Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Test czujników parkowania - które wybrać?

Test czujników parkowania – które wybrać?



Czujniki parkowania, czujniki cofania – jak wybrać? Na co zwrócić uwagę? Przetestowaliśmy czujniki parkowania za 90 zł i czujniki za 300 zł. Test czujników parkowania odpowie na pytanie, które wybrać.

O resztę zapytacie nas pod numerem telefonu: 22 663 47 58 lub mailem: info@hadron.pl

Czujniki parkowania znajdziecie u nas:
czujniki cofania (na tył) – https://bit.ly/2H1Aaby
czujniki na tył i przód – https://bit.ly/2HbSCNR

Copyright (c) 2019 Paweł Ślubowski, Corel Corporation oraz licencjodawcy. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Podkład muzyczny pochodzi z biblioteki audio YouTube

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

27 thoughts on “Test czujników parkowania – które wybrać?

  1. Witam! Dla mnie ważna jest szybkość reakcji na pojawiająca się przeszkodę. Czy posiadają Państwo jakieś informacje na ten temat? Szkoda że tego nie przetestowaliscie.

  2. "jeśli masz pytania to pisz lub dzwoń" 😀 to napisałem. i dostałem odpowiedź: "uprzejmnie informujemy, że wszelkie informacje dotyczących naszych produktów udzielamy tylko Naszym klientom" Spoko…..

  3. Szkoda że ten test jest źle zrobiony.
    1. mop w żadnym razie nie powinien być ukośnie bo w ten sposób był zawsze bliżej tańszych czujników.. na dodatek czujniki tańsze były wysunięte i były wyżej.. dodajmy, że położenie czujników względem powierzchni zderzaka nie jest obojętne bo z reguły jest regulacja i trzeba odpowiednio obrócić czujnik tak jak zaleca producent. a czujniki droższe były ustawione poprawnie..
    2. Porównywanie ilości elementów na płytce.. hymm .. to kwestia inteligencji projektanta i nie mówi o jakości.. no chyba ze jak mniej tzn że lepiej chyba:) to jest naprawdę niemiarodajne..
    3.mam spore wątpliwości co do tego czy lepsze jest stosowanie połączeń w miejscu które drga i jest narażone na wilgoć.. czy lepiej tam mieć ciągły kabel.. i czy jeśli już to wymienić czujnik który kosztuje grosze z kablem .. lub wymienić czujnik który kosztuje tyle co cały tańszy układ albo i więcej.. a na dodatek skąd pewność ze kabel sie nie przetrze dalej bo tam styka sie z przeszkodami?

    Wniosek:
    Z tego wszystkiego tylko pokrycie płytki lakierem i wstępne testowanie czujników w droższym modelu na pewno można uznać na plus.. no może jeszcze wielkość czujników. ale ta różnica jest nieduża..
    Czy to jest warte takiej różnicy w cenie??
    A to już od was zależy:)

    Szkoda, że ten test na to kompetentnie nie odpowiada:(

  4. Jak wymienić czujnik z długim przewodem? Wyciągnąć czujnik, uciąć przewód, wstawić złącze. Jakie to proste. W oryginale otrzymujemy mniej połączeń a więc mniej problemów w użytkowaniu. Takie połączenie pod zderzakiem, w trudnych warunkach eksploatacyjnych nie wróży niczego dobrego. Wilgoć szybko zrobi swoje. Jestem za czujnikiem z długim przewodem.

  5. Test dziewczynki bawiącej się butlą gazowa… 🙂 Super, bardzo się mnie podoba. Jest taki test czy to pomysł autorski? Błyśnie się w jakiejś grupie dyskusyjnej jak będę na salonach 😉

  6. A ja mam trochę podobne inne pytanie. Czy wszystkie czujniki są kompatybilne z różnymi centralkami? Czyli czy te czujniki np.od zestawu za 50 zł można podłączyć pod centralkę np. za 300 zł?

  7. Chciałbym sobie zainstalować jakieś czujniki w ramce tablicy rejestracyjnej z przodu bez wiercenia… to nie wchodzi w rachubę,to nowa suzuki vitara z wbudowaną fabrycznie kamerą cofania przód jest wydatny i nie ma tam żadnego podglądu z kamery nie wspominając o czujnikach i z tego względu parkowanie przodem przy jakiejś przeszkodzie np; mur czy słup bez odpowiedniego wyczucia odległości może skończyć się uszkodzeniem karoserii,jakie rozwiązanie na taką okoliczność może polecić fachowiec.Dziękuję

  8. Poprzedni właściciel mojego auta zamontował czujniki z kamerką, która wyświetla obraz w lusterku. Pomysł dobry, ale wykonanie chińskie. W lusterku ledwo co widać, ale tylko nocą jak światła wsteczne oświetlają przeszkodę za autem. No i czujniki działają, jak im się podoba. 🙂

  9. Z wyświetlonego materiału rozumiem , jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać . Ja mam również tani zestaw kosztował 80 zł . Przewody przy czujnikach są połączone tak że przy awarii któregoś łatwo wymienić . W dodatku możliwość regulacji natężenia dźwięku a dokładność do 2 cm

  10. Warto zaznaczyć że przy teście z mopen przy włączonych obydu zestawach trzymasz kij pod kątem więc czujniki wyżej mają w zasięgu kijek troche wczesniej niż te niżej zamontowane. 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń!