Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Odc. 9 BMW E60 545i V8 333KM - polski test

Odc. 9 BMW E60 545i V8 333KM – polski test



Jeżeli podoba Ci się mój kanał, kliknij na subskrybcję i pomóż mi w ten sposób go dalej rozwijać.

0-100 w 6s, 0-200 w 20s, do tego dźwięk V8 i napęd z na tylną oś. Czysta poezja. Tyle w temacie.

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

33 thoughts on “Odc. 9 BMW E60 545i V8 333KM – polski test

  1. 15:43 właśnie dlatego nie miałbym spalania 16litrów 😅 też tak jeżdżę bo lubię jazdę BMW 🤷🏼‍♂️ i też po Warszawie. Ludzie nie wiedzą ile auta mogą palić w mieście.
    Super film i dzięki za materiał z dobrym dźwiękiem v8 💪

  2. Też mam takie ale z manualną skrzynią biegów na autobhanie bez redukcji dojedziesz każdemu. Co do awaryjnosci to trzeba termostat odrazu wymienić na taki z niższą temperatura otwarcia. I te nieszczęsna "rurkę"

  3. Autor nie przygotowany do testowania tego modelu, pojęcie ma o mechanice jak tutaj wypowiadający się pseudo mechanik @fazax 🤣
    Silnik znajduje się przed przednią osią a nie za nią.
    Sterowanie nawiewu ustawia się w menu (to nie Polonez gdzie wszystko było ręcznie).
    Odziwo moje fotele komforty jak potrzebuję coś przestawić to robię to lewą ręką, polecam zdecydowanie łatwiej nawet podczas jazdy 😁.
    Fakt, że sterowanie fotelem w Mercedesie na drzwiach ułatwia tym co rzadko ruszają fotel, to przyznam szczerze, że nie mam problemu z ustawianiem ponieważ wszystkie klawisze są jak w Mercedesie w kształcie fotela. Dlaczego autor ma problem by to ogarnąć nie potrafię zrozumieć.

  4. A co do podsumowania kosztów na końcu, klocki 300, tarcze muszą byc dwuczęściowe 520zl szt. (3 firmy je robią ate, ori.bmw, zimmerman) rozrząd to koszt 1200 za łańcuchy, slizgi, napinacze, ale zapomniałeś dodać ze aby to wymienić trzeba zdjąć jedną głowicę. Pozdrawia posiadacz takiego silnika

  5. Kolego, radio ma nie ccc bo to starsza wersja tylko cic, ktos to zmienił. Z poliftowej wyposażonej w cic wrzucił do przedliftowej ktora byla wyposażona albo ccc z logic7 albo business (najprostsze radio w e60/e61) 545i wychodziło do 2005r, czyli przedlift. Sporo modow jest zrobione w tym aucie. Spalanie, na krótkich mam średnie 17l, w trasie 100km/h do 9l, 120km/h do 10l, 140 juz pokazuje do 12l, to wskazania z komputera. Kola 19- 285/30/19 tył, przod 255/35/19. Dodam tylko od siebie ze tym autem nie da sie tak wolno jeździć 😅🤣

Dodaj komentarz

Zadzwoń!