Sprawdzenie Przed Zakupem Auta, Quada, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu! Mechanik z Dojazdem w Warszawie! Mechanik który sprawdzi dla ciebie: Mechanike Samochodową, Sprawdzenie Dokładne Elektryki Samochodowej, Mechanik i Diagnostyka na miejscu, Diesel, LPG, Hybrydy, Elektryczne, Adblue.

Mechanik+48 570 933 114

Sprawdzenie Pojazdów dojazd do 30 min!

Posiadamy Mechanika z dojazdem w Warszawie i okolicach!

+Quady, sprawdzenie skutera wodnego, jachtów, motorówki, motocykli, mini koparki oraz koparki, sprzętu budowlanego, silników spalinowych oraz elektrycznych

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mechanik który sprawdzi dla ciebie: Mechanike Samochodową, Sprawdzenie Dokładne Elektryki Samochodowej, Mechanik i Diagnostyka na miejscu, Diesel, LPG, Hybrydy, Elektryczne, Adblue.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych Warszawa!

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa



Rzeczywiste zużycie prądu.
Rzeczywista utrata zasięgu względem lata

Zagadka o dwóch drogach – https://youtu.be/NG3m6faVPr0?t=375
Odpowiedź na zagadkę – https://youtu.be/V7snWCVVeYY

Hybryda plug-in, to samochód mogący na krótkim dystansie do 50 km jechać tylko na napędzie elektrycznym.
W tych samych warunkach spalanie paliwa na jeździe na silniku benzynowym – 8,8 l/100 km (latem 7,0)
Można ładować go bezpośrednio z domowego gniazdka elektrycznego jak i też poprzez uliczne ładowarki.
Największą zaletą hybrydy plug in jest, że posiada dwa dużej mocy silniki. elektryczny i benzynowy. Dzięki temu może łączyć zalety obu typów pojazdów.
Napęd benzynowy jest powszechnie znany i dlatego ja w tej serii zajmuję się pokazywaniem zalet i wad napędu elektrycznego.

#hybryda
#PaneleFotowoltaiczne
#fotowoltaika
#Panele⚡Fotowoltaiczne
⚡FOTOWOLTAIKA
⚡Fotowoltaika⚡

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

Sprawdzenie Przed Zakupem Auta, Quada, Motorówki itp.. Mechanik z Dojazdem do Sprzętu! Mechanik z Dojazdem w Warszawie! Mechanik który sprawdzi dla ciebie: Mechanike Samochodową, Sprawdzenie Dokładne Elektryki Samochodowej, Mechanik i Diagnostyka na miejscu, Diesel, LPG, Hybrydy, Elektryczne, Adblue.

Mechanik+48 570 933 114

Sprawdzenie Pojazdów dojazd do 30 min!

Posiadamy Mechanika z dojazdem w Warszawie i okolicach!

+Quady, sprawdzenie skutera wodnego, jachtów, motorówki, motocykli, mini koparki oraz koparki, sprzętu budowlanego, silników spalinowych oraz elektrycznych

Nasza firma oferuje opcje Mechanika z Dojazdem w Warszawie!

Mechanik który sprawdzi dla ciebie: Mechanike Samochodową, Sprawdzenie Dokładne Elektryki Samochodowej, Mechanik i Diagnostyka na miejscu, Diesel, LPG, Hybrydy, Elektryczne, Adblue.

Najtaniej w Warszawie!

Naprawa Quadów, Motocykli i Koparek oraz Skuterów Wodnych Warszawa!

Najtaniej w Warszawie! Zobacz nasze inne Usługi:

Naprawa Quadów, Naprawa Motocykli, Naprawa Jachtów, Naprawa Koparek, Mobilny Mechanik, Mechanik z Dojazdem, Regeneracji Baterii Hybrydowej, Naprawa Samochodów Elektrycznych, Usuwanie AdBlue, Serwis Motocyklowy Warszawa, Warsztat Samochodowy Warszawa – Mechanik i Warsztat.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników samochodowych. Bardzo skuteczne i polecane dokładne Sprawdzanie auta przed kupnem Warszawa, Sprawdzanie samochodu przed kupnem Warszawa

Panele Fotowoltaiczne

47 thoughts on “HYBRYDA – 143% droższa jazda niż latem. Zasięg 60% mniejszy .e-Hybrid zimą przy minus 10.

  1. Dlaczego ani Hołownia ani taki np Tusk nie jeżdżą elektrykami ?

  2. a gdzie sa odpowiedzi zagadek

  3. Auto Mocno zaniża dane na temat "spalania". Przy ładowaniu jednak pochłania duzo więcej energi. A co do sensu aut elektrycznych to trzeba sie mocni zastsnowic. W zimie katastrofa, drogi w uzytkowaniu, drogi w kupnie, zywotnosc aku pod duzym znakiem zapytania, mialo byc tanio a jest… niestety. Koszt energi liczysz bez podatkow i przesylow? Normalnie wychodzi drozej.

  4. ile dni w roku mamy -10 stopni C

  5. Czy podziela Pan stwierdzenie – elektryczne/hybrydowe to fajna zabawka do potestowania dobrodziejstwa napędu elektrycznego; ekonomia jest na dalszym planie ?

  6. Podziwiam zakup nowego auta i marzniecie w nim 😂😂😂😂🙂

  7. A ja czekam na test, :"przewiercenie akumulatora w aucie elektrycznym wiertłem fi6 mm, co pojawi się na liczniku i jaki ma to wpływ na jazdę? …"

  8. Kto bogatemu katolikowi 🐖 zabroni?🤔

  9. A jak w upały? 40 st

  10. Co powiedziałaby twoja siostra na zadane pytanie. Trzeba wybrać przeciwną drogę

  11. Fajny kanał ten tez mam FW i hybrydę 🙂 lubię oglądać tutaj filmy !

  12. Jakie jest łączne zużycie energii razem z podgrzaniem auta?

  13. Pora przeprowadzić sie z tym cudeńkiem do Afryki równikowej.

  14. dużo lepiej niż przy beznynie. Spalanie wzrosło dwukrotnie.

  15. Czy podczas ładowania baterii uwzględnia Pan straty energii z tym związane, które w zależności od auta wynosić potrafią nawet 20%? Czy to właśnie jest ta róznica pokazana w filmie?

  16. Jak kiedyś pytałem czy będzie dodawana do elektryków kufajka i gumofilce to byłem hejtowany,.☹️

  17. Świetne materiał, oby takich więcej na YT

  18. Kia hybryda klasyczna – powyżej zera spalanie około 4,2, – 10° około 6, krótkie dystanse, niestety konieczność ogrzania. Na dystansie 100 km non stop wraca do normy. Hybrydy, wbrew temu wcale nie są najlepsze w mieście ale w jeździe podmiejskiej. To nie są błędy tylko warunki pogodowe, benzyna czy diesel też pali więcej zimą, fizyki nie oszukasz.

  19. Taka ekologia szkoda gadać

  20. Którą drogę wskazała by Twoja siostra i pojechać w przeciwną.

  21. to sa mrzonki , to mozna szybko policzyc w glowie-cena elektryka/hybrydy-zuzycie paliwa[jak dla mnie rylko DIESEL] i jak dlugo zamierzasz autem jezdzic-wynik jest oczywisty a jezeli kupujesz z glowa /nie w Polsce/ to nie ma o czym mowic

  22. 7:16 skoda nie jest całkowicie odśnieżona a jedynie nie ma śniegu na szybach. Za ten śnieg na dachu należy się mandat o ile wyjdzie się z nim na drogę.

  23. Przy niskiej temperaturze baterii chemia wewnątrz jest mniej ruchliwa i mniej chętnie oddaje energię.

  24. Myślę że LPG jest bezkonkurencyjne pod względem ekonomicznym i korzyści dla środowiska biorąc pod uwagę nasz klimat

  25. 7 min szyby są od snieżone a auto nie tak wiec przypominam ze auto ma być całkowicie odśnieżone jak nie to może być mandat

  26. Ktroa droga jest poprawna i prowadzi do Krakowa a nie na manowce 🤣😂

  27. chyba sie pomyliles,gdyby wzrosl o143 procent wyniosl by16,44-przemysl przed publikacja/powiem tak delikatnie/

  28. Elektryk z filmu
    Skoda SuperB hybryda
    28 PLN za 100km. Prądu
    VS
    Chevrolet Blazer
    LPG 18l x2.20pln = 39.60pln
    V6 4.3l
    Opory powietrza jak w kiosku ruchu.
    Audi A6 2.8Q LPG
    14lx2.20pln 30,80pln za 100km.

    1kWh prądu to 765g CO2 (tyle w Polsce potrzeba aby wytworzyć)
    1l LPG 1.7kg CO2
    1l Pb95 2.35kg CO2
    1l Ropa 2.7kg CO2

    (Dane forsal.pl)

    I teraz hop: ekologi-ka
    Chevrolet :18l x 1.7kg = 30.6 kg CO2
    Audi 14l x1.7kg = 23.8kg CO2
    Skoda 43kWhx 0.765 = 32.8 CO2

    Wnioski wyciąga każdy sam 😎
    Jeśli źle liczę to proszę o korektę 😁

  29. Z cyklu "Polak potrafi": "Domowa instalacja" ładowania na jednej z ulic warszawskiego Mokotowa. Wtyczka w samochodzie hybrydowym plug-in połączona z domowym gniazdkiem za pomocą ładowarki i przedłużacza." https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/841k9kpTURBXy9jNGYyYzk1N2NlOGI0N2U4MWE4NmE0M2FjMzExYTEzNy5qcGeSlQLNAyAAw8OVAgDNAyDDw4KhMAWhMQE

  30. Dzięki za interesujący filmik. Skoro autor pokazał sprawy związane z zasięgiem, kosztami i zuzyciem energii w porównaniu z latem, jeszcze mozna pokazac róznice w emisji CO2. Uwzgledniajac sposob uzytkowania przez autora samochodu tego typu w zimie, biorac dane z filmu, emisja CO2 jest o 16,5 kg/100km wieksza niz latem (w/g danych o emisji CO2 przez elektryki dla Polski, patrz tabela). Gdyby to porównać np. do mojego auta (kilkunastoletni z silnikiem LPG, droga do pracy 5-6 km w jedna strone) to w porownaniu z latem emituje ok. 5 kg/100km CO2 wiecej. Byłoby ciekawie zrobic jeszcze jeden test. Naładować akumulator, ale zostawic na noc na dworze/polu 😉 i wtedy zrobic test jazdy do pracy, tak aby ludzie którzy nie maja mozliwosci garazowania tez mogli zobaczyc jak wtedy taki pojazd sie zachowuje. Miłego dnia. (łapka w górę, a jakże!) https://elektrowoz.pl/wp-content/uploads/2018/07/Emisja-dla-samochodu-spalinowego-i-samochodu-elektrycznego-w-ca%C5%82ym-cyklu-%C5%BCycia.png

  31. A uwzględnia Pan sprawność ładowarki?

  32. A ja głupi wkurzałem się na drona że ogranicza mi moc przy -10*C

    Btw. Beznadziejne te elektyczne autka 😉

  33. I widać jak wygląda jazda elektrykiem lub hybrydą w warunkach testowych na hali a jak w naszych warunkach klimatycznych. Biorąc pod uwagę że baterie padną po 6latach a ich koszt wyniesie minimum 40procent ceny pojazdu to wyrzucenie kasy w błoto

  34. A tak się przypierdziele inaczej niż technicznie. Weszlo 3 kilowatogodzin a nie 3 kilowata. Każdy wie ale a jednak dobrze jest mówić poprawnie. Zwlaszcza wtedy kiedy wie się o czym mówi.

  35. Ciekawe jak z pojemnoscią baterii przy takim mrozie. U mnie w dieslu kwasówka ma wyzsze napiecie po załączeniu świec żarowych.

  36. wiekszy pobór niż wzkazanie zuzycia, to pokazuje jaka jest sprawnośc ładowania/rozładowania akumulatora + energia na podgrzanie akumulatora, tak akumuatory LION są stabilizowane temperaturowo, nie znoszą mrozów ich zywotnośc maleje przy niskiej jak i wysokiej temperaturze,

  37. 0:40 tam jest karygodny bład, w europie od końca 20 wieku nie produkuje i nie sprzedaje sie etyliny, czyli paliwa z dodatkiem czteroetylku ołowiu…z duża korzyścia dla środowiska i zdrowia ludzi wdychających spaliny z ołowiem.

  38. zima koszt taki sam jak w moim benzynowym pojeździe…. tutaj widac że ogrzewanie w przypadku silnika spalinowego to odpad, a w przypadku elektrycznego już trzeba korzystać z tego co w akumulatorze, automatycznie to pogarsza sprawnośc energetyczną całego pojazdu i obniża do poziomu pojazdu spalinowego.

  39. Zajebiaszcze są te zagadki – bo materiał podstawowy to oczywiście klasa sama w sobie, nie trzeba nawet komentować.

  40. Żeby się dowiedzieć o drogę do Krakowa, to trzeba by zapytać tak: "Co by powiedziała twoja siostra, gdybym ją zapytał, która droga prowadzi na manowce?"

  41. Witam , żeby zrobić rzetelne opracowanie mógłby pan użyć GPS który dokładnie pokaże dystans przebyty oraz zewnetrzny dodatkowy termometr dla wiarygodnośći , ta skodzina ma zbyt duże rozbierzności na przykładzie różnic w ładowaniu a wiadomo że auta przekłamują od 2% do 5% ze wskazaniami prędkościomierza tym samym inaczej policzony jest przebyty dystans.

  42. Rozwiązanie zagadki – jaka drogę wskazałaby siostra Sam używam samochód elektryczny. Pierwsza zimę. Ogrzewanie chyba pompa ciepła bo mocno chodzi wentylator. Przyznam uczciwie ze u mnie również spadł zasięg zima ale na pewno nie tak radykalnie. Komputer latem podawał zużycie ok 17 obecnie ok 23 kWh/100km ale przede wszystkim nie widzę jakiś olbrzymich różnic w pokonywaniu tras. Uczciwie przyznam ze myślałem ze będzie gorzej.

  43. Myli się Pan w temacie zaniżania zużycia energii przez samochód. Otóż zużycie jest bardzo dokładnie pokazywane, ale podczas ładowania i transformacji prądu z AC na DC występują straty, które mogą sięgać nawet 30% i to tłumaczy różnicę między energią pobraną z sieci a tym co pokazuje samochód podczas jazdy.
    Ale za wytrwałość w gromadzeniu tych danych i ich publikację naprawdę podziwiam i ode mnie zawsze łapka w górę 🙂 Pozdrawiam!

  44. Bardzo fajny i ciekawy materiał.

  45. No czyli widać że w takich zimowych warunkach hybryda wypada słabo a to dlatego że ma małą baterię a tym samym dystans, auto początkowo potrzebuje dużo mocy na ogrzewanie dopiero potem zużycie spada, dlatego w porównaniu z pełnym elektrykiem wypada słabo w takich warunkach. Ja u siebie w elektryku jeszcze nie zużyłem więcej jak 20kWh/100km i to przy tych kilkunastostopniowych mrozach, średnie zużycie jest na poziomie 17kWh/100km liczone od początku grudnia. W użytkowaniu codziennym widać że początkowo grzanie przez kilka km potrafi pobierać do 6kW potem zaczyna spadać i utrzymuje się na 1,5kW i to sprawia że hybryda dostaje mocno po spalaniu, bo jak by już mogła zużywać mniej to jej się kończy bateria. Robiąc różne testy, jadąc bez ogrzewania jestem w stanie osiągnąć 15kWh/100km bez problemu, to nie znaczy że tak jeżdżę, sprawdzam różne możliwości i zachowania auta w tych obecnych ujemnych temperaturach. Auto hyundai ioniq.

  46. Dzień dobry,

    Czy jest szansa skontaktować się z Panem w jakiś sposób? Pragnę monitorować instalację fotowoltaiczną i chciałbym wiedzieć jakie dodatkowe urządzenia pomiarowe zainstalować by móc tak dokładnie monitorować instalację jak robi to Pan.
    Z poważaniem:
    Michał 🙂

  47. mieszkam w bloku na 4 piętrze więc jak mam je ładować?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

lg