Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Comfort (2016) - test [PL] [ENG sub] | Project Automotive

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Comfort (2016) – test [PL] [ENG sub] | Project Automotive



Najlepiej sprzedająca się w Polsce hybryda opakowana w nadwozie pojemnego kombi. Przepis na sukces?

Po dane techniczne i galerię zdjęć zapraszamy na: http://projectautomotive.pl/testy/toyota-auris-touring-sports-hybrid-test
www: http://projectautomotive.pl
facebook: http://www.facebook.pl/projectautomotive
instagram: http://instagram.com/project_automotive
twitter: https://twitter.com/pautomotive_pl
snapchat: p_automotive

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

18 thoughts on “Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Comfort (2016) – test [PL] [ENG sub] | Project Automotive

  1. Spalanie w trasie nie jest tak duże jak podaje autor- na trasie moja toya hybrydowa pali 4,5l i to bez wisiłku w trybie standardowym (nie eco). Wartości powyżej 5,5l pojawiają się dopiero na ekspresówkach i autostradzie, ale i tak trzeba się nastarać, aby było wiecej niż 6,5l (jadąc przepisowo). Za to w mieście to już jest karuzela doznań. Na krótkich przejazdach (kilka km) to około 5,5l, na dluższych bez problemu 4,5, chyba, że stoi się w korku i hybryda nie ma z czego odzyskać energii hamowania… bo stoi :). Przy trybie eco i lekkiej nodze, która nnych doprowadza do szaleństwa (nie więcej niż 50km/h) w zwykłym ruchu miejskim bez permanentnego korka można osiągnąć 4l, a mocna się starając 3,5l.

  2. Wszystko ładnie pięknie, ale pojawiło się kilka półprawd/ nieprawd. Spalanie – realnie 4,5-5 (max około 5,1-5,3) zimą do około 6 ( z grzaniem na postojach – Taxi). Wszystko zależy od przyzwyczajenia i myślenia w czasie jazdy oraz okiełznania sportowych zapędów i wyścigu od czerwonego do czerwonego. W trasie na autostradzie czy drodze ekspresowej spalanie to od 5-7 litrów w zależności od prędkości (polecam wtedy tryb "power" bo i tak nie ma różnicy w spalaniu ale dynamika pomaga przy przyspieszaniu) 645 kilometrów Poznań-Dziwnów-Poznań (przez trasę S3 i autostradę A6) spalanie z dystrybutora 4,8 l/100km przy jeździe normalnej tj. na S3 120-140 to samo na A6, na pozostałych drogach jazda normalna, bez szaleństwa ale też bez zamulania . Przypominam że auto zapakowane po dach.

    Zaślepka od USB – jest sylikonowa i wypada, ale się nie urywa !! No chyba że trafi na nadpobudliwego użytkownika.

    Wycie ? Taka specyfika samochodu w którym silnik spalinowy chodzi tylko wtedy kiedy auto potrzebuje moc…. naprawdę inne samochody przyspieszają bezszelestnie ? Nie róbcie sobie jaj. Przy prędkościach powyżej 120km/h to może zawyje ale na moment.
    Denerwuje was "pikanie" przy cofaniu – wystarczy w serwisie poprosić o dezaktywację tego. Ja tego nie mam i jest tylko dźwięk czujników parkowania.

    Bagażnik ? W powyższej prezentacja samochód ma podstawową podłogę. Niestety autor nie zadał sobie trudu żeby poinformować, że można wyjąć górną podłogę a wtedy bagażnik zatapia się o około 10-15 cm niżej. Jechałem na wakacje (4 osoby) w tym małe dziecko z wózkiem i się zabraliśmy. Oczywiście po zastosowaniu pionowej rolety.

    Porównanie z dieslem ? Bez sensu. Tutaj nie ma DPF/FAP, koła dwumasowego, sprzęgła, turbiny, alternatora, rozrusznika, ciągłego kombinowania z jakością zatankowanej ropy, klekotu i wibracji, hałasu. W tym aucie odpoczywam w pracy.

    Baterie. Zauważyłem że musiały się sformatować po zakupie. Jak Toyota poprawi ich wydajność to będzie bajka, choć jest i tak nieźle. Często na odcinkach 30-50 km spalanie potrafi wyjść poniżej 4 l /100km. I to regularnie, bez dodatkowej filozofii przy jeździe. Dużo zależy od dynamiki ruszania oraz częstotliwości tego przyspieszania (duże korki i częste podjeżdżanie bo światłą są oddalone od siebie).

  3. Z tym wyciem silnika przy przyśpieszaniu to przesada, owszem słychać go…ale nie jest to jakość szczególnie denerwujące i to tylko kwestia przyzwyczajenia. Auris Hybrid to nie auto dla "wariatów drogowych". To auto dla ludzi jeżdżących spokojnie, którzy nie lubią Diesla a chcą mieć do Diesla zbliżone spalanie. Ja nigdy nie przepadałem za Dieslowskim klekotem, dlatego zdecydowałem się na hybrydę. Dla mnie przekładnia e-cvt to bardzo fajna sprawa i jestem z niej zadowolony. Przyśpieszanie i jazda odbywa się bardzo płynnie a przejście między napędami elektrycznym i spalinowym jest bardzo płynne i szybkie.

    W moim Aurisie TS Hybrid, przy moim stylu jazdy spalanie waha się od 3.5 do maksymalnie 7 litrów przy jeździe po autostradzie lub jeździe na nierozgrzanym silniku na krótkich dystansach. Aby mieć niskie spalanie trzeba się trochę przyłożyć do tematu, poczytać fora internetowe, pooglądać filmy na youtube z toyotą Prius np. Zapoznać się z techniką jazdy Pulse and Glide, zapoznać się z działaniem systemu hybrydowego. Potem należy nieco poćwiczyć. Mi opanowanie Aurisa zajęło jakieś 300 – 400km. Na silniku elektrycznym można jechać do ok. prędkości 70km/h, potem załącza sie już silnik elektryczny. W trybie ev można jechać na elektrycznym tylko do 40km/h, przydatne jest to na parkingach, grażach podziemnych, cichym wjeździe i wyjeździe z posesji. Stanie w korkach tym autem to czysta przyjemność 🙂

    Kilka przykładów spalania:

    Trasa 760km Bawaria – Polska, jazda przez czechy, prędkości na autostradzie 130-140, na pozostałych drogach zgodnie z przepisami, spalanie 4.8 do maksymalnie 5.5

    Trasa 80km, z dużą ilością wiosek po drodze, lato, jazda zgodnie z przepisami, spalanie 3,5

    Jazda po mieście w lecie z włączoną klimą w średnim natężeniu ruchu spalanie 3,8 – 4,5

    Zima, trasa 200 km w obrębie Bawarii, autostrada + pozostałe drogi, spalanie 4,5

    Moja żona np, nie osiaga takich wyników, ponieważ nie rozumie zasady działania napędu i po prostu jedzie. Jej średnie spalanie w jeździe do pracy z autostradą na odcinku ok 32km to 6 – 7 l/100.

    Ogólnie w lecie moje średnie spalanie to 4 – 5.5 l/100km, w zimie może być większe ze względu na niskie temperatury, dodatkowe opory w postaci błota, śniegu, wody na drodze i wymuszonego działania silnika poprzez ogrzewanie. Przy jeździe na krótkie dystanse w zimie w ogól nie korzystam z ogrzewania, włączam tylko podgrzewanie fotela.

    Ogólnie jestem z tego samochodu bardzo zadowolony, bo jest zawsze gotowy natychmiastowo do jazdy, jest bardzo cichy we wnętrzu, fajnie się go prowadzi, ma całkiem przyzwoity system audio (design 2016) i jest oszczędny przy rozsądnej i spokojnej jeździe w trybie eko. Chętnie sprawiłbym sobie druga hybrydę jako drugi samochód a najchętniej auto z czystym napędem elektrycznym (oczywiście na lokalne wycieczki w okolicach miejsca zamieszkania).

    P.S. Ludzie którzy narzekają na to auto najprawdopodobniej nigdy nim nie jeździli….albo "słyszeli" od znajomego, przeczytali na forum itp. 🙂

  4. Dokładnie na ten model poluję 🙂 W tym samym wyposażeniu oraz kolorze 🙂 Zapewne w grudni zacznie się szał promocji. Elegancko zmontowany film. Super recka. Niczego nowego się nie dowiedziałem, ponieważ już za dużo o nim wiem :), ale i tak łapka w górę, bo robota zawodowa. Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!