Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Mazda MX-5 ND 2.0 Skyactiv-G 184 6MT 100th TEST Dzisiaj mnie kochasz, jutro nienawidzisz

Mazda MX-5 ND 2.0 Skyactiv-G 184 6MT 100th TEST Dzisiaj mnie kochasz, jutro nienawidzisz



2021 Mazda MX-5

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

50 thoughts on “Mazda MX-5 ND 2.0 Skyactiv-G 184 6MT 100th TEST Dzisiaj mnie kochasz, jutro nienawidzisz

  1. no to ja w CX5 mam spalanie 10l w mieście i 8l w trasie xD sen sam silnik 500kg więcej, ale mimo wszystko brakuje mi tego zacięcia co MX5 ma, fajnie by było na 2gi bądź 3ci samochód ja mieć, bo na co dzień to wątpię żebym się przekonał.

  2. Gniazdo pod zapalniczkę jak dla mnie w idealnym miejscu (ktoś jeszcze korzysta z tego do zapalniczki?). Podłączyłem tam sobie kamerkę i kabel elegancko schował się pod plastikami, aż do samego gniazda 🙂

  3. Bartku, jak zwykle świetny test!
    Kilka spraw bym jednak doprecyzował.

    Jak już wiele osób pisało – wyświetlacz jest dotykowy, ale tylko na postoju, można jednak tę blokadę zdjąć.

    Jeździłem kilkoma Miatami i je uwielbiam. Mają jednak swoje wady. ND w porównaniu z NC (czy tym bardziej innymi autami) jest mała w środku, zwyczajnie nie projektowano jej dla wyższych osób. Ja mam ~178 cm i miejsca mam bardzo na styk. Za to pozycja za kierownicą jest fantastyczna.

    Większe rzeczy da się przewieźć na miejscu pasażera, oczywiście z otwartym dachem.

    Najkorzystniej była wyceniona wersja tuż po lifcie, czyli bodaj 2019 czy 2020 rok, za 2.0 (już mocniejsze) w podstawie trzeba było dać 98 tysięcy.

    Wg mnie Miatą bokiem lata się fantastycznie. Oczywiście nie można jej porównywać z driftowozami. MX-5 jest krótka i przy dłuższych łukach potrafi być nerwowa, ale ronda czy mniejsze zakręty bierze świetnie (dzięki doskonałemu wyczuciu i szperze). Na suchym lepiej mieć szybkie ręce, ale na mokrym jest bajka.
    Przez pół roku posiadania E46 nie zrobiłem tylu rond co Mazdą jednego dnia. W BMW nigdy nie wiedziałem, czego się spodziewać po otwartym dyfrze.
    Moim zdaniem nowym Mustangiem też dużo trudniej w kontrolowany sposób się poślizgać.

    Co do spalania – mnie średnie z 3 dni ostrej jazdy po mieście i za miastem wyszło 9,1 l, także rewelacja 👌

  4. Zastanawiam się nad wersją rf. 177 cm wzrostu, auto jako daily do roboty (10km prostej drogi z paroma zakrętami) i na przejażdżki weekendowe z ojcem / dziewczyną (ojciec 170, dziewczyna 165 cm wzrostu). Fan kabrioletów, muzyki z lat 80 i słonecznej pogody. Co myslicie? 😀

  5. Jak tylko kupiłem to auto, pojechałem po dziewczynę odebrać ją z pracy… jak tylko wróciłem z nią do domu, otworzyła drzwi i się wyżygała się na podjazd… potem poszła do sypialni i przez resztę dnia miałem spokój:)

  6. To nie jest regular car. I chyba największy błąd jaki robi importer i "testerzy" na YT to opisywanie go z takiej perspektywy. To jest coś pomiędzy zwykłym samochodem, a np. motocyklem. Surowość. Niestety ona jest przykryta wszelkimi wymaganymi systemami w EU (ABS/TC etc.) i przez to często myli potencjalnego nabywcę. Nie należy go porównywać do innych samochodów. Nie ma konkurencji – to zresztą autor tego filmu dobrze przyznaje. Nie jest idealny – jakość Mazdy odstaje od klasy premium bardzo. ALE. Daje coś co powoduje, że nie chce się go zmieniać na nic innego. To jest fun car. Co z tego, że dach powoli się przeciera, pasów nie wciąga dobrze i fotele są kiepskiej jakości. Banan nie schodzi z twarzy po nawet kilkuminutowej jeździe. To jest super baza do zrobienia własnego projektu – bo w miarę tanio można w nim zmienić wszystko. Ja kocham ten samochód.

  7. Tanie autko drogo wycenione. Czuć się w nim jak w fiacie. Wnętrze jest kiepsko przemyślane. Do tego już mocno przestarzałe. Cena mocno nie adekwatna do zawartości. Mazda zaprojektowała kiepski samochód, a zgodni na to, że nie doceniamy małych cabrio XD

  8. Jako były właściciel ND2 powiem tak kupiłem, pobawiłem się sprzedałem:
    – W realnym świecie równie szybkie co Daewoo Tico
    – Psa nie zabierze, półki w ikei nie kupi bo nie wejdzie, znajomych nie zabierze
    – Seryjne zawieszenie to porażka, giba tym jak pontonem w zakętach
    – Po wymianie zawieszenia na sportowe auto nie nadaje się do jazdy po polskich drogach, chyba, że po autostradach, ale kto normalny jeździ MX po autostradzie ?
    – 184 cm i waliłem lewą ręką po drzwiach
    – na dłuższą metę auto męczy, nic się nie da zabrać, głośno, twardo

    Na plus fajna zabawka, ładnie się kręci silnik, kabrio

    Natomiast uważam, że to auto powinno być max warte 80-90k nowe. 160k to już jakiś dowcip 🙂 Czy lubiłem to auto – trochę tak, czy kupiłbym jeszcze raz ? Absolutnie nigdy w życiu więcej, chyba, że używkę za 40k

  9. Nie wiem czym się ludzie jaraja
    Kompletnie bezsensowne auto.
    Dla ludzi do 175 cm wzristu
    Bagażnika nie ma bo nawet 1 walizki nie wlozysz

    Więc jak tym jechać na wakacje?

    A że prowadzenie

    Wiele aut prowadzi się swietnie
    Chociaż stary VW Eos jest praktyczniejszy

    Czy opel Cascada

    A z produkowanych i roadsterów to nie wiem

  10. Jak ja kocham twoje testy jesteś naprawde najlepszym testerem samochodowym na polskim yt, nie przestawaj bo naprawde sposób opowiadania i wyjaśniania tego wszystkiego jest cudowny pozdrawiam z rodziną i życze testowania coraz grubszych maszyn bo jest ogień 🔥

  11. Hah znam te przeziębienia po jeździe kabrioletem 😂 raz w nocy przy 10°C jechałem, szyby podniesione, grzane siedzenia, a gdy wróciłem do domu po godzinnej przejażdżce, to czułem się jakbym miał zaraz umrzeć od przeziębienia 😂 ale i tak warto było! 😂

  12. Od 4 lat mam ND, samochód służący jako daily. O ile na krótkie wypady jest ok, to jednak przy 186cm dłuższe są dla mnie dość mocno męczące. Fotele bez podparcia lędźwi, mało miejsca na nogi u pasażera i czasem, gdy chcesz lekko zmienić pozycję, dochodzi do tarcia głową o dach. Nawigacja i system multimedialny jest tragiczny. To z minusum, plusem, który je wszystkie zeruje jest banan pojawiający się na twarzy gdy do niej wsiadam. Co do brzmienia, to fabryczny tłumik zaczyna lepiej brzmieć po 20-30kkm.

    To nie jest samochód do autostradowych przelotów, tegoroczna wyprawa do Włoch totalnie nas wykończyła, jej królestwem są kręte, poboczne drogi.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!