Opel Astra G | 1998 | Ocena użytkownika | MOTOHOLIZM | (Test PL)
#astrag #motoholizm #opel
Czy pełnoletnia Astra G jest jeszcze coś warta i czy można polubić nudne kombi z dieslem? Spróbuję odpowiedzieć na te pytania po 12 latach spędzonych z tym niepozornym Oplem. Zapraszam
Witaj na kanale Motoholizm
Jestem pasjonatem motoryzacji w każdej jej postaci. Jeżdżę samochodami, motocyklami, ciężarówkami. Nagrywam, fotografuję i opisuję wszystko co się z tym wiąże.
Uważam, że każdy pojazd, który ma silnik, koła i daje się prowadzić może przynieść, czasem zaskakującą, przyjemność z jazdy.
Dzisiaj zajmujemy się Oplem Astrą G, która jest w mojej rodzinie od ponad 12 lat i o której mogę to i owo powiedzieć
Co tu zobaczysz?
00:00 – intro
00:28 – bohater odcinka
00:48 – historia modelu
02:28 – opis Astry
03:08 – z ziemi holenderskiej do Polski
03:38 – nadwozie
05:23 – silnik, skrzynia biegów, nadwozie
07:33 – wnętrze
09:27 – drobiazgi
10:20 – rekord
Szczegóły pojazdu:
Opel Astra G
– 1998
– 2.0 DI
– Manual
– 82 KM (60 kW)
– 185 Nm
– 0-100km/h 14,5 s
– Vmax 175 km/h
– 280 000 km
– 4x 185/65/15
Wejdź na kanał, obejrzyj pozostałe filmy i jeśli uznasz, że warto kliknij przycisk Subskrybuj lub łapka w górę pod filmem, który Ci się spodobał.
Nowe materiały będą się tu pojawiać regularnie, więc zadbaj o to, żeby nic Cię nie ominęło.
Do zobaczenia 🙂
Jarek
————————————————————————————————————————————————————–
Zdjęcia wykorzystane w materiale pochodzą ze stron:
Wheelsage.org
LINK: https://tiny.pl/9l1vk
mariusz-wloch.pl
LINK: https://tiny.pl/9l1b7
pexels.com
LINK: https://tiny.pl/rs8r6
Autorzy zdjęć”
Photo by Tom Swinnen from Pexels
Photo by Tanathip Rattanatum from Pexels
Photo by Kata Pal from Pexels
Photo by jamal . from Pexels
————————————————————————————————————————————————————–
Fragmenty filmu pochodzą ze strony cda.pl
LINK: https://www.cda.pl/
Tytuł (oryginalny)
Smokey and the Bandit
rok produkcji 1977
reż. Hal Needham
Universal Pictures
————————————————————————————————————————————————————–
Muzyka:
YouTube Studio
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Mój rekord to przejechanie golfem 3 z silnikiem 1,6 z nieco kawałem za Częstochowy do Pułtuska (to taka miejscowość za Warszawą ) na dwóch w porywach trzech cylindrach, przy czym były dokonywane próby z lepszym bądź gorszym skutkiem wyprzedzania tirów (lecz głównie jazda za owymi w tunelu powietrznym) wspomniane wyżej zawrotne 1,6 w benie brzmiało jak 1,6 w dieslu z audi 80b3. Jak można się domyśleć po dojechaniu na miejsce już nie zapalił drugi raz.
Uprzedzam wszystkie komentarze typu.. Czemu się nie zatrzymałeś nie sprawdziłeś itp, odpowiadam że koniecznie musiałem tam dojechać w tym dniu a raczej grudniowej nocy.
ta astra gdy była w miarę świeżym autem strasznie mi się podobała, szczególnie w odmianie 3 drzwiowej. To auto miało piękna sylwetkę, a i nawet dziś zadbany egzemplarz potrafi zwrócić na siebie uwagę.
I co teraz? Sprzedam Opla? 🙂