Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.
Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.
Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.
Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.
Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.
Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.
Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.
Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.
Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.
Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.
Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.
Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.
Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.
Related
47 thoughts on “Fiat Panda 4×4 0.9 TwinAir 85 Cross TEST Najtańsze auto 4×4 na rynku, ale wcale nie najlepsze”
Szyby na korbę, straszszne , traumatyczne wręcz doznanie. Jaki to olbrzymi trud przekręcić korbą . Taka np. wymiana koła dla młodego pokolenia oznacza pomoc assistance . Niestety w telefonach nie ma jeszcze aplikacji do zmiany koła i kręcenia korbą. Prawdziwe auta skończyły się ok. 2000 – 2005r. Potem nastała era odpustowego pedalskiego plastiku nafaszerowanego elektroniką kiepskiej jakości. To są auta DLA BAB.
Najlepszy z tego materiału to Donald T.Jak zawsze bełkocze jak grający w 3 karty na bazarze za socjalizmu.Brakuje tylko pana B i pana Cz z lewicy i jest komplet i nasze kieszenie puste😁
Hola soy de Argentina , les quiero decir que se vé un muy lindo 4×4 , lástima que acá a lo mejor podría llegar en el 2050 , cuando a ustedes se les gasten las matrices. Saludos !
bardzo fajne autko świetnie spisuje się jako wół roboczy , CIEKAWE ZAPOMNIELIŚCIE ŻE JEST W PRODUKCJI OD WIELU LAT . to świetny pomysł na tanie auto robocze i takie jest .
0:35 tylko dobrze wiedzieć, że ta panda pierwszej generacji uzyskała całe 0 (zero) gwiazdek w testach bezpieczeństwa. Jeden punkt za to że miała pasy 😂🤣
"Paaaaaaaaanie, 0,9 to ja mogę zrobić ze szwagrem w sobotę a nie mieć pod maską" że tak polecę klasykiem. W sumie śmieszne auto, idealne dla jakichś małych firm które mają zlecenia w gorzej przejezdnych miejscach. Ciekawe ile pali po zgazowaniu ^^ A jakby to powiedział Jacek Balkan – od 0 do 100 … rozpędza się. I tyle 😀
Chciałem kupić Pandę III używaną . Ale się okazało że silnik ma dwa cylindry i źle współpracuje z LPG . Kiedyś miałem fiaty z silnikiem 2 cylindrowym , to jest jednak słabe rozwiązanie . Dlatego kupiłem starą Pandę 4×4 z silnikiem 1,2 bezkolizyjny , słabszy , ale pracuje normalnie z 4 cylindrami i bez problemu współpracuje z LPG . Jeszcze taki silniczek 0,9 litra 80KM jest wysilony w porównaniu do 1,25 litra 60KM , obawiał bym się o trwałość czegoś takiego.
Jak można bylo zniszczyć takie fajne dzielne autko , to coś to jakieś badziewie, 2 gary , 8 L. pali . cena 60 Tysi. K,,,,,,,,,,,,a co to jest,,, ograniczyć prędkość do 50 , i w,,,,,,,,,,,,ć to jako microcar , za 20 tysi …..
dali by zwykły idiotoodporny silnik 1.2 4 cylindrowy + ręczną mozliwość dopinania tylnego napędu regulację kierownicy w 2 płaszczyznach i auto praktycznie idealne do wozenia żarcia ALE zwykły van też mi wyjeżdza gdzie chcę a mieszkam pod tatrami grunt to porządna zimówka
Sporo błędów wynikających z nie przygotowania do nagrywanego materiału. Czas podany przez ciebie 0-100 jest dla wersji z napędem na przód, dlatego nie udało ci się osiągnąć takiego czasu… Druga sprawa mówisz, że nie ma z tyłu uchwytu na kubek/butelkę a ujęcie pokazuje, że uchwyt jest. No i kluczowa sprawa: czy auto jest twoje prywatne? Jeśli nie to przykro patrzeć jak sobie beztrosko skaczesz po progach zwalniających, a nawet jeśli auto jest twoje to współczuję kolejnym właścicielom.
Moim zdaniem auto to jest świetne do miasta, i jeśli jeździmy w jakimś lekkim terenie. Cieszy mnie fakt, że jest to fiat panda, mały, z śmiesznym nadwoziem. Przyciąga to moją uwagę. Jak dla mnie, jest to wypał w 87%. Wesołych świąt i pozdrawiam.
They took away diesel 1.3 because of EU foolish law (same reason of Jimny with only 2 seats). Until 2015 diesel was available and was the best choice for torque and consumption on Alpin roads.
Zauwarzylem że jak Polacy testują aut to wszystkie aut są źle nie ma dobrego kretyni sami milionerzy jeżdżący na codzień majbachem Lamborgini ferrari cepy tępe
Od początku swojej kariery kierowcy mam fiata. Zacząłem – pewnie jak większość moich rówieśników(53 lata) od malucha, potem było cinquecento 700, w pracy cinquecento 900van, potem drugie cinquecento 700, seicento 900, obecnie mam punto II. Jeździłem też pandą służbowo…O ile we wszystkich fiatach można normalnie siedzieć(!) to najgorzej wspominam pandę! Ciasno – przy kierownicy między lewarkiem zmiany biegów – masakra! Człowiek o moim wzroście 175 cm ledwo się mieści. Kolega dostał pandę -jego wzrost ok 2m i nie mógł do niej wsiąść. Kolana mu się nie mieściły. Ja w swojej służbowej pandzie zawsze miałem przetarte spodnie na lewej nogawce od wysiadania. Już w tico było wygodniej…
Szyby na korbę, straszszne , traumatyczne wręcz doznanie. Jaki to olbrzymi trud przekręcić korbą . Taka np. wymiana koła dla młodego pokolenia oznacza pomoc assistance . Niestety w telefonach nie ma jeszcze aplikacji do zmiany koła i kręcenia korbą. Prawdziwe auta skończyły się ok. 2000 – 2005r. Potem nastała era odpustowego pedalskiego plastiku nafaszerowanego elektroniką kiepskiej jakości. To są auta DLA BAB.
Najlepszy z tego materiału to Donald T.Jak zawsze bełkocze jak grający w 3 karty na bazarze za socjalizmu.Brakuje tylko pana B i pana Cz z lewicy i jest komplet i nasze kieszenie puste😁
Hola soy de Argentina , les quiero decir que se vé un muy lindo 4×4 , lástima que acá a lo mejor podría llegar en el 2050 , cuando a ustedes se les gasten las matrices. Saludos !
Video in Italiano sarebbe meglio per avere più visualizzazioni .Grazie
bardzo fajne autko świetnie spisuje się jako wół roboczy , CIEKAWE ZAPOMNIELIŚCIE ŻE JEST W PRODUKCJI OD WIELU LAT . to świetny pomysł na tanie auto robocze i takie jest .
Tartan prancer?
Un disastro togliere il multjet diesel la nuova panda 2023 sarà impresentabile motore 0.9 bicilindrico obsoleto e consuma come un camion
I've cross Hybrid. good car for all situations, but only 70hp.
Had one for 6 months it was awful, worst drive I’ve ever had got lucky when I sold it didn’t lose money on it
0:35 tylko dobrze wiedzieć, że ta panda pierwszej generacji uzyskała całe 0 (zero) gwiazdek w testach bezpieczeństwa.
Jeden punkt za to że miała pasy 😂🤣
"Paaaaaaaaanie, 0,9 to ja mogę zrobić ze szwagrem w sobotę a nie mieć pod maską" że tak polecę klasykiem.
W sumie śmieszne auto, idealne dla jakichś małych firm które mają zlecenia w gorzej przejezdnych miejscach.
Ciekawe ile pali po zgazowaniu ^^
A jakby to powiedział Jacek Balkan – od 0 do 100 … rozpędza się. I tyle 😀
Chciałem kupić Pandę III używaną . Ale się okazało że silnik ma dwa cylindry i źle współpracuje z LPG . Kiedyś miałem fiaty z silnikiem 2 cylindrowym , to jest jednak słabe rozwiązanie . Dlatego kupiłem starą Pandę 4×4 z silnikiem 1,2 bezkolizyjny , słabszy , ale pracuje normalnie z 4 cylindrami i bez problemu współpracuje z LPG . Jeszcze taki silniczek 0,9 litra 80KM jest wysilony w porównaniu do 1,25 litra 60KM , obawiał bym się o trwałość czegoś takiego.
Ииииии ёпсссс…..
Wow, akulumator większy od silnika! No to jest konstrukcyjny geniusz…
silnik es-a było tam włożyć
Jak można bylo zniszczyć takie fajne dzielne autko , to coś to jakieś badziewie, 2 gary , 8 L. pali . cena 60 Tysi. K,,,,,,,,,,,,a co to jest,,, ograniczyć prędkość do 50 , i w,,,,,,,,,,,,ć to jako microcar , za 20 tysi …..
dali by zwykły idiotoodporny silnik 1.2 4 cylindrowy + ręczną mozliwość dopinania tylnego napędu regulację kierownicy w 2 płaszczyznach i auto praktycznie idealne do wozenia żarcia ALE zwykły van też mi wyjeżdza gdzie chcę a mieszkam pod tatrami grunt to porządna zimówka
Sporo błędów wynikających z nie przygotowania do nagrywanego materiału. Czas podany przez ciebie 0-100 jest dla wersji z napędem na przód, dlatego nie udało ci się osiągnąć takiego czasu… Druga sprawa mówisz, że nie ma z tyłu uchwytu na kubek/butelkę a ujęcie pokazuje, że uchwyt jest. No i kluczowa sprawa: czy auto jest twoje prywatne? Jeśli nie to przykro patrzeć jak sobie beztrosko skaczesz po progach zwalniających, a nawet jeśli auto jest twoje to współczuję kolejnym właścicielom.
Bardzo sympatyczne i fajne auto…
Fajnie że na końcu wspomniałeś o Nivie. Widziałem teściki tego auta i faktycznie kusi, oj kusi.
Mój Fiat 500 0.9 t 85 KM przyspiesza 0-100 w 11 s. Może miałeś włączony tryb eko?
Moim zdaniem auto to jest świetne do miasta, i jeśli jeździmy w jakimś lekkim terenie. Cieszy mnie fakt, że jest to fiat panda, mały, z śmiesznym nadwoziem. Przyciąga to moją uwagę. Jak dla mnie, jest to wypał w 87%. Wesołych świąt i pozdrawiam.
Panda
Ale na przelocie by to chodziłooo
🙃👌👍
Słychać 126p – no cudo
Симпатичний ведмедик…
Ile się używa ręcznego w samochodzie kurwa co za barn
Polscy YouTuberzy nigdy nie powiedzieli o żadnym samochodzie nic dobrego dla nich to tylko da dobre Lamborghini ferrari BMW kretyni
Panda 4×4 1.3 multijet 95 CV is a real angry "KungFu Panda", insane performance. The 0.9 TwinAir is more like a 126p.
Polscy jutuberzy samochodowe to tępe cepy
They took away diesel 1.3 because of EU foolish law (same reason of Jimny with only 2 seats). Until 2015 diesel was available and was the best choice for torque and consumption on Alpin roads.
fietas pada al subaru lioni
Ce l ho anche io. É bellissima! 🇮🇹🖤
Zauwarzylem że jak Polacy testują aut to wszystkie aut są źle nie ma dobrego kretyni sami milionerzy jeżdżący na codzień majbachem Lamborgini ferrari cepy tępe
Od początku swojej kariery kierowcy mam fiata. Zacząłem – pewnie jak większość moich rówieśników(53 lata) od malucha, potem było cinquecento 700, w pracy cinquecento 900van, potem drugie cinquecento 700, seicento 900, obecnie mam punto II. Jeździłem też pandą służbowo…O ile we wszystkich fiatach można normalnie siedzieć(!) to najgorzej wspominam pandę! Ciasno – przy kierownicy między lewarkiem zmiany biegów – masakra! Człowiek o moim wzroście 175 cm ledwo się mieści. Kolega dostał pandę -jego wzrost ok 2m i nie mógł do niej wsiąść. Kolana mu się nie mieściły. Ja w swojej służbowej pandzie zawsze miałem przetarte spodnie na lewej nogawce od wysiadania. Już w tico było wygodniej…
Trochę się zawiodłem sczerze mówiąc
Pod maską totalny syf 🤦🤦🤦
postęp wsteczny
Włoskie dobre jest tylko żarcie.
Hm ,wole Lada Niva ,tańsza i bije na glowe w terenie
10:00 może i mało nie pali ale ile mniej stali poszło na zbudowanie silnika, a przy remoncie mniej pierścieni itp.
Güzel deil doblo gibi tipi var
Te 6 biegów podejrzewam jest po to żeby pierwszy bieg był krótki do jazdy w terenie bo nie ma reduktora
Juuuupi! iiiiiiii….. Hopsa! 😂😂😂
You couldn't do 0-100 under 14 as you have the ECO mode activated which means -20HP
fiat wrocil do korzeni wrzucili silnik brzmiący jak ten w CC 700 morze i sinik tesz z cinquecento