Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Kia e-Niro #Zakopane Test

Kia e-Niro #Zakopane Test



🔶 SAMOCHÓD elektryczny 🔶 dla każdego w DOBREJ CENIE
Kia e-Niro #Zakopane Test
TCO https://youtu.be/4MjUrYr3Gqo

Auto elektryczne nie dla każdego?
Czy mieszkając w bloku można mieć elektryka
Jakiego elektryka wybrać
Jak go ładować
Więcej pytań w filmie
Tesla Leaf e-Niro Ioniq co lepsze?
Zakladne w wyliczeniach jest przeznaczenia auta spalinowego jako wpłaty wstępnej na Leasing

0:00 Kia E-Niro 64 kwh Zakopane Test
1:30 Subskrybuj
1:44 Jedź do Zakopanego
2:25 Podjazd pod Libertów w pełnym zadymieniu
3:00 Co jest Skrzyżowaniem
6:03 Początek przemowy dlaczego elektryk
7:29 Minusy auta na prąd
8:30 Rozwiązania problemów
11:11 Ile ładuje się auto na prąd
12:20 Wszystko kwestia organizacji
13:21 Jak planuje Trasę elektrykiem
14:18 Zalety Tesli
15:04 Zasięg elektryka a zasięg na LPG
16:21 Podstawa to pomysł na ładowanie w nocy po 30 groszy
17:00 Koszty ładowania na płatnych stacjach
17:35 Pomysł na wakacje
19:45 Czy mam „stresa” jadąc elektrykiem
21:17 Zużycie w Rdzawce
22:18 Wjazd do Nowego Targu
23:00 Wrażenia z Jazdy
23:35 Jaki elektryk najlepszy dla Ciebie
26:00 Jak się ładować w trasie
29:40 Ile prądu idzie na ogrzewanie
30:14 Miłe zaskoczenie – jak jeździ się elektrykiem
33:20 Zalety braku skrzyni biegów
36:40 2 tysiące w kieszeni dzięki elektrykowi
37:35 O Hyundai Ioniq
40:00 O Pompie Ciepła – czy warto
42:42 Określenie swoich potrzeb
45:28 Dojazd do Zakopanego
46:10 Dlaczego nie kupię WallBox’a
48:30 Dojazd do Ładowarki GreenWay
50:30 Powrót do Krakowa

A jeśli masz ochotę obejrzeć wszystkie Zakopane Testy to zapraszam tu
Fiat 24 https://youtu.be/uOU1lLq5pbU
Ioniq 28 https://youtu.be/4PhfEFpRXfU
ion 16 https://youtu.be/mqpFtRwabJc
Leaf 24 https://youtu.be/QDAonFV0lv4
CitiGoE 36 https://youtu.be/vUuoBorJx-8
E208 50 https://youtu.be/yt6ILDP9Kdk
Leaf 40 https://youtu.be/BCYy_vKHrT4
Tesla3 50. https://youtu.be/bfuCICKTFyQ
Niro 64 https://youtu.be/6rFFUd_PwiQ

Pomiary i szacunki
Model temp Dostępne kWh w góry powrót relacja
Fiat 24 20 18,6 14,1 (80%) 9,7 (55%) https://youtu.be/uOU1lLq5pbU
Ioniq 28 20 23* 12,6 (55%) 6,2 (22%) https://youtu.be/4PhfEFpRXfU
ion 16 25 14 11,4 (81%) 9 (60%) https://youtu.be/mqpFtRwabJc
Leaf 24 15 15,3 13,2 (86%) 11 (66%) https://youtu.be/QDAonFV0lv4
CitiGoE 36 18 30 11,4(40%) 7,5(25%) https://youtu.be/vUuoBorJx-8
E208 50 17 45 16,6(33%) 9,4(20%) https://youtu.be/yt6ILDP9Kdk
Leaf 40 20 35 14,3(45%) 8,6(27%) https://youtu.be/BCYy_vKHrT4
Tesla3 55 18 50 14.7(30%) 8.8(18%) https://youtu.be/bfuCICKTFyQ
Niro 64 12 64 16,4(25%) 10 (15%) https://youtu.be/6rFFUd_PwiQ

Elektromobilność to nasza Pasja !
Doradztwo | Konsultacje | Negocjacje cen | Pomoc w Zakupie Auta.
Jak wybrać optymalny samochód elektryczny do potrzeb, Testy samochodów elektrycznych.
Doradztwo przy zakupie samochodu elektrycznego.

Wspieraj
Numer Konta Dla Wsparcia Kanału
50 1020 5558 1111 1307 3680 0074 – w tytule koniecznie „DAROWIZNA”
lub
https://patronite.pl/napradpopolsce

Pisz
NapradpoPolsce@gmail.com

Subskrybuj
https://www.youtube.com/napradpoPolsce
https://www.youtube.com/channel/UCywf8gUEmysjLdJRNAgcChQ

Użytkuje Testuje więc Polecam
https://evston.com/pl/
Dla widzów kanału rabat na hasło: Na Prad z EVSTON (ważna pisownia)

#NaPrądPoPolsce #SamochodyElektryczne #ZakopaneTest

@Pompa Ciepła i PV @Panele Fotowoltaiczne @Eko Niezależny @Dobry Projekt @Tomasz Żyłka PV @na prad po Polsce

Importowane z Youtube Sprawdzenie Auta Przed Zakupem Warszawa i Okolice w tym Auta Powypadkowe, Sprawdzenie Quada przez zakupem, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu! Mechanik Mobilny w Warszawie! Mechanik który sprawdzi dla ciebie: Mechanike Samochodową, Sprawdzenie Dokładne Elektryki Samochodowej, Mechanik i Diagnostyka na miejscu, Diesel, LPG, Hybrydy, Elektryczne, Adblue.

Sprawdzenie przed zakupem – Najniższa Warszawa Warszawa – Tylko z sprawdzone-auto.pl uzyskasz profesjonalny przegląd pojazdu, samochodu elektrycznego, hybrydowego, spalinowego lub diesel, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, minikoparki i koparki, pełna diagnostyka przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu. Tylko w serwisie sprawdzone-auto.pl można uzyskać profesjonalne badanie pojazdu, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki oraz dokładną diagnostykę przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu.

Sprawdzenie auta przed zakupem z mechanikiem z Warszawy
+ Quady, motorówki, motocykle, koparki itp ..

Przed zakupem samochodu zleć jego sprawdzenie przez profesjonalistę. Pozwól nam sprawdzić stan używanego lub uszkodzonego pojazdu. Tylko w serwisie CHECK-auto.pl można uzyskać profesjonalne badanie pojazdu, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki oraz dokładną diagnostykę przed zakupem! W ciągu 24 godzin otrzymasz raport o stanie technicznym samochodu, pojazdu.

Profesjonalny przegląd pojazdu, samochodu elektrycznego, hybrydowego, spalinowego lub spalinowego, skutera wodnego, quada, motorówki, motocykla, małej koparki i koparki, najtaniej w Warszawie
Firma ocenia samochody przed zakupem ich dla konkretnych konsumentów. Nasz zespół wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych ekspertów i techników przeprowadza inspekcje i ekspertyzy na terenie całej Polski.
Pomagamy klientom w określeniu stanu technicznego wybranego samochodu poprzez rzetelne i dokładne badania. W konsekwencji kupujący oszczędzają czas i pieniądze, unikając przy tym niezadowolenia z zakupu. Pomożemy klientowi w dokonaniu świadomego wyboru zakupu wybranego samochodu, wykorzystując nasze umiejętności oceny technicznej i wypadkowej.

Wykonujemy przeglądy i testy samochodów, pomagamy klientom w określeniu stanu technicznego, bezpieczeństwa i potrzebnych napraw, a także zmniejszamy ryzyko zakupu auta przed zakupem auta, ponieważ przez lata zdobyliśmy dużą wiedzę i doświadczenie. Kolizja samochodu, wypadek lub powódź Nasz bezstronny ekspert motoryzacyjny sprawdzi i oceni wygląd, właściwości mechaniczne oraz działanie osprzętu elektrycznego i elektronicznego wybranego pojazdu. Raport prześlemy w ciągu 24 godzin od zakończenia kontroli.

Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, auta hybrydowego, spalinowego lub diesel, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, mini koparki oraz koparki

Sprawdzenie auta przed zakupem Warszawy
+ Quady, Motorówki, Motocykle, Koparki • przegląd dokumentacji pojazdu, • analiza stanu karoserii pod kątem napraw blacharsko-lakierniczych po kolizjach, wypadkach, uszkodzeniach powierzchni lakieru, identyfikacja rys, ognisk korozji, ponowne malowanie , i tak dalej),
• za pomocą miernika grubości farby zbadać powłokę lakierniczą,
• oględziny wnętrza pojazdu – weryfikacja sprawności podzespołów i wyposażenia, ocena zużycia elementów wewnętrznych
Podczas jazdy próbnej
• diagnostyka komputerowa – odczytywanie problemów z silnikiem oraz wszystkich potencjalnych modułów elektrycznych (takich jak ABS, poduszki powietrzne i inne),
• oględziny silnika i podzespołów; weryfikacja poziomu płynów bieżących; lokalizowanie przecieków
• ocena pracy silnika,
• Za pomocą testera sprawdź stan baterii.
• ocena stanu hamulców (tarcze, klocki),
• badanie skrzyni biegów i zespołu napędowego
• sprawdzenie układu kierowniczego,
• określenie niezbędnych napraw, • ocena stanu opon, • ocena stanu szyb, • ocena stanu oświetlenia
Po weryfikacji generowany jest pełny raport z przeglądu motoryzacyjnego.

Sprawdzenie używanego Samochodu przed Zakupem – Sprawdzenie Przed Zakupem Auta, Quada, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu!

Kontrola pojazdów na terenie Warszawy i okolic!
Zakup pojazdu może być trudnym przedsięwzięciem. Powinieneś upewnić się, że dealer nie podrażni Twoich oczu, wystawiając w reklamie wykwintny samochód po tym, jak znajdziesz ten, którego szukasz. Podejmujemy się kompleksowej kontroli przed zakupem auta w Warszawie. Przeprowadzamy dokładne badanie motoryzacyjne i oferujemy kompletny raport z wyników. Kontrola pojazdu przed zakupem – woj. mazowieckie
Czy branża motoryzacyjna jest dla Ciebie nowa? Pozwól nam zbadać samochód, a Ty skoncentruj się na innych sprawach. Województwo mazowieckie, aw szczególności Warszawa, może liczyć na naszą pomoc. Nie ma miejsca, do którego nie moglibyśmy pójść. Prosimy po prostu o przesłanie nam ogłoszenia przez e-mail.

Motocontroler, zwany często sprawdzaniem samochodu przed zakupem w Warszawie oraz inne usługi.
Możesz założyć, że im dłużej będziemy musieli podróżować do sprzedawcy, tym wyższa będzie dla Ciebie cena. To nie jest cel. Absolutnie nie! Cena pozostaje taka sama niezależnie od tego, gdzie samochód jest sprawdzany przed zakupem. Interesuje Cię Warszawa lub granica województwa mazowieckiego? To nie robi różnicy! Opłata nie zmieni się! Nie pobieramy żadnych opłat za transport! Jak możemy zagwarantować, że przeprowadzimy pełną kontrolę pojazdu?
Przydzielamy do pracy tylko profesjonalistów, aby nasze zadanie zostało wykonane właściwie. Stosujemy szereg specjalistycznych procedur, w tym 350-punktową kontrolę Twojego samochodu. Zajmujemy się czymś więcej niż tylko przeglądem samochodów. W Warszawie nie ma lepszych ekspertów! Pracownicy podają w raporcie punkty, które możesz wykorzystać w negocjacjach ze sprzedawcą.

Sprawdzenie Samochodów w Warszawie– Profesjonalne sprawdzenie auta, samochodu elektrycznego, skutera wodnego, quadów, motorówki, motocykla, koparki.

Poszukując samochodu, skorzystaj z naszego wieloletniego doświadczenia. Jak możemy Ci pomóc w zakupie samochodu? To proste — więcej informacji znajdziesz poniżej:
Pomożemy Ci w wyszukiwaniu samochodu.
Możemy pomóc kupującemu na dwa sposoby: pomagając mu w samodzielnym znalezieniu pojazdu lub pomagając mu w znalezieniu bardziej renomowanego i godnego zaufania podejścia do współpracy:

Wyszukiwanie i eliminowanie nietrafnych reklam (z późniejszą weryfikacją wybranych modeli), ponieważ już na tym poziomie ogłoszeń sprzedawcy możemy analizować atrakcyjność auta!

Zanim kupisz samochód, sprawdź go! – Kup Spradzone Auto w Warszawie

W przyszłości, która szybko staje się teraźniejszością, nigdy nie jest za wcześnie, aby być ostrożnym i mądrym.

Kiedy podejmiesz decyzję dotyczącą konkretnego modelu lub kampanii i jak będziesz postępować?
Dokładnie sprawdzamy stan mechaniczny każdego pojazdu. Po prostu pobieramy cenę za weryfikację. W celu oceny stanu technicznego badane są najbardziej krytyczne aspekty samochodu.

Podczas oględzin sprawdza się kilka elementów sterujących pojazdu. Po przeprowadzeniu badania wydajemy ostateczną ocenę, czy zweryfikowany samochód jest wart tego, co jest oferowane do sprzedaży.

Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa +Quada, Motorówki, Motocykla, Koparki itp.. Sprawdzenie u Mechanika przed zakupem (dojazd do klienta) – Profesjonalny przegląd samochodów, w tym silników diesla, LPG, hybrydowych, elektrycznych, a także skuterów wodnych, quadów, motorówek, motocykli i koparek.

Jak sprawdzić historię samochodu przed zakupem?

Numer VIN możemy sprawdzić w ASO marki, które powinno dysponować bazą informacji o samochodzie używanym. Możemy też sprawdzić historię samochodu bez wychodzenia z domu, przez Internet – na przykład na autocentrum.pl/vin. Im mniej wpisów w bazie, tym lepiej. Profesjonalne sprawdzenie samochodu przed zakupem. Zleć nam inspekcję stanu auta używanego lub powypadkowego

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

36 thoughts on “Kia e-Niro #Zakopane Test

  1. Przedstawie swoje zdanie . Elektryk na trasę – NIE , NIE, NIE. Dlaczego ?:
    – Nie mam zamiaru planować / szukać ładowarki żeby gdzieś dojechać. Jak już ją znajdę to będzie zajęta / nie działa / nie daje takiej mocy jaką powinna ładować. Więc gadanie, że szybka kawa i siusiu i super doładuję zasięg… ale patrz powyższe…
    – Ładowarki nie są za darmo – dlaczego o tym nie mówicie? Ile kosztuje ładowanie na komercyjnych ładowarkach ? Jazda elektrykiem nie jest darmowa , jest dużo tańsza przy ładowaniu w domu.Chociaż na komercyjnych ładowarkach nie ma juz takiej rewelacji: opłaty abonamentowe + ładowanie no i musisz akurat trafić ładowarkę firmy w której masz wykupiony abonament albo znów go wykupić w innej firmie bo nie masz wyjścia – nie pojedziesz dalej…
    – W Polsce (jak do tej pory)kierowcy nie jeżdżą przepisowo (powoli to się zmienia) jazda elektrykiem w trasę 500 km z przepisowymi prędkościami, a nawet poniżej bo oszczędzamy zasięg = jesteś zawalidrogą. Trzymanie się za TIRem na autostradzie bo jedziemy w korytarzu powietrznym i oszczędzamy zasięg = porażka
    – W życiu nie uwierzę że do Chorwacji na jednym tankowaniu… Wsadź do elektryka 4 osoby + bagaż, uprawiaj ecozawalidrajwig i nie masz 400 km realnego zasięgu – w życiu.
    – Pożyczanie samochodu od rodziny/znajomych/wypożyczalnia bo jadę na wczasy – no sorry nie bądźmy dziećmi…
    – Zima = drastyczne załamanie zasięgu (o połowę) + koszty ładowania + koszt podgrzewania baterii auta przed porannym rozruchem, latem- upały – chłodzenie baterii – te sytuację też pochłaniają energię / koszty – o tym już nie mówimy…
    – Mój 6 letni, 200KM diesel w trasie przy zachowaniu zasad ecodrivingu i przepisów – wierzcie lub nie poniżej 6L/100 km + w trasie staje kiedy mam ochotę/potrzebę, a nie tam gdzie jest akurat ładowarka.
    – W Polsce jazda elektrykiem nie jest eco bo mamy prąd z węgla / wszyscy fani elektryków o tym nie wspominają/
    – Elektryk w trasę może za 5 lat: będzie więcej ładowarek, technologia pójdzie do przodu, będą jeszcze lepsze baterie
    – Elektryk do miasta jak najbardziej TAK,TAK,TAK. Popieram w 100 % , Kia eNiro = super elektryk do miasta -TAK
    – Teścik fajny bo utwierdził mnie w przekonaniu elektryk = miasto ale i przekonuje do zakupu (moje doświadczenie jest małe 3 dni spędzone z Nissanem Leaf'em, klika jazd plug-inami)
    – Fakt jest taki, że w obecnych czasach idealnie mieć 2 auta: elektryka do miasta i diesla w trasę…
    Mam dom z fotowoltaiką na dachu. Nie jestem przeciwnikiem elektromobilności bo raczej od tego nie uciekniemy ale na wczasy samochód o od siostry … ale siostra już pojechała swoim dieslem na wczasy… lub kurcze nie mam siostry… 🙂🙂🙂
    Pozdrawiam Serdecznie , fajny teścik.

  2. A proso skrzyżowań… jak droga główna krzyżuje się z inną drogą publiczną to jest to skrzyżowaniem. A jak droga główna krzyżuje się z drogą wewnętrzną to nie jest to wtedy skrzyżowanie. Jak to rozpoznać… Jeśli na dr. krajowej nie ma znaku informacyjnego o skrzyżowaniu 4:12 to jest zjazd na drogę wewnętrzną czyli nie jest skrzyżowaniem….3:50 tu jest skrzyżowanie z dr. publiczną. pozdrawiam

  3. Autobus ma dopalanie DPF biały dym to jest euro 6. A samochód elektryczny też wytwarza zanieczyszczenie lecz to zanieczyszczenie jest w elektrowni węglowej. Zanieczyszczenie jest porównywalne do samochód spalinowych. Więc ten biały dym jest ekologiczny tak samo jak auto elektryczne. A bardziej wydziela mniej szkodliwych związków do atmosfery, Czarny dym smoła to jest ogromne zanieczyszczenie i po to jest ten DPF oraz dopalanie aby go nie było.

  4. To u Ciebie jest cenzura na merytoryczne wpisy ? Usunąłeś mój wpis mówiący o tym jak dealerzy KIA kręcą ludzi promocjami. Bardzo nieładnie, straciłeś dużo w moich oczach. Przestraszyłeś się, że kasa umknie sprzed nosa gdy ludzie dowiedzą się o ich oszukańczych " promocjach ".

  5. Dziękuję za film. Michał przestań promować elektryki. Od Twojego promowania elektromobilności przy ostatnich dwóch wyjazdach w trasy dwa razy czekałem aż poprzednie auto się naładuje – raz na płatnym greenwayu. Drugi raz musiałem odłączyć teslę która się ładowała już 2 godziny i miała naładowane 80%.Zadowolony że zaraz się zakończy ładowanie czekałem do 83% i odłączyłem to auto. Okazało się że na tej ładowarce można ładować do 100% -sama się wcześniej nie wyłącza. Nie widzę rozwoju sieci ładowarek , najczęściej jest jedno DC -obojętnie chademo czy ccs jest zajęte drugie nie działa. Dopóki nie będzie co najmniej 2 DC na ładowarce , lub ładowarka na każdej stacji benzynowej to ładowanie w trasie może być coraz trudniejsze ,zwłaszcza że są tereny np: wschód Polski gdzie ładowarek nawet płatnych jest naprawdę mało. Trzeba jeszcze dodać o dosyć częstych awariach ładowarek , a następna nie zawsze jest kilkanaście km dalej. Wszystkim fanom elektryków życzę dużo więcej ładowarek i prądu w niższej cenie.

  6. Rozwiązaniem problemów z setką kart do różnych ładowarek może być jedna, zbiorcza karta od producentów samochodów. Kia i Hyundai już to mają, u pierwszego nazywa się to KiaCharge i jest już chyba oferowane w Polsce, bo widzę polską stronę.
    P.S. Miło było poznać osobiście na zlocie EV Klubu 😃

  7. skryzowanie musi przecinac droge, z wjazdem pojazdów na kikerunek przeciwny,jesli nie przecina, jest tylko wjazdem lub zjazdem publicznym, wiec nie odwołuje ograniczenia.

  8. Świetny film! Nie zgadzam się tylko ze stanowiskiem dot. Wallboxa, mi zajmuje podłączenie kilka sekund a jak mam wyciągać kabel potem go zwijać i tak wkółko to jest jakaś masakra w szczególności w sytuacji kiedy jeżdżę często w trasę

  9. Jak kolega nie ma do końca przekonania, to zalecam hybrydę + gaz. Cena zakupu dużo niższa, a na paliwo wyjdzie nie 1000zł. a ok. 650. Do tego wymiana oleju, przegląd gazowy co rok i podobna bezawaryjność, do elektryka. Na butli 650km 🙂 a po paru latach zacznie kolegę jak mnie już denerwować załączający się silnik spalinowy i i tak przejdzie naturalnie na elektryka.

  10. Sprzedałem kopciucha i kupiłem Kia e Niro. To drugie auto elektryczne. Pierwsze to leaf 40 kWh. Jeździmy z żoną na prądzie. Rewelacja jak to mówi Michał. A ostatnio zrobiłem na trasie Nałęczów – Sosnowiec spalanie 15 kWh / 100 i wychodzi za 100 km przy 0,4 zł / 1 kWh – nocna taryfa – 6 zł.
    Dotankowałem 43,60 kWh / ~ 86 zł brutto.
    Przed wyjazdem pełny „bak” za 24 zł.
    110 zł za 650 km. Tak „drogo” wychodzi jak potrzebuje dotankować. Gdy kręcę się dookoła komina to darmowo bo świeci słońce lub lekko „ przepłacam „ w PGE w nocnym ładowaniu. 🤣😂😅. Jak bylem mały i chodziłem do przedszkola to zawsze marzyłem o samochodziku na baterie. 🚘
    Ludzie nie ma nad czym się zastanawiać. I głowa nie boli od huku. Człowiek zdrowszy się robi i jakoś lepiej zbiera myśli.

  11. Michał jeśli to sprawdzona informacja, że Twoi widzowie oglądają jeden odcinek po 3 razy to zdjąłeś mi kamień z serca bo myśleniem, że to tylko ja tak oglądam Twoje filmy po 3 razy 🤣😂🤣😂

  12. Nie ma co się stresować, wystarczy trochę pojeździć autem elektrycznym i poznać to auto. Wg. mnie denerwują się przed trasą ci, którzy nigdy takim autem nie jechali albo się nie dowiedzieli na co trzeba zwracać uwagę.

  13. Czy jest jakiś sposób na ładowanie Leafa do 80%? Czy pozostałe samochody mają taką funkcjonalność? Drutując – można podłączyć ładowanie przez przekaźnik czasowy (jakiś RTX) i każdorazowo ustawiać czas ładowania.

  14. EV w zderzeniu z LPG na trasie – to wciąż nokaut.. Czas przejazdu/czas ładowania – wyjazd weekendowy – to praktycznie tylko jazda. Co do przyjemności – w cenie używanego Leafa można kupić na prawdę komfortowy samochód.

  15. Dziwi mnie tylko koszt pakietu przeglądów na 3 lata lub 60 tys.km za 3200zl (ponoć bardzo promocyjny) przy zakupie nowej e-niro. Przy suvie klasy średniej koszt przegladu z wymiana świec zapłonowych i płynu hamulcowego to ok.1100zl. Jak zacząłem wypytywać sprzedawcy co oni chcą robić na tych przeglądach i jaki tu sens ekonomiczny pan się bardzo zirytował i praktycznie nawet nie przedstawił oferty na nowe takie auto.

  16. Super jak zawsze nowi dolanczaja Michał 😆👍🏻ja bym jechał ok.80 bezpiecznie można się pogubić ile jechać?🤣
    Nissan to jak mój smartfon codziennie do wtyczki i tyle 😂👍🏼😆

  17. Argumenty o zasięgu spalinówek do mnie nie trafiają.
    Pytam się kolegi czy masz jedną parę spodni do wszystkiego, jedne buty do wszystkiego, w jednej koszuli chodzisz cały rok?
    Jak często jeździsz na to morze? 3 lata temu byłeś. 2 lata temu Egipt – samolotem.
    Kupię elektryka na dojazdy a na wakacje zostawię sobie Tucsona 1 2007r z LPG
    Mam dom i fotowoltaikę – miastowych niekoniecznie namawiam.

  18. Między Niro a Leafem mamy jeszcze auta e-PSA – 45 kWh i chłodzona bateria, cena bliżej Leafa, na ładowarce łyka do 100 kW 👍. BTW na tej trasie Zakopane-Kraków miałem najniższe spalanie ever – 3.8 litra Skodą Octavią 1.4 tsi.👻

  19. Michale tutaj muszę Cię spytać, bo powiem szczerze, że tego u siebie nie sprawdzałem. Ja jeżdżę raczej cały czas mając włączony II poziom rekuperacji. Jak muszę lekko przyhamować, to używam lewej manetki. Czy zauważyłeś większy zasięg auta przy włączonym pierwszym poziomie lub z całkiem wyłączonym odzyskiem? Na filmie widzę, że w większości masz I poziom a pod koniec właśnie wyłączone.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!