Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Star 266

Star 266



Zapisz się na newsletter mojej marki taktycznej Legun: https://legun.club/legun-zapis Mój fanpage: https://www.facebook.com/IrytujacyHistoryk/
Patronite: https://patronite.pl/IrytujacyHistoryk
Link do aukcji z kasetkami: https://allegro.pl/uzytkownik/xcpriest?order=m

Dziękuje za waszą uwagę. W intro muzyka z „Byliśmy żołnierzami”. Poniżej garść linków pod którymi szukałem wiedzy i zdjęć:
http://pl.uzbrojenie.wikia.com/wiki/Star_266
https://bezpiecznapodroz.org/star-266
http://www.smartage.pl/star-20-pierwsza-powojenna-polska-ciezarowka/
http://www.polskie-auta.pl/stara/703.htm
http://www.polskie-auta.pl/stara/star44.htm
Był też kawałek PKF z dźwiękami z Dragoon Balla Z: https://www.youtube.com/watch?v=p9jcL35Hn4I

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

30 thoughts on “Star 266

  1. Modyfikacje tego modelu o oznaczeniu M2 były chyba jeszcze produkowane w bodajże Austrii w fabrykach steyera który też został wykupiony przez mana i to chyba nawet grubo po 2000 roku jeśli się mylę to poprawcie

  2. Czyli jeśli brać papier jako wskaźnik, to teraz mamy czasy jedwabiste i białe, czyli uczciwe XD
    Star to klasyka gatunku, może kiedyś coś o Jelczu? Też ich wojsko miało sporo.

  3. Ja na tym Starze mialem komore dekompresyjna i cagnalem przyczep z agregatem i 2 sprezarkami typu Gera(z NRD).Zestaw nazywal sie Ortolan L-80.Naprawde bylo to fajne rozwiazanie.Te komore uzawaja do dzis ,choc nie spelnia norm wspolczesnych.Gery do dzis funkcjonuja w klubach i centrach nurkowych.A tym Starem dojechalismy na kazde nurkowanie.Eh...zotalo tylko C+E.

  4. o jednym nie wspomniałeś star 266 miał skrzynie synchronizowaną i wspomaganie sprzęgła oraz wspomaganie kierownicy blokady mostów i bardzo dobrze się nim jeździło na szosie jak w terenie co do ogrzewania opowiadasz bzdury miał mocną nagrzewnice w kabinie a w razie potrzeby stojac na poligonie zimą miał z tyłu na budzie webasto oraz leżanke można było spać przy dużych mrozach co do spalania miał normę 26 l na 100km przy mądrej jeżdżie spalał 24 litry z czego co miesiąc miałem dodatkowo wypłatę do żołdu za oszczędności paliwa

  5. To brzmi oczywiście bardzo górnolotne, a rzeczywistość była jak papier toaletowy, szara, długa, i do dupy.

    Czy aby dla tego, że z wysokiego na dół.

  6. Niedawno czytałem książkę "Star znad Kamiennej". Opisana jest tam cała procedyra wdrożenia tego Stara do produkcji oraz zalecenia armii. Jednym z takich warunkówstawianych ze strony wojskowej była pływalność tego samochodu. Były więc testy pływalności tego samochodu. Pojazd sam w sobie pływał ( utrzymywał sie na wodzie) a do napędu w wodzie służył doczepiany do skrzyni silnik ze śrubą napedową, taki jakie są stosownane w motorówkach czy pontonach. Dlatego też kabina Stara 266 ma włazy w kabinie kierowcy. Nie służą one do ostrzału plot ale właśnie do ewakuacji załogi kiedy pojazd pokonuje przeszkody wodne w pław. To taka ciekawostka bo chyba mało kto o tym wie, że nasz poczciwy 266 ma i taką ukrytą umiejętność.

  7. Kąpałem się w takim. Tak, była wersja gdzie na pace były kabiny prysznicowe dla wojska. Miało to pompę i nagrzewnice przepływowa i współpracowało z drugim Starem, beczkowozem.
    Korzystałem z tego e 2005 roku

Dodaj komentarz

Zadzwoń!