↓↓ Więcej Informacji ↓↓
Volkswagen Golf GTD z silnikiem 2.0 TDI-CR o mocy 184 KM to połączenie sportu z oszczędnością. Przyspieszenie już zmierzyliśmy, więc przechodzimy do kwestii oszczędności. Zapraszamy do oglądania!
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
21 thoughts on “[PL/ENG Subs] Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR 184 KM – pomiar spalania/fuel consumption test”
Jestem wlascicielem tego pojazdu od miesiąca i trzeba naprawdę być chytrym zeby go nie przedmuchac na autostradzie, poprostu jest trudno utrzymać dozwoloną predkosc bo jest poprostu nudno 180km/h niemiecka autostrada i naprawde czuć potencjał tego disla przy spalaniu 6~
Ciekaw jestem przy jakich obrotach ładuje się akumulator, bo jakiś czas temu gdzieś czytałem, że to minimum 2.500obr, więc lipa byłaby oszczędzać paliwo żeby potem wydać te oszczędności na nowy akku, czekam na "hejt" (durne słowo) 🙂
Przy 120km/h pali tyle co moje A5 3.0 TDI Quattro manual rocznik 2007. Żadna rewelacja. Ten tes zreszta bez sensu ktoś kto kupi takiego Golfa to nie schodzi poniżej 150km/h na autostradzie ciekawe ile wtedy pali?
Seat leon 1,9 tdi 150 hp 2005, 300 000 km średnie zużycie latem 5,8 / 100 km, silnik zimowy 6.2 / 100 km zawsze pracuje między 2000 a 3000 km, nigdy poniżej 2000rm
Witam Wlasnie kupilem Gtd z sierpnia zeszlego roku od dilera ze skrzynia dsg na falgach 19 cali i chyba oprocz dachu i progresywnego zawieszenia ma wszystko. Swietnie wyglada i jezdzi, tylko pali mi sporo wiecej niz powinien. Poza tym jestem mega zadowolony . Pozdrawiam
Zachar, a gdzie jest test przy 140km/h? Czemu przestałeś testować przy tej prędkości (bo już któryś film który widzę, że jest 120 zamiast 140)? Bardzo dużo osób podróżuje autostradami i powineneś zachować ten test, bo auta przy 140 palą sporo więcej niż przy 120.
Mercedes C200. Mam dopiero 300km na liczniku od odbioru od dealera. Wczoraj wieczorem wracałem z Serocka do Wawy i osiągnąłem finalne spalanie na poziomie 6,5l/100km. Klima cały czas chodziła, wykonałem 5 albo 6 sprintów spod świateł w trybie Sport + Bezcenne zostawić wszystkich bardzo daleko z tyłu w kilka sekund :D. Moja jazda więc była daleka od dziadkowej. Przy 100km/h automat na 7 (ostatnim) biegu spala 5l/100km z klimą! Rewelacja. Yeti 1.4 TSI spalało więcej na VI biegu w manualu przy tej prędkości, a miało zaledwie 122hp. Wolę prawie 200 konną aksamitną i cichą benzynę niż klekot z podobną ilością koni. Start benzyniakiem w trybie Sport+ do 5500-6000RPM jest bezcenny. Miałem co jakiś czas obok siebie jakieś nerwowe CRDi i wymiękało jak zapaliło się zielone od razu tracąc kontakt przednim napędem z asfaltem 🙂 a Merc jak strzała gnał bez zawahania. RWD albo 4×4 i jest wesoło 🙂
Te nowe silniki wogole sie nie nagrzewają jakos… miałem przyjemność jazdy kilkoma starszymi silnikami i po 2km przy 25stopniach auta miały juz 90 stopni temperaturę silnika
Good test!
Dlaczego nie zrobiłeś pomiaru spalania przy 140km/h? Czy to świadome dzialenie?
Jestem wlascicielem tego pojazdu od miesiąca i trzeba naprawdę być chytrym zeby go nie przedmuchac na autostradzie, poprostu jest trudno utrzymać dozwoloną predkosc bo jest poprostu nudno 180km/h niemiecka autostrada i naprawde czuć potencjał tego disla przy spalaniu 6~
Przed zjazdem na wieliczke jest mocno w dół.
Ciekaw jestem przy jakich obrotach ładuje się akumulator, bo jakiś czas temu gdzieś czytałem, że to minimum 2.500obr, więc lipa byłaby oszczędzać paliwo żeby potem wydać te oszczędności na nowy akku, czekam na "hejt" (durne słowo) 🙂
Przy 120km/h pali tyle co moje A5 3.0 TDI Quattro manual rocznik 2007. Żadna rewelacja. Ten tes zreszta bez sensu ktoś kto kupi takiego Golfa to nie schodzi poniżej 150km/h na autostradzie ciekawe ile wtedy pali?
Test na pokaz. Że niby vw mało pali. A ile przy 140 albo więcej. Pewnie jak każdy. 10l
Seat leon 1,9 tdi 150 hp 2005, 300 000 km średnie zużycie latem 5,8 / 100 km, silnik zimowy 6.2 / 100 km zawsze pracuje między 2000 a 3000 km, nigdy poniżej 2000rm
Witam
Wlasnie kupilem Gtd z sierpnia zeszlego roku od dilera ze skrzynia dsg na falgach 19 cali i chyba oprocz dachu i progresywnego zawieszenia ma wszystko. Swietnie wyglada i jezdzi, tylko pali mi sporo wiecej niz powinien.
Poza tym jestem mega zadowolony .
Pozdrawiam
Zachar, a gdzie jest test przy 140km/h? Czemu przestałeś testować przy tej prędkości (bo już któryś film który widzę, że jest 120 zamiast 140)? Bardzo dużo osób podróżuje autostradami i powineneś zachować ten test, bo auta przy 140 palą sporo więcej niż przy 120.
ta temperatura to cieczy chlodzacej czy oleju?
Czy będzie pan testował VW golfa GTI?
Coraz bardziej podoba mi się ten samochód 🙂
Idealny film na krótką przerwę w pracy 🙂
Mercedes C200. Mam dopiero 300km na liczniku od odbioru od dealera. Wczoraj wieczorem wracałem z Serocka do Wawy i osiągnąłem finalne spalanie na poziomie 6,5l/100km. Klima cały czas chodziła, wykonałem 5 albo 6 sprintów spod świateł w trybie Sport + Bezcenne zostawić wszystkich bardzo daleko z tyłu w kilka sekund :D. Moja jazda więc była daleka od dziadkowej. Przy 100km/h automat na 7 (ostatnim) biegu spala 5l/100km z klimą! Rewelacja. Yeti 1.4 TSI spalało więcej na VI biegu w manualu przy tej prędkości, a miało zaledwie 122hp. Wolę prawie 200 konną aksamitną i cichą benzynę niż klekot z podobną ilością koni. Start benzyniakiem w trybie Sport+ do 5500-6000RPM jest bezcenny. Miałem co jakiś czas obok siebie jakieś nerwowe CRDi i wymiękało jak zapaliło się zielone od razu tracąc kontakt przednim napędem z asfaltem 🙂 a Merc jak strzała gnał bez zawahania. RWD albo 4×4 i jest wesoło 🙂
czy jest przewidziany test nowego forda fiesty lub forda ka?
Może test BMW M6 ? 🙂
test
zrob tet bmw serii 4 gran coupe
Te nowe silniki wogole sie nie nagrzewają jakos… miałem przyjemność jazdy kilkoma starszymi silnikami i po 2km przy 25stopniach auta miały juz 90 stopni temperaturę silnika
Niskie spalanie 😀