Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 7DCT TEST Nowego Żuka!

Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 7DCT TEST Nowego Żuka!



2020 Nissan Juke 1.0 DIG-T

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

29 thoughts on “Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 7DCT TEST Nowego Żuka!

  1. Miałem z tym kontakt wczoraj. Przyjemne auto ale tylko na miasto lub do jazdy między wioskami Max 100-110. Przy normalnej jeździe 140-160 trzeba do siebie krzyczeć i co ciekawe nie jest to wina silnik który mino tylko 3 cyl jest dosyć cichy. Tragedia moim zdaniem to złe uszczelki drzwi bo strasznie z nich słuchać wiatr. Na koniec z minusów to środkowy ekran jakby skierowany do prawej zamiast do kierowcy oraz brak regulacji podłokietnika do przodu . Polecam jako mieszczucha lub dla osób które nie oczekują żadnych wrażeń z jazdy. Automat ma ogromnego laga, słód świateł zawsze rusza się jako ostatnim . Przyspieszenie do setki mierzone w minutach 😉

  2. Dzień dobry. Zastanawiam się nad zmianą, z Alfy Giulietty na jakiegoś crossovera B klasy. Zależy mi bardzo przyjemności z jazdy (szybkim pokonywaniu zakrętów i żwawej jeździe bardziej niż osiągach typu 0-100). Z racji wykonywanej pracy potrzebuję samochód o wyższym prześwicie. Z samochodów, które najbardziej mi się podobają to Nissan Juke i Ford Puma 125km, a gdzieś z tyłu głowy jeszcze Kia Stonic 120km, Vw T-roc 1.0, Opel Mokka 130km. Gdzieś pomiędzy tym pojawia się jeszcze Kia Xceed. Pomijając aspekty wizualne, różnice wyposażeniowe i cenowe, które z samochodów da mi najwięcej frajdy z samej jazdy przy wymienionych silnikach? Skrzynia raczej manual. Wiem, że Puma ST była by super ale znowu nie ten budżet. Jeżdżąc obecnie Alfą ciężko mi się przesiada na większość samochodów znajomych, które w porównaniu do niej raczej pływają po drodze 😉 . Pozdrawiam

  3. Tu z tyłu też są bębny. Tarcze są w droższej wersji. Autko robi dobre wrażenie. W środku jest na prawdę dużo miejsca. Po ustawieniu przedniego fotela pod swój wzrost 182 cm z tyłu miałem jakieś 15 cm na kolana. Bagażnik też przyzwoity. Samochód niestety strasznie zamula. Przycisnąłem mu podczas jazdy testowej i nic.. zmiana trybów jazdy w sumie niezbyt zauważalna. Zauważalna była zmiana ze Sport na Eko. Auto znacząco osłabło. Wrażenie podobne do tego jakbyśmy wrzucili za niski bieg podczas zbyt dużej prędkości takie szarpnięcie ale znacznie słabsze. Do tego samochodu optymalnie należałoby wsadzić 140-160 koni. Oprócz tego mnóstwo przycisków i elektroniki. Ciężko się w tym na początku połapać. Spalanie.. szokujące jak na taki silniczek. Spokojna jazda. Średnia 7.5 litra. Nie mam ciężkiej nogi i potrafię zejść wielkim Ducato na dystansie 50 kilometrów do 6,5 litra.. kolejna wada tego samochodu to te plastikowe, połyskujące wykończenia wokół tunela środkowego. Chciałbym widzieć jak będą wyglądać po 5 tysiącach kilometrów, rzucania tam kluczyków, wsadzania napojów. Nie wiem czemu nikt nie zwraca na to uwagi. Fatalnej jakości kamera cofania. Na prawdę fatalnej.. ludzie złoci wsadzenie kamerki 720p kosztowałoby producenta grosze a tak mamy wrażenie jakbyśmy oglądali film na komputerze w rozdzielczości 144p. Ciężko w tej kwocie znaleźć coś co się wyróżnia na tle innych samochodów. Wszystko podobnej wielkości podobnej mocy i jakości. Odziwo zrobił na mnie pozytywne wrażenie Crossland X i Kamiq. W tej cenie poważnie rozważałbym też Tipo. Niczym nie odbiega jeśli chodzi o jakość a cena znacznie niższa. Dobre wrażenie robił również Sportage ale tu w tej cenie trzeba mierzyć w słabiej wyposażona wersję. W piątek poznam xCeeda. Zobaczę czy gra warta świeczki.

  4. Pierwszy Juke wyglądał jak gówno, trzeba nie mieć gustu, żeby kupować tak paskudne auto, ale ten nowy wygląda naprawdę dobrze. Jakby miałjeszcze jakiś porządny silnik, 1.6T albo 2.0T z napędem na 4 koła.

  5. Kia xceed 1.4 gdi /140 km wersja M z pakietem Smart i felgami, biala jak na filmie czy Nowy Nissan Juke 1.0 turbo overboost/117km wersja Ndesigne perlowa z czarny dachem. Kia drozsza o 7 tys ale lepszy silnik. Juke ladniejszy. Co wybrac? Warto doplacac ?

  6. Pytanko; wyobraz sobie, ze oto jestes wlascicielem tego jakze cudnego autka, tedy powiedz mi – ile razy jako uzytkownik, wlasciciel auta bedziesz korzystal z jego tylnej kanapy? A no wlasnie, kolejna sprawa, mnie akurat bradziej interesuje wielkosc przeswitu, niz pojemnosc bagaznika, i kolejne pytanko – czemu testujesz akurat automat?

  7. Ten samochód aż błagał o redesing. Poprzednią generację ktoś chyba projektował po paru głębszych,co tam paru pewnie po całej butelce.

  8. A mi się akurat podoba poprzednia generacja bardziej. Ma charakter, wyróżnia się. Nie jest na pewno autem dla fanów Golfów i Passatów 1,9 TDI. Obecną generację ugrzeczniono i doszlusowała ona do rynkowej średniej, przez co niczym się nie wyróżnia i stawiam, `że odbije się to na sprzedaży i o sukcesie poprzedniej generacji, ta będzie mogła tylko pomarzyć.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!