Sprawdzenie Przed Zakupem Auta, Quada, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu! Mechanik z Dojazdem w Warszawie! Mechanik który sprawdzi dla ciebie: Mechanike Samochodową, Sprawdzenie Dokładne Elektryki Samochodowej, Mechanik i Diagnostyka na miejscu, Diesel, LPG, Hybrydy, Elektryczne, Adblue.

Mechanik+48 570 933 114

Sprawdzenie Pojazdów dojazd do 30 min!

Posiadamy Mechanika z dojazdem w Warszawie i okolicach!

+Quady, sprawdzenie skutera wodnego, jachtów, motorówki, motocykli, mini koparki oraz koparki, sprzętu budowlanego, silników spalinowych oraz elektrycznych

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mechanik który sprawdzi dla ciebie: Mechanike Samochodową, Sprawdzenie Dokładne Elektryki Samochodowej, Mechanik i Diagnostyka na miejscu, Diesel, LPG, Hybrydy, Elektryczne, Adblue.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych Warszawa!

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



Jak wymienić przedni tarcze hamulcowe FIAT BRAVO 2 (198) 1.6 Hatchback 11.2006–do czasów dzisiejszych [PORADNIK …

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

Sprawdzenie Przed Zakupem Auta, Quada, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu! Mechanik z Dojazdem w Warszawie! Mechanik który sprawdzi dla ciebie: Mechanike Samochodową, Sprawdzenie Dokładne Elektryki Samochodowej, Mechanik i Diagnostyka na miejscu, Diesel, LPG, Hybrydy, Elektryczne, Adblue.

Mechanik+48 570 933 114

Sprawdzenie Pojazdów dojazd do 30 min!

Posiadamy Mechanika z dojazdem w Warszawie i okolicach!

+Quady, sprawdzenie skutera wodnego, jachtów, motorówki, motocykli, mini koparki oraz koparki, sprzętu budowlanego, silników spalinowych oraz elektrycznych

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mechanik który sprawdzi dla ciebie: Mechanike Samochodową, Sprawdzenie Dokładne Elektryki Samochodowej, Mechanik i Diagnostyka na miejscu, Diesel, LPG, Hybrydy, Elektryczne, Adblue.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych Warszawa!

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

autodoc.pl

7 thoughts on “Jak wymienić przedni tarcze hamulcowe w FIAT BRAVO 2 (198) [PORADNIK AUTODOC]

  1. Piasty koła po wyczyszczeniu nie smaruje się smarem miedziowym, lecz cieniutką warstwą smaru ceramicznego. Smar miedziowy może w przyszłości powodować nierówne ułożenie się tarczy na piaście. Cofając tłoczek również należy odkręcić odpowietrznik, żeby płynu, który jest przy samym tłoczku nie cofać do układu, tylko go usunąć. W płynie zlokalizowanym przy samym tłoczku mogą być zabrudzenia i nie wolno ich cofać do układu. Niewielki ubytek usuniętego płynu uzupełni się od góry w zbiorniczku wyrównawczym.

  2. Witam , prowadnik z gumka ma być na dole jarzma? Tak samo po lewej i po prawej stronie?

  3. A nie powinno się odkręcić odpowietrznik jak wciskamy tkoczek

  4. Nie powinno się smarować piasty przed założeniem tarczy winno sie tylko i wyłącznie oczyścić szczotką drucianą gdy czymś posmarujemy drobny brud gdy się dostanie między piastą a tarczą powodować będzie bicie gdyż tarcza będzie lekko krzywo dolegać do piasty . Pozdrawiam

  5. Mechanik powinien sprawdzić bicie boczne tarczy czujnikiem zegarowym gdy przykręci ją do piasty bez felgi (zalecenie każdego producenta w procedurze wymiany tarcz). Jeśli tego nie zrobi a tarcza będzie krzywa (wada fabryczna lub źle oczyszczona piasta), klient wróci z pretensjami, że ma drgania na kierownicy po wymianie.
    Kolejną i kontrowersyjną sprawą jest użycie smaru miedzianego pomiędzy tarczę i piastę. Smar ten zostawia pewnej grubości warstwę. Przez niego mogą występować bicia tarczy zaważając na to, że tolerancja bicia musi mieścić się od 0,00 mm do max 0,08 mm. Górna granica jest zmienna w zależności od producenta ale nie przekracza wymienionej wartości .

  6. @autodoc.pl lepiej napiszcie gdzie idzie sworzeń prowadzący z gumą. Na górę czy na dół? Mechanik na filmie tylko sprawdził czy się przesuwają i po widocznym oporze wygląda, że ten z gumą idzie chyba na dół. Czy tak jest?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

lg