Jak powstają NACZEPY Wielton? – Fabryki w Polsce
Jak powstają naczepy Wielton? Produkcja naczep to specjalność fabryki Wielton z Wielunia, której to jest poświęcony dzisiejszy materiał. Firma powstała w 1996 roku i od lat zajmuje się produkcją naczep, przyczep i zabudów samochodów ciężarowych.
Jak wygląda produkcja naczep? Najpierw przygotowywane są podzespoły konstrukcji urządzeń, spawane są ramy produktów, elementy modułu są łączone, aby mogła powstać z tego rama naczepy. Dział montażu skrzyń odpowiedzialny jest za przygotowanie materiałów i połączenie ich w jedną całość. W taki sposób powstaje gotowy produkt.
Czym są skrzynie aluminiowe? Dla jakich firm dedykowane są naczepy firmy Wielton? Jak stworzyć konstrukcję naczepy? Jak wygląda spawanie elementów naczep? Jak wygląda proces malowania naczepy?
Odpowiedzi znajdziesz w materiale!
Wybierz się w fascynującą podróż po procesach technologicznych oraz produkcyjnych i odwiedź razem z nami wszystkie fabryki w Polsce!
00:00 Wprowadzenie
00:44 Magazyn blach i profili stalowych
02:31 Łączenie elementów modułu i spawanie
03:40 Montowanie skrzyń
04:40 Lakiernia – czyszczenie i lakierowanie powierzchni
06:04 Montaż końcowy i diagnostyka naczepy
Zobacz, co u nas słychać 👇
➡️ Facebook: http://bit.ly/2ur7xLQ
➡️ LinkedIn: http://bit.ly/3m4NlKH
➡️ Portal Fabryki w Polsce: https://fabrykiwpolsce.pl
➡️ Kontakt: piotr.kupiec@fabrykiwpolsce.pl
#fabrykiwpolsce #jakpowstaje #polskiefabryki
–
W hali przygotowania produkcji powstają podzespoły konstrukcji urządzeń. Profile stalowe cięte są na odpowiednią długość. W dziale prefabrykacji spawane są ramy wszystkich produktów. Na tej linii przygotowywane są belki. Średniki po wycięciu transportowane są na stanowiska spawalnicze gdzie łączone są z pasami górnym i dolnym.
Zaobserwujemy również pracę robota łączącego już elementy modułu, który będzie stanowił część ramy wywrotki. Tak przygotowane konstrukcje należy teraz połączyć, by w ten sposób powstała rama naczepy.
Przeniesiemy się również do wydział montażu skrzyń. Powstają tu m.in. skrzynie stalowe tylnozsypowe, te które zostaną osadzone na ramach lub będą ciągnięte przez samochód. Skrzynia składa się z podłogi, ścian bocznych, ściany przedniej oraz klapy.
Na pierwszych stanowiskach roboty przygotowują podłogę oraz ściany.
Te przekazywane są następnie na stanowisko gdzie elementy są ze sobą łączone. Teraz trzeba je dokładnie zespawać. W zakładzie przygotowywane są także skrzynie aluminiowe.
Wykorzystywane będą do transportu lżejszych materiałów. Ich główną zaletą jest niższa waga, co przekłada się na bardziej ekonomiczny transport. Ściany wykonywane są z paneli aluminiowych.
Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Zastanawiasz się nad udziałem w programie Fabryki w Polsce? Podpowiemy i pokażemy przykłady, jak może wyglądać film o Twojej firmie.
Prześlij dane kontaktowe na adres 👉piotr.kupiec@fabrykiwpolsce.pl👈
Piotr skontaktuje się z Tobą i opowie, jak wygląda realizacja materiału.
Zobacz, co u nas słychać 👇
Facebook: http://bit.ly/2ur7xLQ
LinkedIn: http://bit.ly/3m4NlKH
Portal: https://fabrykiwpolsce.pl
Subskrybuj kanał: http://bit.ly/2trnVPE
Się pracuje tam 🙂
Mógłby ktoś w skrócie opisać każdy dział pod względem posiadanych informacji, jak z tych informacji korzysta, jakim działom je przekazuje, jaka jest wartość tych danych, jakie dane należy pobrać.
taki spawacz tam po zawodówce zarabia lepiej niż lekarz po 5 latach studiów, dzisiaj liczy się fach
LAWRENCE DAVID? -DOBRZE WIDZE?
Spawaczom to mogli już maski z nawiewem załatwić. Chłop po całym dniu spawania wraca slalomem. Firma zainwestowała setki milionów a na maskę spawalniczą z filtrowanym nawiewem za 1500 zł nie stać. Jak się w tych czasach ogląda spawacza, który wdycha te smrody przez cały dzień… średniwiecze. Pracownik jak zwykle po 20 latach pracy idzie w odstawkę. Jako całokształt to firma robi robotę. Wiele naczep się widzi na ulicy.
Czołowa fabryka w europie a pensja czołowa w Polsce czyli pewnie tysiąc euro netto miesięcznie max. Niestety tyle lat jestesmy w kołchozie UNII EUROPEJSKIEJ a pensje dalej 1/4 zachodnich i w dodatku pełno ludzi ze wschodu a tam bieda jeszcze wiekasza niz w Polsce.
© 5:05 ale dbają o pracowników , taki pracownik nie dożyje 40 pracując w takich warunkach ! ©
Co chwilę na śląsku widzę tiry z tymi naczepami, fajnie zobaczyć jak one powstają, dzięki za dobry odcinek i pozdrawiam jak zawsze 😉
Pracowalem kiedys w Dromechu w Warszawie u boku genialnego Marka Osinskiego, kierownika dzialu konstrukcyjnego…
Firma Dromech niestety nie przetrwala.
Chwala Wieltonowi!
Akcje firmy ładnie poszły w górę! Z 4zl na 12zl…..możliwe nawet 16zl
New and useful information
Naczepy z plasteliny.
Mentos e cocacola
13 13
Największe wrażenie robią te szafki z osiami na placu obok budynków
Oby tylko nadprezes nie położył na tym kociej łapki i nie wsadził swoich do zarządu
Jo, k čemu super fabrika a umění vyrobit pro zákazníka cokoliv, když to český prodejce neumí ani nabídnout, natož prodat. Po devíti letech spokojeného používání návesu wielton a půlroční neschopnosti a přemlouvání prodejců při konfiguraci návesu nového jsem musel zavítat do konkurenčních vod. I tak fabrice hodně úspěchů a hlavně šikovnejsi prodejce.👍
Zrobcie odcinek 'jak powstaje papier scierny' – bardzo ciekawy proces!
POlska firma WoW jak Tusk dojdzie do władzy to Wielton-a też sprzeda 🙂
Wieluń 39' wrzesień 4:40 dzisiaj rocznica ku pamięci ofiar.
Naczepy wielton i bodex omijać szerokim łukiem !!!
Do bodexu zapraszam tu jest prawdziwa robota 😂😂😂
7:02 Wielton produkuje naczepy dla L.D?
Nagraj jakiś film z tej kości słoniowej
Sprawdzilibyscie fabrykę w Stargardzie kalmar
Pracuje dla BPW Leicester 🙂produkujemy te osie🙂