze mi nie pisac, ze diesle sie psuja auto mam ponad 6 lat (od nowosci) 157 tys km i ZERO (zero) jakichkolwiek napraw. Jeszcze raz napisze ZEEERRROOOOO. A co do spalania. rowna jazda po dwupasmowce tak jak na filmie: przy 90kmh (na GPS) auto pali mi ok 4L/100km, przy 140kmh (wg GPS) auto pali 6,9L, spokojnie po miescie ok 6-6,5L, najwieksze spalanie w miescie (klima, korki) to ok 7,5. Dziekuje ale caly czas wole diesla. Wyzsza cena zakupu juz dawno sie zwrocila a teraz ciesze sie jazda bezawaryjnego auta kalsy D spalajacego srednio od 5 do 6 L.
Da się do tego gaz założyć ?
Hej Zachar,
Materiał robi się coraz lepszy. Brawo! Jestem przekonany, że jest to najlepszy program dla moto-maniaków w necie. Pomyśl o małym studio, zapraszaniem gości aby testowali auto np. na torze… jak u kolegów z BBC. Poza tym powodzenia
Pozdrawiam z Afryki.
Sławek
Super! Jeden z najoszczędniejszych benzyniaków na rynku 😉
a z poziomu mojej kanapy wnoszę o test BMW seria 1:)
Żłopie te 2.0 w benzynie jak student wode po imprezie. Liczylem na lepsze spalanie, bo takie osiągały silniki benzynowe 2.0 juz 10 lat temu wiec gdzie cały ten postep….? Chyba poszedl w spełnienie normy Euro6… 😉
Jak na 2.0 z automatem jest to bardzo ekonomiczne auto. Spala tyle co diesle sprzed 15 lat.
Już wiem, że toyota nie będzie moim wyborem. Choć jeszcze "niedawno" toyota to było coś…
brakuje mi spalana z jakiejś dłuższej trasy.
0:19 nie ma drift box
przepraszam,ale jest przyspieszenie i spalanie, a testu nie ma?
nowy avensis w Polsce sprzedaje sie bardzo dobrze, samochod został juz zamowiony w 1000 egzemplarzach i zdecydowana wiekszosc posiada przekladnie CVT, jak widac ludzi ta skrzynia wcale nie odrzuca.
Nie widzę argumentów za kupnem tego auta
Czy będzie test Forda Focusa III FL? A jeśli jest już taki test na kanale to można prosić do niego link?
duzo pali, muł i ta skrzynia żenada