Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Najlepsze Auto za ~ 70 tys zł Hyundai Ioniq 28 kWh Zakopane Test

Najlepsze Auto za ~ 70 tys zł Hyundai Ioniq 28 kWh Zakopane Test



Zapraszam do całej Playlisty z #ZakopneTest
https://www.youtube.com/playlist?list=PLBD7F9Sx3Euq3gpIiL6-GUC7l_0Dmlddz

Najlepsze Auto za ok 70 tys zł Hyundai Ioniq 28 kWh

0:00 Hyundai IONIQ 28 kWh
1:00 360 krótka prezentacja Ioniq’a z zewnątrz
1:31 Bagażnik Liftback
1:49 Porty ładowania ccs typ2
2:03 Chłodzony akumulator
2:11 Start ze Skawiny (dystans jak z Krakowa)
2:34 Rewelacyjne Audio
3:12 Historia zakupu Hyundai’a
4:47 A dlaczego nie Laef 40 kWh?
6:11 Zużycie w Pcimiu
7:19 Realne zasięgi wg właściciela
8:58 Dlaczego wolę?: Hyundai Ioniq 28
11:56 Kluczowe cechy Samochodów na prąd
13:30 Optymalna prędkość na trasie
14:33 Ile Piotr zaoszczędził na Paliwie?
14:50 Statystyki przebiegów
15:18 Elektrykiem jeździe się lepiej – zalecamy spróbować
16:40 Frajda bezcenna
17:54 Budowa Nowej Zakopianki
19:40 Dlaczego wolimy auta elektryczne mając wybór
20:00 Spalinówką jeździ się za kare
21:12 Audio gra lepiej w elektryku
22:40 Co można kupić za ok 70 tys zł
23:40 700 metrów wyżej mamy metę
25:00 Statystyka
25:20 Ładowanie na Greenway i statystyki
26:00 Najlepsza Pizza w Zakopanem
26:30 18 minut ładowania po 2 godzinach jazdy
28:16 Porównanie ostatniej trasy nad Bałtyk
29:00 Rewelacyjne zużycie na powrocie

Elektromobilność to nasza Pasja !
Doradztwo | Konsultacje | Negocjacje cen | Pomoc w Zakupie Auta.
Jak wybrać optymalny samochód elektryczny do potrzeb, Testy samochodów elektrycznych.
Doradztwo przy zakupie samochodu elektrycznego.

Wspieraj
https://patronite.pl/napradpopolsce

Pisz
NapradpoPolsce@gmail.com

Subskrybuj
https://www.youtube.com/napradpoPolsce
https://www.youtube.com/channel/UCywf8gUEmysjLdJRNAgcChQ

Użytkuje Testuje więc Polecam
https://evston.com/pl/
Dla widzów kanału rabat na hasło: Na Prad z EVSTON (ważna pisownia)

#NaPrądPoPolsce #SamochodyElektryczne #HyundaiIoniq28 #ZakopaneTest

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

39 thoughts on “Najlepsze Auto za ~ 70 tys zł Hyundai Ioniq 28 kWh Zakopane Test

  1. Najlepsze Auto za ok 70 tys zł Hyundai Ioniq 28 kWh

    0:00 Hyundai IONIQ 28 kWh

    1:00 360 krótka prezentacja Ioniq'a z zewnątrz

    1:31 Bagażnik Liftback

    1:49 Porty ładowania ccs typ2

    2:03 Chłodzony akumulator

    2:11 Start ze Skawiny (dystans jak z Krakowa)

    2:34 Rewelacyjne Audio

    3:12 Historia zakupu Hyundai'a

    4:47 A dlaczego nie Laef 40 kWh?

    6:11 Zużycie w Pcimiu

    7:19 Realne zasięgi wg właściciela

    8:58 Dlaczego wolę Hyundai'a

    11:56 Kluczowe cechy Samochodów na prąd

    13:30 Optymalna prędkość na trasie

    14:33 Ile Piotr zaoszczędził na Paliwie?

    14:50 Statystyki przebiegów

    15:18 Elektrykiem jeździe się lepiej – zalecamy spróbować

    16:40 Frajda bezcenna

    17:54 Budowa Nowej Zakopianki

    19:40 Dlaczego wolimy auta elektryczne mając wybór

    20:00 Spalinówką jeździ się za kare

    21:12 Audio gra lepiej w elektryku

    22:40 Co można kupić za ok 70 tys zł

    23:40 700 metrów wyżej mamy metę

    25:00 Statystyka

    25:20 Ładowanie na Greenway i statystyki

    26:00 Najlepsza Pizza w Zakopanem

    26:30 18 minut ładowania po 2 godzinach jazdy

    28:16 Porównanie ostatniej trasy nad Bałtyk

    29:00 Rewelacyjne zużycie na powrocie

    Elektromobilność to nasza Pasja !

    Doradztwo | Konsultacje | Negocjacje cen | Pomoc w Zakupie Auta.

    Jak wybrać optymalny samochód elektryczny do potrzeb, Testy samochodów elektrycznych.

    Doradztwo przy zakupie samochodu elektrycznego.

    Wspieraj

    https://patronite.pl/napradpopolsce

    Pisz

    NapradpoPolsce@gmail.com

    Subskrybuj

    https://www.youtube.com/napradpoPolsce

    https://www.youtube.com/channel/UCywf8gUEmysjLdJRNAgcChQ

    Użytkuje Testuje więc Polecam

    https://evston.com/pl/

    Dla widzów kanału rabat na hasło: Na Prad z EVSTON (ważna pisownia)

    #NaPrądPoPolsce #SamochodyElektryczne

  2. Fajne, fajne. Mam tesle S no i w taką pogode to 18, jak oszczednie moze 16. W zime 20, 25. Te auto to jakis fenomen. Wlasnie szukam auta dla zony. Bralem pod uwage KIA Soul ale ma wysokie zuzycie , renault zoe jakos wykonania srodka no i ladowanie 400V ac to jakies nie porozumienie. Nissan leaf 2 fajne ale w moim budzecie mają tylko materialowe siedzenia no i brak tego chłodzenia i CCS. BMW i3 za drogie i za małe. E golf dobra jakosc wykonczenia ale cena juz nie ta no i takze brak chłodzenia bateri! Co w tak drogim aucie jest totalną porażką o braku szybkiego ładowania nie wspominając. Opel ampera , duży zasięg za czym idzie oczywiscie cena, a ja nie potrzebuje kolejnego samochodu o zasiegu w okolicach 500km no i powolne "szybkie ładowanie" przy tak duzej baterii… Wygląda na to że ioniq jest samochodem idealnym na obecnym rynku samochdow używanych.

  3. Muszę coś napisać,elektryk jest dobry tylko w mieście na krótkie dystanse, jeżeli pojedziecie nim w trasę autostradą i będzie korek np. jak ostatnio mitem 5h w Szwajcari to zapomnijcie, że gdzieś nim odjedziecie po tym czasie ,za oknem zima grzać trzeba itp, posiadam BMW 330E Plug-in i wydaje mi się, że jest to najlepsza mieszanka połączenia prądu z paliwem tradycyjnym, po mieście mogę zrobić 40km a wyjeżdżając z miasta auto automatycznie przełącza mi się na benzynę i spalanie mam około 5,5 litra jadąc 130/140 max, Ostatnio wracałem z Chorwacji dieslem i miałem do pokonania 1450km ,wyjechałem o 6 rano i w domu byłem o 20 tej nie martwiłem się o ładowarki i bezsensowne postoje po 2 /3 h,robiłem postoje na kawę , posiłek.Problem z Elektrykami jest tez inny po wypadku w Noregii są zawalone place z tymi samochodami ponieważ nikt nie chce wziąć odpowiedzialności za moduł baterii które przy nawet małej szkodzie mogą być uszkodzone ,co wy na to? co wy na to że taki elektryk przy ładowaniu może podpalić wam dom? Sam osobiście się tego boje.Elektryk mały do masta i ładowany 10 metrów od domu to moje zdanie, zapraszam do dyskusji, A dodam jeszcze, że Swoim BMW musiałem odpiąć moduł akumulatora, jest tam taka zwora serwisowa i jeżeli samochód by nie zresetował tego połączenia tak jak ma być to samychód w ASO BMW jest otoczony słupkami i szarfami z napisem nie podchodzić, musi przyjechać specjalna ekipa z Warszawy, która to umie i tylko ona ma prawo uruchomić co wy na to?? Co do Nissana to historia z Norwegi, po pięciu latach użytkowania małżeństwo przyjechało wymienić auto na nowe i jakie było ich zdziwienie, że ASO musi zrobić test baterii ,w teście wyszło ze ten mały nissan przejedzie tylko 40km na tej bateri która miała być taka super na lata ,wycena nowej baterii do Nissana to 47tys zł małżeństwo zostało odprawione z kwitkiem . Na koniec dodam, że bardzo lubię wszystkie nowości, ale które mają sens jak dla mnie kupowanie Tesli za 1mil zł i potem jechanie za tirem po autostradzie Niemieckiej to jakaś paranoja.Wiemże zachwycacie sie swoimi elektrykami ale spróbujcie na to popatrzec z boku ,jesteście niewolnikami tego samochodu,Przyszłościa sa samochody z napędem na wodór.

  4. 21:00 auta spalinowe też mają automatyczne skrzynie i nic nie trzeba robić z biegami. Myślę, że gość porównuje elektryka z jakimś struclem. Tak poza tym, fajny samochód, fajny kanał 🙂

  5. Przejechałem 0 km elektrykiem… Wybudowaliśmy z żoną nowy dom, wszystko jest na prąd… Oczywiście pompa ciepła powietrze-woda, panele fotowoltaiczne na gruncie, około 10 kWp… ŚNIĘ o Takim Elektryku… Marzenie…

  6. Podając cyfry proszę podawać jefnostki Zużycie 15 laikowi nic nie mówi. Podsumowanie też mogło by być bardziej szczegółowe np zużycie i koszty w przeliczeniu na 100 i 1 km.

  7. wszystko fajnie , ale wszystko zależy kto co lubi na miasto pewnie , ale raz jazda z predkoscią 90 km przez cała Polskę ? trochę słabo ,ładowarek wciąż jest jak na lekarstwo nawet gdyby były na każdym rogu to sieć energetyczna raczej tego nie wytrzyma.. Jazda benzyniakiem 90 100 km na godzinę jakie bedzie spalanie ? 5 litrów ? pewnie jazda alektrykiem jest pewnie fajna , ale raczej nie przy tym zasięgu i nie przy tej ilości stacji do ładowania z których prąd i tak jest z elektrowni węglowych więc jaka tu oszczedność emisji co2?

  8. Szanowny Kolego, jedyny uznawany przeze mnie w temacie e- aut; przejechałem 0km takim autem, ale co jeśli potrzebujesz doładować się a ładowarka nie działa/ nie ma tam gdzie miala być/ wszystkie zajęte w danym momencie( to akurat najmniejszy problem)/ brakło prądu w trasie. Serdecznie pozdrawiam !

  9. Człowieku przy zarobkach 2064 zł na rękę na rower Polaków nie stać a ty o elektrykach ,poszczęściło ci się to dziękuj Bogu a skoro dla ciebie to 70 tys to nie drogo to chętnie przyjmę jakieś auto do 3, tys zł pomoże to nam w życiu ,ciężko pracuje 20 lat gdy dostałem przepukliny natychmiast kopa z firmy oto polska , chętnie przyjmę auto do 3 tys może znajdę pracę

  10. ioniq super ten starszy 28kwh ale uwazaj bo je kradna 🙂 sa na chodzie. leaf ma tez swoje plusy, po miescie zdecydowanie nie ma wiekszego znaczenia czy leaf czy ioniq, natomiast trasowo juz slabo leaf wypada, ale leaf zdecydowanie lepiej siedzi na drodze pozdro

  11. Auto fajne, ale podczas jazdy w każdym aucie elektrycznym kierowca ma w głowie jedną myśl "czy uda się dojechać do celu, co się stanie kiedy dojadę do ładowarki i będzie uszkodzona lub zajęta?" Zostaje wtedy niestety laweta. Jadąc samochodem spalinowym nie mam takich obaw, bo mogę ostatecznie przynieść paliwo w kanistrze. Do tego wszystkiego dochodzą koszty ładowania na szybkich ładowarkach, są astronomiczne. W zimie przy dużych mrozach jazda staje się nieopłacalna. Nikt o tym nie mówi ile akumulatory tracą na mrozie. To jeszcze za wcześnie aby się tym podniecać!!!!!!!!

  12. Fajne auto, ładne jak na elektryka.Poza tym nisza. A ja lubię niszowe produkty. Na miasto i dojazdy do pracy super Na taksówkę wymarzone auto. Ale na trasę- dużo planowania musi być. Fajny ,realny test- subik leci ! Pozdrawiam!

  13. Czegoś nie rozumiem. Obejrzałem właśnie test Pertyna, tytul: "Hyundai Ioniq Electric TEST PL Pertyn ględzi" I mówi, że właśnie ładował się na mieście i przybyło 5% przez godzinę, co bardzo skrytykował. Do tego mówi, że jak zaczynał test to zasięg od razu spadł do 160km jeżdżąc na klimie po mieście. Więc nie jest chyba tak kolorowo.

  14. Co to za przyjemność jadąc na urlop 600km takim elektrykiem jak trzeba przerywać jazde i szukać panicznie ładowarki których w Polsce jest jak na lekarstwo to już wolałbym Hybryde np.corolla hybrydowa ja jestem na Nie dla tego auta.

  15. Dzięki za pokazanie Ioniqa. Sam mam wersje HEV. Pamietam ze w dniu zakupu (2018) wersja EV była o 70k droższa, do tego dostępność liczona była w latach (1,5 roku min), a HEV stał na placu. Myśle ze to miało wpływ na niewielka popularność tego modelu. Z reszta HEV tez jakiś bardzo popularny nie jest. Co ciekawe dzisiaj używane HEV i EV są w podobnej cenie. Ja jestem mega zadowolony i chętnie bym dokupił drugiego w wersji EV 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!