Loading…

Sprawdzamy Auto Przed Zakupem

Mechaniki z dojazdem do Auta
Kontakt
Elektryczny maluch? mega zasięg? Peugeot e-208 Zakopane Test

Elektryczny maluch? mega zasięg? Peugeot e-208 Zakopane Test



Zapraszam do całej Playlisty z #ZakopneTest
https://www.youtube.com/playlist?list=PLBD7F9Sx3Euq3gpIiL6-GUC7l_0Dmlddz

Elektryczny maluch? maga zasięg? Peugeot e-208
Auto technicznie to to samo co Mokka-E e-C4 e-2008 Corsa-e
Elektryczny maluch? mega zasięg? Peugeot e-208 Zakopane Test

1:16 Zapraszam na Testy do mnie
1:40 360 z Peugeot 308 Rzut oka Peugeot e-208
2:15 Zużycie w Myślenicach Peugeot e-208
2:50 Jak ładować e-208 Peugeot e-208
5:10 Historia zakupu elektryka Peugeot e-208
5:55 Zużycie w Naprawie Peugeot e-208
6:45 Fajne zegary e-208
7:15 Dopłaty do samochodów elektrycznych
9:09 Budowa Nowej Zakopianki
9:30 Szczytujemy 🙂 Rdzawka
11:00 Zjazd do Nowego Targu
12:00 A czym w trasę?
12:50 Koszt Jazdy
13:16 Fajne Foto dobry zestaw na emeryturę
15:50 Poronin
17:00 Ostatni podjazd z widokami
17:25 Podjazd na Greenway Zakopane
18:00 Jak ładować na DC Peugeot e-208
19:11 Bagażnik i brak Franka 😉
20:00 Podziękowanie dla GreenWay
20:30 Koła Peugeot e-208
21:20 Faje przyciski
21:50 Car of the Year 2020
22:45 Jeszcze trochę Historii
24:00 Jak ładować Auto Elektryczne
26:20 Koniec Ładowania w Zakopanem
26:40 Jak wystartować e-208
27:25 Fajna Funkcja Aktywnego Tempomatu
28:25 Nowy Targ
28:50 Mocy przybywaj
29:10 Wrażenia z Jazdy
31:00 Android Auto
31:31 Wersja GT
21:35 Parametry Techniczne e-208
33:20 Podsumowanie Trasy z Zakopanego

Dotychczasowe pomiary (i szacunki)
Dostępne 100km w góry 100km w dół
Fiat 24 18,6 14,1 (80%) 9,7 (55%)
Ioniq 28 23* 12,6 (55%) 6,2 (22%)
ion 16 14 11,4 (81%) 9 (60%)
Leaf 24 15,3 13,2 (86%) 11 (66%)
CitiGoE 36 30 11,4(40%) 7,5(25%)
E208 45 16,6(33%) 9,4(20%)

Elektromobilność to nasza Pasja !
Doradztwo | Konsultacje | Negocjacje cen | Pomoc w Zakupie Auta.
Jak wybrać optymalny samochód elektryczny do potrzeb, Testy samochodów elektrycznych.
Doradztwo przy zakupie samochodu elektrycznego.

Wspieraj
https://patronite.pl/napradpopolsce

Pisz
NapradpoPolsce@gmail.com

Subskrybuj
https://www.youtube.com/napradpoPolsce
https://www.youtube.com/channel/UCywf8gUEmysjLdJRNAgcChQ

Użytkuje Testuje więc Polecam
https://evston.com/pl/
Dla widzów kanału rabat na hasło: Na Prad z EVSTON (ważna pisownia)

#NaPrądPoPolsce #SamochodyElektryczne #PeugeotE208 #ZakopaneTest

Importowane z Youtube Przedmioty które powinny być zauważone przed kupnem samochodu w Warszawie. Zobacz, co nasi mechanicy biorą pod uwagę podczas inspekcji pojazdu.

Szczegóły dotyczące samochodu – Cała dokumentacja sprzedawcy jest sprawdzana, a informacje o samochodzie uzupełnia ekspert.

Stan zdrowia – Nasz ekspert zmierzy grubość lakieru na każdej części karoserii oraz zmierzy odstępy między nowymi a używanymi.

Czy Szkło jest w dobrym stanie. – W ramach kontroli pojazdu sprawdzamy szybę pod kątem uszkodzeń i odnotowujemy datę uszkodzenia.

Warunki oświetleniowe – Oświetlenie pojazdów, w tym reflektory i tylne światła, jest pod naszym ścisłym nadzorem.

Stan kół i opon – Nasz specjalista określa, czy koła i opony mogą być ponownie użyte. Koła i opony to dwie najważniejsze części samochodu.

Co się dzieje w komorze silnika? Nasz mechanik przeprowadzi dokładną kontrolę płynów roboczych, elementów konstrukcyjnych i osiągów silnika pojazdu.

Wyposażenie i wnętrze… Cały sprzęt w Warszawie będzie dokładnie sprawdzany pod kątem prawidłowego funkcjonowania.

Przejedźiemy się samochodem, zrobimy też serię testów – Nasz specjalista przeprowadzi dokładną jazdę próbną, aby upewnić się, że osiągi pojazdu są na najwyższym poziomie.

Kontrola podwozia – Do dokładnego zbadania podwozia wykorzystywana jest niezależna stacja diagnostyczna.

Diagnostyka systemów komputerowych – Do sprawdzenia samochodu zostanie wykorzystany komputerowy test diagnostyczny.

Robienie zdjęć w celu prowadzenia ewidencji – Podczas badania zrobimy wiele zdjęć pojazdu zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Sprawdzone-auto.pl zajmuje się pomocą w sprawdzeniu aut przed zakupem. Zamów opinie i oceny aut. Sprawdzenie auta przed kupnem to pierwsza rzecz, o jakiej powinniśmy pomyśleć, zanim nastawimy się na jazdę nową zdobyczą. Sprawdzanie samochodu z pozoru wydaje prostym tematem ale potrzebny jest mechanik specialista.

30 thoughts on “Elektryczny maluch? mega zasięg? Peugeot e-208 Zakopane Test

  1. Elektryczny maluch? maga zasięg? Peugeot e-208

    1:16 Zapraszam na Testy do mnie

    1:40 360 z Peugeot 308 Rzut oka Peugeot e-208

    2:15 Zużycie w Myślenicach Peugeot e-208

    2:50 Jak ładować e-208 Peugeot e-208

    5:10 Historia zakupu elektryka Peugeot e-208

    5:55 Zużycie w Naprawie Peugeot e-208

    6:45 Fajne zegary e-208

    7:15 Dopłaty do samochodów elektrycznych

    9:09 Budowa Nowej Zakopianki

    9:30 Szczytujemy 🙂 Rdzawka

    11:00 Zjazd do Nowego Targu

    12:00 A czym w trasę?

    12:50 Koszt Jazdy

    13:16 Fajne Foto dobry zestaw na emeryturę

    15:50 Poronin

    17:00 Ostatni podjazd z widokami

    17:25 Podjazd na Greenway Zakopane

    18:00 Jak ładować na DC Peugeot e-208

    19:11 Bagażnik i brak Franka 😉

    20:00 Podziękowanie dla GreenWay

    20:30 Koła Peugeot e-208

    21:20 Faje przyciski

    21:50 Car of the Year 2020

    22:45 Jeszcze trochę Historii

    24:00 Jak ładować Auto Elektryczne

    26:20 Koniec Ładowania w Zakopanem

    26:40 Jak wystartować e-208

    27:25 Fajna Funkcja Aktywnego Tempomatu

    28:25 Nowy Targ

    28:50 Mocy przybywaj

    29:10 Wrażenia z Jazdy

    31:00 Android Auto

    31:31 Wersja GT

    21:35 Parametry Techniczne e-208

    33:20 Podsumowanie Trasy z Zakopanego

    Elektromobilność to nasza Pasja !

    Doradztwo | Konsultacje | Negocjacje cen | Pomoc w Zakupie Auta.

    Jak wybrać optymalny samochód elektryczny do potrzeb, Testy samochodów elektrycznych.

    Doradztwo przy zakupie samochodu elektrycznego.

    Wspieraj

    https://patronite.pl/napradpopolsce

    Pisz

    NapradpoPolsce@gmail.com

    Subskrybuj

    https://www.youtube.com/napradpoPolsce

    https://www.youtube.com/channel/UCywf8gUEmysjLdJRNAgcChQ

    Użytkuje Testuje więc Polecam

    https://evston.com/pl/

    Dla widzów kanału rabat na hasło: Na Prad z EVSTON (ważna pisownia)

    #NaPrądPoPolsce #SamochodyElektryczne #PeugeotE208 #ZakopaneTest

  2. Nie wiem jak wypada zużycie energii w e-208 na autostradzie, ale e-2008 dobija do 30 kWh/100 km przy prędkości 130 km/h. Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=GJOe-71PmuY. Tu wyszło bliżej 26 kWh/100: https://www.youtube.com/watch?v=GMTIEAdMwng&t=459s, co przy pojemności baterii netto 45 kWh daje zasięg jakichś 150 km w trasie, a 120 z zachowaniem marginesu bezpieczeństwa. Fakt, że buda 2008 jest trochę większa i wyższa, ale zestaw napędowy ten sam. Tak że ten… dobra opcja do miasta i w bliższe rewiry, na trasę dalej Tesla, e-Soul/e-Niro, VW 77kWh i długo, długo nic :-/ A szkoda, bo autko ładne i zwrotne. A, no i jeszcze nie ma możliwości montażu haka – jak w całej dawnej grupie PSA – choćby do transportu rowerów na platformie.

  3. Panie Michale, ciekawi mnie jakie jest przełożenie wzrostu średniej prędkości na średnie zużycie, na przykładzie przetestowanych samochodów:
    Test Kraków/Skawina – Zakopane (100 km w jedną stronę i powrót)

    Elektryk Dostępne Zużycie w górę Średnia prędkość Zużycie w dół Średnia prędkość

    Fiat 24 18,6 14,1 (80%) 45/100 9,7 (55%) 53/100

    Ionoq 28 23* 12,6 (55%) 51/100 6,2 (22%) 55/100

    ion 16 14 11,4 (81%) 9,0 (60%)

    Leaf 24 15,3 13,2 (86%) 11,0 (66%)

    CityGoE 30 11,4 (40%) 50/100 7,5 (25%) 59/100

    E208 45 16,6 (33%) 60/100 9,4 (20%) 53/100

  4. Na stronie NFOŚ jest już info o uruchomieniu dopłat do leasingu dla firm. Na razie wybrano jeden bank który będzie zajmował się dystrybucją tych środków i jest to BOŚ. Każą składać wnioski w firmach leasingowych. Problem w tym że we wszystkich firmach w jakich pytałem min. BMW, MERCEDES, MAZDA, Mleasing, a nawet PKO leasing nic o tym nie wiedzą.

  5. Czy małe czy duże auto to zużycie bardzo podobne. Taki e208 czy Tesla 3,S. Takie e208 powinno spalać ok 10 kwh. Poza tym jak to możliwe, że zasięg spada z 306 na 304 z pominięciem 305 ?
    Ostatnio kilka razy pojechałem w Polskę. Co rzuca się w oczy to żółwia jazda elektryków. Żaden nie jechał więcej niż 100kmh na autostradzie czy drodze ekspresowej. Jazda za TIRem itp to standard. EV na trasę to na ten moment porażka. Chyba, że ktoś jest emerytem.

  6. Fajny kanał, czy mógłbyś zrobić materiał na temat dzierżawy ładowarek od firm zewnętrznych w celu zarobkowym ? Tzn firma dostarczająca ładowarki dzieli się zyskami z właścicielem gruntu na którym są zamontowane ładowarki.

  7. Moim faworytem był e-208 ale dofinansowanie się przeciągało, więc kupiłem używkę Ioniqa28kWh. Peugeot jest fajny, w środku jest poczucie lekkiej ciasnoty/upakowania, jednak to co w tym aucie najbardziej przeszkadza to spore zużycie jak na stosunkowo małe auto. Peugeot jednak wypada o wiele lepiej jak porównywalny w tym segmencie Zoe, jeśli chodzi o wykończenie wnętrza. Gdyby Peugeot przy swoim zasięgu miał mniejsze zużycie to byłoby to rewelacyjne auto elektryczne dla każdego 🙂

  8. Jeśli moje autko Peugeot e-208 jest maluchem, to Skoda Citygo, Fiat 500, Smart itd. jak nazwać. Bateria 50 kWh pozycjonuje e-208 pośrodku. Wiele razy porównywane są, testowane przez Pana Michała auta, do jego KIA e-niro. Więc czekam na ten test.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!