https://bit.ly/OfertaWrobelVans
Mercedes-Benz Sprinter. Bycie pionierem zobowiązuje, dlatego nowa generacja tego modelu oferuje użytkownikom kolejne innowacje i udogodnienia. Zapraszamy na prezentację, która zobrazuje wszystkie najważniejsze punkty.
#Mercedes #Sprinter #test
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Teraz to tylko 2,0, chce nagrania jak wersja międzynarodówki z sypialną z góry izabudowa plandeka, załadować I chce zobaczyć jak to przyspiesza i czy potrafi to jechać pod górkę , a jak potrafi to jakie spalenie? Chyba zrobie wynajm na miejsc czasu do testu. Udało mi pojechać w takiej wersji z silnikiem 2,2, powiem to był poziom mastera mocy, a te 2,0 to chyba jak te peugeoty 2,0 pali 14-15L (w salonie obiecali 9-10L) aby to jechało a tak to na autostradzie 4 biegem zaledwie drapie w góre
Ten model to g…wno jakich malo !! Wyglada fajnie ale po dluzszym obcowaniu wychodzi na to ze projektanci tego modelu mysleli o wszystkim do okola tylko nie o kierowcy. Nie praktyczny, naszpikowany zbednymi bajerami eco wynalazek. W podazaniu za normami i przepisami zapomniano o najwazniejszych dla kierowcy sprawach. Podlokietnik w najnizszej pozycji znajduje sie 2 razy wyzej niz miejsce na lokiec ktore mamy w drzwiach, w efekcie czego trzyma sie lokiec na kancie twardego plastiku,chyba ze ma sie jakas wade wrodzona niczym Quasimodo w Dzwonniku z Notre Dame… w tedy moze spasuje. Drzwi kierowcy jak w starszych modelach, jak nie jebniesz to nie zamkniesz. USB w schowku, co sprawia ze chcac z niego korzystac albo jedzie sie z otwarta, zaslaniajaca pol szyby klapka albo trzeba przygniesc kabel chcac by byla zamnieta, bo nikt nie pomyslal ze moze ktos chcialby korzystac i ladowac np.telefon czy nawigacje. A propo telefonu, nikt nie pomyslal ze fajnie bylo by go miec gdzies pod reka wiec jakie kolwiek miejsce gdzie mozna by go bylo odlozyc NIE istnieje. Sterowanie dotykowe z kierownicy, stworzone chyba dla tych co maja ten model w wersji Kamper i jada sobie w podrozy z czystymi raczkami, bo napewno nie dla kierowcy ktory dostarcza paczki i nie zawsze moze miec czyste paluszki. Przed oczyma zbajerowany wyswietlacz, co z tego skoro glowne menu i cala reszta znajduje sie na srodku deski. Gdyby to bylo chociaz zwrocone w strone kierowcy, ale nie…. chcac skorzystac albo patrzysz tam albo na droge bo jedno i drugie graniczy z cudem. Wybor tego modelu byl bledem i dwa razy sie zastanowie nastepnym razem. Nie Polecam !
Nowego Mercedesa jak zamkniesz w garażu to słychać jak rdza wpier…dala blachę.Dzisiaj się płaci za markę ale jakoś lepsza mają inne firmy konkurencyjne.Wnetrze to jak na nowe auto wygląda jak …. Szkoda ze Mercedes zszedł tak na psy
Dramat wymiana oleju co 60000 tys km po dwóch trzech latach użytkowania to szrot to tak jak by 150 tys PLN wyrzucić w błoto najgorsze jest to jak się przyjedzie do serwisu i chce zapłacić za wymianę oleju po 10 tys km to nie chcecie się zgodzić wiedząc że chce przedłużyć żywotność znika ? gdzie ta ekologia pytam się kogo stać wymieniać dostawczaka co dwa lata straszne czasu tylko kasa kasa kasa
Tak jak zewnętrznie mi się podoba ten sprinter tak już w kabinie dupy nie urywa .Konkurencja jednak lepiej wygląda a to ważne dla kierowcy który spędza w kabinie kilka godzin dziennie i musi na te wnętrze patrzyć .Ciekawe czy będzie też tak samo gnił jak poprzednie modele .
Olej co 60 tys km… Proszę Was…. Później silnik ma 150 tys przebiegu i co tankowanie paliwa to bańka oleju pod fotelem i dolewka. Mercedes skończył się na silniku 2,9
Ten mercedes 319 kompletna porazka spalanie w mieście około 16 litrów absolutne minimum Wymiana oleju co 2-5 tysięcy kilometrów ponieważ ma problem z filtrem cząsteczek stałych i z tego powodu olej podnosi się powyżej stanu bez znaczenia jest czy jedziemy w trasie czy po mieście.Ladownosc Mercedesa 319 to około 600 kg masakra co tym wozić pióra?pan pokazuje na filmiku 6 palet pustych. Mercedes I jego użytkownicy sami się przekonają jak inspekcja ruchu drogowego zacznie ważyć te samochody. Bardzo awaryjny mam ich 3 i wiem coś o tym jak jeden ma problem to zaraz drugi i trzeci te samochody posiadam od 10l jak tylko wyszedł 319 zapewniano mnie ze wszystkie wady z 318 usunęli (okłamano mnie). Samochody maja przejechane około 140 tyś teraz problem z turbo nowe w mercedesie około 20tys nie polecam napewno gorszy od fiata ( Rdza świece żarowe wymieniane 2 razy olej niepamietam ile razy wymieniałem most uszczelnienie amortyzatory przód 2 razy kolo urwalo się w jednym z nich dobrze ze przy parkowaniu maglownica nowa dpf kilkanaście razy przepalany zawór egr tez nowy w dwóch bardzo delikatne vany
Moteur om651
Teraz to tylko 2,0, chce nagrania jak wersja międzynarodówki z sypialną z góry izabudowa plandeka, załadować I chce zobaczyć jak to przyspiesza i czy potrafi to jechać pod górkę , a jak potrafi to jakie spalenie? Chyba zrobie wynajm na miejsc czasu do testu. Udało mi pojechać w takiej wersji z silnikiem 2,2, powiem to był poziom mastera mocy, a te 2,0 to chyba jak te peugeoty 2,0 pali 14-15L (w salonie obiecali 9-10L) aby to jechało a tak to na autostradzie 4 biegem zaledwie drapie w góre
witam. Szukam najdluższej i najwyzszej wersji sprintera. Jaki to dokładnie model?
Ten model to g…wno jakich malo !! Wyglada fajnie ale po dluzszym obcowaniu wychodzi na to ze projektanci tego modelu mysleli o wszystkim do okola tylko nie o kierowcy. Nie praktyczny, naszpikowany zbednymi bajerami eco wynalazek. W podazaniu za normami i przepisami zapomniano o najwazniejszych dla kierowcy sprawach. Podlokietnik w najnizszej pozycji znajduje sie 2 razy wyzej niz miejsce na lokiec ktore mamy w drzwiach, w efekcie czego trzyma sie lokiec na kancie twardego plastiku,chyba ze ma sie jakas wade wrodzona niczym Quasimodo w Dzwonniku z Notre Dame… w tedy moze spasuje. Drzwi kierowcy jak w starszych modelach, jak nie jebniesz to nie zamkniesz. USB w schowku, co sprawia ze chcac z niego korzystac albo jedzie sie z otwarta, zaslaniajaca pol szyby klapka albo trzeba przygniesc kabel chcac by byla zamnieta, bo nikt nie pomyslal ze moze ktos chcialby korzystac i ladowac np.telefon czy nawigacje. A propo telefonu, nikt nie pomyslal ze fajnie bylo by go miec gdzies pod reka wiec jakie kolwiek miejsce gdzie mozna by go bylo odlozyc NIE istnieje. Sterowanie dotykowe z kierownicy, stworzone chyba dla tych co maja ten model w wersji Kamper i jada sobie w podrozy z czystymi raczkami, bo napewno nie dla kierowcy ktory dostarcza paczki i nie zawsze moze miec czyste paluszki. Przed oczyma zbajerowany wyswietlacz, co z tego skoro glowne menu i cala reszta znajduje sie na srodku deski. Gdyby to bylo chociaz zwrocone w strone kierowcy, ale nie…. chcac skorzystac albo patrzysz tam albo na droge bo jedno i drugie graniczy z cudem. Wybor tego modelu byl bledem i dwa razy sie zastanowie nastepnym razem. Nie Polecam !
Nowego Mercedesa jak zamkniesz w garażu to słychać jak rdza wpier…dala blachę.Dzisiaj się płaci za markę ale jakoś lepsza mają inne firmy konkurencyjne.Wnetrze to jak na nowe auto wygląda jak …. Szkoda ze Mercedes zszedł tak na psy
Ciekawe jak szybko skoroduje tak jak cdi 313 z 2008 roku już 2 pierwsze purchle
Jak szybko się utlenia ? Tak jak poprzednicy ?
Dramat wymiana oleju co 60000 tys km po dwóch trzech latach użytkowania to szrot to tak jak by 150 tys PLN wyrzucić w błoto najgorsze jest to jak się przyjedzie do serwisu i chce zapłacić za wymianę oleju po 10 tys km to nie chcecie się zgodzić wiedząc że chce przedłużyć żywotność znika ? gdzie ta ekologia pytam się kogo stać wymieniać dostawczaka co dwa lata straszne czasu tylko kasa kasa kasa
Tak jak zewnętrznie mi się podoba ten sprinter tak już w kabinie dupy nie urywa .Konkurencja jednak lepiej wygląda a to ważne dla kierowcy który spędza w kabinie kilka godzin dziennie i musi na te wnętrze patrzyć .Ciekawe czy będzie też tak samo gnił jak poprzednie modele .
Macie jakąś 519 od ręki pod zabudowę skrzyniową?
Nic nie zastąpi 903 2.2CDI i 2.7CDI.
Olej co 60 tys km… Proszę Was…. Później silnik ma 150 tys przebiegu i co tankowanie paliwa to bańka oleju pod fotelem i dolewka. Mercedes skończył się na silniku 2,9
Ten mercedes 319 kompletna porazka spalanie w mieście około 16 litrów absolutne minimum
Wymiana oleju co 2-5 tysięcy kilometrów ponieważ ma problem z filtrem cząsteczek stałych i z tego powodu olej podnosi się powyżej stanu bez znaczenia jest czy jedziemy w trasie czy po mieście.Ladownosc Mercedesa 319 to około 600 kg masakra co tym wozić pióra?pan pokazuje na filmiku 6 palet pustych.
Mercedes I jego użytkownicy sami się przekonają jak inspekcja ruchu drogowego zacznie ważyć te samochody.
Bardzo awaryjny mam ich 3 i wiem coś o tym jak jeden ma problem to zaraz drugi i trzeci te samochody posiadam od 10l jak tylko wyszedł 319 zapewniano mnie ze wszystkie wady z 318 usunęli (okłamano mnie). Samochody maja przejechane około 140 tyś teraz problem z turbo nowe w mercedesie około 20tys
nie polecam napewno gorszy od fiata ( Rdza świece żarowe wymieniane 2 razy olej niepamietam ile razy wymieniałem most uszczelnienie amortyzatory przód 2 razy kolo urwalo się w jednym z nich dobrze ze przy parkowaniu maglownica nowa dpf kilkanaście razy przepalany zawór egr tez nowy w dwóch bardzo delikatne vany
10.25 cala proszę Pana to nie w prezentowanym modelu.
Pan sie zle przygotowal , to nie jest ekran 10 , 25 cala tylko 7"
Ile realnie spala nowy 319? Dalej tak paliwożerny jak poprzedni model?
Добрий день. Хотів увімкнути переклад (субтитри), але виявилося, що і так більшість інформації зрозуміла.)))
😉👍👌
To nie już to co 2.9 już nigdy nie będzie już tak niezawodny jak 903 2.9
Miła, kompleksowa prezentacja. Dziękuję i pozdrawiam
ten nowy sprinter mi sie bardzo podoba ale cena + czy jest bezawaryjny ? bo slyszalem ze skrzynia paada czesto jak to jest?
lindo vídeo
Wymiana oleju co 60 000 km???!!!!
Absurd!!!
Pan chyba sam w to nie wierze?!
Dobry wieczór czy to jest kolor szary czy nazwa prawidłowa jest niebiesko szary?
🙋♂️🏁